VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: GOLF77 Decembar 30, 2011, 12:51:58 posle podne
-
Kad auto stoji malo duze a da se ne vozi,dva-tri i vise dana,tesko upali. To vazi i za leto i za zimu,mnogo teze upali zimi kad je hladno. Kad su niske temperature i ako je vozen u toku noci,ujutru tesko upali.
Prvo stenje kad vergla, onda kad upali, lampica za akumulator stoji upaljena jos 30 sekund, mozda i minut. Znaci ne okrece alternator,kao da mu ne stize dovoljno goriva,a onda u jednom trenutku se pojaca gas,alternator valjda ubrza i lampica se ugasi. Ovo se desava i na benzinu i na gasu,duze mu mozda samo treba da se probudi na gasu.
Zamenjen i alternator i anlaser,polovni doduse, akumulator nov, platine, kondenzator, svecice, sve osigurace, karburator, samo jos bobinu nisam zamenio i komplet kablove. Cak sam skidao klemu kad ga ne vozim duze i opet ista pesma. Kad nije mnogo hladno i kad se vozi svaki dan pali ko mina.
Znaci uopste mi nije jasno da li mu nesto vuce struju,osim radija nemam ozbiljnog potrosaca, ili iz nekog razloga alternator ne dobija odmah dovoljno struje,mada mi nije jasno ni zasto oba anlasera stenju u tim situacijama kad verglam!?
Zna li neko u cemu je problem,ozbiljno je pocelo da me smara ovo,moj majstor nije elektricar pa ne moze bas da mi pomogne oko oko ovog problema!
angry2
-
Ne znam koliko moze da ti pomogne, ali recicu ti sta se desilo mom ortaku. Imao je slican problem. Kada auto ne vozi jedan dan, ili samo ga provoza pre podne, sutradan jedva upali. Nije ga vozio par dana i akumulator mu se skroz ispraznio i auto je bio 'mrtav'. Kupio je novi akumulator, medjutim i sa njim je bila slicna prica. Da ne duzim, sta je sve menjao i koliko je para pukao, na kraju se ispostavilo da mu je crko prekidac u vratima i svetlo u gepeku mu se nije gasilo sto je trosilo akumulator i izazivalo te probleme... Mozda je i kod tebe neki slican problem...
-
Koju klemu si skidao,+ ili - ?
-
Ma kakvi, ni jedno svetlo ne gori, ja kazem, mozda samo radio cd moze da izvuce struju i ako je plocica izvadjena jer on je stalno u kolu kao i svaki drugi radio cd zbog memorije i slicno. Skidao sam + klemu.
-
Ok, samo sam ti napisao sta se desilo ortaku. Mozda majstor gedora moze da ti pomogne, sacekaj njegov komentar...
-
Meni se desava da ujutru gori lampica za altenator ali se ugasi kad malo dodam gas.
Kolko sam uspeo da te razumem ti si skidao klemu i opet ista prica, znaci da ne treba da sumnjas na to da neki potrosac isprazni akumulator tokom noci.
Jel si menjao ulje skoro?
-
Izvadi osigurac od cd-a pa ga istestiraj,probaj skinuti klemu pa ako je ok paljenje nasao si kvar ako bude lose makar si skinuo jednu stvar sa tog spiska.Nije mi jedna stvar jasna jel ti ostao go stubic od akomulatora kad si skinuo klemu il je bilo jos zica prikaceno osim kleme,posto mislis da je cd?
-
kada upalis auto bio hladan ili topao motor dok ne predjes 1200 obrtaja alternator ti ne prebacuje i stoji ti crvena lampica na satu .
prilikom dodavanja gasa , ona se iskljucuje i alternator dobija pobudu preko male tanke zice na dzeku alternatora koja je direktno na akumulator spojena i krce da puni .
proveri alnaser ako ti teze vergla , mozda ti je oslabio automat , biksne , mozda ti se pojelo nesto pa ukrsta i ne moze ravnomerno da vrti , najbolje ga skini pa probaj iz ruke da zaverglas , trebao bi naglo da cimne ali samo za kratko , ako nece da trzne ne valja nesto .
