VW Klub

VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: DUSAN89 Maj 24, 2012, 07:46:04 posle podne

Naslov: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: DUSAN89 Maj 24, 2012, 07:46:04 posle podne
Hteo bih da radim Pro tuning-chip Tuning Experts ... cena standardna 50e za sve  ... Radi se o remapu tj. reprogramiranju postojećeg fabrickog programa iz motornog racunara.... Zanimamju me misljenja i iskustva sa tim ... Inace 35% vise snage se dobija a potrosnja manja oko 1l.Dal raditi ili ne???
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Strbac Maj 24, 2012, 07:51:48 posle podne
Sine ti verujes u Deda Mraza? Mani se toga sto kosta 50eura, i sto  dize snagu35% boodala
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: DUSAN89 Maj 24, 2012, 08:00:49 posle podne
I meni je to sumnjivo ... zato me samo zanimaju iskustva ako je neko to radio ... ;)
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Wele Maj 24, 2012, 08:23:05 posle podne
ma rade kao i svi ostali + što ti vraćaju novac ako nisi zadovoljan
ti njima slobodno plati 250e ako misliš da ćeš tako biti sigurniji

Jedino jeste činjenica da je to daleko od pro tuninga. Čisto kopiranje. Realno to treba da vredi 5-10e što će se i desiti čim se pojavi još neki vispreni mladić sa istom idejom
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: gedora Maj 24, 2012, 09:12:42 posle podne
cipovanje i ne vrijedi vise od 50eu, radio ga ovaj onaj ili neko treci.
 to je sasvim realna cijena
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: TT_tuning Jun 11, 2012, 12:31:13 pre podne
Na osnovu cega ti mozes da kazes da ne vredi vise od 50eur?

Isto kao sto bi ja tebi rekao da tvoje ruke da uradis komplet generalnu na bilo kom motoru ne vrede vise od 20eur.I da je besmisleno davati vise para na to..A ti da bi to odradio prvo moras da imas znanje,a onda alat koji nije jeftin,jer sa jeftinim alatom se ne moze kvalitetno raditi.

Drugo da li bi ti naplatio chip tuning na najnovijem autu koji ima EDC17 racunar sa tricore boot procesorom,sa sve mapom 50eur?Pa druze za te kompijutere se samo mape placaju po 150eur ;)

Alati da bi to uopste mogao raditi nisu ispod 2000eur. i rizik je ograman da cas posla napravis sebi stetu i do 10.000eur.To su ogromne cifre i ogromni rizici ko hoce da dobije kvalitet i pouzdanost to mora platiti.
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Wele Jun 11, 2012, 01:49:07 pre podne
Ovo mi zvuci kao prica za Windows... "kupite original da bi vam kompjuter brze i sigurnije radio."
Ali nije bas tako
Roba vredi koliko je neko spreman da je plati.
Copy/paste chipovanje koje kod nas radi 90% ljudi ne vredi ni 20e
Mozda nekome vredi vise, ne znam
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: TT_tuning Jun 11, 2012, 01:25:13 posle podne
izmedju ostalog bitno je da li je original ili kopija,a najvise koliko je neko posvetio vremena da napise tu mapu za odredjeni auto,i koliko je to pouzdano,kvalitetno i pametno odradjeno.

Te mape koje se prodaju bud zasto su uglavnom mape koje su univerzalne odnosno upisuju se u sve kompijutere gde to moze da se upise.Pored mnogih koji to rade dokazano je da to ne moze da radi jer moze da se pogodi isti HW(broj ecu) ali da se pogodi isti SW(softwere koji je upisan u ECU) verovatnoca je 1:1000. To vam dodje kao da upisujete program za WIn xp u Win 7,to ce mozda i da radi ali ce da baguje i koci (kod auta pali greske,nemiran rad motora,dim,pucanje turbine,pucanje motora).Zato mnogi koji rade tako i kazu ako niste zadovoljni vraticemo vam novac,a u toj price se krije da ta mapa ne odgovara tom softweru i auto ne radi lepo,i normalno je da musterija nije zadovoljna.

A sa druge strane imamo programera (tunera) koji npr za EDC 16 ecu posveti i po sat vremena da napravi mapu zavisi koji je motor u pitanju.I tu mapu koju radi je prepravljena mapa iz tog auta koji se u tom trenutku radi.Samo tako moze uspesno da se uradi tuning,bez problema,gresaka i ostalog sto uz to i dolazi.

Po toj prici koja se ovde prica ne bi opstale velike firme kao sto su MTM,SKN,OCT nego bi se najbolje prodavale ebay mape,pow boxovi i ostale prevare.Velike firme bi bile odavno zatvorene,radile bi se mape u nekim podrumima,bez valjaka sa nekim laznim obecanjima o nekoj nerealnoj konjazi.

A to da roba vredi koliko je neko spreman da je plati mi je besmisleno,po toj prici idi i kupi juga po ceni nekog dobrog audija i reci da je kvalitetniji od njega.Cena zavisi od kvaliteta izrade tog fajla,da snaga koja se obeca posle tuninga bude ispunjena,da posle 1000km od tuninga se motor ne razleti....

 ;)
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Skodamaniak Jun 11, 2012, 04:04:57 posle podne
Evo objasnjene su neke stvari gore fino i citko... i vsako ko ima nedoumicu neka ovo procita i ko se iole baaar malo razumije u kola shvatice....


ja bi sad ovo pod kljuc.... :D
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Wele Jun 11, 2012, 11:41:13 posle podne
Uvek je bilo svuda u svetu. Roba vredi onoliko za koliko se proda.
Ja bi samo jedno pitanje da mi se odgovori. Koliko mapa imate za 1.8T motore?
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: gedora Jun 11, 2012, 11:43:40 posle podne
bice opet rata i bez jasera arafata vidim ja
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: topmarko Jun 12, 2012, 12:06:21 pre podne
imam ja jedno pitanje u vezi chipovanja!!! koliko ljudi kod nas se razume u binarne kodove i hexadecimale,pa ume da odradi mapiranje kompjutera,odnosno-koliko ljudi znaju da isprogramiraju i napisu sve to i da spakuju u eprom?
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Guarana Jun 12, 2012, 08:59:53 pre podne
nijedan, svi imaju GUI koji odradi taj deo posla za njih, niko ne prepravlja sam kod, bilo bi suludo
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: BorkoUE Jun 12, 2012, 10:17:59 pre podne
...Cek da i ja recem jednu.Ukoliko stvarno neko uradi mapu za odredjen auto,ja prvi podrzavam da naplati koliko treba.Ali taj koji je uradio mapu,sigurno je nece naplacivati 50e.Tako da je glupost pricati o tome na taj nacin,jer sve to sto je 50-100e su programi,mapiranja,kur** palci,koje je neki prijatelj poslao na dvd iz npr Nemacke za gajbu ladnog piva,pa bi da se zaradi na naivcinama...
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: TT_tuning Jun 12, 2012, 10:56:09 pre podne
Uvek je bilo svuda u svetu. Roba vredi onoliko za koliko se proda.
Ja bi samo jedno pitanje da mi se odgovori. Koliko mapa imate za 1.8T motore?

Mi nemamo gotove mape,mi pravimo mape za svaki auto koji radimo,to je velika razlikal

u ponudi nudimo optimum i power mape a po zelji i mogucnostima imamo i race i custom mape,za sva vozila.

ali ovde se ne radi o meni i mom reklamiranju nego samo sam hteo da pojasnim u cemu su razlike u cenama i sta mozete dobiti za recimo 50eur a sta za puno vise
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: TT_tuning Jun 12, 2012, 11:00:14 pre podne
imam ja jedno pitanje u vezi chipovanja!!! koliko ljudi kod nas se razume u binarne kodove i hexadecimale,pa ume da odradi mapiranje kompjutera,odnosno-koliko ljudi znaju da isprogramiraju i napisu sve to i da spakuju u eprom?

Nije to neka nauka,naravno da ima ljudi koju to znaju svaki malo bolji programer to moze lako da shvati,najveci problem je STA isprogramirati,jer taj koji radi to mora jako dobro vladati znanjem oko mehanike i elektronike,jer mala greska moze lako dovesti do havarije motora
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: TT_tuning Jun 12, 2012, 11:01:49 pre podne
nijedan, svi imaju GUI koji odradi taj deo posla za njih, niko ne prepravlja sam kod, bilo bi suludo

Da li si siguran u to sto pricas?
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Guarana Jun 12, 2012, 11:27:57 pre podne
iskreno nisam, pricam kao neko ko se bavi racunarima, ne automobilima. ne mislim da kliknes i on sam remapira (ima i toga naravno) , nego imas neki interfejs preko koga mozes na ljudski citljiviji nacin da menjas parametre. za svaku granu gde sam imao dodira na relaciji racunar - hardver koji ima cipove u sebi je tako, da bi olaksao i skratio posao operateru tj ovde tuneru... onaj prvi treba da provali koji deo koda je za sta i koji bit menja koju vrednost.. onda napravi mapu bitova.. i skapira da je lakse da napravi sebi interfejs da lakse pristupa i menja mapu bitova, nego da razmislja sta gde ide. pa posle prosledi/proda gotovo resenje, sto ne znaci da operater treba da bude duduk kad radi. nadam se da nisam previse konfuzan.
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: TT_tuning Jun 12, 2012, 12:31:29 posle podne
Mislim da ne pricamo o istim stvarima,to sto ti pricas postoji odavno,ima stotine programa za tuning,stim sto pravi programi kostaju jako puno,a naravno kao i sve postoji crekovano,ovakvo ili onako..

