VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: stdeyan Oktobar 16, 2008, 08:01:36 posle podne
-
skoro sam radio glavu ... i onda su nastali problemi....
hidrotest glave nisam radio !!
izbacuje mi vodu na cepu za termodavac na posudi za dolivanje !!
i to tacno izbaci toliko vode koliko moze da stane u tu posudu....
koliko ja znam ,kada se tako nesto desava onda je glava zveknula ?! ili mozda nije.... ???
:huh:
-
jel ti se to stalno desava? da nije termostat zaglavio? jel su ti tvrda creva? mislim kad zatvoris cep. ja sam imao/imam slican problem
-
desava se stalno i to izgura vodu cim digne radnu temp, ne pregreva se.....
termostat menjan skoro.... sad da li su creva tvrda provericu ,ali mislim da nisu , normalna...
tipujes na termostat ????
i da li glava moze da `potrosi` toliko vode,ako ne izgura sve napolje ?? za nekih 20min voznje... i manje....
-
meni je npr kad mi se otkacila zica za ventilator bila prazna boca za vodu i samo od jednom kad je shiknulo. pogledaj da ne curi negde ili da ne vlazi tj d anije na cep izbacio? ako su ti tvrda creva to znaci da ti produvao tj da mu otisla kompresija. jel ti vraca vodu gore u posudu? vidi termostat nista te ne kosta da vidis.
-
ako je g2 boca u pitanju ona veca, stari tip, lako ces vidjeti,,otvori cep dodaj gas i mlaz prelivnog voda koji ide od hladnjaka u bocu mora da bude bez prekida, i vazdusnih cepova, ako ima prekida i vazduha, to znaci da je glava ili dihtung glave,a ko je mlaz jednolican i cista voda onda je zakovao termost, ali opet ako on zakuca temperatura skace nenormalno,,,
-
pazi vodu vrti normalno , bez prekida , jednakim mlazom, cista voda, skoro menjana.....
pogledacu sutra jos neke od `simptoma`......
temperatura na sredini 90stepeni ,normalna....
-
A ako ti je boca ona mala okrugla od novijeg tipa onda moze i cep da te zeza pa pravi takve simptome, znam iz iskustava. Drugarau burljala voda i pravio pritisak u crevima pucale mu racve i prelivao vodu, i on uradio generalnu i ista stvar, pa mislio glava pa kupi skroz novu glavu ono isto, onda zavrne cep od komsije radi sve normalno lollol lollol lollol zamislite tu bedu koliki posao zbog gluposti.
-
ne, boca je velika od starijeg tipa, sa cepom za dolivanje i sa termodavacem na sredini....
-
e da. ja imam stariji tip a nemam termodavac na boci. jel to neki bag il sta?
-
Nije bag samo takav tip boce, samo moras redovno proveravati nivo vode sto u sustini treba u svakom slucaju tako da ti nista nefali.
-
a u cemu je razlika mislim sa tim termodavacem? pokazuje temp.vode i tu?
-
Pali crvenu lampu onu gore na tabli ako nestane vode u posudi.
-
Ja nemam posudu ali imam tu lampicu. Jel to ona sto kad se da kontakt zmirka par sekundi pa se ugasi?
-
e da sam imao tu bocu imao bi jos uvek stari motor.....mislim pre generalnog remonta....a jel moze to da se ugradi? izvinjavam se na offovanju
-
ma ja otkad sam prebacio na novi tip boce ta lampica me zajebava stalno,,,imam 3 boce i kod sve 3 isto sranje,,,,ne znam koji im je,,i gdje su im elektrode,,,ali ne radi pa to ti je,,,elektrika je moja struka, ali kad nesto nece,,,nece da radi kako treba,,,
a to je tacno za cep,,,oce da zajebava ali samo kod novog tipa,,,,
jebo me pas koji sam klinac ugradjivao kosku,,,pa morao izbacivati staru dobru bocu,,,,
a sto se tice starog tipa stare boce tj ona bez signalizatora (nijen ikakaav termo davac, prekidac i sl) vec samo dvije zice koje daju signal da li ima vode ili ne pustajuci struju,,,,velika je sansa da imas iza boce negdje konektor za taj konektor,,,mnogi golfovi su ga imali iako na boci nisu imali signalizator,,,
-
mene je zezao cep i ja ga izbucio sa hiltijom od 2mm i kad ga stiskam on mi izbaci visak vode i uvek ostane na minimumu tako da nemoram dosipati....
