VW Klub
VW - Forum => Audio, Video, GPS => Temu započeo: Gisha Avgust 07, 2011, 02:07:01 posle podne
-
Evo o cemu se radi: Kad pustim muziku i pojacam na plejeru oko 25, sve je normalno, ali kad pojacam preko 30, 35 svetlo na kontrolnoj tabli, kabini, zadnja stop svetla i farovi pocinju da svetlucaju, tj da im se jacina svetlosti smanjuje i vraca u normalu. E sad interesuje me, da li da ugradjujem kondenzator, ili da menjam akumulator, ili je nedovoljna jacina struje koju pojacalo trazi pri toj jacini. Ako moze neko da mi objasni u cemu je problem, sta treba da sve proverim i sta da uradim, bio bi veoma zahvalan.
Hvala unapred! hail2
-
e ovako komsija, Naime pojacalo i verovatno vufer ti u trenutku kad ih malo vise opteretis povuku vecu kolicinu struje pa ti zato zmirka sve ostalo,jedino resenje ti je da nabavis kondezator koji ce ti odrzavati stalni dotok i stalnu kolicinu struje,to sa akumulatorom nema velike veze jer ce ti zmirkati i kada je upaljen auto,isto se desava i drugaru na MK4.zanaci kondezator od jednog farada ce zavrsiti posao.Pozz mahac
-
Ok komsija hvala ti na savetu. Takodje sam i citao da se nekom liku i posle ugradnje kondenzatora desavalo da auto i dalje zmirka ali je to zmirkanje sasvim malo. Neki su mi cak i govorili da menjam akumulator, tj da stavim jaci. Pa sam se totalno izbezumio. Nasao sam SAL-ov kondenzator od 1Farad, daje mi lik za 25 evra. da li da ga pazarim ili da potrazim neki drugi kondenzator(bolju marku).
-
pogledaj prvo oglase na netu pa uporedi cene ako ne ja mislim da ti je nov Sal-ov sa garancijom oko 50 evra ali nemoj me drzati za rec prvo precesljaj oglase i i radnje sa opremom za ozvucenje u kolima pa onda razmisli o kupovini ;) mada mislim da je to super cena ako kazemo da je nov oko 50e. evo ti link pa mozda nadjes nesto korisno. Pozz mahac
http://www.elementa.rs/katalog/Ure%C4%91aji%20za%20automobile
-
Juce sam ceo dan trazio po oglasima kondenzatore, ima ih od 25 evra pa nadalje. E sad koliko je sigurno kupiti polovan kondenzator. Nece da otvori onu stranicu sto si mi poslao.
-
izmenio sam link pokusaj sada ako ne javi mi se na pp mahac
-
a kakvu muziku imas u autu??
-
kondenzator predstavlja samo sminku, sve ispod 2F ;)
ne znam sta koristis, ali kod mene drma na 700W RMSa non stop (inace je pojacalo 1000W RMS), prije mi je svjetlucalo sve, narocito tabla, nakon stavljanja debljeg kabla za napajanje (u mom slucaju 50mm2) toga vise nema
e sad, moze se desiti da ti i sa 1F se te stvari otklone, ali opet to zavisi od toga koliko brzo pojacalo "guta" struju, pa se moze desiti i da iscrpi sve iz kondenzatorai opet nastanu isti problemi.....
ja bih prvo ulagao u bolje kablove, bolji akumulator (ako si pri keshu Exide Maxima) i jaci alternator, kondenzator nista, sem ako ne mislis na stajling ili ti je furka da ga imas
-
Muziku sam kupio od Lemija sto mu je bila u vw bora. Kupio sam kablove od 20mm, i sve je ok provuceno i povezano, ne mislim ja nesto sad da sminkam, nego da sredim to da mi ne svetluca. Imam dva vufera pionirova od 350w i pojacalo pionir gm-x922 dvokanalno pojacalo.
-
Prvo proveri punjenje alternatora kakvo je i izmeri koliki pad struje imas pri udaru bassa. Moras da proveris stanje akumulatora jer je on isto jako bitan faktor. I najbitnije od svega kao sto ti je rekao zen3dom, proveri kablove. Znaci, proveri sve kontakte, pogtoovo za masu. Pozeljno je da odradis takozvani "Big three upgrade". To znaci da kabal sa alternatora do plusa na akumulatoru treba da podebljas na minimum 25 kvadrata, a mozes i deblji, od viska glava ne boli. Zatim od minusa na akumulatoru do sasije, i treca stavka, sa motora jedan kabal na minus akumulatora takodje ti treba, jer je fabricko resenje jako lose.
