VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: MaxBunker Oktobar 09, 2011, 08:52:21 posle podne
-
Na alternatoru je bio otišao neki klin, pa je remenica vrtila u prazno, i nije punio akumulator. Sredio sam to, usput stavio i novi regler (proizvođač FEBI, Njemačka), pošto je stari imao dosta istrošene četkice. Problem je u tom što mislim da mi napon punjenja nije dobar. Kreće se od 13 do 13.6 V, zavisno od toga koliko potrošača je upaljeno. Otprilike, sa svjetlima, radiom i ventilatorom u kabini, puni oko 13.3 V. Da li je to dovoljno? Na prošlom autu, escortu, uvijek je punio između 13.8 V i 14.1 V. Očistio sam i sve kontakte između alternatora, anlasera i akumulatora. Još nešto, koliko alternator smije da se grije? Kod mene je baš vruć, a ležajevi su dobri.
-
Napon na tvom autu ne bi smeo da bude ispod 13.6 sa ukljucenim svim potrosacima.
Probaj da vratis stari regler, mozda ce sa njim puniti vise. A temperatura treba da bude otprilike ista kao i temp. motora, mozda malo manja ali tu negde.
Moguce je i da ti je neka dioda u spoju pa se zbog toga greje i obara napon.
-
Temperatura i jeste kao kod motora, a što se tiče dioda, majstor je rastavljao alternator, kaže da je to sve u redu. Sa starim reglerom se isto ponaša, novi sam ostavio zbog četkica, kod starog su loše. Vidjeću koji dan, kako se ponaša, dopuniću večeras akumulator, pošto se ispraznio. Inače, star je 10 dana biggrin
-
Pa nesto sigurno nije u redu kad tako zeza, ili sam alternator ili nesto u instalaciji do akumulatora :D
-
Sa punim akumulatorom situacija je ovakva: u stanju mirovanja napon je 12.6 V. Bez potrošača, kad je upaljen, puni 13.8 V, sa upaljenim kratkim svjetlima, radiom, i ventilatorom u kabini na položaju 2, puni 13.6 V. To bi sad trebalo da je u redu?
-
takva situacija je bila kod mene i bio je alternator. mada pre nego što promeniš alternator lepo proveri crvenu žicu očisti lepo sve kontakte kao i masu od akumulatora do šasije. kada sve to odradiš i isto se ponaša promeni alternator i onda ne bi trebalo da bude problema. driving
-
jel meris na samom alternatoru ili na akumulatoru?ako je bas na alternatoru, onda verovatno on sam nije ok, jer je isto sa dva reglera, a da su diode, palila bi lampica na tabli valjda.a ako je razlika kad meris na alternatoru i negde drugde, onda su instalacije.
-
Meni na alternatoru daje 13.6V a na akumulatoru 13.3V bez potrosaca. Sa potrosacima 13.3V i 13.0V. Zreo je za remont.
-
0,3 izmedju alternatora i akumulatora je za toleranciju. aj sad da pitam ko zna, posto je remont?sta podrazumeva, viklovanje i sta jos?
-
Mislim da ne rade vinklovanje. SAmo regler, diode, lezajevi. Mom drugaru majstor uzeo 1.400 dinara za zamenu lezajeva, remenice i valjda dioda.
-
to onda nije remont alternatora.diodna ploca i regler su delovi za zamenu kad riknu,ali sam alternator ako se remontuje jer je on sam oslabio, mora se viklovati.
-
Ne ispalti se remontovati alternator za VW, novi delovi su toliko jeftini i ima ih svuda.
Sa 13.6 sa upaljenim potrosacima moze da prodje, nije extra ali prihvatljivo je.
Remont alternatora podrazumeva lezajeve i cetkice, to su potrosni delovi a ostalo se menja kada crkne.
Inace stator i rotor ne mogu da oslabe, mogu samo da probijju na masu ili da budu u prekidu.