-
ako imate problema sa chepom uradite isto sto i ja skinite oprugu. i sad ne moze vise da mi nabija pritisak.
-
ma ja otkad sam prebacio na novi tip boce ta lampica me zajebava stalno,,,imam 3 boce i kod sve 3 isto sranje,,,,ne znam koji im je,,i gdje su im elektrode,,,ali ne radi pa to ti je,,,elektrika je moja struka, ali kad nesto nece,,,nece da radi kako treba,,,
samo jedno pitanje. sta si sipao unutra? obicnu ili destilovanu vodu? ako si sipao destilovanu tu je problem. ona ne provodi struju.
-
i ja sam se jednom istripovao da kao trebam da menjam cep na boci i kupim neki za 200 din.stalno mi je sa tim cepom izbacivao po malo vode,sto me zacudilo---kad sam vratio stari sve je bilo ok.inace rashladna tecnost uvek ima odredjeni pritisak kad se zagreje a i poznato je da se tela sire na toploti tako da nikako netreba puniti bocu bas do maksimuma ili nedaj boze do vrha punu---uvek je bar po meni potrebno puniti na sredinu izmedju min i max.kad se zagreje u normalnim uslovima----dobra glava,dihtung glave ok,termostat ispravan----tecnost dodje do maximuma....
a to za destilovanu vodu si u pravu ona slabije provodi struju ali nemoj zaboraviti da se voda mesa sa antifrizom i otpor se tad smanjuje drasticno sto znaci da se provodnost povecava
-
probao sa starim cepom koji je izbusen i isto....
tipujem na jos nesto, posto vidim da malo vas sumnja na glavu...
skinu sam fabricko kuciste filtera ulja, oko njega su isla dva creva za vodu, ulaz vode u kuciste i izlaz. e sad ja sam ta creva skinuo i premostio novim koja idu na standardni D(stavio sam kuciste od GTI_a). znaci nema vise tog dela ... da li je moguce da u nedostatku ovoga u celom sistemu hladjena dolazi do pritiska u boci i guranja vode napolje ???
(http://i232.photobucket.com/albums/ee273/stdeyan/kuciste1-1.jpg)
cisto sumnjam da je u ovome problem, ali ajde da priupitam....
-
ako su isla dva creva to je ok.gde god da ide rashladna tecnost mora da ima crevo koje dovodi tecnost i koje odvodi tecnost----tako i kod tog dela POGOTOVO sto je taj deo blizu vodene pumpe,znaci to sto si stavio isto mora da ima dovod i odvod,ali pazi mora da ima jer ako ima crevo koje samo dovodi dotle rashladnu tecnost a blizu je vodene pumpe onda nabija pritisak----brate ako si stavio kao na slici ko sto se vidi to samo sa jednim crevom skidaj odmah,pa bre sjebaces sve--skidaj
-
----brate ako si stavio kao na slici ko sto se vidi to samo sa jednim crevom skidaj odmah,pa bre sjebaces sve--skidaj
ne tu su dva creva, ulaz i izlaz oko kucista filtera ulja, i to je standard... znaci to je skinuto....
sad je na tom mestu kuciste filtera za vazdusno hladjenje....