-
Oticicu do elektricara pa cu da isproveravam napone. A te kablove koje da uzmem, i gde ih mogu nabaviti? Hvala
-
pa kablove imas ovde, kao i terminale za kablove. Grubo za sve ovo ispod haube sto sam ti rekao ti treba 2 metra kabla najvise, to ti je 1000 dinara max sa konektorima i onda si miran sto se toga tice. http://www.elementa.rs/
-
Jednostavno resenje! losa ti je masa treba ocistiti kontakte kao sto je receno u postu ispred! Stim da verovatno nemoras menjati kablove ako nisu oksidirali ili zardjali!
-
Da dodam samo, ja nisam rekao da menja kablove, nego postojece da podeblja, a to nece skoditi jer fabricka instalacija ne podrazumeva koriscenje pojacala, pogotovo neke vece snage. A uz to je smesna investicija koja moze drasticno da poboljsa protok struje. ;)
-
I sto rece svrle, ovim ce spreciti opterecenje postojecih kablova od pregrevanja ili nedaj Boze, nezeljenog efekta.... vatrometa u autu.
-
Bitno da ste mu objasnili da je kondenzator sminka i pozeraj ;-)
-
Upravo tako! Evo primer: Uzmes tanku slamcicu i debelu slamcicu i sa kojom ces pre da popijes vodu iz case? Isto ti je i sa kablovima, ako ti treba velika kolicina struje u jednom trenutku a imas nedovoljan presek kabla, imas pad napona i grejanje kablova jer su preoptereceni sto moze dovesti do katastrofe. Te licne od kabla planu kao od sale ako nemas osigurac odgovarajuce jacine i ako nije sve povezano kako treba.
-
Svrle, njemu je osigurac na plusu, do pojacala, a ne do akumulatora, jer to moze da ga zeza nesto?
-
Kablovi kojima sam povezao pojacalo i masa su debljine 20mm. Svrle ti si hteo da kazes da kablove ispod haube, tj od akumulatora do alternatora podebljam? Treptanje na autu se primecuje samo kad pojacam muziku dosta jako(kad pojacam na plejeru od 25 do 30 ne trepti auto, a preko 30 vec pocinje da trepti)
-
aj da cekiramo jednu po jednu stvar a ne da decko bez potrebe daje pare ako je neki sitan problem prvo neka isproverava ove osnovne sitnice(akumulator kablove i konektore) a posle neka ide dalje pa kad ostrani visak predloga i problema znace sta mu je ciniti big_boss
-
Svrle, njemu je osigurac na plusu, do pojacala, a ne do akumulatora, jer to moze da ga zeza nesto?
Osigurac treba da bude sto blize akumulatoru, zato sto pojacalo ima osigurace na sebi za taj kraj kabla. Na drugom kraju kabla koji je pri akumulatoru treba da postoji kuciste sa osiguracem za taj kraj kabla i tako je 100% zasticen sto se tice kratkog spoja.
-
Vec je reseno sta treba prvo da proveri covek, kao i predlog koji sam ja dao da poboljsa protok struje. ;)
-
sutra cu da odem do nekog elektricara da mi isprverava napone, jer hocu to sto pre da otklonim. evo slika (http://img269.imageshack.us/img269/4478/img1900lm.jpg)
-
opusteno ja samo kazem da mu ne napravimo zbrku u glavi ;) ali verujem da ste u pravu obojca B)
-
Ako to pojacalo ima osigurace na sebi, premesti taj osigurac napred kod akumulatora sto blize. Ako nema, moraces posebno napred jos jedno kuciste sa osiguracem da montiras jer ti napred nije onda zasticen kabal. To je po PS-u a ti kako hoces.
-
pojacalo ima osigurace na sebi, vidi se na slici zelene su boje.
-
da li ima neke veze, ako je pojacalo slabije od vufera, tj vufer trazi vise struje, pojacalo mu daje toliko, pa zbog toga kad se pusti jace muzika pocinje treptanje??
-
To sto je pojacalo slabije je losa stvar iz razloga sto wooferi ne rade punim potencijalom zbog nedostatka snage. Woofer dobija snage koliko pojacalo moze da mu isporuci za zadati otpor zavojnice. To ne moze da ti pravi problem sa strujom. Veca je verovatnoca da ti preteras sa pojacanjem pa da imas distroziju na zvucnicima i da ih ostetis. Vodi racuna o tome, podesi pravilno gain na pojacalu da ne bi imao posle problema sa zvukom.