Da je sve u programima,niko ne bi nista radio,istina je da oni sluze da korisnicima olaksaju posajo,ali ne da i umesto njih i rade.Ja sve vreme pricam kako neko ko menja parametre,zna sto to menja i koliko treba da promeni jer auto tuning to ne zna,on moze da uradi nesto ali ne i sve,i istina je da vecina radi tako chip tuning ubaci mapu u program i klikne auto tun,ukuca procentualno koliko da se digne snaga i to je ceo posao,pa bilo bi bezobrazno da to vise kosta.

Program moze samo biti alat kojim se programer sluzi ali ipak iz njegove glave dolazi sve..

Mislim da smo otisli jako daleko,ja se izvinjavam sto je ova tema otisla drugim putem,ja ne bih vise da offujemo.
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: topmarko Jun 12, 2012, 12:34:21 posle podne
Onda bi dolazili iz cele evrope kod nas da rade chip za 200 evra. Sta znaju oni glupi nemci o chipovanju,i projektanskim biroima...Srbin opet pametniji
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: TT_tuning Jun 12, 2012, 02:38:10 posle podne
Onda bi dolazili iz cele evrope kod nas da rade chip za 200 evra. Sta znaju oni glupi nemci o chipovanju,i projektanskim biroima...Srbin opet pametniji

Nema potrebe jer tako rade sve malo bolje tuning firme po svetu i nismo mi nista izmislili nego je to doslo kod nas kao i vecina stvari

Samo tako se najkvalitetnije moze uraditi mapa za odredjeni auto,jer sve te mape neko nije izmislio,nego je stavio auto na valjke i provodio dane da napravi sto bolju mapu,da mehanicki delovi budu minimalno optereceni a da se izvuce sto vise snage,to je umece samog tunera i samim tim razlike u dobroj i losoj mapi..

Da li neko zna koliko kosta iole kvalitetna mapa po Evropi? znaci i oni su derikoze ,i npr MTM treba da naplacuje 50eur tuning za Porchea
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: martini_u_kuci Jun 12, 2012, 02:47:52 posle podne
@TT_tuning
jel imate kod vas u Zemunu dyno test?
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Gagi Jun 12, 2012, 02:48:59 posle podne
Čekaj TT_tunig,ja se slažem sa tobom što se tiče nekih stvari... ali zar nije trebala fabrika da napravi najbolju mapu? Mislim to su ipak uključeni svi inženjeri i svi moraju da rade u skladu ???
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Nikola Calasan Jun 12, 2012, 02:58:56 posle podne
fabrika nece da izvuce maximalnu snagu iz motora, jer joj je prvenstveno u cilju da motor ima sto manju emisiju izduvnih gasova i sto manju potrosnju, a ima mnogo ljudi koji pojma nemaju kako se vozi auto iz koga je izvucen maximalni potencijal...das nekom neizvljenom liku takav auto i sahrani ga za mesec dana..moze on da sahrani i fabricki auto, ali ce mu za to verovatno trebati malo vise vremena..

sto se cipovanja tice, ja bi auto cipovao samo u firmi koja ima valjke..nista na poverenje, samo crno na belo :)
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Gagi Jun 12, 2012, 03:11:20 posle podne
+1 jes vala...  beer
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Madison Jun 12, 2012, 03:33:58 posle podne
JA BIH ZAMOLIO SVE KOJI SE NE RAZUMEJU U DOTICNU TEMATIKU DA SVOJIM ARGUMENTIMA (KOJE PRITOM I NE UMEJU DA OBRAZLOZE) NE TRUJU TEMU! Covek vam je lepo objasnio sve od A do Š. Sad se vi cudite zasto je tuning kod nas jeftiniji?! Pa zasto je plata prosecnog mehanicara kod nas manja 10 puta nego u Nemackoj, to vam nije cudno?!
Sam softver je isti(ako se radi o profi tjuningu, kao sto je objasnjeno), ali je rad manje placen zbog nizeg nam standarda- prosta matematika.
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: VelicVW Jun 12, 2012, 03:38:53 posle podne
ako ne znas sta valja,gledaj onda cenu.
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Wele Jun 12, 2012, 04:52:05 posle podne
Uvek je bilo svuda u svetu. Roba vredi onoliko za koliko se proda.
Ja bi samo jedno pitanje da mi se odgovori. Koliko mapa imate za 1.8T motore?

Mi nemamo gotove mape,mi pravimo mape za svaki auto koji radimo,to je velika razlikal

u ponudi nudimo optimum i power mape a po zelji i mogucnostima imamo i race i custom mape,za sva vozila.
Ok, prave se. Korektno.
Ali sto se tice optimum i powera reci cu ti detalj gde je SM pao kod mene kao strucno lice. Mozda gresim, mozda ne.
SM: Za Power mapu moraju da se menjaju neki delovi motora.
Ja: Ok koji?
SM: Sve... najbolje uzeti sve od S3. Turbo, dizne, MAF itd itd
Ja: Da li znas koji turbo ima S3, a koji AUM? Koje dizne?
SM: Pa ne, ali javicu ti...
I od tada ni traga ni glasa.
Takav strucnjak moze biti svako. "Stavi sve od S3 to provereno radi"
Sa druge strane, utvrdjivati kvalitet mape na osnovu PRODAJNE cene je suludo. Vi sad omalovazavate mapu od 50e, a ista prica moze da se projektuje na Curcica gde mape kostaju po 400e i da se sa podsmehom prica o mapama od 250e
Koliko ja znam sve mape se salju nekom strancu (sto je meni skroz OK) koji sigurno uradi 95% istih (slicnih) mapa, a mi mozemo da pricamo o programerima i cudima. Ne zelim da omalovazavam niciji rad i borbu za opstanak pod ovim nebom, ali u vremenu turbo motora ovo je jedan popularni vid zarade gde konkurencija sve vise jaca i utice na trziste kvalitetom i cenom.
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: TT_tuning Jun 12, 2012, 05:08:37 posle podne
@TT_tuning
jel imate kod vas u Zemunu dyno test?

Ja licno nemam,jer ja kao ovlasceni distributer chip tuning firme nisam u obavezi da imam valjke.Drugo ja ne pravim mape to nije moj deo posla,tako da meni valjci i ne trebaju.U maticnoj firmi imaju valjke i tamo se radi na mapama,i ja mislim da od svih nas distributera niko nema valjke.

Ali za sada mi je samo plan da uzmem i valjke,ali s obzirom da su pravi pouzdani valjci jako skupi,ne verujem da ce biti u skorije vreme :)
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: TT_tuning Jun 12, 2012, 05:26:34 posle podne
Čekaj TT_tunig,ja se slažem sa tobom što se tiče nekih stvari... ali zar nije trebala fabrika da napravi najbolju mapu? Mislim to su ipak uključeni svi inženjeri i svi moraju da rade u skladu ???

Fabrika ne moze da napravi najbolju mapu,odnosno sta znaci najbolja mapa?

S obzirom da nam je svetsko trziste takvo kakvo je svaka fabrika gleda i cent a ne u euro,tako i u automobilskoj industriji,stedi se na svemu maximalno.E sad navedimo npr. Golf 6  bilo koji motor,on se pravi za skoro sva svetska trzista.Rusija gde je zimi -40,Afrika gde je leto +40,Kanada gde je vlaznost 100%..i jos xxx razlicitih faktora.

