VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: milikic Avgust 06, 2011, 10:44:36 posle podne
-
Pomagajte,
Vozim VW POLO 1,4 MPI 8V 44KV. Imao sam problem sa jednim injektorom(diznom). VAG je izbacijo grešku da smeša na IV cilindru nešto nije bilo uredu(valjda sila potiska klipa ili tako nešto). Što sam i u vožnji s vremena na vreme i osetio trokiranjem motora. Otišao sam kod majstora i on je skinuo dizne i valjda oprao u ultrazvučnoj kadi. Nakon vraćanja istih jedva startujem motor. Potrebno je nekih 10-tah sekundi da nakon pokretanja motora auto izjenači rad (kao jedva da se startuje motor krene od 300 obrtaja pa do 800 obrtaja polako da podiže). U trenutku ovakvog startovanja osećam miris benzina u kabini automobila. Taj isti majstor je proveravao dali kvasi auto gorivo na dizne i ništa???????
Pomagaj te??
-
Proveri ti gruze kompresiju, i tada ces imati dosta jasniju sliku. mahac
-
@gagi
Da, palijo je dobro.
-
@boban-68
Proverio sam kompresiju pre pranja injektora i ona je bila po cilindrima: I-14, II-14, II-14, IV-15
Mislim da je to O.K.
-
Promenijo sam bumbinu, kablove i svećice. Sve sam uzeo po kataloškom broju za motor sa oznakom AUD
-
Ima li crnog dima na auspuhu sad kad se upali i tako tesko radi ?
-
@boban-68
Koliko ja vidim NEMA. Ali nakon startovanja motora iz auspuha izlazi voda ili nešto slično. Pravi baricu boodala
-
Na hladan start motora, to je normalna pojava. Kondez pri zagrevanju sisteme izduva. Buni me malo ta kompresija sto je tolika..... Koliko je motor presao? I taj miris benzina u kabini, nesto tu majstor sto rece Gagi nije odradio kako treba oko dizni kada ih je vracao.
-
@Gagi
Koliko se sećam imao je nekih problema sa nekim gumicama na magistrali gde idu injektori. A siguran sam da ih nije menjao.
-
Bobane, na kilonetar satu piše 105 hiljada. A niko nezna šta je istina?
-
@Gagi
Koliko se sećam imao je nekih problema sa nekim gumicama na magistrali gde idu injektori. A siguran sam da ih nije menjao.
Sam si odgovorio na svoje pitanje.... coilleo2tj
-
@Gagi
Koliko sam shvatio ovaj Polo ima po dve gumice na injektoru. O njima pričamo? I gde ima da se naruči?
Hvala!!!!!!!
-
HVALA!!!!!!!!!!!!
-
@boban-68
Proverio sam kompresiju pre pranja injektora i ona je bila po cilindrima: I-14, II-14, II-14, IV-15
Mislim da je to O.K.
e bas mi svidja ovaj post, kaze covek izmerio kompresiju, i dao rezultate.... mene neki pravili ludim i smejali se kad sam u drugoj temi (o kompresiji), napisao da kod benzinaca kompresija ide do 15 bara. necu da ih imenujem... prepoznace se sami.... lollol lollol lollol
-
Izxgleda ovo drugo.... bonk
-
lollol neko se osetio prozvanim ili mi se cini????/ sad ce jos neko treci bleh.... blabla
mogli bi malo da procitate ovo http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=27843.20 i ovo
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=27396.20
-
lollol neko se osetio prozvanim ili mi se cini????/ sad ce jos neko treci bleh.... blabla
mogli bi malo da procitate ovo http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=27843.20 i ovo
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=27396.20
Da nebi mlatio praznu slamu i ismejavao se svojim glupostima, evo ti malo cinjenica pa sam pogledaj i razmisli sta pises i kako se ponasas!!!!
