VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Auto klime, Ventilacija => Temu započeo: skidahi Decembar 16, 2008, 01:21:41 posle podne
-
pozdrav .imam sledece pitanje .kada mi se auto ugreje znaci pocnem da ga vozim ukljucim grejanje i fino greje al vremenom pocne da duva hladan vazduh tj kao da sam prebacio da hladi.ugasim grejanje i posle mnekih 10 minuta upaklim grejanje i ponovo fino greje i opet pocne da duva hladan vazduh?sta to moze biti?u pitanju je golf 2 gti 1.8. hvala :)
-
A kakva ti je temperatura motora? Moguce da ti je termostat zaglavio, a mozda je i zapusen mali hladnjak pa ima slab protok
Ja sam pre neki dan zamenio termostat i sada grejanje UBIJA!!!
-
E ima isti problem, isto na golfu II 1.8 ali GT! Mislim da nam je obojici negdje nesto zacepljeno, skidao sam one ventile na ulazu u kabinu prema malom hladnjaku i jedan je bio pun necega ocistio sam i sad malo bolje radi ali moracu da ga zamenim jer opet zeza jer je izgleda jos zacepljen jer dosta manje prolazi vode kroz njega nego kroz onaj drugi a skidao sam obadva! Pa pogledaj to mozda te samo to zeza!
-
temperatura motora je ok skoro do pola ide skala al kazem greje extra i sve slavbije islabije pustha vreo vzduh i na kraju hadan .da nije mozda termostat ?tako mi reko majstor elektricar?
-
vec je bilo reci o tome,probaj izbaci oba ventila na crevima za kabinu.stavi obicne cevke
-
vec je bilo reci o tome,probaj izbaci oba ventila na crevima za kabinu.stavi obicne cevke
Mislim da to nije pametno. Je li znas za sta sluze ti ventili?
-
ljudi ja neznam sta su ventili sta su radijatori u autima bla bla jednostavno se nerazuem u to znam sta je tocak i volan :( ovu temu sam stavio jer mi je elektricar reko da je termostat pa ako nije da ne kupujem bzv pa mi je neko drugi reko da nema veze sa time pa zato da pitam inace hvala na odgovorima
-
Ja mislim da nije termostat. Slikati cu ventile pa cu ti okaciti sliku da vidis gdje se nalaze i kako izgledaju ja mislim da ti je do njih !
-
Evo tu se nalaze ti ventili , jedan je crni a drugi sivi!
(http://img512.imageshack.us/img512/8381/dsc01505iv2.jpg)
By darko_gt (http://profile.imageshack.us/user/darko_gt), shot with K800i (http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=K800i&make=Sony+Ericsson) at 2008-12-17
-
vec je bilo reci o tome,probaj izbaci oba ventila na crevima za kabinu.stavi obicne cevke
Mislim da to nije pametno. Je li znas za sta sluze ti ventili?
za sta sluze ti ventili?zapusio verovatno taj sivi ventil.meni je bio zapusio taj sivi ventil prema sauhu kao sto se vidi na slici to tanko crevo pa mi nije vracao sauh.prestelovao sam to tanko crevo direktno na reducir crevo koje dolazi do tog sivog ventila i sad je ok
-
Pa koliko ja znam da ti ventili sluze da obezbede nesmetan protok vode u slucaju da se zacepi mali hladnjak to jeste imaju taj preliv (neka me neko ispravi ako nisam upravu)! A to imaju samo 1.8 motori ne znam zasto.
-
Pa koliko ja znam da ti ventili sluze da obezbede nesmetan protok vode u slucaju da se zacepi mali hladnjak to jeste imaju taj preliv (neka me neko ispravi ako nisam upravu)! A to imaju samo 1.8 motori ne znam zasto.
moj je 1.6 decko i mislim da gresis-moja licna pretpostavka je da sluze samo da smanje pritisak u malom hladnjaku,i uspore protok prema njemu.ako si skidao nekad taj ventil mozes da vidis da je unutrasnji promer dosta manji nego promer creva cak i u odnosu na ona creva koja vode do karburatora boodala batine
-
Nema veze sa ventilima,MALI HLADNJAK ti je riknuo.Curi nedje i tome nema lijeka,idi u prodavnicu i kupi mali hladnjak kosta oko 2000 din ili moj ti je savet nadji dobar polovan on oko 20eura.novi kineski hladnjaci ne griju tako dobro kao originalan ,aili imas i austrijske hladnjake koji su nedje oko 70eura,on grije kao i golfov originalan.Mene je tvoj problem snasao prosle godine ,desavalo mi se upravo sto i tebi,1000000% ti je riknuo mali hladnjak.pozzzz
-
Nema veze sa ventilima,MALI HLADNJAK ti je riknuo.Curi nedje i tome nema lijeka,idi u prodavnicu i kupi mali hladnjak kosta oko 2000 din ili moj ti je savet nadji dobar polovan on oko 20eura.novi kineski hladnjaci ne griju tako dobro kao originalan ,aili imas i austrijske hladnjake koji su nedje oko 70eura,on grije kao i golfov originalan.Mene je tvoj problem snasao prosle godine ,desavalo mi se upravo sto i tebi,1000000% ti je riknuo mali hladnjak.pozzzz
nigde nije napisao da gubi tecnost iz rashladnog sistema tako da nevidim poentu da ga menja tek tako,nek prvo proba ovo sa ventilima lakse je i manje ga kosta pa ako nije do njih lako ce da ih vrati-a mali hladnjak nije uopste lako zameniti,a i majstori to ne naplacuju bez veze oko 3,4 hiljde to je posao i to zesci-a i o zivcima necu da pricam
-
Pa koliko ja znam da ti ventili sluze da obezbede nesmetan protok vode u slucaju da se zacepi mali hladnjak to jeste imaju taj preliv (neka me neko ispravi ako nisam upravu)! A to imaju samo 1.8 motori ne znam zasto.