To sve treba uklopiti jer ne isplativo raditi hw i sw za ta sva trzista posebno,nego uvek ostave rezervu u motoru,i naprave mapu za rad motora koja moze skoro pokriti te sve uslove..Drugo mnogo kosta sat jednog inzinjera,pa se i stedi na pravljenju jedne mape,pa neke stvari i namerno ne urade da bi ustedeli pare..Koliko puta ste culi da zovu kupce nekog novog auta na update softwera,to se desava ako ta mapa bas pravi probleme na tom delu sveta,sto zbog loseg goriva sto zbog vremenskih uslova,znaci mora da se prilagodi mapa tim uslovima,ali su probali da vide hoce li to proci bez korekcija
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: TT_tuning Jun 12, 2012, 05:32:24 posle podne
Uvek je bilo svuda u svetu. Roba vredi onoliko za koliko se proda.
Ja bi samo jedno pitanje da mi se odgovori. Koliko mapa imate za 1.8T motore?
Mi nemamo gotove mape,mi pravimo mape za svaki auto koji radimo,to je velika razlikal

u ponudi nudimo optimum i power mape a po zelji i mogucnostima imamo i race i custom mape,za sva vozila.
Ok, prave se. Korektno.
Ali sto se tice optimum i powera reci cu ti detalj gde je SM pao kod mene kao strucno lice. Mozda gresim, mozda ne.
SM: Za Power mapu moraju da se menjaju neki delovi motora.
Ja: Ok koji?
SM: Sve... najbolje uzeti sve od S3. Turbo, dizne, MAF itd itd
Ja: Da li znas koji turbo ima S3, a koji AUM? Koje dizne?
SM: Pa ne, ali javicu ti...
I od tada ni traga ni glasa.
Takav strucnjak moze biti svako. "Stavi sve od S3 to provereno radi"
Sa druge strane, utvrdjivati kvalitet mape na osnovu PRODAJNE cene je suludo. Vi sad omalovazavate mapu od 50e, a ista prica moze da se projektuje na Curcica gde mape kostaju po 400e i da se sa podsmehom prica o mapama od 250e
Koliko ja znam sve mape se salju nekom strancu (sto je meni skroz OK) koji sigurno uradi 95% istih (slicnih) mapa, a mi mozemo da pricamo o programerima i cudima. Ne zelim da omalovazavam niciji rad i borbu za opstanak pod ovim nebom, ali u vremenu turbo motora ovo je jedan popularni vid zarade gde konkurencija sve vise jaca i utice na trziste kvalitetom i cenom.

Kad je bilo to dopisivanje? Sa kim si se dopisivao? Srdjanom? ili samnom?

Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: akreca Jun 12, 2012, 08:38:22 posle podne
svaki  chip tuning skracuje vijek trajanja motora i sigurno niko nece dati ozbiljnu garanciju za automobil vrijednosti 10 000e+ a da radi chip tuning za 50, 100, 200 eura.
svi koji su dosli sa idejom da svoj automobil (koji je u tom cjenovnom rangu i za koji su oni dali bas toliko novca) naprave jacim, snaznijim, brzim nego sto je tvornica dala su ljudi koji i ne nemjeravaju taj automobil voziti normalno, lagano i da ga previse cuvaju. samim tim tuner ili tuning firma se ogradjuje od gresaka koje ce neminovno doci takvim nacinom voznje. e bas to ogradjivanje ne moze biti paralelno sa davanjem garancije na cjelokupan automobil.
primjer:
-dobar dan
-dobar dan
-ja bih chipovao svoj automobil
-moze naravno, odradicemo sve kako treba
---odradi se chipovanje
---vozi se kako se treba voziti chipovan automobil
-dobar dan
-dobar dan
-evo ja sam dosao opet jer su mi pregorjele gumice ventila, trosi ulje a mislim i da je kompresija mnogo oslabila. pored toga mislim da imam problema i sa egr ventilom a majstor mi je rekao i da je auspuh pri kraju jer je izgorio iznutra i da je za vecinu kvarova kriv chip tuning koji je automobilu dao previse KW. da li vazi vasa garancija na sve ovo?
-evo sad cemo da provjerimo i da mapiramo vas automobil.
---mapiranje
vas automobil ima odlicnu mapu i mi vam garantujemo da je sa nasim proizvodom sve u redu i sve radi kako treba, vas majstor nije u pravu kad kaze da je zbog chipovanja jer sve radi savrseno.

grrrr

ozbiljnija tema chip tuninga bi obuhvatila i problem vijeka trajanja i jacine seta za veliki servis. prvenstveno zupcasti remen, vodena pumpa i spaner jer ako mi neko kaze da zupcasti remen moze izdrzati isti napor i da traje isto vrijeme na motoru koji je 25% jaci taj veze nema o mehanici. plivajuci zamajac ne smijem ni spomenuti.
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Limited Jun 12, 2012, 08:45:41 posle podne
Ja sam bio vema zagrejan da uradim cip na Passata skupim ti ja pare za cipovalje malo pretrazim forum procitam par odgovora od Maestra Gedore malo bolje razmislim i pare sto sam trebo da dam na chipovanje pola sipam u rezervoar od Passata a pola popijem sa drustvom po kafanama i danas vidim da sam napravio dobar izbor
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Strbac Jun 12, 2012, 08:50:21 posle podne
Idite u Revochip Pozega i vidite kako se radi chipovanje.
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: DUSAN89 Jun 12, 2012, 10:03:03 posle podne
 mahac mahac mahac Nisam ulazio neko vreme vidim dosta ste pisali o cip tuningu ... Zanima me ovo npr uradis pro-tuning,i posle mesec dva nisi zadovoljan i hoces da ti vrati na staro tj fabricko... da li ti stvarno vrati na kako je bilo ili ne moze da se vrati bas isto?  bonk
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Miro MNE Jun 12, 2012, 10:21:14 posle podne
svaki  chip tuning skracuje vijek trajanja motora i sigurno niko nece dati ozbiljnu garanciju za automobil vrijednosti 10 000e+ a da radi chip tuning za 50, 100, 200 eura.
svi koji su dosli sa idejom da svoj automobil (koji je u tom cjenovnom rangu i za koji su oni dali bas toliko novca) naprave jacim, snaznijim, brzim nego sto je tvornica dala su ljudi koji i ne nemjeravaju taj automobil voziti normalno, lagano i da ga previse cuvaju.
samim tim tuner ili tuning firma se ogradjuje od gresaka koje ce neminovno doci takvim nacinom voznje. e bas to ogradjivanje ne moze biti paralelno sa davanjem garancije na cjelokupan automobil.
primjer:
-dobar dan
-dobar dan
-ja bih chipovao svoj automobil
-moze naravno, odradicemo sve kako treba
---odradi se chipovanje
---vozi se kako se treba voziti chipovan automobil
-dobar dan
-dobar dan
-evo ja sam dosao opet jer su mi pregorjele gumice ventila, trosi ulje a mislim i da je kompresija mnogo oslabila. pored toga mislim da imam problema i sa egr ventilom a majstor mi je rekao i da je auspuh pri kraju jer je izgorio iznutra i da je za vecinu kvarova kriv chip tuning koji je automobilu dao previse KW. da li vazi vasa garancija na sve ovo?
-evo sad cemo da provjerimo i da mapiramo vas automobil.
---mapiranje
vas automobil ima odlicnu mapu i mi vam garantujemo da je sa nasim proizvodom sve u redu i sve radi kako treba, vas majstor nije u pravu kad kaze da je zbog chipovanja jer sve radi savrseno.

grrrr

ozbiljnija tema chip tuninga bi obuhvatila i problem vijeka trajanja i jacine seta za veliki servis. prvenstveno zupcasti remen, vodena pumpa i spaner jer ako mi neko kaze da zupcasti remen moze izdrzati isti napor i da traje isto vrijeme na motoru koji je 25% jaci taj veze nema o mehanici. plivajuci zamajac ne smijem ni spomenuti.

izvini ali ovo ti je notoricka glupost druze ... eto meni sve izdrzi i kaisevi i spaneri auto se vozi kako treba (sto podrazumijeva da mu se s vremena na vrijeme vadi i mast sto bi se u narodu reklo) a jaci je za 28ks ne procenata nego ks ... uz to chipovanje je radjeno na vec dotrajalom kvacilu i auto je jos 2 godine vozen na istom tom kvacilu bez ikakvih problema ??? Zamajac isto sve OK izdrzalo, potrosnja se smanjila za cca 1 litar, ne trosi ulje, turbina puni kako treba, dizne u savrsenom stanju i najbolji podatak chip radjen na pravih (ne prodavackih nego PRAVIH PRAVCATIH) 200.000km i sada taj motor ima cca 250.000km i apsolutno sve radi bez greske ... mislim da sve ovo pobija tvoju tvrdnju kojom pokusavas narodu objasniti da je svaki chiper (chip tuner) isti i da svako lose radi  ;)

Idite u Revochip Pozega i vidite kako se radi chipovanje.

+1 ziva istina ... stedim zelembace za te momke da ih isprobam  biggrin
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: TT_tuning Jun 12, 2012, 10:29:00 posle podne

ozbiljnija tema chip tuninga bi obuhvatila i problem vijeka trajanja i jacine seta za veliki servis. prvenstveno zupcasti remen, vodena pumpa i spaner jer ako mi neko kaze da zupcasti remen moze izdrzati isti napor i da traje isto vrijeme na motoru koji je 25% jaci taj veze nema o mehanici. plivajuci zamajac ne smijem ni spomenuti.