-
ja sam mislio da nije do toga, vuferi traze vise snage, a pojacalo povuce toliko pa dolazi do treptanja. smanjicu gain na pojacalu, a i videcu da ga zamenim.
-
sutra cu da odem do elektricara da mi on pomeri osigurac do akumulatora i da mi prekontrolise napone.
-
koliko vidim po slici, nisi brigovao kanale, sto ti ga dodje imas izlaza 150W rms po jednom kanalu,,,,, iskreno, to je beze snaga (na koju sam ja navikao) i pri tolipacnoj snazi nikada nije bilo u stanju treperiti bilo sta,,,,,
jedo vrijeme sam imao kablove od 16mm2 i 10mm2, deblji za + i tanji za -, i isli su direkt sa akumulatora, apsolutno nikada treperilo nije do izlaza pojacala od 280W rms po kanalu (2 kanala)
tada sam gurao kao i ti ova dva pioneera, i zmirkalo je sa time pri jacem pojacavanju. Kada sam nabavio ovo pojacalo od 1000W rms, nema sanse a da nije treperilo sve unutra, jer su kablici bili samo 16mm2,,,,,,
e onda su legli kablici od 50mm2, i za + i minus, spojeno (masa uzeta u gepeku) i od tada nista ne treperi, a kondenzator nikada uzimao nisam
e sad, ovaj sto pemenu "neka ste mu objasnili da je kond samo sminka" ne znam da li se odnosilo na zajebavanje ili je fakat mislio tako, a ako je zajebancija i upuceno u smijeru da je kondz ipak koristan, mozes li mi onda navesti zasto bilo koje auto koje se takmici na SPL ne koristi kondz, vec kablove i jace akumulatore??????
Evo jedan primjer jednog penzionisanog profija iz te oblasti, ja ne kuzim kondezator igdje
(http://img855.imageshack.us/img855/6636/dsc02696c.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/855/dsc02696c.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Sto se tice tog osiguraca, drug ako nisi voljan da se zapalis skidaj to odatle i stavljaj sto blize akumulatoru, kakva ti je logika imati ga sto blize pojacalu, a cijelim putem do njega ti nije zasticeno, ne daj Boze da ga negdje prikljestis necim kuda ide, plalnuo bi za cijele 2min ko lila ;)
evo trenutne debljine mog kabla
(http://img41.imageshack.us/img41/8431/04062011013.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/41/04062011013.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
-
Pazi ovako, taj ovaj kako si me nazvao, jer te je mrzelo da vratis stranicu i procitas ko je, sam ja, a moj komentar koji si citirao se naravno odnosio na salu, ocigledno treba da se stavi 100 smajlija da bi neki ljudi ukapirali salu, iz prostog razloga jer je kondenzator teska sminka i pozeraj po meni, a i Svrle mi je objasnio da zasto je akumulator treba imati.
-
drug bez zamjerke, nisam imao namjeru svadjati se niti uvrijediti, a i napisao sam da nisam skuzio je li sala ili sta vec, ja sam samo pokusao da pomognem covjeku, a ako sam ja skontao da je ozbiljno (jer je tako napisano) nemoj misliti da nece i momak koji ima problem,a to sto nisam pomenuo tvoj "Nick" ne smatraj uvredom,,,, i "ovaj" je licna zamjenica koliko me poznavanje srpskog jezika sluzi ;)
-
A Koji su promeri kablova na cetvorci od aku do mase i od alternatora do aku?
Kod mene se isto desava treperenje na farovima kada vise pojacam i to samo kada je pojacalo u bridzu... Kablovi su itekako dovoljnog preseka, cak sam ih i duplirao radi probe... Aku stavljen jaci nego sto treba ali obican. Inace woof 10ka, sa jednom 15kom na istom pojacalu to treperenje je bilo slabijeg intenziteta. Probao sam i da stavim dodatni kabal sa - kleme na motor i na sasiju i nije bilo poboljsanja, jedino nisam stavljao deblji kabal sa alternatora. Mislim i da sam pokusao da spojim dva akumulatora i tada nije treperelo... Inace pojacalo je mtx thunder 4160, oldschool masina, slabasna ali eto pravi probleme biggrin
-
Koliko ampera ti je alternator?
-
msm 90+... Punjenje je dobro, probao i sa upaljenim autom i da odvrnem muziku i neznatne oscilacije se javljaju ali eto farovi opet trepere, primeti se kada je noc.