kazes da imas nov akumulator ukoliko ti ga isprazni u toj meri da ne mozes da zaverglas ujutro a recimo vozio si ga prethodni dan onda ti je sigurno los alternator , ne puni dobro i potrosaci mnogo izvuku akumulator . stavi jaci alternator odgovaraju ti i od golf 3 od 90A potrebno je da prebacis remenicu i malo obrusis kuciste alternatora na nosacu gde se provlaci dugacki vijak za stezanje kako bi poklopio osu kaisa i radilice , sa donje strane napravi cauricu i stegni na blok motora preko onog klizaca za natezanje kaisa , videces ako budes radio . ja sam to sebi radio bas zbog 72Ah i muzike ...
ili uzmi ispitivac , skini dzek sa alternatora , stavi samo zicu za pobudu i masu a na izlazu izmeri koliko puni trebalo bi barem 40A sve ispod toga ne valja tj.malo je ... i jos jedno , ukoliko ti je akumulator recimo 72Ah a ti imas alternator 45Ah , moraces malo jaci da ugradis alternator jer ne moze da postigne kapacitet od recimo 700AH naspram tvoga od recimo 450AH ovo sam lupio brojeve al kapiras poentu .
neznam sta imas od muzike ali ako nemas pojacalo ili neke dodatne elektronske komponente nema dodatnog izvlacenja struje bez kontakta osaim na casovnik al to je smesno ...
-
Meni se desava da ujutru gori lampica za altenator ali se ugasi kad malo dodam gas.
Kolko sam uspeo da te razumem ti si skidao klemu i opet ista prica, znaci da ne treba da sumnjas na to da neki potrosac isprazni akumulator tokom noci.
Jel si menjao ulje skoro?
kakve ima veze jer menjao ulje skoro? ako mooze neko da mi pojasni...
-
e da ... nema veze sto imas nov akumulator , drugar je jednom kupio vesna cini mi se i u prvih par dana stalno neki problemi isto utripovao skidao sve zivo i ispostavilo se da mu nije radila treca celija .
znaci prva i druga i cetvrta ok treca mrtva . i sada kada stavis punjac on krene redno i trecu i cetvrtu zakine jer je prekinuta veza a prve dve jako brzo izvuces posle jer prepolovis kapacitet akumulatora ...
to se resava pobudom , akumulator servisi imaju punjace sa opcijom pobude celije , on je nosio i resio problem , eto sljaka i dan danas a proslo je 3g. istekla garancija odavno , a nema problema ...
uzimi ti akumulator od nekoga pa ga baci jednu noc i probaj ujutro da zaverglas ;)
-
mozda je covek mislio da ako je lose ulje , da mu otezava rad motora , kao usporava ga ili slicno , mada nema to nikakve veze lollol
-
ma brate on nezna da objasni kakav problem ima. ako imas 2 ili 3 istovremena problema-kvara na struji auta ne mozes ih rjesavati kupovinom dijelova starih 30 godina na otpadu. to sto nece da ti upali su ti ili lose piksne u anlaseru ili ti nevalja ugao predpaljenja. lampa od alternatora ako se gasi posle 30 sekundi znaci da su i alternator i regler za kontejner ili ozbiljniji remont.
@mikibrki moze on umjesto trojkinog alternatora postaviti i neki agregat par hiljada jak kakav koriste bajaga i innstruktori i opet ga nece upaliti.
tako se auto ne radi, cim se pocne servisirati sa originalima sa otpada od tog posla nema nista. ti druze nemoj vise skidati klemu. ( a onaj rus ga pita jesi li skidao + ili -?? moja mila majko kakve li veze ima koju je skinuo al ajde)
nastimaj dobar zazor na platinama kad je motor hladan, odnesi elektricaru i anlaser i alternator i palice ko mina
-
Javi nam ako uspes da resis problem.