(http://img233.imageshack.us/img233/1139/polo1h.png)
-
@stefanm
Dečko hvala na pomoći. Mislim da imaš malih problema sa samopouzdanjem.
@boban-68
Hvala na podatcima koje si postavio na temu.
-
Nema na cemu druze!!! Tu smo da se uzajamno pomazemo. mahac
-
Društvo,
Promenijo sam gumice na injektorima i auto radi isto.
Pronašao sam kompletnu magistralu i injektorima sa seat-a 1,4 mpi i postavijo na auto i pali na pola ključa.
Gde mogu da pronađem injektore ili nove ili polovne?
Pozdrav i Hvala boodala
-
Pogledaj tacnu oznaku injektora i potrazi na ebay.com.
Ja imam Golfa 4 2.0 i imam slicnih problema. Meni je izgleda crkao jedan injektor, to su ustanovili posto je svecica na tom cilindru istrosena vise nego druge. Od kako sam ocistio dizne, auto vergla po par sekundi i muci se da slozi rad jos par sekundi i onda lepo radi. Ja sada jurim jednu diznu, da probam tako da resim problem. Ako ne uspe, kupicu sve 4 nove, na ebay-u su oko 200$, dok su nove u Porsche-u Novi Sad 70 hiljada.
-
lollol neko se osetio prozvanim ili mi se cini????/ sad ce jos neko treci bleh.... blabla
mogli bi malo da procitate ovo http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=27843.20 i ovo
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=27396.20
Da nebi mlatio praznu slamu i ismejavao se svojim glupostima, evo ti malo cinjenica pa sam pogledaj i razmisli sta pises i kako se ponasas!!!!
(http://img233.imageshack.us/img233/1139/polo1h.png)
bobane, tebi bi bilo bolje da lupas praznu slamu a ne gluposti na forumu, a ti gagi umesto vlage povuces nesto drugo. aj sad vi meni kao laiku, a i jos nekom ce posluziti vase objasnjenje, lepo kazite sta se iz ove tabele moze videti? sta ona pokazuje, o cemu ja pricam?
ovim pravite sami budale od sebe, evo i zbog cega: iz ove stranice manuala za vw se vide odredjene karakteristike za dizel i benzinske vw motore.vidi se da je za benzince od 10,4 do 12,0 i za dizele od 19,0 do 19, 5 STEPEN KOMPRESIJE (stepen szatija).
ja bih vas veoma lepo zamolio da kao prvo naucite sta je stepen kompresije a sta KOMPRESIJA i tek onda mozemo dalje u raspravu. naucite vec jednom, da stepen kompresije i kompresija (izrazena u barima kao pritisak) su dva sasvim razlicita pojma. da pojasnim za motor koji ima stepen kompresije od napr 19,0 to nije podatak koji oznacava koliki bi trebao biti pritisak u cilindrima (kompresija). vec nesto sasvim drugo, zato zadatak za vas, naucite sta je stepen kompresije a sta kompresija i razliku izmedju ta dva pojma pa onda komentarisemo dalje. pozzzzzzz boodala
-
@stefanm
Dečko hvala na pomoći. Mislim da imaš malih problema sa samopouzdanjem.
@boban-68
Hvala na podatcima koje si postavio na temu.
milikicu...tebi licno, koliko mi se cini nisam se uopste ni obracao u ovoj temi....ispravi ako gresim lollol lollol lollol
-
Daj neki broj dizne da vidim , mozda imam nesto
-
@shvexoman
Seriski broj dizne 030 906 031J za VW oznaka motora AUD.
Hvala
-
Moskva,original VAG 030 906 031 J = 3 481,73р/ 40=87.04 evra
-
KOMPRESIJA (PRITISAK U CILINDRIMA)= COMPRESION RATIO + 33% VREDNOSTI COMPRESION RATIO clap clap clap
bravo bobane.... ko sad lupa gluposti, gde je sad majstor gagi... bas bih da cujem vase komentare