VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: ford Jul 15, 2011, 04:00:39 posle podne
-
Nadam se da sam izabrao dobru kategoriju. Molim vas za savet gde kod nas (Beograd) mogu da kupim ulje za motor za podizač krova na kabrioletu.Vozim forda,ali za njega tog ulja u Srbiji nema, pa su me nemci savetovali da uzmem isto ulje koje koristi golf cabrio. Naravno,u radnjama me gledaju bledo,na telefon su neljubazni, momci na ulicama koje presretnem pojma nemaju,pa mi ostaje da ovde pitam. Dakle,bas proizvod za to, ne ulje za servo ili neko korozivno sredstvo.
hvala
-
sipaj LHM - vrsta atf ulja
-
za šta je namena tog LHM i gde se može nabaviti?jel ima konkretno u BG negde da se kupi vw tečnost upravo za to. Ima dosta cabriolete u bg,e sad ne znam da li im je krov manuelni ili na dugme i ima motor
-
ford dobio si odgovor sta ces sipati. raspitaj se po radnjama i naces to ulje ( kosta od 900-1700din/litar)
ako ces izmisljati toplu vodu idi u volksburg i od njih trazi tu vw tecnost. sta mislis da li se i jednom kabrioletu sa rucnim spustanjem i podizanjem krova negdje i u nesto sipa neko ulje za podizanje krova? - naravno da ne. u bocu za hidropodizac krova sipaj LHM i uzivaj, ne mislis valjda da je vw pravio neko specijalno ulje za te stvari?
-
reč je o motoru za podizanje krova.naravno da mislim da je vw dao neku specifikaciju koje ulje ide. Ford ima svoje ulje bas za to (nedostupno kod nas) - imam i tačan broj (13841104 - 500ml je 9 GBP) ali se u srbiji (naravno), ne može naći brzo i lako. Alternativa je Halford's ulje,ali ni toga nema kod nas sa tim specifikacijama.
Ljudi su mi lepo rekli da se raspitam za golf cabrio. Konkretno,kod dilera da nađem tečnost sa oznakom G004 000 koju wv preporučuje za ovu stvar.
-
gori sam ja sto ti ista i govorim i pokusavam pomoci. strasno!
-
LHM je ulje koje koristi citroen za svoju hidrauliku...
-
to je to ulje. ali nek ipak ode u volksburg i nek mu naspu originalno
-
Ma da,i treba ga izbaciti sa foruma...ko jos pametan moze da vozi FORDa boodala boodala lollol lollol lollol
-
gori sam ja sto ti ista i govorim i pokusavam pomoci. strasno!
Ne razumem problem i prepotenciju , čime su izazvani? pitao sam lepo nešto više o tom ulju,i odgovorio da ford naravno ima svoje (što nisi znao a mene napao),a i da tržim ono što volkswagen preporučuje (čak ima i oznaka ako je tačno prepisana)jer je predpostavka da su veće šanse da u srbiji nađem . A da ne dužim, posotji jasan razlog zašto tražim neko od tih zbog iskustva drugih ljudi o kojima nema svrhe da pišem tj prepričavam.Možda bi bilo jedino rešenje ignorisati moj post ako smeta a nadam se da će se neko ko vozi golf cabrio javiti sa savetom.
-
postoji samo specifikacija za gustinu ulja,ne moze tebi fabrika da kaze od kog proizvodzaca ces ulje da kupis..idi kupi ulje koje ti je gore spomenuto i uzivaj
-
dobio si odgovor od coveka koji sipa musterijama ulje u golfove cabriolete...ali ti nisi zadovoljan sa takvim odgovorom,zasto? Zasto bas ulje koje se sipa u vw a ne recimo u citroen koji je izmislio hidrauliku za sve ostale,a?
Kad je u ajkule sipano LHM ulje ni jedan cabrio nije postojao ...sipas i ne mislis rodjo,a i taj ford,pa neces ga voziti 40 godina
-
Upravo je tako nesto bio odgovor koji mi je trebao, "sipa čovek upravo u cabriolete pa zna". niti ga znam niti sam mogao da znam da se time bavi ,a da sam do sada svakoga ko mi kaze za bilo sta u zivotu da uradim bez pojasnjenja slušao, bio bih mrtav bare 3 ili 4 puta .