-
Ako ne pada napon puno to je normalno, jer alternator ne moze da isporuci struju pojacalu istog momenta. To blago treptanje bi ublazio boljim akumulatorom sa manjim ESR-om, odnosno unutrasnjim otporom. Jeftinija varijanta su ti xenon farovi, oni ne mogu da trepte kao halogene sijalice a usput mnogo bolje sijaju od halogenki. ;)
-
@svrle
da ali postoji sansa da mu se ugase xenoni zbog pada napona pa onda mora da ih ugasi i ponovo upali
-
Sumnjam, jer ksenoni mnogo manje vuku struje.
-
Pre bih za te pare kupio aku sa gelom ili tako neki bolji ;) Hvala na odgovorima. mahac
-
@svrle
da ali postoji sansa da mu se ugase xenoni zbog pada napona pa onda mora da ih ugasi i ponovo upali
Da bi se xenoni ugasili usled pada napona, napon bi morao da padne ispod 9V sto je gotovo nemoguce. Ja imam 3kw muzike i nikad do sada mi se nisu ugasili xenoni u radu, tako da njemu sigurno nece praviti probleme ako ih stavi. ;)
-
drug bez zamjerke, nisam imao namjeru svadjati se niti uvrijediti, a i napisao sam da nisam skuzio je li sala ili sta vec, ja sam samo pokusao da pomognem covjeku, a ako sam ja skontao da je ozbiljno (jer je tako napisano) nemoj misliti da nece i momak koji ima problem,a to sto nisam pomenuo tvoj "Nick" ne smatraj uvredom,,,, i "ovaj" je licna zamjenica koliko me poznavanje srpskog jezika sluzi ;)
Opusteno. A OVAJ momak kome svi pokusavate da pomognete je kompletan balvan, ja sam mu crtao do sam 3 puta sta da uradi za tu muziku on i dalje nece da slusa hahahahahahahahah
-
koliko vidim po slici, nisi brigovao kanale, sto ti ga dodje imas izlaza 150W rms po jednom kanalu,,,,, iskreno, to je beze snaga (na koju sam ja navikao) i pri tolipacnoj snazi nikada nije bilo u stanju treperiti bilo sta,,,,,
jedo vrijeme sam imao kablove od 16mm2 i 10mm2, deblji za + i tanji za -, i isli su direkt sa akumulatora, apsolutno nikada treperilo nije do izlaza pojacala od 280W rms po kanalu (2 kanala)
tada sam gurao kao i ti ova dva pioneera, i zmirkalo je sa time pri jacem pojacavanju. Kada sam nabavio ovo pojacalo od 1000W rms, nema sanse a da nije treperilo sve unutra, jer su kablici bili samo 16mm2,,,,,,
e onda su legli kablici od 50mm2, i za + i minus, spojeno (masa uzeta u gepeku) i od tada nista ne treperi, a kondenzator nikada uzimao nisam
e sad, ovaj sto pemenu "neka ste mu objasnili da je kond samo sminka" ne znam da li se odnosilo na zajebavanje ili je fakat mislio tako, a ako je zajebancija i upuceno u smijeru da je kondz ipak koristan, mozes li mi onda navesti zasto bilo koje auto koje se takmici na SPL ne koristi kondz, vec kablove i jace akumulatore??????
Evo jedan primjer jednog penzionisanog profija iz te oblasti, ja ne kuzim kondezator igdje
(http://img855.imageshack.us/img855/6636/dsc02696c.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/855/dsc02696c.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Sto se tice tog osiguraca, drug ako nisi voljan da se zapalis skidaj to odatle i stavljaj sto blize akumulatoru, kakva ti je logika imati ga sto blize pojacalu, a cijelim putem do njega ti nije zasticeno, ne daj Boze da ga negdje prikljestis necim kuda ide, plalnuo bi za cijele 2min ko lila ;)
evo trenutne debljine mog kabla
(http://img41.imageshack.us/img41/8431/04062011013.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/41/04062011013.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
kondenzator itekako ima smisla, to sto se ne koristi u SPL (zna se zasto je to- jer kondenz "krade" dragocenu struju za brp) nema veze sa klasicnim setupom za svakodnevno slusanje i itekako ima svoje opravdanje i svrhu ;)
u high end sistemima se kondenz stavlja i na player i na pojacalo za prednje zvucnike(za sta je i prvobitno smisljen)
-
Gubis napon a ne struju! bleh
A Svrle svaka cast na 3kW lollol lollol lollol
-
ahahahahhahahah pa sta da radim kad se ne razumem u struju. Da gubim napon, a ne struju. :D
-
Gubis napon a ne struju! bleh
A Svrle svaka cast na 3kW lollol lollol lollol
Ne razumem sta je smesno?