-
Prvo Gedora mozda covek nezna,drugo kako nema veze,glupost.Ako je skinuta masa a ostao plus a negde spoj izvucice mu svu struju,a ako je plus skidao a ostala stalna napajanja koja su mu povezana na akumulator bez obzira na klemu i u spoju opet ce mu izvuci struju.Imao sam dosta problema na kamionima sa instalaciom razumem se pomalo. ;)
-
ma ok. nova je god. utvrdicemo posle praznika kako nesto moze izvuci akumulator sa skinutom jednom klemom :huh:
-
Ovo mi lici na poziv na obracun palica.Srecna nova godina mahac.
-
taman posla. ja sam vec poceo sa alkoholom i aditivima. ako vuce struju nek je vuce i dalje, sta da mu radim beer
-
neka proveri alnaser i automat. meni je zapinjao alnaser i dva akumulatora sam upropastio tako. sad kako sam promenio alnaser i automat nemam tih problema.
-
cisto da napomenem, meni se bila otkacila zivca od prekidaca sva 4 migavca (ona mala, tanka sto daje napon da bi svetleo prekidac), spojila na masu i to mi bilo ispraznilo ceo akumulator...
-
@ borisa , aj brate leba ti objasni nam kako to moze da se izvuce akumulator sa jednom fazom . imas + i - klemu bilo koju da skines nema vise zatvorenog strujnog kola , a s obzirom da je sa + izvora direktno sprovedeno na tablu sa osiguracima i relejima onda ista ne dobija struju pa ne moze ni da salje prema izvorima . osim table jedino je alternator povezan direktno na + klemu i to je to .
ukoliko skine - klemu nema vise uzemljenja , opet se prekida strujno kolo , po tvojoj logici , uzmi malu sijalicu i nasloni njen pipak na kraju na plus i zasijace kao bleh boodala , nece sve dok ne dodirnes i minus sa strane na grlo od sijalice ... znaci mora da bude zatvoreno strujno kolo .
-
Pozajmi akumulator od nekog prijatelja koji je provereno ispravan i videces da li je do njega ili ne, bar ces skinuti sumnju da je za slabo verglanje kriv slab akumulator.
-
Leba ti procitaj sta sam napisao i razmisli o tome sta je napisano pa onda se klepaj po glavi.
-
@borisa , citiram ''Prvo Gedora mozda covek nezna,drugo kako nema veze,glupost.Ako je skinuta masa a ostao plus a negde spoj izvucice mu svu struju,a ako je plus skidao a ostala stalna napajanja koja su mu povezana na akumulator bez obzira na klemu i u spoju opet ce mu izvuci struju.Imao sam dosta problema na kamionima sa instalaciom razumem se pomalo. ;) ''
??? nema veze , bitno je da coveku pomognemo da resi problem nekako ... ocigledno nisam dobro protumacio tvoje misli biggrin
-
provjeri masu sa akumulatora na sasiju i motor. odvrni, ocisti i stavi malo masti.
-
Akumulator je nov,stari je otisao u zasluzenu penziju. Promena istog nikako nije uticala da se bilo sta promeni u vezi problema,bilo ga je i pre i posle,kako vreme ide sve je izrazajniji.
Gedora,lepo sam objasnio u cemu je problem,nakon duzeg stajanja ili kad je mnogo hladno,auto stenje kad vergla,lampica od alternatora se ugasi nakon 30 i vise sekundi nakon paljenja i tek tada se poveca broj obrtaja na normalu.
Ja kapiram da si ti neki bez razloga nadrn*ani lik,s druge strane postujem tvoje ocigledno znanje kao majstora i bice da si na kraju u pravu u vezi ovoga sa polovnim delovima. Valjda ce propisni remont alternatora i anlasera da resi problem,javicu.
-
Pre je uzrok alnaser nego alternator, ma da moze i on da nepuni dovoljno. Proveri njih i resices problem. mahac
-
jebe te masa a ne alnaser i alternator. najbolje bi bilo da krenes od bobine. bonk
-
Jos samo nju nisam zamenio,a imam jednu,gotovo novu,neupotrebljenu! Stelovano i paljenje i platine menjane,kondenzator,da se ne ponavljam,pise u prvom postu...