-
meni je na volvu slab napon, pa mi brljavi plin, a alternator (bosch) je skup i mora da se naruci i ceka.zato se interesujem.
-
J
Ne ispalti se remontovati alternator za VW, novi delovi su toliko jeftini i ima ih svuda.
Sa 13.6 sa upaljenim potrosacima moze da prodje, nije extra ali prihvatljivo je.
Remont alternatora podrazumeva lezajeve i cetkice, to su potrosni delovi a ostalo se menja kada crkne.
Inace stator i rotor ne mogu da oslabe, mogu samo da probijju na masu ili da budu u prekidu.
Ja sam stavio nov regler, Febijev, najskuplji, diode su dobre, očistio sve kontakte, remen dobar i zategnut. Punjenje je 13.6 - 13.9 V zavisno od potrošača. Mislim da se ne isplati to dirati još uvijek, jer bi me majstori oderali, a dobio bih možda 0.1 V dodatnog napona.
-
A jesi li oprao zadnju sofersajbnu? biggrin
meni je na volvu slab napon, pa mi brljavi plin, a alternator (bosch) je skup i mora da se naruci i ceka.zato se interesujem.
Ako je bosch onda delova ima gde hoces a nemas potrebe da narucujes drugi alternator, dobar majstor moze da sredi taj tvoj da puni kao kad je nov bio ;)
-
bosch alternatora ima milion tipova, a ovaj je jedino u mom autu i u nijednom vise.tako i delovi za njega, regler, diode..ne mogu ni od jednog drugog boscha.
-
Heheh, jedan u milion lollol
-
znate kako kazu ,stavi febi pa se j... stavi drugi regler pa ako je sve isto promeni alternator.
-
znate kako kazu ,stavi febi pa se j... stavi drugi regler pa ako je sve isto promeni alternator.
a sta fali febiu
-
bosch alternatora ima milion tipova, a ovaj je jedino u mom autu i u nijednom vise.tako i delovi za njega, regler, diode..ne mogu ni od jednog drugog boscha.
isto kao meni na mk2,na sve dvojke je boshov,samo meni nemci postavili neki francuski cini mi se,diode za boshov je oko 500 a za moj 1800 boodala
-
Motorola ili Sagem. Ima i Magneti Marelli.
-
izaberi http://www.iskra-ae.com/alba_cat/php/kframe.php?lang=E
i raspitaj se za cenu http://www.dansprom.com/ ,povoljniji su nego što misliš,a kvalitet isti kao kod boša
....pa ćeš imati 14,4 sa uključenim potrošačima B)
-
To sto ovi prodaju sve je u turskoj napravljeno.
-
sta u turskoj,iskra?ovo?(http://s1.postimage.org/1gz0tvn9g/Photo_0001.jpg) (http://postimage.org/image/1gz0tvn9g/)
(http://s1.postimage.org/1gz5shoqs/Photo_0002.jpg) (http://postimage.org/image/1gz5shoqs/)
-
kristina ti sa zejtina predje u elektronicare? mozes li meni obezbijediti jedan alternator sto puni 14,4?
-
Regler za moj auto je 60-70e, diode i vise, a nov alternator 250-300e.ako slovenci prave zamenu, a mislim da ne, jer sam guglao tri dana, daj pomozi i nadji mi sta ja nisam znao.
-
kristina ti sa zejtina predje u elektronicare? mozes li meni obezbijediti jedan alternator sto puni 14,4?
možda ovaj kineski instrument laže
(http://s1.postimage.org/1h4622ikk/Photo_0002.jpg) (http://postimage.org/image/1h4622ikk/)
@lubarda to se ne gugla već traži u katalogu i kad ga nađeš,ako nađeš ,imaju fenomenalne slike gde možeš da uporediš sa svojim da kad ga naručiš bude identičan...
-
ma ti si kinez najveci. nema unimera ni aparata a boga mi ni ustanove tebe da izmjeri
-
Gledao sam po on-line katalozima.gde ima uzivo?ajde ako si raspolozen, probaj da mi pomognes.model mi je u profilu,jedan jedini.