-
ne veruje ti coek da imas 3 kw , moraces sad da se dokazujes biggrin
Evo i ja nesto da kazem, svi smo vec videli je je kabl montiran naopacke biggrin tj kuciste osiguraca treba ide do akumulatora, kao drugo , mada je i to vec receno debli kablovi po mogucstvu bakarni mada to niko ne da plati al dobro, kao trece , + i - od akumulatora do cd plejera (4kvadrata kabl) - jako bitna stavka jer fabricka instalacicija za plejer je vrlo cesto jako slaba, kao cetvrto jel to uopste kutija ili samo panel sa 2 woofera? ako je panel -zatvaraj to pod hitno i dobices daleko bolji zvuk i neces ni morati da pojacavas preko tih 25
A da i neki kondenzator na sve ovo nece da skodi al da bude neki kvalitetan , vecina jeftinih nema ni pola od vrednosti koje pisu na nalepnici
-
Danas treba da odem to elekricara da mi premesti taj osigurac. nije samo panel, napravio sam kutiju. A kablovi su mi beljine 20mm, a za kablove od akumulatora do plejera videcu da ih uzmem. A najverovatnije cu da povecam rupe na kutiji tj "bas reflekse".Hvala na savetu
-
veruj mi da to od 20mm vrlo cesto bude 16 pa cak i 10 , neki kablovi imaju samo debelu izolaciju a unutra nista, jos uglavnom aluminijum umesto bakra i eto ti gubitak koliko volis, u principu probaj za pocetak samo da nadjes bolju masu , dodas kondenzator ali sto blize pojacalu, i naravno da dovedes + i - sa aku na plajer. Ako to ne uspes ne ginu ti debli kablovi ili drugo pojacalo
-
Gubis napon a ne struju! bleh
A Svrle svaka cast na 3kW lollol lollol lollol
Ne razumem sta je smesno?
ko je reko da je smesno? lollol brate 3kW biggrin bruka!
-
ma danas ce sve da naprave, ali loseg kvaliteta samo da uzmu pare. Danas cu sve napone da isproveravam i da vidim ocene elektricara. Pa ako nista, onda cu da ganjam kablove ili kondenzator.
-
shvexoman je u pravu, danas prave djubre od tih kablova, sve krknu aluminijum umesto bakra ili neku mesavinu da spolja kad preseces vidis bakar a u sredistu kabla aluminijum koji skoro 30% ima manju provodljivost od bakra za isti presek kabla.
-
ajmo i mi da krademo bakarne kablove kao i cigici sto kradu, kad mogu oni mozemo i mi... tako cemo imati original bakarne kablove blow
-
Postoji hrvatska firma ELKA koja kod nas prodaje kablove za oparate za varenje, ima raznih preseka, a cist bakar je u pitanju, a i ako nije, sigurno je bolji od 99% toga sto se prodaje kod nas i pritom je razumna cena. koga zanima poslacu mu adresu na pm posto nisam siguran da li smem da stavljam reklamu firme ovde.
-
Danas sam bio kod nekoliko elektricara. Jedan mi je rekao da stavim kondenzator i da ce problemi nestati, jer se njemu desavalo da mu se akumulator u autu isprazni od muzike, stavio je kondenzator i sad mu je sve ok, drugi mi je rekao da stavim jaci alternator i jos jedan akumulator, jer je on nekada 90-tih ugradjivao muziku u auta, koja je tad vredela oko 15000dm, a ako necu forsirati muziku da ne moram nista cackati, kako mi ne bi riknuo alternator, a u vezi osiguraca rekao je da nema veze gde ce se osigurac nalaziti, dok mi je jedan decko koji mi je ugradjivao muziku i plejer rekao da je do pojacala, vuferi su jaci a pojacalo je slabije pa pojacalo vuce vise struje da bi nadoknadilo vuferima i zato nastaje svetlucanje. To su njihova misljenja. :huh:
-
Ma oni se ocigledno previse razumeju.... Ili bar tako misle boodala
-
znaci ja ne znam sta da radim....