moj je 1.6 decko i mislim da gresis-moja licna pretpostavka je da sluze samo da smanje pritisak u malom hladnjaku,i uspore protok prema njemu.ako si skidao nekad taj ventil mozes da vidis da je unutrasnji promer dosta manji nego promer creva cak i u odnosu na ona creva koja vode do karburatora boodala batine
Jbg ja nisam to vidjao na 1.6 pa sam zato to rekaoali mozda gresim. Pa koja je logika da smanji pritisak tu bi se gubilo na temperaturi u malom hladnjaku koliko ja poznajem sistem grijanja vodom veca temp= bolje!
Da je pukao mali hladnjak pukao sigurno bi nasao lokvu vode ispod nogu tako da to sigurno nije! Ali neka me neko ispravi ako gresim!1
-
nije u pitanju neko veliko gubljenje vode,u pitanju su bukvalno kapi koje nemozes da provalis,znaci pricam iz iskustva,sve sam zivo izmijenjao i na kraju dodje jdan majstor i kaze mi da na golfu jedino moze da rikne mali hladnjak i to je to,stvarno je bio riknuo,cak ni kad sam ga skinuo nisam mogao da provalim dje curi,ali cim sam stavio novi hladnjak rijesio sam problem.a sto se tice skidanja,vrlo je prosto ima par caka da sebi olaksas posao,a za 4000 din moj majstor radi osvezavanje motora,doduse daleko je od BG,zbog toga je i jeftino:):)
-
vec je bilo reci o tome,probaj izbaci oba ventila na crevima za kabinu.stavi obicne cevke
Posle duzeg mrznjenja u autu na ovih minus nekoliko ovo sam uradio i resilo je problem jer stvarno vise nisam imao zivce da trazim ove ventile jer je do njih!
-
Pa sta si uradio ? :huh:
-
Pa sta si uradio ? :huh:
skinuo ventile pre malog hladnjaka kao sto je i citirao
-
Ja sam to uradio prosle godine a sad mi se isto ponasa tako da mi nema druge nego da menjam mali hladnjak ili mozda .............. coilleo2tj
-
Ja sam to uradio prosle godine a sad mi se isto ponasa tako da mi nema druge nego da menjam mali hladnjak ili mozda .............. coilleo2tj
pa nazovi lave---nisam ginekolog al mogu da pogledam :)
-
Ja sam to uradio prosle godine a sad mi se isto ponasa tako da mi nema druge nego da menjam mali hladnjak ili mozda .............. coilleo2tj
ili da ja skoknem do tebe i da polepim te sundjere lollol lollol
-
i ako zima vec prolazi samo da vam javim da sam grejanje namestio i da je u pitanju bilo radijator ili sta je vec :) sada grejanje ludo radi :)
-
Ipak su bili sundjeri sad greje ko lud Hvala banderash clap
-
kakvi sundjeri?!
-
kakvi sundjeri?!
u celom sistemu hladjenja imaju sundjeri na klapnama i jos par mesta-oni propadnu i onda nema lepo usmeravanje vazduha u zeljenom pravcu a samim tim ni u pravcu malog hladnjaka.u principu svi to skidaju komplet napolje iz kola sa sve hladnjakom malim---ja to odradim na licu mesta,isto ima malo cimanja ali mnogo brze ide kad se tako radi nego dase sve vadi napolje-umesto sundjera se lepe parcici gume sa lepkom mada ja koristim crni hermetik jer se moze lepo podesiti dok jos se ne zalepi skroz a i hermetik dosta bolje drzi.da i ima par mesta gde mora da se ubaci sundjer na spojevima izmedju tih da kazem tunela
-
100 % u pravu dokazano na licnom primeru tapsac
-
Pomagajte drugovi inace cu se zaledim :)
Imam mnogo slabo grejanje od pre par dana, citao sam postove u vezi termostata i termoprekidaca i predpostavljam da je to kod mene OK, jer posle paljenja creva se zagreju i ventilator se ukljucuje pa sam na osnovu toga zakljucio da termostat otvara. Temperatura na skali nije na sredini kao kod ostalih vec jedva dodje do 1/3 ili bolje receno 1/4 skale mada mislim da to nije verodostojan podatak jer se creva toliko zagreju da jedva moze da se drzi ruka na njima. U kabini kada okrenem prekidac i ukljucim ventilator grejanje je na pocetku malo jace ali posle 1-3 minuta pocne da duva skoro hladno. U cemu moze da bude problem? Gde se nalazi hladnjak unutar kabine i kako se skida?
Hvala unapred.
U pitanju je auto vw jetta 1.6 benzinac sa ugradjenim plinom, i one ventile koje spominjete da ima na crevima koja ulaze u kabini kod mene nema jer su tu racvaju creva koja idu u isparivac za plin.
-
Ja jos uvek cekam da se neko smiluje i pomogne bonk boodala driving
Temperature su sve nize a moje grejanje i dalje lose lollol
-
Temperatura mora da bude na pola ako je termostat i instrumet ispravan.
Proveri i dali nije zapusila resetka liscem ispod plasike gde ventilator uvlaci vazzduh.
Moze da se desi i da ti je grajac kabine zapusio.
Ali prvo resi termostat.