-
nevidi se na slici bas lepo izvini--- boodala,ali i dalje nekapiram sta si slikao i gde sad ide ovo crevo koje je povezano i oznaceno crvenim poljem---ako bi to slikao ponovo ali da se tu malo vise vidi pa da mogu da vidim gde je sta povezano
-
e to !! znaci to crevo sto je oznaceno crvenim ULAZ i ono drugo crevo koje se ne vidi IZLAZ iz kucista, ta dva creva sau sad nemaju ulogu u celom sistemu ,znaci kao da su izbacena !!!!
creva koja su bila T oblika sad su zamenjena obicnim pravim, nemaju taj mali dodatak manjeg precnika ka kucistu....
da li je moguce da to dovodi do mojih problema ?!?!?
brate nadam se da si me sad razumeo, na onoj slici se ne vidi , a sad mi mrsko da po mraku slikam.... a i ja objasnjavam kao. .... wacko :rolleyes: ;)
-
to nebi trebalo da ti pravi probleme posto si ti fakticki izbacio samo mali deo iz rashladnog sistema.samo mi reci mada je nebitno za ovaj tvoj problem kako si resio creva koja su isla ka ovome.znaci ne tog dela nego da li si nesto radio po pitanju creva sa kojih si otkacio ovo za hladjenje ulja---znaci te delove odakle su Dolazila ta creva jesi tu menjao nesto ako me kapiras sta hocu da kazem
-
sreca pa se razumemo :huh: biggrin
creva sam stavio od obicnog D on nema ta racvanja malih creva ka kucistu za vodeno hladjenje, posto nema vodeno hladjenje ;)
-
onda tu nije problem.jbg obicno ljudi tu naprave zbrku
-
Neznam dali si resio problem,ali da bi proverio dali ti stvara pritisak iz motora,najbolje je izmeriti dali iz boce izlaze CO2 gasovi.Postoji uredjaj koji to meri,ako je probio dihtung ili je pukla glava ili blok,on ce pokazati prisustvo CO2,jer gura gasove u sistem za hladjenje.Ako nema onda je problem nesto drugo.I nemoj da ti u sistemu bude voda,jer moze i pre 100 stepeni da se pretvori u paru i da ti stvara pritisak
-
cuo sam nesto za ovu spravicu za CO2-samo da nadjem nekoga ko je ima...
hvala !
-
Ja imam problem sa onom lampicom sto mi stalno zmirka (ona koja se kod kontakta gasi), posle jedno 2-3 min pocinje da zmirka, i tako uglavnom stalno. Inace je menjan blok pre jedno 5 godina, i od tada stalno to zmirka, ali ne vidim da pravi problem.
-
Ja imam problem sa onom lampicom sto mi stalno zmirka (ona koja se kod kontakta gasi), posle jedno 2-3 min pocinje da zmirka, i tako uglavnom stalno. Inace je menjan blok pre jedno 5 godina, i od tada stalno to zmirka, ali ne vidim da pravi problem.
druze na koju lampicu mislis ??
voda, acc ili pritisak ulja ?? ili grejaci ? nema 5o ;)
mozda si negde napisao...... ali ja nisam video ;)
-
Da ne otvaram novu temu, zanima me kojim kljucem se odvrce termodavac na hladnjaku?
U pitanju je Audi 80 B4.
-
a glava se proverava tako sto kad ti dostigne radnu temp. dajes gas i vidis da li su napeta creva. treba da budu meka. tako sam video da rade 2 mehanicara.
a si probao da skines oprugu a ne da busis cep. ja sam tako uradio i nemam vise problema sa pritiskom.