-
prodaj auto sa sve muzikom bleh Salim se. pa uzmi kondezator lako ces ga posle prodati,a mozda ti stvarno resi problem big_boss
-
to sve neki nadrimajstori, oteraj ti lepo kod nekog ko se razume, na primer Svrle! tapsac
nesto ne stima jer nemoguce da zmirka bas tolko na tako malo snage, kolko to pojacalo ima 400rms?!
-
pojacalo mu je 2x150W RMS na 2 oma........ preslabo za blinkanje, a sto se tice komentara mjstora, svaka cast onome ko kod njega odveze auto na kakvu popravku blink blink
cuj nije bitno gdje osigurac ide, oj boodala boodala boodala boodala boodala
-
ljudi ako neko hoce da mi pomogne da to zmirkanje otklonimo, pomoc bi mi dobro dosla biggrin jer ne znam kod kog elektricara da oteram auto. a to zmirkanje me kopka, i nervira me.
-
Drasko zemun polje...ja drugoga ne smem da ti preporucim...svi ostali su boze pomozi nadavaces se para a kvar ce ostati veruj mi ja sam i obisao dosta...
-
bio sam kod nekog auto elektricara na zbegu ne znam kakav je majstor, ali mi ga je preporucio jedan drug.
-
kod auto elektricara se ide kad treba da povezes dve zice ili promenis lampicu- a za to ustvari i ne moras da ides kod elektricara lollol
-
lampice znam i ja sam da zamenim, a oko krupnijih stvari se ne razumem, tako da ne vidim sta je smesno....
-
ko stvarno hoce da mi pomogne neka mi se javi na pp.... Hvala unapred... mahac
-
Ja ne znam jel ja pricam albanski ili sta? Nisi trebao da ides kod majstora da bi ti rekli sta da radis, vec da ti njima kazes da ti provere kablove i ociste mesta gde se nahvatalo prljavstine i rdje. Ocigledno je da imas problema sa losim kontaktima...
-
Druze ukapirao sam ja sta si ti meni govorio da pregledam, ja sam sa tom namerom i isao, i gde god dodjem svaki kao ne mogu sad, ja to ne radim, ne razumem se u muziku, nemam pojma. A ovaj moj elektricar je na odmoru. Reci mi kolika bi od prilike duzina kabla od mase sa pojacala da bude??
-
blink blink blink
4 stranice i nista uradio nisi....... pa ni jedan elektricar (osim ako ga ne znas) ti nece belajisati oko toga, a zasto svaki ima svoje razloge.....
samo ne razumijem, zar ti je tesko sam uraditi sto su ti naveli ovdje svi.......
5 metara kabla ti je dovoljno od akumulatora do gepeka, sto deblji to bolji, a prethodno provjeri te kablove i kontakte, taj osigurac obavezno stavi kraj akumulatora, a ne pojacala, i masu koja je najvjerovatnije zakacena za sasiju u gepeku negdje, dobro presmirglaj i ojacaj, a jos bolje ako uzmes sa akumulatora i dovedes dorektno
-
Budi malo uporan kod Svrleta, mozda mu se i svidis, pa ce ti i srediti to lollol lollol
-
moze katanac na temu, kupujem kondenzator, jer sa njim resavam probleme...
-
na osnovu cega si to zakljucio?
-
Pa resava probleme u smislu najjeftinije i bez daljeg razmisljanja... a kad mu bude i posle bilo isto .. ima opet da otvara teme, al tad ce da pada delete bleh bleh bleh
-
mnogo smesno..coveku treba pomoc!
-
ajde bre, lepo mu kazemo da sa kondenzom nece uraditi nista, on covek zapeo .. neka ga..sta mu ja mogu .. i preko telefona i ovde sam mu to rekao.. ne vredi :)
@giso, lepo sam ti reko da si balvan jos davno lollol
-
kako smo mi srbi unikatan narod, nikad sloge, a tvrdoglaviji od mazge, receno mu xxx puta kondezator nista ali djaba, i po obicaju ga nece ni napuniti nego samo zakaciti i jos vece sranje napraviti....
DRUG KUPI KONDEZATOR,RIJESICE TI PROBLEME, ALI OBAVEZNO UZMI I PROTUPOZARNI APARAT KAKO NE BI PLANUO NE DAJ BOZE, NE BI TREBAO BITI PUNO badmood badmood badmood
-
ima za 2900 u metrou ceo paket za auto sajla sijalice, pp aparat,prsluk i trougao lollol lollol lollol
-
Nov akumulator je resenje za muke lollol
-
Ma nov auto je resenje.