VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: Vlade Novembar 16, 2011, 11:27:50 pre podne
-
Pozdrav svima.Ljudi moze mala pomoc dok se nisam smrzo.Naime grejanje u passatu mi duva mlako kad pustim drugu brzinu a kad upalim na jace ventilator duva hladno iako mi auto postigne 90 stepeni stalno je isto.U sistem sam sipao cist G12 bez razblazivanja sa vodom jos od ranije.Interesuje me jel hladnjacic skroz stradao da mora da se menja ili da proverim nesto drugo pre nego sto skinem gomilu delova da bi ga zamenijo ili da nema veze sto mi je cist G12 u sistemu?Unapred hvala. mahac mahac mahac
-
jel ti oduvek tako grejao ili ? ako ti je hladnjak stradao, onda bi trebao da gubis tecnost ili da ti magle stakla...verovatno ti klapne nisu dobro izlolovane..treba da se skine tabla i da se zameni sunjder oko klapni ili da kupis alimuniumsku traku i dobro izlepis klapne i super ce da greje...imao sam ja taj problem sa mojim autom...
-
. . . . kazes da si sipao nerazblazeni koncetrat G12 u sistem. .. blink.. .?
-
i da, msm da u pasata ide g11,a u novija kola g12...
-
Čisto laički odgovor jer ne poznajem sistem u Pasatu, prvo bih pipnuo creva (iz motorskog prostora) koja ulaze i izlaze iz grejača kabine (ne znam zašto ga ljudi zovu hladnjak). Ako su vruća onda znači da je grejač u redu, što znači da najverovatnije ne radi klapna koja preusmerava vazduh iz ventilatora na grejač. Ako su creva hladna ili mlaka onda nešto nije u redu u rashladnom sistemu i ne treba da gledaš kabinu. Ako je klapnica problem onda je ili zablokirala ili joj je otišao motorčić (ako ga ima), znači kao što si rekao "skidanje gomile delova...". Kod nekih automobila potrebno je nakon zamene antifriza izbaciti vazduh koji je ušao u sistem i koji može da blokira kretanje rashladne tečnosti kroz sve grane.
-
Ukratko,trebaš proveriti sve,od malog ladnjaka,pratećih creva do velikog hladnjaka.
-
Oduvek tako greje odkad sam ga kupio pre 6 godina cak mi se desavalo da iz ventilacionog otvora kad duva izleti parcence sivog sundjera,a G12 sipam zato sto 2.0 podize temperaturu do 100-105 stepeni pa ohladi na 90 tako da sam se stalno cimo da mi se ne pregreje pa sam sipao G12 jer trpi temperaturu do 130 stepeni.Naravno ovako visoku temperaturu dize samo u gradu a na otvorenom drzi 90 stepeni.Sto se tice grejanja uvek mlako.Probacu sa tim klapnama za pocetak dali su oblozene.Veliko Hvala.
-
klapne su verovatno, jer sam isti takav problem imao i ja, a i vidis da ti se sunjer raspao...skini tablu( sto nije bas lako ), izoluj klapne i obavio si posao ;) i meni se desava da dize temperaturu na 100 stepeni, kad sam u mestu...sad ne znam jel to mora tako ili je vodena pumpa oslabila..valjda ce se javiti neko strucniji da kaze par reci o tome..
-
Pa verovatno ti se otkacila sajla sa klapne?!!!!!Proveri to!A hladnjak ti je sigurno dobar kad ne curi,ne moze on da ne radi biggrin!
-
Čisto laički odgovor jer ne poznajem sistem u Pasatu, prvo bih pipnuo creva (iz motorskog prostora) koja ulaze i izlaze iz grejača kabine (ne znam zašto ga ljudi zovu hladnjak). Ako su vruća onda znači da je grejač u redu, što znači da najverovatnije ne radi klapna koja preusmerava vazduh iz ventilatora na grejač. Ako su creva hladna ili mlaka onda nešto nije u redu u rashladnom sistemu i ne treba da gledaš kabinu. Ako je klapnica problem onda je ili zablokirala ili joj je otišao motorčić (ako ga ima), znači kao što si rekao "skidanje gomile delova...". Kod nekih automobila potrebno je nakon zamene antifriza izbaciti vazduh koji je ušao u sistem i koji može da blokira kretanje rashladne tečnosti kroz sve grane.
Nisi u pravu.Pipanjem creva nemozes da ustanovis ispravnost grejaca.Oba creva mogu biti vruca iako je grejac recimo zapusen 80%. dovoljno da je jedna cevcica prohodna i creva ce biti vruca,a grejanje nikakvo...
-
Pa verovatno ti se otkacila sajla sa klapne?!!!!!Proveri to!A hladnjak ti je sigurno dobar kad ne curi,ne moze on da ne radi biggrin!