Ja bih te zamolio malo strucnije da mi objasnis kako vodena pumpa i spaner i taj zupcasti remen trpe veca opterecenja posle chip tuninga,kako posle najboljeg chipa a kako posle najgoreg?Odnosno da li ima neke razlike?
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: gedora Jun 12, 2012, 10:30:18 posle podne
Ja licno nemam,jer ja kao ovlasceni distributer chip tuning firme nisam u obavezi da imam valjke.Drugo ja ne pravim mape to nije moj deo posla,tako da meni valjci i ne trebaju.U maticnoj firmi imaju valjke i tamo se radi na mapama,i ja mislim da od svih nas distributera niko nema valjke.

Ali za sada mi je samo plan da uzmem i valjke,ali s obzirom da su pravi pouzdani valjci jako skupi,ne verujem da ce biti u skorije vreme :)
[/quote]





malo pojasni ljdima razliku izmedju inercionog valjka i motorne kocnice.
znam da znas i vidim da nisi od juce.
slobodno napisi kako ce na inercionom valjku svaki prosjecan tdi sa fabrickih 110ks posle remapa izbaciti nekih famoznih 145-150ks cak i mnogo vise u momentu maksimalnog pritiska turba.

na motornoj kocnici isti auto nece imati vise od 120.
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: TT_tuning Jun 12, 2012, 10:38:35 posle podne
svaki  chip tuning skracuje vijek trajanja motora i sigurno niko nece dati ozbiljnu garanciju za automobil vrijednosti 10 000e+ a da radi chip tuning za 50, 100, 200 eura.
svi koji su dosli sa idejom da svoj automobil (koji je u tom cjenovnom rangu i za koji su oni dali bas toliko novca) naprave jacim, snaznijim, brzim nego sto je tvornica dala su ljudi koji i ne nemjeravaju taj automobil voziti normalno, lagano i da ga previse cuvaju. samim tim tuner ili tuning firma se ogradjuje od gresaka koje ce neminovno doci takvim nacinom voznje. e bas to ogradjivanje ne moze biti paralelno sa davanjem garancije na cjelokupan automobil.

Da li znas da prva tuning kuca daje garanciju i na motor i na menjac i na softwere ako to musterija zeli,ali onda se to ne moze platiti 200eur,to onda kosta mnogo vise..

I to da chip skracuje vek motora to je cista glupost,jer kvalitetna mapa na autu ne opterecuje motor nista vise nego fabricka mapa,naravno da je sve u granicama dozvoljenog i koliko motor to moze da izdrzi.

Losa mapa moze da ubije motor i za 100km predjenih.
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: TT_tuning Jun 12, 2012, 10:48:13 posle podne
Ja licno nemam,jer ja kao ovlasceni distributer chip tuning firme nisam u obavezi da imam valjke.Drugo ja ne pravim mape to nije moj deo posla,tako da meni valjci i ne trebaju.U maticnoj firmi imaju valjke i tamo se radi na mapama,i ja mislim da od svih nas distributera niko nema valjke.

Ali za sada mi je samo plan da uzmem i valjke,ali s obzirom da su pravi pouzdani valjci jako skupi,ne verujem da ce biti u skorije vreme :)





malo pojasni ljdima razliku izmedju inercionog valjka i motorne kocnice.
znam da znas i vidim da nisi od juce.
slobodno napisi kako ce na inercionom valjku svaki prosjecan tdi sa fabrickih 110ks posle remapa izbaciti nekih famoznih 145-150ks cak i mnogo vise u momentu maksimalnog pritiska turba.

na motornoj kocnici isti auto nece imati vise od 120.
[/quote]

Uhh :)

Inercioni valjci su cista prevara,ali ih svi mnogo vole jer daje vise konja,odnosno ne pruza otpor motoru.Isvuda na Youtube kad vidite da merenje traje manje od 5sec to je laz,odnosna ta snaga nije realna.A uglavnom na tim valjcima izbacuju 700,800,900......ks

Valjci sa kocnicom s pravi valjci i tu se prava snaga dobija,jer se podesavaju tako da kroz sve obrtaje motora pruzaju odredjeni otpor i ne daju motoru tako lako da dodju do krajnjih obrtaja..Dovoljno je samo da ovi bez kocnice kostaju 5x manje.

Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: gedora Jun 12, 2012, 10:50:42 posle podne
 beer
ja se iskljucujem iz ove teme.
nije bilo nista licno.
 mahac
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: martini_u_kuci Jun 12, 2012, 10:52:26 posle podne
@TT_tuning
ma pitao sam te zato sto hocu da izmerim jacinu svog golfa, a ne placaju mi se dva merenja kod bobana bzv kad mi je vec odradjen remap

ja sam radio remap pre 2ipo godine...i stim u vezi smanjio sam servisni interval i mali servis radim na nekih 8soma km i naravno menjam sve filtere...dal mora tako ili ne, nebitno mi je...2soma kilometara mi je manje mi nije bitno...
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Nikola Calasan Jun 13, 2012, 01:14:43 pre podne
kako ja da znam da li neko ima inercione valjke ili te sa kocnicom ? malo mi je cudno jer sva merenja koja sam gledao kod nas, automobili izbacuju onoliko ks koliko pise u saobracajnoj, a po nekda i vise..
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Andra GTI Jun 13, 2012, 02:56:39 pre podne
beer
ja se iskljucujem iz ove teme.
nije bilo nista licno.
 mahac

Hahahh :DD Nije ni cudo sto pola foruma drzi Gedorine citate dole! :DDD
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: akreca Jun 13, 2012, 08:38:53 pre podne
ovo sto sam napisao a mnogi su me citirali nije iz glave nego iskustvo jednog vozaca koji je pozelio da chipuje automobil.
dobio je mnogo obecanja za relativno visoku cijenu chipovanja a poslije je imao samo glavobolju od svega toga. opsovao 100 puta chipovanje i budale koje su ga savjetovale da uradi to.
mozda je losa mapa, mozda je los majstor, mozda je los auto ali........


a ovaj lik sto kaze da je chipovao auto na 200 000 i to sa slabim plivajucim zamajcem a onda ga vozio zestoko bez ikakvih kvarova...mislim da zestoko laze. ali bez uvrede.

a ovaj pro tuner sto mi kaze da na chipovan automobil sa 25+ snage moze ici standardni set (zupcasti remen, vodena pumpa i spaneri) neka mi samo kaze da li ce priznati garanciju i da li ce platiti popravak automobila ako remen pukne prije ili ce reci da to nije njegova greska. eto samo mi to reci.
hvala
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: TT_tuning Jun 13, 2012, 11:28:09 pre podne
Iskreno nemoj da se ljutis ali to je cista glupost sto si izjavio

da li ti uopste znas kako radi spaner,vodena pumpa i zupcasti kais i ostalo sto si naveo?

Kolenasto vratilo prima i prenosi obrtni momenat na zamajac,to znaci da zubcasti kais, vodena pumpa i ostalo ne trpe nikakva dodatna opterecenja posle chip tuninga,jer motor da li imao 300ks ili 50ks on radi na odredjenom broju obrtaja npr do 6500rpm.I ta vodena pumpa,spaneri i kaisevi su projektovani da mogu da izdrze te obrtaje.Ne znam ko ti je rekao da to trpi neka dodatna opterecenja.

Jaca pumpa vode se stavlja na motore iz drugih razloga da bi gurale veci protok vode,ali to ide na motore koji idu na mnogo vece snage,drugo, druge remenice se stavljaju opet iz razloga kad radis neke vece prepravke na glavi motora,pa onda moras imati podesive remenice ...

Vidim ja da je ova prica otisla mnogo daleko  ;)

I jako bitna stvar, nije bitno koliko je auto presao ako je dobra mapa sve ce to raditi jako dugo.Ako se kvalitetno uradi oslobadjanje obrtnog momenta znaci da raste linearno kroz broj obrtaja,zamajac nece trpeti nikakava dodatna opterecenja,ako neko to napravi da se na npr. 1600rpm oslobodi 300nm u cevrtoj brzini kad bi stisao pun gas raspao bi se ceo motor a ne zamajac.

TDI motori su jako kvalitetni motori ,i njihov sklop,klipovi,klipnjace,radilica,blok, mogu da trpe i preko 300ks tako da i da je presao 300.000km to je i dalje jako dobar motor..
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: TT_tuning Jun 13, 2012, 11:28:54 pre podne
kako ja da znam da li neko ima inercione valjke ili te sa kocnicom ? malo mi je cudno jer sva merenja koja sam gledao kod nas, automobili izbacuju onoliko ks koliko pise u saobracajnoj, a po nekda i vise..

U Srbiji nema niko valjke sa kocnicom
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: kumdexa Jun 13, 2012, 02:04:39 posle podne
Roto Testing The quattro 2012-04 (http://www.youtube.com/watch?v=uV4_kyX1M24#ws) kako se zove ovo?
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Skodamaniak Jun 13, 2012, 04:12:21 posle podne
Ljudi jel moguce da se ponovo prica ista prica. Uvjek se dodje do zakljucka DA IMA LJUDI KOJI RADE PROFI A IMA I SALABAJZERA!  to je uvjek zakljucak na svakoj prepriski dal staviti chip ili ne?....

Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Miro MNE Jun 13, 2012, 05:33:18 posle podne
ovo sto sam napisao a mnogi su me citirali nije iz glave nego iskustvo jednog vozaca koji je pozelio da chipuje automobil.
dobio je mnogo obecanja za relativno visoku cijenu chipovanja a poslije je imao samo glavobolju od svega toga. opsovao 100 puta chipovanje i budale koje su ga savjetovale da uradi to.
mozda je losa mapa, mozda je los majstor, mozda je los auto ali........


a ovaj lik sto kaze da je chipovao auto na 200 000 i to sa slabim plivajucim zamajcem a onda ga vozio zestoko bez ikakvih kvarova...mislim da zestoko laze. ali bez uvrede.

a ovaj pro tuner sto mi kaze da na chipovan automobil sa 25+ snage moze ici standardni set (zupcasti remen, vodena pumpa i spaneri) neka mi samo kaze da li ce priznati garanciju i da li ce platiti popravak automobila ako remen pukne prije ili ce reci da to nije njegova greska. eto samo mi to reci.
hvala

to auto se jos vozi (dosuse vec sa novim setom kvacila i zamajcem za svaki slucaj) i kad budes u PG slobodno se javi da se uvjeris u moje lazi (usput kako mozes rec nekome da zestoko laze a pojma o tome nemas i jos naglasis bez uvrede  biggrin ) a to auto zna pola VW foruma tako da ne mlati

a kad si vec tako pametan kako mozes iz jednog najvjerovatnije loseg chipovanja kod ko zna koga i to chipovanjem auta koje je ko zna kakvo bilo prije chipa i sa ko zna kakvom zivotinjom od vozaca za volanom da procjenjujes i da savjetujes ljude da se kane chipovanja i siris tuda gluposti da treba kaisevi da se mijenjaju i cuda i da to skracuje vijek motoru? sta je konkretno poslo tvom prijatelju posle chipa? pitaj prijatelja jel ubrzavao sa punim gasom kad je auto ledno bilo? jel natezao motor prvih 15min posle paljenja? jel hladio turbinu posle akanja po autoputu? jel skratio servisni interval na max 10.oookm? pricas ovdje o nekim glupostima a veze nemas ... dobro auto i chip tuner koj  zna znanje ili u najgorem posjeduje dobre vec gotove mape nikako ne moze nauditi autu ako se auto nakon chipovanja vozi u skladu sa nekim pravilima kako bi inace trebao da se vozi

a remen puca ne vezano za chip usljed nekvalitetnog remena, cesce zbog loseg natezaca ili kad se interval za zamjenu kaiseva prekoraci ... chipom nista ne mozes pomoci niti odmoci remenu .... eto toliko
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Andra GTI Jun 13, 2012, 11:54:15 posle podne
Golf 4 TDI 130ks pumpa-dizna,cipovan sa 90.000,kad je prodat imao je blizu 300.00 i svih tih 200.000 je ubijan auto,za to vreme promenjena 2 seta kvacila i 2 remonta turbine! Inace cip radio Zekic! Auto je isao ko nevreme,a i kad je prodat radio je kao doxa...verovatno da je auto bio dobro odradjen!
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: lubarda Jun 14, 2012, 01:06:44 pre podne
TT, od mene si dobio plus zbog lepog objasnjavanja, a posebno zato sto pises kompijuter:)
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: akreca Jun 15, 2012, 08:04:18 pre podne
ja sam lijepo postavio pitanje.
"da li ce priznati garanciju i da li ce platiti popravak automobila ako remen pukne prije ili ce reci da to nije njegova greska".

i niko da odgovori konkretno nego svi pricaju majstorske price pune nekih pravila, teza, fizickih zakona i sl. zajebancija samo da bi zbunili obicnog vozaca koji je nasjeo na sve to.

ovaj TT je dobar majstor, vidi se da se covjek razumije u posao i ja ne kritikujem njega nego kritikujem chipovanje automobila.
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Wele Jun 15, 2012, 07:03:32 posle podne
Meni je tesko da napisem za nekoga da je dobar majstor iz segmenta u koji se ne razumem.
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Miro MNE Jun 16, 2012, 06:16:09 posle podne
ja sam lijepo postavio pitanje.
"da li ce priznati garanciju i da li ce platiti popravak automobila ako remen pukne prije ili ce reci da to nije njegova greska".

i niko da odgovori konkretno nego svi pricaju majstorske price pune nekih pravila, teza, fizickih zakona i sl. zajebancija samo da bi zbunili obicnog vozaca koji je nasjeo na sve to.

ovaj TT je dobar majstor, vidi se da se covjek razumije u posao i ja ne kritikujem njega nego kritikujem chipovanje automobila.

kad kupis novo auto pa ga cuknes i lakiras ga kod dobrog majstora kojeg poznajes i uradi auto bez greske i posle par godina se pojavi rdja na tom dijelu ili nekom drugom oce li ti ovlasceni servis priznati garanciju od 10 godina na rdju???

Pitas glupu stvar i svojim pitanjem oces da pipises pucanje kaisa tuneru. Kais moze da pukne prije vremena na serijskom autu koje nije chipovano ... kako moze tuner da ti da garanciju na pucanje kaisa kada to veze nema sa njegovim poslom vec zavisi iskljucivo od samog vlasnika kolko cesto ga mijenja i kvaliteta proizvoda koji je ugradjen ....

i protivnik si tuninga jer si upoznat samo sa jednim slucajem koji se pokazao lose jer je radjen ko zna dje na ko zna kakvom autu sa ko zna kakvim vozacem a nas na forumu ima barem 10 clanova koji su chipovanjem zadovoljni tako da ....
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: gedora Jun 16, 2012, 08:20:45 posle podne
klasicna srpska posla i sviranja kurcu. kad nesto crkne daj da se vidi ko je kriv da mu jebemo mater?
kad crkne polo 1,4 2011god sto ne idu u fabriku da jebu mater onim svabama koji su ga sastavili?
na tuning nema, nikad nije bilo i nikad nece ni biti nikakve garancije.
svi bi nekih 200+ks da se izivljavaju dok im ne dosadi i da ta masina traje nekih 150 do 200 godina
svi bi da se jebu a da im ne udje.
svi  kad kupuju auto kupuju neki sa manjom kubikazom zbog potrosnje i registracije, pa kad podju na neki dalji put vide da im je auto jedno obicno govno.
bilo ko ko ima 1 jedini gram mozga kad podize pritisak turba mora znati da su klipovi, zidovi cilindra, lezajevi radilice, kvacilo optereceniji bar za 20 posto nego sto su bili u serijskoj varijanti
gdje nestadose sa foruma oni sto cipuju pola 1,4tdi na 120ks?
gdje su oni sto na dvojke gtd stavljaju interkulere od sprintera cdi?
gdje onaj inzinjer sto isto u pola stavlja 1,8 20v turbo?
koliko se takvih pojavilo ovde?
muka mi je vise kad citam kakve ljudi gluposti mogu napisati
blok motora prazan bez icega u sebi za audi 4 rst kosta 17000eu i nema nikakvu garanciju da ga kovana klipnjaca nece polomiti u hiljadu komada kad se promasi brzina ili se prevrti
sta hocete vise koje pizde materine da vam auto trosi 5 kila plina ili loz ulja, da vam ga neko nabrije na 300ks, da ga drkate i da se izzivljavate svaki dan i da vam taj isti da dozivotnu garanciju na motor?

Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: djokicsale Jun 16, 2012, 08:31:03 posle podne
stavio sam ti plus jer si sve rekao ovim postom, ne vidim ni ja svrhu garancije ako vam neko čipuje motor, pa ni mobilni telefon koji je 50-tak evra kad mu promenite softver na svoju ruku ne možete više da reklamirata pa makar imao još 2 god garancije. A ovde je reč o motoru automobila, ja ne znam zašto bi iko dobio garanciju na tako nešto jer je to ipak škakljiva stvar, dobijate mogućnost ako niste neko ko vodi računa, da vrlo lako s*ebete motor.
Fabrika je sa njihovim podešavanjima napravila da vam malo duže traje verovatno posle hiljadu testova.

A i nikad nisam razumeo kad se javi neko sa 50-60kw "jakim" motorom i počnu da pitaju kako da dodaju koji kilovat.... a tek oni sa 1.4.   a još gorte što većina i ne zna koliko je stvarno prešao njihov automobil, bolje održavajte to što imate jer posle delovi za motor i da hoćete ne valjaju za q.

Razumem ja da se pojedinci lože na brze automobile ali zar nije izmišljen vr6 ili još neki model sa više kw?