-
Poslusaj Gedoru ...gedora beer beer
-
jel ovo ok?
http://www.finexcom.rs/naslovna/item/281-lhm-elf-ulje-za-hidrauliku (http://www.finexcom.rs/naslovna/item/281-lhm-elf-ulje-za-hidrauliku)
-
ljudi, šta vam je. Danas sam se registrovao,ne znam ko je ko na forumu,čovek rekao koje ulje, ja sam samo pitao za još neku info .to je sve. Odo ja sutra da ga kupim, već su mi rekli za ovo,ali nisma slušao jer su napamet govorili i nesigurno,ako gedora to sipa u kola,to je to. hvala.
-
Ko prvo forde, nisi nam rekao sta se desilo starom ulju? Gde je, kako je iscurelo i td i tb.
Drugo, cenim da bi tu atf radio ko bela lala, ako ne i najobicnije traktorsko hidraulicno hipol30 . . .
Tretje, malopre si se registrovao i ocekujes da se ljudi tebi predstavljaju jbga
mahac
-
Petre, jedno samo da znas. Gedora je jedan od veoma dobrih i cenjenih majstora, ne samo na forumu, nego uopste. Mnogo ga iritiraju suvisna pitanja, odgovori, komentari, od momaka koji nemaju iskustva skoro nikakvog. I zato, ako ti je nasto napisao, tj. odgovorio, znaj da je to tako i nikako drugacije. U to mozes biti siguran milion %. Sipaj ulje kao sto ti je preporucio. mahac
-
ja ne znam da li ja govorim drugim jezikom ili browser bagira pa vama prikazuje drugačije šta pišem . Niti tražim da mi se neko predstavlja niti me to interesuje, niti poznajem bilo koga od vas, samo pitao kakvo je to ulje(jel to toliki greh,stvarno ne kapiram). Ništa više od toga, sa sve zahvalnicom na mom prvom postu. U svakom slučaju , ujutru idem po ulje. Pojma nemam kako je nestalo,slučajno sam pogledao, video da je ispod minimuma. Ko zna otkada je tako, ne bi ni primetio da nisam popravljao svetlo u gepeku pa sam podizao tapacirung.
-
kolega ford, ne uzimaj nista k srcu i batali objasnjavanje sa svakim... i ja sam pocetnik na ovom (ali sreca pa sam na par drugih clan dosta duze), mogu ti reci da ovo nije nista neuobicajeno. na svakom imas takve likove kojima je mrsko da laicima objasnjavaju neke pojedinosti.. moj savet za tebe je, da nikad ne poslusas nikog pa ni najboljeg majstora (po misljenju odredjenog broja forumasa) i odmah uzmes njegovo misljenje zdravo za gotovo. uvek treba saslusati iskustva i savete i ostalih koji ne misle tako, pa tek onda sam doneses odluku sta je najbolje za tebe
pozzz
-
Forde, a da li ti je palo na pamet sledece: Ukoliko je cilindar izvucen maximalno, a ti dospes ulje na max, gde ce da se vrati ulje kada se uvuku cilindri?
Radi li krov uopste?
Ako radi premeri ulje u jednoj i drugoj poziciji pa tek onda dosipaj na max...
Da nebude kao sa kocionom tecnoscu, bilo na min pa sam dosuo, pa kad se vrate klipovi kandzi tecnost pisa iz posude na sve strane .. .
A i ako si toliki entuzijasta, zasto prvo nisi proverio gde je otislo to ulje, nije moglo da se potrosi, veruj mi . . .
mahac
-
Da nebude kao sa kocionom tecnoscu, bilo na min pa sam dosuo, pa kad se vrate klipovi kandzi tecnost pisa iz posude na sve strane .. .
[/quote]
boodala za ovu recenicu u postu bih voleo da cujem neko razumno objasnjenje boodala
lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol
-
Jel to mene pitas za objasnjenje? Tecnost za kocnice se nikad ne dosipa kada je sistem ispravan (ne curi) a ulje ume da sidje do minimuma zbog potrosenih kocionih obloga
-
car siii lollol lollol lollol lollol
-
A sta tebi nije jasno?!!! Sta je rekao sto nije tacno i sta to kod tebe izaziva takav smeh?