Ali zato moze da se zapusi ;)
-
Za zapusavanje si u pravu.....Ali odakle svo to djubre u sistemu ;)?
-
kamenac od ove grobljanske cesmuse
-
Tako je, a kanali u hladnjaku mali ;)
-
Ljudi hvala veliko.Ja bih najvise voleo da su klapne jer hvala Bogu nigde mi ne curi tecnost i ne magle mi stakla.Akoje nedaj Boze Hladnjacic neznam sta je boljue polovni na otpadu ili ''topran''sta vec ima pa cak i kineski neznam ni sam to su mi nudili u prodavnici auto delova??? :huh: :huh:
-
Pa sto sipate obicnu vodu batine?Brate iskreno ne znam sta ti je bolje,ja sam kupio kineski pre par meseci,i curi mi negde,sada da li mi curi na njemu ili na selnama ne znam,uglavnom leva strana mi je stalno mokra od antifriza,a mrzi me da opet sve rasturam....Mada greje do jaja biggrin biggrin!
-
Ja sam sebi stavio kineza,nisam uspeo da nadjem nista drugo a da sigurno nije kinez. Lepo greje ali smrdi vec 15 dana kako obgoreva ,da umres od muke...u poceku je dimilo iz ventilacije,sad samo smrdi...
-
auu boodala sto ne uzmes polovan oridjinal
-
E meni do jaja mirise jos uvek,bas sam se navikao na taj miris,drogiram se lollol!A mojoj devojci smeta.....
-
Polako dok se i ona navuce kao i ti sve zavisi od organizma ,od coveka do coveka ili joj kupi jelkicu pa zabodi u ventilaciju na njenoj strani. biggrin.A kako je tek mojoj zeni kad cvokoce na ovim mrazevima.Ne oseca ni rukice ni nogice nismrad obgorevanja lollol.Nada se toplijem vremenu i dobro se ututka pre voznje. biggrin biggrin biggrin
-
E burazeru moj nije to nista,pre 2-3 godine cekam ja devojku,sneg zima,cvokocem u perjanoj jakni i prolazi lik Renoom 4 bez soferke iz Plane za Palanku(min 11km)vozi kao manijak,stavio rukavice i sal preko ociju,zamisli kako mu je bilo?Kad sam ono video shvatih da je grejanje u kolima luksuz lollol!Jbg bilo mi ga je zao,verovatno je coveku nesto bilo hitno.....
-
Da li vam je pre zamene hladnjacica duvao skroz hladno ili mlako?Ja kad ukljucim grejanje duva toplo par sekundi a onda pocinje mlako ako prebacim Ventilator na trecu brzinu duva skoro hladno??? ;)
-
Meni je ekstra grejao,nego je procureo.....
-
Pa onda je nama stvarno toplo.Sigurno se tanko oblacimo.Sal i Rukavice po mogucnosti i skije odelo,pa tek onda za volan i nema. zime lollol lollol lollol
-
Pa to ti kazem lollol!Brate nego lepo ti uzmi skini hladnjacic,produvaj ga na neki kompresor i operi i operi crevea koja idu do njega i grej se ko covek biggrin!CEKAJ!!!A jel si proverio da li ti onaj ventil koji zatvara dovod antifriza otvara skoz?Meni nije skroz otvarao,izvlacila se sjala...Mora de se okrece maltene 180 stepeni!!!!
-
Nisam nista od toga proveravao zabatalio sam skroz dok nije krenulo malohladnjikavo.Gde mu dodje taj ventil??
-
Znas ona dva creva sto ulaze u kabinu do hladnjacica?E na gornjem crevu je ventil,ima metalnu polugicu i na nju je zakacena sajla,a ta polugica mora da se pomera u jenu i drugu stranu skroz,meni se nije skroz pomerala zbog sajle pa me je zajebavalo....
-
Pasat nema ventil na crevu,nema nigde ventil,voda stalno cirkulise kroz grejac. To sto u pocetku duva toplo a posle sve hladnije je dijagnoza zapusenog hladnjaka.Nema mu spasa drugar,skidaj tablu i menjaj.
-
Majstor mi je prvi put rekao da je raspertlavao te hladnjacice i da unutra ima neka spirala koja usporava zagrejanu tecnost da brzo procirkulise kroz njega i na taj nacin on odrzava toplotu.E sad kad ona strada grejanja nema i hladnjacic je zreo za menjanje.Nema veze probacu sve ove ponudjene opcije pa cu videti na cemu sam,samo bih voleo da nije do hladnjacica,al boze moj sta je tu je.Hvala puno svima.mahac mahac mahac
-
+1
možda ne mora da skida celu tablu možda može odzdo, barem je ja nisam skidao biggrin
-
@Zemunac Kako se onda na Passatu iskljucuje grejanje ako stalno cirkulise kroz hladnjacic?