I nema potrebe da se čipuje kad ide kao zmaj....
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Andra GTI Jun 16, 2012, 10:24:49 posle podne
Nino druze...amin..mislim da bi sad bilo dobo da se zakljuca tema da ne dodje do pokolja
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: pekar Jun 16, 2012, 11:08:16 posle podne
@ gedora  imas  beer od mene tapsac
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: akreca Jun 17, 2012, 09:35:46 pre podne
klasicna srpska posla i sviranja kurcu. kad nesto crkne daj da se vidi ko je kriv da mu jebemo mater?
kad crkne polo 1,4 2011god sto ne idu u fabriku da jebu mater onim svabama koji su ga sastavili?
na tuning nema, nikad nije bilo i nikad nece ni biti nikakve garancije.
svi bi nekih 200+ks da se izivljavaju dok im ne dosadi i da ta masina traje nekih 150 do 200 godina
svi bi da se jebu a da im ne udje.
svi  kad kupuju auto kupuju neki sa manjom kubikazom zbog potrosnje i registracije, pa kad podju na neki dalji put vide da im je auto jedno obicno govno.
bilo ko ko ima 1 jedini gram mozga kad podize pritisak turba mora znati da su klipovi, zidovi cilindra, lezajevi radilice, kvacilo optereceniji bar za 20 posto nego sto su bili u serijskoj varijanti
gdje nestadose sa foruma oni sto cipuju pola 1,4tdi na 120ks?
gdje su oni sto na dvojke gtd stavljaju interkulere od sprintera cdi?
gdje onaj inzinjer sto isto u pola stavlja 1,8 20v turbo?
koliko se takvih pojavilo ovde?
muka mi je vise kad citam kakve ljudi gluposti mogu napisati
blok motora prazan bez icega u sebi za audi 4 rst kosta 17000eu i nema nikakvu garanciju da ga kovana klipnjaca nece polomiti u hiljadu komada kad se promasi brzina ili se prevrti
sta hocete vise koje pizde materine da vam auto trosi 5 kila plina ili loz ulja, da vam ga neko nabrije na 300ks, da ga drkate i da se izzivljavate svaki dan i da vam taj isti da dozivotnu garanciju na motor?

podrzavam !!! uzimas mi rijeci sa tastature. ako zelis da se vozis brzo, udobno i sl. uzmi automobil koji ti to moze pruziti a nemoj traziti neko "rjesenje" i onda traziti garanciju na to jer je neces dobiti. upravo sam to mislio reci. samo iz tog razloga sam protiv chipovanja. ako chipujes automobil i sjebes nesto, sjedi i placi jer gdje god da odvezes na popravak svi ce reci "ma gdje ili ko ti je ovo radio" i cim to cujes idi na bankomat dizi svu stednju sa racuna jer trebace ti.
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: TT_tuning Jun 21, 2012, 11:56:54 pre podne
Podrzavam Gedoru i ostale koji misle slicno,ali bi ja nesto svoje da dodam

Svako motor moze da se cipuje ali u granicama koje motor moze da pruzi,od babe devojku ne mozes napraviti.To svaki covek mora biti svestan kad hoce da radi chip.

Sto se tice garancije na chip to je moguce i daje se garancija,nije problem ali da bi ja dao garanciju nekome na motor posle chipa on to mora platiti,jer ispitati ceo motor i njegovu istrosenost nije jednostavno bez otvaranja motora.Znaci rezimirali smo garancija postoji i uvek ce postojati ali koliko se to isplati vlasniku to zavisi samo od njega.

A davati garanciju na motor tek tako niko nije lud sam sebi da kopa jamu,pogotovo ne u Srbiji gde je 80% automobila polu ispravno. Drugo hvala bogu eto i mogucnosti za zloupotrebu,dodje neko koga chip uopste ne zanima ali ga zanima nov turbo jer mu je stari pred umiranjem,pa uradi chip,crkne turbina dobije novu od garancije i na kraju ima turbinu za 250eur i chip gratis..Da ne pricam o drugim stvarima.

A sad ide pitanje Pa tuner mora da proceni na osnovu osnovnog pregleda u kakvom je stanju auto.

A moj odgovor je svako moze da stavi dobar deo kad radi chip i posle da stavi nesto ne ispravno i da ga dotera na slepu.Mislim zemlja Srbija ovde bi se svacega setili kad je neka veca lova u pitanju.

To je dobra matematika sa svakog samo ne za tunera.
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Fred Peric Jun 23, 2012, 01:47:06 posle podne

Sto se tice garancije na chip to je moguce i daje se garancija,nije problem ali da bi ja dao garanciju nekome na motor posle chipa on to mora platiti,jer ispitati ceo motor i njegovu istrosenost nije jednostavno bez otvaranja motora.Znaci rezimirali smo garancija postoji i uvek ce postojati ali koliko se to isplati vlasniku to zavisi samo od njega.

A davati garanciju na motor tek tako niko nije lud sam sebi da kopa jamu,pogotovo ne u Srbiji gde je 80% automobila polu ispravno.
Nije mi najjasniji rezime garancije na motor, da li si ti automehaničar ako ti je ulov za davanje garancije otvaranje motora ? Sa predpostavkom da je 80% auta u Srbiji poluispravno ti si se ogradio, a niko normalan ko smatra da mu je auto zaista ispravan neće dozvoliti da mu neko otvara motor....
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: pekar Jun 23, 2012, 02:22:51 posle podne
kod nas bi ljudi ako moze kad odu kod majstora da im zameni svecice,taj isti majstor da im i da garanciju na motor,da nece da crkne boodala svakakve gluposti covek ima da se naslusa, ljudi koji se bave i rade chipovanje, daju garanciju na njihove mape,da ce to radeti kako treba i da nece auto nakon toga nesto flesovati softverski, a ne moze vam on dati garanciju na motor koji je pred crkavanje,kad to nije do njega.
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Fred Peric Jun 23, 2012, 02:30:25 posle podne
Nisi ti bratac možda dobro razumeo, firma SM daje garanciju na motor koja se dodatno plaća, neko je bio ovde u pravu kada je napisao da čip tuning i ne vredi više od 50 e, kada se ugradi matična firma i distributer a optimum power košta 200 e izračunaj koliko je čip...Članu foruma TT_tuning sam dao plus još pre neki dan kada sam čitao temu jer se čovek trudi da objasni, što pozdravljam, ovo pišem, da se razumemo, jer ne napadam nego postavljam pitanje...
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: pekar Jun 23, 2012, 02:39:06 posle podne
slazem se sa tobom,ne napadam ni ja nikoga,nego samo sam dao svoje neko misljenje na osnovu pojedinaca koji bi kada urade cip da im se da garancija na ceo motor, e ako SM daje garanciju i na motor,to je vec nesto drugo,ja sam pogresno razumeo,te stoga se izvinjavam beer
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Madison Jun 23, 2012, 02:56:40 posle podne
A kako mislis drugacije da dobijes garanciju na motor, ako se isti ne otvori i premere hilzne, i opste stanje?
Garanciju na motor daje fabrika, jer ga je ona napravila NOVOG. Ako ponovo hoces garanciju od neke firme i oni ce traziti "NOV" motor.
Ne znam sta nije jasno? 
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Fred Peric Jun 23, 2012, 03:07:09 posle podne
Meni nisu jasne neke stvari, zato pitam, da li postoji garancija na čipovanje ?To je stvar koja nije dobro objašnjena.Ako sam dobro razumeo svako ko želi da uradi čip treba da mu je motor NOV  ili da uradi generalnu...A garanciju na motor će ti dati svaki majstor koji ti uradi generalnu, ovde je reč o čipu i garanciji na njega...
Ajde da ne davim, garancija može da se da na čip samo ako čovek koji čipuje otvori motor i uradi prvo generalnu ili ako je motor NOV(tada verovatno gubiš garanciju u ovl. servisu ako uradiš čip), drugačije nema garancije ?
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Madison Jun 23, 2012, 03:23:38 posle podne
Garancija se dobija bez otvaranja motora samo na CHIP. Firma koja radi cipovanje, garantuje da ono sto je ona uradila, nece da se pokvari, a to je softver. Ako hoces garanciju na motor, moras da radis i motor.
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Fred Peric Jun 23, 2012, 03:25:05 posle podne
Ok, hvala
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: TT_tuning Jun 23, 2012, 10:50:56 posle podne
Svaka firma koja radi chip tuning po pravilu i logici treba da da garanciju na softwere koji je ubacio u ECU automobilia koji je radio.TO SE PODRAZUMEVA

Ja pokusavam da objasnim da postoji i varijanta da se pored garancije na softwere da garancija na motor i sve delove na njemu koje cine kompletan rad motora,ALI se to dodatno placa,pored osnovne cene chipa (kolika god da je).

Zasto se placa? Zato sto neko mora da ispita da li je taj motor ispravan,i da li ispunjava zadate norme da se moze dati garancija na njega.Zasto bi neko dao garanciju na motor koji je puno istrosen.Koliko god garanciju dao i na kakav god motor uvek vlasnik moze lako da napravi havariju,bio chipovan ili ne,mislim da je to svima jasno.Zbog toga tuner uvek ima jaku cenu za garanciju motora da bi sebe ogradio od eventualne havarije

Drugo je kada ti tuner pravi motor iz nule,i na kraju ga mapira,on mora dati garanciju na svoje ruke i da ce to sve dobro raditi,ali opet ne moze dati garanciju na delove jer ih on nije proizveo i nikako ne moze  znati koliko ce taj deo trajati i izdrzati.