-
jel ti dolivas ulje u motoru kad vidis da ti je na minimumu? pitanje vazi i za kocnice? kad se klip kocione celjusti vraca u nulti polozaj (skroz uvucen)? boodala boodala boodala
-
Pa kad staviš nove pločice:
(http://img189.imageshack.us/img189/7044/dscn2272g.jpg)
-
normalno... i onda se ulje istace i nakon namestanja plocica doliva do optimalnog nivoa sto ce reci izmedju max i min, a ne ostavlja se na minimumu - nikad i to iz dosta razloga
-
normalno... i onda se ulje istace i nakon namestanja plocica doliva (po potrebi menja ) do optimalnog nivoa sto ce reci izmedju max i min, a ne ostavlja se na minimumu - nikad i to iz dosta razloga
-
Dobro e varanjanac, mi gi gresimo, vi gu rabotite kako treba. Samo ti dolivaj i odlivaj . . .
Ulje se ne menja po potrebi vec po servisnom periodu, prvo menjanje posle 3, kasnije svake 2 godine, u medjuvremenu se nista ne dosipa big_boss
-
kolega ford, ne uzimaj nista k srcu i batali objasnjavanje sa svakim... i ja sam pocetnik na ovom (ali sreca pa sam na par drugih clan dosta duze), mogu ti reci da ovo nije nista neuobicajeno. na svakom imas takve likove kojima je mrsko da laicima objasnjavaju neke pojedinosti.. moj savet za tebe je, da nikad ne poslusas nikog pa ni najboljeg majstora (po misljenju odredjenog broja forumasa) i odmah uzmes njegovo misljenje zdravo za gotovo. uvek treba saslusati iskustva i savete i ostalih koji ne misle tako, pa tek onda sam doneses odluku sta je najbolje za tebe
pozzz
još jedna mogućnost
Power Roof Hydraulics Castrol ATF Dex II Multivehicle
-
hvala puno, na ostale postove nema svrhe da ogovaram. beer
-
ili šta kaže motul
Hydraulique de toit motorisé Motul DEXRON IID
-
LHM po viskoznosti odgovara VW standardu koji si naveo i ređe je,ako odrađuje posao u VW(po iskustvu majstora) na vidim zašto ne bi i u fordu,pogotovo što je mineralno,hoću reći manja je opasnost da negde procuri
ja lično bi stavio po preporuci proizvođača ulja i to baš onih koji daju preporuku,mada mislim da bi posao odradio i bilo koji drugi dextron II,pre svega zato što i motul i castrol u svom programu imaju LHM ulja a ne preporučuju ga u svojim oilfinderima za Forda(u pitanju je Escort,je li tako?)
-
kolega ford, ne uzimaj nista k srcu i batali objasnjavanje sa svakim... i ja sam pocetnik na ovom (ali sreca pa sam na par drugih clan dosta duze), mogu ti reci da ovo nije nista neuobicajeno. na svakom imas takve likove kojima je mrsko da laicima objasnjavaju neke pojedinosti.. moj savet za tebe je, da nikad ne poslusas nikog pa ni najboljeg majstora (po misljenju odredjenog broja forumas
sta tebi fordovac u stvari nje jasno? pitao je koje ulje da sipa i dobio je odgovor. o kakvim likovima ti pricas? sta si ocekivao da mu pisem o procesu proizvodnje i sirovinskim sastojcima lhm ulja zato sto je pocetnik? kakav si ti lik? koga ce slusati ako ne nekoga koje to koristio ili vise puta radio? ajde nek ovaj debil kristina kaze gdje se fordu sipa ulje za hidrauliku krova a ne bilo sta drugo. svima vam je dostupan gogle kao i ovom retardiranom kristini strucnjaku za ulja zar ne? sto onda trazite savjete na forumu ako ih uzimate sa rezervom? opet cu ponoviti zar to nije izmisljanje tople vode? nema nikakve veze ko je ovde novi clan a ko je dosao juce. postavis pitanje, dobijes odgovor i sta hoces vise koje pizde materine? treba li ulaziti u tematiku posle dobijenog odgovora? i posle sam ti ja LIK a? sta sam trebao napisati roman kako pumpa druka ulje iz posude, kako se otvara krov i na kraju imena radnika i portira u fabrici koji su tog dana proizveli bas taj kupljeni litar lhm ulja? mozda nebi bilo lose da kristina oformi neki novi forum o uljima i mazivima gdje cete sa google stranica moci pogledati hemijski sastav svih tecnosti koji se koriste u auto industriji?