@VW Specialist Moze odozdo,i ja sam tako ali sam se namucio biggrin!
-
Pazi,sve sto ti je predlozeno,tipa klapne,sundjercici na klapnama....ti iziskuje skidanje table i vadjenje kutije grejaca.Kad skines tablu,metnes novi grejac i pravis se vazan.Dobro ti je majstor rekao,ima plasticne spirale u svakoj cevki grejaca. Taj deo nije skup,nemoj zaliti da ga promenis
Vladairon@
klapna zatvori strujanje vazduha preko grejaca i tada nema grejanja.
-
klapne koje usmeravaju vazduh
IZMENA
uze mi reč iz tastature biggrin
-
Kod mene na Sciroccu ima ventil,zatvoris dovod tecnosti i ne greje.....i to mi je nekako najpametnije resenje,ovako ce ti malo i pored klapni grejati kabinu....
-
Ako grejač ne curi (odnosno ne smrdi antifriz biggrin), možda bi se moglo proveriti da li je zapušen. Ovo nisam nikada radio ali čisto laički, ako imaš u blizini slavinu i crevo za vodu, skineš ona dva creva sa grejača i na jednu cev grejača priključiš dovod sa slavine. Ako nećeš da ti se isprska motor možeš da natakneš crevo i na drugu cev grejača i sprovedeš ga napolje. Onda jednostavno pustiš vodu sa slavine i vidiš da li i koliko izlazi na drugu stranu. Možeš da probaš i u suprotnu stranu, možda ispadne neka prljavština. Osim ovoga, ako se sumnja da je grejač zapušen ja bih nalio zagrejano siće u njega i ostavio pola sata pa onda ponovo sa vodom sve dobro isprao (u oba smera). Ovo iziskuje malo organizacije ali je daleko jednostavnije (i jeftinije) nego skidati tablu i menjati grejač. Ponavljam, ovo nisam nikada radio ali čini se da bi moglo biti od pomoći.
-
Da ne otvaram novu temu..... šta može biti kod mene na b3 problem, radi mi grejanje prema šoferšajbni, sa strane i na tabli, ali u noge nikako.... u radilo je pre nedelju dana. Mislim da čak i ne duva uopšte u noge, šta bi moglo biti ?
-
Da ne otvaram novu temu..... šta može biti kod mene na b3 problem, radi mi grejanje prema šoferšajbni, sa strane i na tabli, ali u noge nikako.... u radilo je pre nedelju dana. Mislim da čak i ne duva uopšte u noge, šta bi moglo biti ?
puko ti je drzač sajlice koja usmerava sajle,izvuci komende i proveri ako jeste vezi nekom zicom umesto tih zabica
, a sto se tice hladnjaka ja sam ga vec 3 puta menjao jednom sa otpada jednom kineza i zadnji put orginal,tako da vam savetujem samo orginal,jel naizgled je sve to prosto i jednostavno sto pricate ali postoji jedna caka kod tih radijatora i zato samo orginal
-
Ako kazes da postoji caka onda reci koja je...ili vecno cuti.
-
ha ha ha,malo je komplikovano za shvatiti ali pokusacu: i ako nigde ne pusta vodu i ako nije zacepljen i ako je pumpa za vodu u redu moze da se desi da ne greje, a problem je u njemu tj. odozgo unutar radijatora postoji jedna barijera ,ona sluzi da topla vode iz motora ide kroz radijator tj. nanize pa navise do izlaza, i to je ispravno ali ako se kupi kinez ili polovan moze da se desi (kod kineza) da je plastika koja je odzgo nekvalitetna i da usled temperature kao i pritiska u celom sistemu nabubri i odvoji onu barijeru ,od aluminijuma koji je ispod i onda voda ne prolazi kroz radijator nanize kao sto sam reko nego se vrti odozgo,tako kad se skine ladica ispred suvozaca i gurne ruka na radijator on je vreo i prvo se pomisli da je nesto drugo a da je radijator ispravan,i kod orginala se to desava ali usled duge eksplatacije zato ni polovan orginal ne uzimati.ako nesto nekome nije jasno pitajte objasnicu
-
Da,postoji pregrada kad se ona polomi voda kruzi samo o gornjem plasticnom delu hladnjacica,da kazemo ide kracim i brzim putem i ne greje hladnjacic kako treba nego je jedva mlak,opisao sam to u mojoj temi " dobar savet",pa koga interesuje neka procita.
-
Auuuuuuuuu......a ja stvio Kineza....Ali zasad dobro greje,jbm li ga.....