U takvim firmama se prave trkacka kola i kola sa kojima se ne ide na pijacu s toga i sam vlasnik mora biti svestan usta se upusta i dobro se raspitati sa kojim majstor-tunerom ce to raditi.

Cela ta prica je mnogo isprepletana,jer ne zavisi sve od jednog coveka pa da on sav rizik moze primiti na sebe, svako se mora ograditi i zastititi za neto sto od njega ne zavisi,ne samo u ovom poslu,nego u svakom drugom oko nas.E sad to su dobro iskoristile firme koje se ne kotiraju bas uspesno pa ubacuju svakojako djubre u kola i opere ruke od bilo kakve moguce havarije,jer softwere ce uvek raditi tu nema price,ali kako ce taj rad uticati na motor to ce sam vlasnik posle videti.

Zato treba dobro videti i raspitati se,hvala bogu foruma je na sve strane,ima mnogo dobrih firmi a isto tako ima i prevaranata koji bi preko noci da se obogate,a to se tesko radi sem ako mislis da varas.
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Guarana Jun 24, 2012, 12:08:56 pre podne
kolko se krece cifra za garanciju? znam da moze od do .. ali par primera bi bilo super ... jel ide godisnje ili jednom ili kako.
i kako uopste neko ko je laik da napravi razliku dal je kriva mapa ili mehanika ako nesto crkne

ne planiram da tjuniram svojim mocnih 44kw, nego me zanima kako to funkcionise kod nekog ozbiljnijeg
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: @aca@ Jun 24, 2012, 12:34:16 pre podne
moze li da se snimi orginalna mapa pre cipovanja na cd da bi mogao da vratim orginal ako nisam zadovoljan
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Ebay Jun 24, 2012, 01:50:57 pre podne
@aca@ moze :))
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Fred Peric Jun 24, 2012, 12:32:52 posle podne
@TT_tuning koliko daješ garanciju na čip i da li ima dyno test negde u Beogradu ?
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Wele Jun 24, 2012, 05:43:37 posle podne
Ajde Frede sad postavljaš pitanja kao noobara
Ja da sam na njegovom mestu, davao bi garanciju 100godina jer ako se slučajno nešto pokarambasi, samo kopiram fajl sa bekapa. Ne pada mi na pamet šta može da se desi SOFTVERU što bi spadalo u njegovu odgovornost. Jel ti Windows ili Korel daje garanciju?

A valjke imaš na nekoliko mesta, npr u centru boban, pisano 20 puta. 2 merenja 30-40e
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Fred Peric Jun 24, 2012, 06:32:26 posle podne
Hvala brate moj, nemoj samo da si mnogo nervozan, može da se odrazi na lepotu beer ;) , svi ljudi znaju sve a jedan čovek ne zna ništa wacko ;) biggrin
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Cobrica Jun 25, 2012, 09:15:02 pre podne
Brate od tog dyno testa, ne može po podne da se odkunta na miru  bonk

Meni je auto čipovan pre 5 god... Imao sam samo problema sa turbinom, išla na remont
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Miro MNE Jun 26, 2012, 12:40:51 posle podne
eto to sasvim dovoljno govori o tuneru ali i o nacinu voznje .... za 5 godina samo remont turbine koja mozda i nije usljed povecanog pritiska riknula vec mozda zbog njene same dotrajalosti ili zbog neke fabricke greskice ... toliko o tome da je SVAKO chipovanje stetno i pogubno po motor i da ga ne treba raditi  biggrin 
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: pekar Jun 26, 2012, 01:09:37 posle podne
+1
 imas bratc  beer od mene
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Cobrica Jun 26, 2012, 01:49:51 posle podne
Naravno treba voditi računa kako se vozi chipovani auto.
Tek kada se zagreje paliti turbinu, da se ne gazi (nikako ulaziti u crveno), izbegavati naglo gašenje motora... mislim tako treba svaki vlasnik vozila da se ponaša prema svom autu... 

Možemo i to slikovito opisati... kao kada sportista uzima neke preparate i onaj koji ne uzima. Ovaj prvi će imati sigurno bolje rezultate (jer se forsira)od onog drugog, s druge strane  treba i više da se pazi. Sad kažu ljudi da se baš zbog toga i skraćuje malo život motoru ali jbg...   
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: djokicsale Jun 26, 2012, 03:07:03 posle podne
pa tako treba da se vozi i auto koji nije čipovan ako hoćeš da duže traje, tj da što kasnije imaš potrebe za remontovanjem turbine i motora....
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Miro MNE Jun 26, 2012, 06:09:17 posle podne
dodao bih ne praktikovati cesto ubrzavanje s punim gasom pogotovo iz podruma tj niskih obrtaja a istu radnju NIKAKO ne ciniti dok se ulje u motoru ne zagrije ... znate ono "... ne natezem ledan auto vozim ga do 2000 obrtaja ..." al do tih 2000 obrtaja ubrzava s punim gasom to je jos gore nego malo pretegnut ledan motor ;)

zamjena ulja na max 10.000km + ovo sto je kolega cobrica naglasio

i vrlo bitno malo cesce produvati motor do maximalnog broja obrtaja da se ne bi radilo ciscenje lopatica turbine i usisa i sl ...

to sve moze da ima uticaj na motor i cak i ako je odradjen najkvalitetniji chip kod provjerenog strucnjaka koji zna sta radi i radi kako treba, nepridrzavanje ovih uglavnom sitnica (sve je u naicnu voznje) dovodi do toga da su svi tuneri na losem glasu sto je manje bitno i dovodi do kvarova na motoru sto je mnogo bitnije

licno ovakav nacin voznje praktikujem na dva TDI-ija kuci i jedan TD i nikad problema sa nekim vitalnim sklopom ni na jednom autu nisam imao  ;)

