VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: sale-nis Septembar 17, 2011, 10:05:47 pre podne
-
Da li neko moze da mi objasni kako je postignuta razlika u obrtnom momentu kod ove dve varijante i kako da proverim koji je moj motor?
Hvala.
-
Nisam znao da ima razlike.
Zna li neko,i mene zanima?
-
Prvi je sa 5, drugi sa 6 brzina.
-
da razlike ima a ona je samo u menjacu, polusovinama, zglobovima, kvacilu, korpi i zamajcu i naravno elektronici
prva slabija verzija je dobijala slabije menjace te je stoga snaga pritegnuta na 285Nm jer 5-stepeni menjac ne bi "izdrzao" vecu porciju Nm (sto mi je sumnjivo jer je upravo ova kombinacija bobma za chipovanje i nikad problema nije bilo)
razlika je u velicini kvacila i zamajca, kod 6 brzina je sve malo vece i predimenzionisamo i bolje prenosi tu snagu tj ne napreze se lamela kao kod 5-stepenog.
druga verzija je u pocetku bila namjenjena samo za 4Motion verzije ovog motora a nedugo zatim je ubacena i u prednjovucase ;)
znaci nekog posebnog razloga nema, cisto neki VW-ov marketinski trik (kao sto samo oni umiju).
Ja mislim da se iza svega toga krije to sto su morali da iskoriste 5-stepene menjace iz nekih drugih modela pa su ga ubacili u malo prigusenog passata - nista vise.
-
Hvala na odgovoru clap
-
biggrin Ovaj moj ima sasvim dovoljno NM,ne treba vise.
-
Nm nikad dosta biggrin
ovaj 285 ubija u prve tri brzine nenormalno, ali vec u cetvrtu i petu nije to to, kod sestobrzinca nema tolike rupe izmedju 3-ce i 4-te jer su stepeni gusce naslagani a i tih 25Nm vise nije mala stvar ;)
-
dobro a aj mi onda objasni sto u g5 imas 1.9tdi 105ks sa 250Nm
sa petostepenim i sestostepenim mjenjacima a potpuno iste karakteristike motora,
-
Snaga nosi ali obrtni momenat dobija trku B)
-
dobro a aj mi onda objasni sto u g5 imas 1.9tdi 105ks sa 250Nm
sa petostepenim i sestostepenim mjenjacima a potpuno iste karakteristike motora,
Golf V 1,9 TDI kolko znam nije imao 6 brzina (samo DSG), Passat B6 sa tim motorom ima 5 i 6, Touran ima 6, Golf VI ima 6 i svi 4x4 Motori 1,9 TDI 77kw imaju 6-u.
-
Nm nikad dosta biggrin
ovaj 285 ubija u prve tri brzine nenormalno, ali vec u cetvrtu i petu nije to to, kod sestobrzinca nema tolike rupe izmedju 3-ce i 4-te jer su stepeni gusce naslagani a i tih 25Nm vise nije mala stvar ;)
Upravo tako,mada se meni cini da je na 6-tobrzincu 3-ca i 4-ta,ono sto je na 5-tobrzincu samo 3-ca.
-
tako nekako
-
slabo mislis a jos slabije znas,kod mene je 1.9tdi 105ks 6 brzina lollol
nezaboravna recenica iz lajanje na zvezde
aj da ne budem papak pa cu reci,uvek se mjenjac proracinava na osnovu karakteristika motora,
nikad kontra,pitajte se zasto ovaj ima vise nm a ne 5 il 6 brzina,
vise nm znaci i mogucnost veceg broja brzina jel je motor sposoban da kazemo razvrti tu brzinu 5-u il 6-u,
nikakve tu posebne filozofije nema,a hvala bogu vise nm znaci jace poluosovine lamelu korpu etc
-
blink Sta je pjesnik htio da kaze?
-
Meni je caddy 1.9tdi 77kw sa 5 brzina, a inače koliko sam video taj model caddy-a sa tim motorom nema sa 6 brzina, ali mi je majstor rekao da može lako da se napakuje neki 6-stepeni menjač na njega za male pare. E sad, mene čudi što nisu pravili taj caddy sa 6 brzina ako su već na drugim vw modelima sa istim motorom ubacivali taj 6-stepeni menjač. Auto ide lepo i sve ali se vidi da mu fali 6-a brzina, kad idem autoputem na 3 hiljade obrtaja on po skali ide 140, da je šestostepeni to bi već bilo na nekih 2500 obrtaja, bila bi manja buka a i manja potrošnja i mislim da motor ima snage za šestu. Tako da moje pitanje malo upućenijim članovima od mene u tu problematiku glasi: Dobija li se šta ubacivanjem šestostepenog menjača u moj vw caddy? Ili je možda još bolji izbor chiptuning na 140ks+ 6-stepeni menjač?
-
slabo mislis a jos slabije znas,kod mene je 1.9tdi 105ks 6 brzina lollol
nezaboravna recenica iz lajanje na zvezde
aj da ne budem papak pa cu reci,uvek se mjenjac proracinava na osnovu karakteristika motora,
nikad kontra,pitajte se zasto ovaj ima vise nm a ne 5 il 6 brzina,
vise nm znaci i mogucnost veceg broja brzina jel je motor sposoban da kazemo razvrti tu brzinu 5-u il 6-u,
nikakve tu posebne filozofije nema,a hvala bogu vise nm znaci jace poluosovine lamelu korpu etc
kad ti znas ajde prevedi jer te ja odavde nista shvatio nisam biggrin
a za polusovine, kako onda TDI od 90 i 110ks imaju iste poluosovine?
@baraba: zavisi kolko cesto vozis autopute, ko ima bar 50% godisnje kilometraze na autoputu ili otvorenim putevima isplati se 6 brzina. Chipom ce se na 130 manje vrcet motor ali zanemarljivo manje jer prenosni odnos nije mijenjan i ostao je isti.
Idealna kombinacija je chip+sesta brzina a samim chipom ce ti se smanjit potrosnja, dobices mnogo na performansama i ako se kvalitetno odradi chip a bude se "normalno" vozio caddzy, nece biti skracenja radnog vijeka ni jedne komponente pogonskog sistema
-
a sta sam procitao i ostao ziv,miro molim te ispravi to,sramota je sto si napisao,
razlika tdi 90 i 110 je 25nm skoro pa nista,isti motor sa par nijansi,
sesta definitivno pozeljna,cipovanje po zelji,mozes a nemoras,u kediju nema mozda zato sto se tretira kao teretno,
-
sesta definitivno pozeljna,cipovanje po zelji,mozes a nemoras,u kediju nema mozda zato sto se tretira kao teretno,
Moj je putnički, jedino ga malo vetar zeza na većim brzinama zbog visine.