-
a glava se proverava tako sto kad ti dostigne radnu temp. dajes gas i vidis da li su napeta creva. treba da budu meka. tako sam video da rade 2 mehanicara.
a si probao da skines oprugu a ne da busis cep. ja sam tako uradio i nemam vise problema sa pritiskom.
koliko meka crevca treba da budu-mislim da ipak ta creva kad se dostigne radna temperatura malo ocvrsnu jer u sistemu uvek postoji odredjeni pritisak,oko 1 bara pa su tako creva dosta mekanija kad je auto hladan nego kad je zagrejan----zato se i desava da puknu stara creva jer vise nemogu da izdrze taj normalan pritisak.jedino mislim da ta creva nesmeju da budu prenapregnuta i nesme da bude da nemozes da ih stisnes ili da mora da ih stisnes bas jako da bi se savila----to je opet moje misljenje,pa ako gresim ispravite me
-
Ja imam problem sa onom lampicom sto mi stalno zmirka (ona koja se kod kontakta gasi), posle jedno 2-3 min pocinje da zmirka, i tako uglavnom stalno. Inace je menjan blok pre jedno 5 godina, i od tada stalno to zmirka, ali ne vidim da pravi problem.
samo redovno prati novo antifriza i ulja,normalno proveri da ti negde na kvarno nepusta antifriz jer zna nekad da bukvalno pomalo bali pogotovo kod selni jer se tu nakupi cesto dosta prljavstine i kamenca---svima preporucujem ovo pogotovo provera creva koja se nevide odmah nego ona mala oko karburatora--ta lampica zna da se pali i zbog toga
-
pa vidi se to lako da li su tvrda creva pa kad je pukla glava tvrda su kao kamen a kad je normalno mozes da stisnes normalno....
-
ili glava ili dihtung ili kuva,jesi li ravnao glavu posle toga sto si radio na njoj
-
ili glava ili dihtung ili kuva,jesi li ravnao glavu posle toga sto si radio na njoj
da ravnanje glave i sve ostalo odradjeno.... izgleda da je majmun koji je to odradio nesto zajebao !! a kao majstor po preporukama....
-
moze da bude da nevalja dihtung (to ti je njbolje kad bi bilo), ili glava nije dobro obradjena, ili je puko blok ili je pukla glava. i da ispitujes glavu i blok kako su meni pricali je od 80-150eura. samo ispitivanje. ima ljudi koji to vare ali kazu da nije postojano a isto kosta puno. tako da se po meni isplati uzeti drugi motor i ocariniti ga. jer koliko bi platio proveru, krpljenje glave ili bloka, ravnjanje, rad majstoru da to sve sklopi i rasklopi, nov dihtung, novo ulje, antifriz izadje oko 350 eura. a ja sam kupio extra motor 2,0 16V za 200 eura. i carinjenje za takav motor bi bilo pedesetak eura. sto eura nije malo kad ostane
-
moze da bude da nevalja dihtung (to ti je njbolje kad bi bilo), ili glava nije dobro obradjena, ili je puko blok ili je pukla glava. i da ispitujes glavu i blok kako su meni pricali je od 80-150eura. samo ispitivanje. ima ljudi koji to vare ali kazu da nije postojano a isto kosta puno. tako da se po meni isplati uzeti drugi motor i ocariniti ga. jer koliko bi platio proveru, krpljenje glave ili bloka, ravnjanje, rad majstoru da to sve sklopi i rasklopi, nov dihtung, novo ulje, antifriz izadje oko 350 eura. a ja sam kupio extra motor 2,0 16V za 200 eura. i carinjenje za takav motor bi bilo pedesetak eura. sto eura nije malo kad ostane
ispitivanje kosta 80-150 evra kad bi ti otisao licno kod likova da ti odrade to....ako imas nekog mehanicara koji radi cesto motore njemu to ne kosta nista pa mozda ti smanji cenu.
sve je to super da uvezes motor ali to ti je macka u dzaku nikad ne znas sta ce da ti stigne. e sad kad bi imao stranca celog pa odes izmeris kompresiju pa vidis jel trosi ulje pa kad sve pogledas sto treba onda uzmes.
-
cuo sam nesto za ovu spravicu za CO2-samo da nadjem nekoga ko je ima...
hvala !
imam ja. javi se pa da vise resimo taj problem.