napomena: sva 3 auta su iz Italije  lollol  lollol  lollol
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: sreckoas Jul 01, 2012, 03:55:32 posle podne
TT_tuning-isprazni sanduce :D
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Strbac Jul 07, 2012, 10:23:00 pre podne
http://www.revochip.com/vesti/vw-1-6tdi-update/ (http://www.revochip.com/vesti/vw-1-6tdi-update/)
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: joca TDI Jul 10, 2012, 02:09:56 posle podne
passata 1.9tdi 90ps sa cipovao u smart tuning, i nikakvih problema nisam imao vozio sam kao i ranije, samo ga cepio po potrebi, ali mi je ovo jako interesatno. Koliko kontam to je cist re-map za 50e.
http://www.protuning.rs/index.html (http://www.protuning.rs/index.html)
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: pekar Jul 10, 2012, 08:50:38 posle podne
danas je u revo radjen cip na 1.6 tdi nove generacije
cisto samo da se zna ;)
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: joca TDI Jul 10, 2012, 11:24:11 posle podne
kazi iskustvo i cenu.
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Nikola Calasan Jul 11, 2012, 12:08:56 pre podne
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=445680312131825&set=a.360546843978506.90856.185466698153189&type=1&theater (https://www.facebook.com/photo.php?fbid=445680312131825&set=a.360546843978506.90856.185466698153189&type=1&theater)
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: pekar Jul 11, 2012, 01:42:11 posle podne
kazi iskustvo i cenu.
za sve ostale informacije,kontaktiraj momke iz revo,oni ce ti najbolje reci ;)
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Goran T4 Jul 27, 2012, 08:09:09 posle podne
Da li meni moze neko da kaze gde da cipujem svoj auto a da to bude kvalitetno odradjeno da nemam probleme posle.U pitanju je VW t4 2.5 tdi 99 godiste,75kw 102 ks.Hvala
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Fred Peric Jul 27, 2012, 09:07:54 posle podne
Tebra, pročitaj malo teme u ovom odeljku za tunning, pa ćeš doći do nekih informacija.Ovde je sve gorelo pre izvesnog vremena, od diskusije, tako da ne verujem da neko ima motivaciju za nastavak iste...
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: prketdi Septembar 01, 2012, 08:25:23 posle podne
Evo da izlozim moje iskustvo vezano za pro tuning.Vozim vw passat 2.0 tdi BKP motor 140 konja..
Jedini koji su uspeli da mi urade mapu!!!!!!!!!!!!
Pre njega 4 "tjunera" su pokusavali da mi cipuju auto pa nakon njihovog strucnog cackanja nisam mogao da upalim auto,neki su ubacivali 6 mapa pa mi auto isao kao na mokra drva,a trosio 12litara na otvorenom!
Decku sam ostavio auto u 11h ujutru,u 14h sam otisao po kola,ubacili smo komp,najnormalnije upalili auto,nije upalio ni jednu lampici....
Krenuli u probnu voznji,kad ono... :)  AUTO LETI,PRVA,DRUGA,TRECA BRZINA NE MOGU VOLAN DA ISPRAVIM,PUCAJU POLUOSOVINE,FUL UBRZANJA.
Izasli na auto put i slucajno naidjemo na a6 3.0 tdi,i od 120-190 sam mga gurao u zadnji branik dok covek nije skapirao da je pametnije da se pomeri u srednju traku i kada sam prosao pored jega u neverici gleda i ne veruje...
Inace da naglasim,vozim na 19-icama,255-35 zr 19 i auto se otima,sto bi moj kolega rekao "auto toliko ima snage da deluje kao da ga vozi po ledu'
Najiskrenije,topla preporuka za PRO TUNING,nemojte unapred sumnjati zbog cene ili vec nekih glupih prica,probajte...,ja sam probao i vise tjunera ne menjam!
da odmah naglasim,decka sam pronasao preko letka i otisao sam ISKRENO sa nevericom jer vec dve godine niko ne moze da cipuje simens elektroniku na pasatu,jedino mi je sm rekao da to radi,ali za 6,7 puta vece pare...
PozdraVW svima,ako ima neko okupljanje rado cu doci da se uverite kako auto ide....
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Nikola Calasan Septembar 01, 2012, 10:14:34 posle podne
jesu ti rekli koliko ks imas sad sa tim cipom ? nadam se da ces ga dugo voziti samo i da nece biti nekih fatalnih posledica po motor, posto puca od snage :)
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: prketdi Septembar 02, 2012, 10:01:35 pre podne
nije mi receno koliko konjskih snaga sada ima ali pasat od 170ks smesno ide spram mene,jos sam na extremno velikim tockovima,a ne brini za vek motora,proveravao sam i parametre u toku voznje,sve radi kako treba.Nikada posle jake voznje nisam odmah gasio motor,uvek ga ostavim minut da odradi u leru...
bez sale,auto radi perfektno :)
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Nikola Calasan Septembar 02, 2012, 01:08:01 posle podne
super, drago mi je da je tako :) ako budes hteo na jedan skup i ujedno merenje snage u oktobru, javi mi se na pp, da ti objasnim o cemu je rec, pa da vidimo koliko ks ima i ujedno da se druzimo na skupu ;)
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: prketdi Septembar 02, 2012, 07:12:28 posle podne
samo javi termin,dolazim sa jos jednim jako ozbiljnim dizelom :)
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: TT_tuning Septembar 03, 2012, 10:18:30 posle podne
Evo da izlozim moje iskustvo vezano za pro tuning.Vozim vw passat 2.0 tdi BKP motor 140 konja..
Jedini koji su uspeli da mi urade mapu!!!!!!!!!!!!
Pre njega 4 "tjunera" su pokusavali da mi cipuju auto pa nakon njihovog strucnog cackanja nisam mogao da upalim auto,neki su ubacivali 6 mapa pa mi auto isao kao na mokra drva,a trosio 12litara na otvorenom!
Decku sam ostavio auto u 11h ujutru,u 14h sam otisao po kola,ubacili smo komp,najnormalnije upalili auto,nije upalio ni jednu lampici....
Krenuli u probnu voznji,kad ono... :)  AUTO LETI,PRVA,DRUGA,TRECA BRZINA NE MOGU VOLAN DA ISPRAVIM,PUCAJU POLUOSOVINE,FUL UBRZANJA.
Izasli na auto put i slucajno naidjemo na a6 3.0 tdi,i od 120-190 sam mga gurao u zadnji branik dok covek nije skapirao da je pametnije da se pomeri u srednju traku i kada sam prosao pored jega u neverici gleda i ne veruje...
Inace da naglasim,vozim na 19-icama,255-35 zr 19 i auto se otima,sto bi moj kolega rekao "auto toliko ima snage da deluje kao da ga vozi po ledu'
Najiskrenije,topla preporuka za PRO TUNING,nemojte unapred sumnjati zbog cene ili vec nekih glupih prica,probajte...,ja sam probao i vise tjunera ne menjam!
da odmah naglasim,decka sam pronasao preko letka i otisao sam ISKRENO sa nevericom jer vec dve godine niko ne moze da cipuje simens elektroniku na pasatu,jedino mi je sm rekao da to radi,ali za 6,7 puta vece pare...
PozdraVW svima,ako ima neko okupljanje rado cu doci da se uverite kako auto ide....

Prvo da ne pomislis da nesto lose mislim,nego citam i neke stvari mi nisu bas najjasnije

Citat
neki su ubacivali 6 mapa pa mi auto isao kao na mokra drva,a trosio 12litara na otvorenom!

Kako mislis 6 mapa ?

Citat
Decku sam ostavio auto u 11h ujutru,u 14h sam otisao po kola,ubacili smo komp,najnormalnije upalili auto,nije upalio ni jednu lampici....

Kako mislis ubacili ste komp? koji komp?

Citat
Izasli na auto put i slucajno naidjemo na a6 3.0 tdi

3.0 tdi je mnogo jaci motor i najbolji tuner da je uradio tvoj auto opet ne bih mogao nista da mu uradis pogotovo na auto putu


Citat
sm rekao da to radi,ali za 6,7 puta vece pare...

Nije bas toliko skuplje,ali to je realna cena svuda u svetu pa i kod nas


Svako moze da uradi chip tuning,i da se oseti razlika,to ko se bavi time to i zna uraditi,POENTA price je da to sto je uradjeno ne pravi posledice po motor,i da to sto je uradjeno traje...Najlakse je odvrnuti turbinu,vlasnik se odusevi ode prezadovoljan kuci i posle 10.000km peraja i sve izadje na auspuh.To ne pricam napamet to je svakidasnja stvar kod "ne proverenih" tunera..

Tvoj auto ako ima DPF a mislim da ima,mora se jako voditi racuna o temp. na izduvu jer hoce da pokvari dpf,to znaci da se njemu ne sme mnogo dizati snaga ako hoces zadzati dpf,ako ga skidas onda nije problem...
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: gedora Septembar 03, 2012, 10:35:50 posle podne
Citat

    Izasli na auto put i slucajno naidjemo na a6 3.0 tdi


3.0 tdi je mnogo jaci motor i najbolji tuner da je uradio tvoj auto opet ne bih mogao nista da mu uradis pogotovo na auto putu



tacno.
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: DUSAN89 Septembar 03, 2012, 10:37:54 posle podne
gedora +1
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: prketdi Septembar 07, 2012, 09:54:46 posle podne
momci,a sta vi vozite i sta ste vi vozila pa ste toliki strucnjaci?
sta znate o pritisku turbine?sta vam znbaci ako vam kazem da moj turbo nakon cipa ima nadpritisak od 1.6 u maksimali?
sta znate o 3.0tdi motoru u a6 sa automatskim menjacem i dve tone?sta je cudno naici na a6,svaki 5 audi u beogradu je taj a6....
kada kazem 6 mapa,mislim na celih 6 mapa od strane Revo chip tunning-a...,pa pokusaj cipovanja od stranke Gumetine...
kada kazem ubacili komp,tako i i mislim,tako je uradjen cip,skidanjem kompa a ne putem obd-a...
sta tacno nije jasno?
moj motor nema dpf filetr,nema brige za isti...
pozdravVW svima i nemojte odmah napadati i pricati neke price koje ste cule negde od nekoga...
docicu na skup pa ce se tada videti,nisam balavac da se hvalim u prazno i auto nisam cipovao radi trkanja sa kojekakvim pravac trkacima,ko me zna,zna kako vozim... ;)
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Strbac Septembar 07, 2012, 10:00:20 posle podne
Polako druze, ovde smo prvenstveno da se druzimo.
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: Gagi Septembar 07, 2012, 10:04:22 posle podne
ja ništa ne znam o toj turbini... kako se izmeri taj pretisak ???
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: gedora Septembar 07, 2012, 10:05:22 posle podne
ako se ovo odnosilo i na mene odgovoricu ti,  vozio sam SVE od peglice do korvete, od 2 cilindra do v12, skoro sve moguce turbo benzin i turbo dizel motore.
kakvo ti je to pitanje sta znamo o pritisku turbine? bezvezna ti je to pitanje skroz a i bespotrebno.
jesi li ti vozio kad 3,0tdi pa imas tako misljenje o njemu?
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: vw-tdi Septembar 07, 2012, 10:41:56 posle podne
neznas ti sta je  a6 3.0 pa lupas mozes samo da sanjas to ubrzanje . najsmijesnije mi je kad neko kaze prestigao sam neki auto nije mogao da me stignelagano ga oduvao i slicno. a mozda covek nije krenuo na trke ?
Naslov: Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
Poruka od: RUS Septembar 07, 2012, 11:03:13 posle podne
Ovde do daljneg ide  (http://img407.imageshack.us/img407/1985/1111eserieslwjpg.jpg)