-
LHM po viskoznosti odgovara VW standardu koji si naveo i ređe je,ako odrađuje posao u VW(po iskustvu majstora) na vidim zašto ne bi i u fordu,pogotovo što je mineralno,hoću reći manja je opasnost da negde procuri
ja lično bi stavio po preporuci proizvođača ulja i to baš onih koji daju preporuku,mada mislim da bi posao odradio i bilo koji drugi dextron II,pre svega zato što i motul i castrol u svom programu imaju LHM ulja a ne preporučuju ga u svojim oilfinderima za Forda(u pitanju je Escort,je li tako?)
i na kraju moze LHM? nek se za svaku zapocetu temu napise roman. jel dobio odgovor cim je postavio pitanje da sipa LHM? moze li ista proci bez tvog net preseravanja?
-
kolega ford, ne uzimaj nista k srcu i batali objasnjavanje sa svakim... i ja sam pocetnik na ovom (ali sreca pa sam na par drugih clan dosta duze), mogu ti reci da ovo nije nista neuobicajeno. na svakom imas takve likove kojima je mrsko da laicima objasnjavaju neke pojedinosti.. moj savet za tebe je, da nikad ne poslusas nikog pa ni najboljeg majstora (po misljenju odredjenog broja forumas
sta tebi fordovac u stvari nje jasno? pitao je koje ulje da sipa i dobio je odgovor. o kakvim likovima ti pricas? sta si ocekivao da mu pisem o procesu proizvodnje i sirovinskim sastojcima lhm ulja zato sto je pocetnik? kakav si ti lik? koga ce slusati ako ne nekoga koje to koristio ili vise puta radio? ajde nek ovaj debil kristina kaze gdje se fordu sipa ulje za hidrauliku krova a ne bilo sta drugo. svima vam je dostupan gogle kao i ovom retardiranom kristini strucnjaku za ulja zar ne? sto onda trazite savjete na forumu ako ih uzimate sa rezervom? opet cu ponoviti zar to nije izmisljanje tople vode? nema nikakve veze ko je ovde novi clan a ko je dosao juce. postavis pitanje, dobijes odgovor i sta hoces vise koje pizde materine? treba li ulaziti u tematiku posle dobijenog odgovora? i posle sam ti ja LIK a? sta sam trebao napisati roman kako pumpa druka ulje iz posude, kako se otvara krov i na kraju imena radnika i portira u fabrici koji su tog dana proizveli bas taj kupljeni litar lhm ulja? mozda nebi bilo lose da kristina oformi neki novi forum o uljima i mazivima gdje cete sa google stranica moci pogledati hemijski sastav svih tecnosti koji se koriste u auto industriji?
Gedora, zaboravio si da portir mora da prilozi izvod iz maticne knjige rodjenih!!!! biggrin
nek' si ti njima rekao, to su "google strucnjaci" i "google majstori"
-
ma nek moderatori ovo prebace u no coment. tema nije za "odrzavanje i servisi"
-
Ljudi ja pocinjem da shvatam, da covek sto manje pise na forumu, ispadne mirnije savesti i sacuva tonu zivaca, nego da se objasnjava sa ne vaspitanim, ne obrazovanim, ne upucenim klincima i momcima koji prodaju muda za bubrege. Po ovakvom ponasanju, ovo nije forum za pomoc i druzenje, nego cisto za podjebavanje ljudi, koji znju svoj posao i zele da pomognu, mladjima ili nedovoljno upucenim u neke stvari. Izvinite za OFF, pa nek me banuju ako smatraju nuznim.
-
Izadjite ljudi, popijte pivo na ovu vrucinu! Manite se foruma i interneta
Muka mi je vise od zalbi, brisanja tema i slilcno! A siguran sam da ne bi bilo prepiranja da nekad dodjete na skup i zajedno popijete pivo, nego da silujete tastaturu svaki božiji dan.
Odavno vise ne čitam sta se pise po forumu, samo eto kada mi napunite mail kada prijavljujute jedni drugima komentare za brisanje.
Usrali ste forum sa prepucavanjima i slicnom..
Nemam pojma ni ko je ucestvovao u temi, niti me yanima, samo sam na brzaka opet preleteo i video da se sve ponavlja...