-
Ljudi meni se na svakom akumulatoru koji stavim nabudzi strana gde je plus i zbaci kiselinu na cepove.....Punjnje je poslednji put kada sam merio bilo 13, nesto :) ne secam se koliko,i svaki put kada dam gas bljesnu farovi...verovatno prepunjava jel da,mislim pri velikim obrtajima?Znam da je do reglera samo me zanima gde da nadjem normalan?Ovaj sto sam stavio je kao Danski,kupio sam ga u Golsvortijevoj...upropastio mi je 4 akumulatora za godinu i nesto biggrin.
-
Regler za moj auto je 60-70e, diode i vise, a nov alternator 250-300e.
Pa koliko ti kosta ceo auto brate kad je onolicki regler toliko? lollol
4Vlada
Ne moze da prepunjava ako puni 13 i nesto. Jesi li merio samo na leru ili mu malo das gas?
Ako ne podize preko 14.3V kad mu das gas onda samo povecaj malo ler gas i bice sve oke ;)
-
Gledao sam po on-line katalozima.gde ima uzivo?ajde ako si raspolozen, probaj da mi pomognes.model mi je u profilu,jedan jedini.
prvo trebamo da vidimo koji ti odgovara,koji od ova dva,to se ugrađivalo u g1 1.6 D,jedino ako nije nešto nestandardno
(http://s3.postimage.org/1z335au6c/46b9e59a1190b17832a648da8df01cf0_4.gif) (http://postimage.org/image/1z335au6c/)
(http://s3.postimage.org/1z34su6o4/d637c9423f322907c39de7fdd56ea5d3_4.gif) (http://postimage.org/image/1z34su6o4/)
jedino ako ne misliš na volvo,nije ni to problem...
-
Na leru sam merio,ali teracu nekoga da ga isturira pa da merim biggrin.Nego sto mi se ovo desava sa akumulatorima boodala?Bukvalno kod svih isto,polako se sire sa strane gde je plus,izbace kiselinu gore i samo jednog dana prestanu da rade i nema im pomoci.A nigde ne odvlaci struju,nikada mi nije ispraznio akumulator....
-
.....lubarda ...samo postavi slike sa ključnim detaljima...
-
Na leru sam merio,ali teracu nekoga da ga isturira pa da merim biggrin.Nego sto mi se ovo desava sa akumulatorima boodala?Bukvalno kod svih isto,polako se sire sa strane gde je plus,izbace kiselinu gore i samo jednog dana prestanu da rade i nema im pomoci.A nigde ne odvlaci struju,nikada mi nije ispraznio akumulator....
...ako je ler normalan,a imaš obrtaljku i znaš koliko treba biti za tvoj auto,nemaš šta da čačkaš ler,sređuj alternator...
-
@kristina990 pp
-
Probaj na 1500-2000 obrtaja koliko puni.
-
Od autokomande idite ka juznom bulevaru kuda ide 46ca i 55ca, sa desne strane cete videti akumulator servis. Ja sam bio juce i covek koji radi tamo mi je sve lepo izmerio i objasnio, malo dopunio, zapisao sta ne valja, kao da sam dosao kod nekog nemca :) ... Regler mi ne puni dovoljno akumulator.... tako da ako imate nekih problema idite kod njega, pola sata se zezao sa mojim golfom i naplatio 200din, nije od onih koji ce da te oderu cim te vide.
-
Molim za objašnjenje.Kad upalim auto,sve radi normalno,ne pali se dioda za akumulator.Posle vožnje,nebitno koliko km,kad isključim potrošače (radio,svetla,unutrašnji ventilator),lampica za akumulator blago žmirka.Kad dodam gas to sve nestane,ali opet se pojavi kada se vrati na ler.Jel to alternator zreo ili anlaser ili akumulator? boodala
-
Cetkice na regleru najverovatnije. Ili je rotor pri kraju.