VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: markobg Jul 14, 2011, 05:07:02 posle podne
-
Jel neko zna koliko bi kostao veliki servis za golfa IV 1,4 ili 1,6 16V ?
-
Sve zavisi koje marke kupis delove i gde radis servis. Orijentaciono je oko 350-400 evra kod oficijalnog dilera sa njihovim originalnim Vagovim delovima i radom.
-
Ma sta znam gde bi radio, a za delove sam se raspitivao po prodavnicama krecu se od 12 000 do 20 000 biggrin + majstor xD
-
Ja treba da radim veliki servis na TDI,u Astoru u Sarajevskoj sam našao korektne delove (INA I CONTINENTAL)oko 17 000 bez španera malog kaiša,nadam se da neće trebati jer je on skoro 6000..ruke su oko 5,6 hiljada...
-
Ja treba da radim veliki servis na TDI,u Astoru u Sarajevskoj sam našao korektne delove (INA I CONTINENTAL)oko 17 000 bez španera malog kaiša,nadam se da neće trebati jer je on skoro 6000..ruke su oko 5,6 hiljada...
Slušaj kad se radi veliki servis menja se sve. Na zapadu čak i menjaju jednosmernu remenicu, dok kod nas majstori (ja sam svog pitao da menjam i to), kažu "ma jok što bi to menjao", to tek kad ti strada. A opet će ti uzeti maltene toliko para. On će tebi uzeti 5-6000dinara da zameni sve. A ovako im je u interesu da više puta dolaziš kod njih. Uopšteno kad zameniš sve onda si miran.
-
reci mi nešto što ne znam lollol...i ja bih voleo da imam para i odem kod Koleta,700 eurića i uradim sve kao čovek,originalni delovi...ali ne može se jbg... biggrin
-
Ako ti ja pumpa za vodu original vw,u Porsche-u dobijas popust za kupovinu nove,oko 6200+stara pumpa,inace je dosta vise originalna,za ostale delove ne znam.
-
A ovako im je u interesu da više puta dolaziš kod njih. Uopšteno kad zameniš sve onda si miran. tako je brate sve su to lopovi msm ti majstori beer
-
Zato je dobro imati barem jednog majstora kome si od koristi biggrin
-
reci mi nešto što ne znam lollol...i ja bih voleo da imam para i odem kod Koleta,700 eurića i uradim sve kao čovek,originalni delovi...ali ne može se jbg... biggrin
450 eura su meni tražili za "original teile" kod ovlašćenog VW dilera. Ne znam odakle ti 700 eura. Ne moraš da uzimaš "original teile" delove, pojuriš delove koji su tzv "prva ugradnja". Priznajem i meni je bio preveliki zalogaj servis sa original teile delovima (imao sam para da odradim isti, ali ipak je to puno para za naše uslove)
Kad radiš servis zameniš sve komplet, jer ne može ti niko reći zasigurno koliko će ti još potrajati taj deo (meni je drugar rekao da ne moram da radim veliki servis još 20.000 kilometara, ali posle 2500 je bilo vreme da se zameni PK kaiš i propišala je vodena pumpa). I zamisli situaciju odradiš ti sve lepo samo ne zameniš taj španer jer "ne mora". I onda posle lupetam mesec dana strada isti.
@gedora To za lopove si ti rekao, a ne ja. Ja samo pričam iz svog iskustva. Majstora ima i dobrih i loših. Možda sam se pogrešno izrazio, pa si me ti pogrešno razumeo biggrin
-
reci mi nešto što ne znam lollol...i ja bih voleo da imam para i odem kod Koleta,700 eurića i uradim sve kao čovek,originalni delovi...ali ne može se jbg... biggrin
450 eura su meni tražili za "original teile" kod ovlašćenog VW dilera. Ne znam odakle ti 700 eura. Ne moraš da uzimaš "original teile" delove, pojuriš delove koji su tzv "prva ugradnja". Priznajem i meni je bio preveliki zalogaj servis sa original teile delovima (imao sam para da odradim isti, ali ipak je to puno para za naše uslove)
Kad radiš servis zameniš sve komplet, jer ne može ti niko reći zasigurno koliko će ti još potrajati taj deo (meni je drugar rekao da ne moram da radim veliki servis još 20.000 kilometara, ali posle 2500 je bilo vreme da se zameni PK kaiš i propišala je vodena pumpa). I zamisli situaciju odradiš ti sve lepo samo ne zameniš taj španer jer "ne mora". I onda posle lupetam mesec dana strada isti.
@gedora To za lopove si ti rekao, a ne ja. Ja samo pričam iz svog iskustva. Majstora ima i dobrih i loših. Možda sam se pogrešno izrazio, pa si me ti pogrešno razumeo biggrin
Pre 2 dana sam bio u Alprosu ovde u Bg,ovlašćeni servis za Škode i tražio predračun samo za delove bez ulja i filtera i antifriza jer i to imam nameru da menjam,53000 din bez rada...voleo bih i ja da je 200 mahac...
A za španer,verovatno ću ga promeniti jer sam se jedva i za ovo skrpio sa lovom boodala...možda pričekam još koji dan pa da odradim i to sve..
-
Ljudi morate da pravite razliku izmedju benzinca i TDI, za Tdi je uvek skuplji veliki servis , ova je tema za 1.4 benz. i realno vise od 300E ne bi trebalo da kosta sa sve ugradnjom
-
Sve zavisi koje marke kupis delove i gde radis servis. Orijentaciono je oko 350-400 evra kod oficijalnog dilera sa njihovim originalnim Vagovim delovima i radom.
A odes kod nekog ko nije "oficijelni" i das skoro upola manje para za iste delove, a 3 puta manje za ruke...
-
Ama ljudi sta se palite na oficijalne dilere kad to moze da uradi bilo koji majstor, a sto se tice delova stoji da bi bilo pozeljno da budu kvalitetni ;)
-
Pa sobzirom da se radilo o orijentacionoj ceni, ja sam mu dao ono sto je kod dilera primerno. Nigde nisam napisao da mora tamo da kupi delove i radi. Jer vecina momaka sa foruma tezi da sto jeftinije kupi delove i plati rad. Pa se zato muci posle, i stalno nesto crkava i neradi kako treba. Pa ispadne skuplja dara nego mera.
Dovoljno ja da uzme zubcasti kais loseg kvaliteta (koji je dosta jeftiniji nego originalni) i nedaj boze da mu pukne, ode motor u tandariju. Pa sta je onda jeftinije???
-
Dayco-v set + Litens šraner + INA roler vodena pumpa ne mora da bude original. Tera 90000 km.
250-300 eura.
-
I gde mu je garancija da za 90 000 nesleti propeler sa osovine na vodenoj pumpi. Prokuva jednom i moze da se po....a na motor. A pumpa nije vise od 5-6 000 ja mislim.
-
Ne bih ja terao 90 000 sa ne originalnim delovima,koji nisu u prvoj ugradnji nikako big_boss
-
Sve ovo je VW prva ugradnja.
LITENS,DAYCO, sa tim setom sam terao 110000
-
Skf set + skf vodena pumpa oko 16500 bez rada
-
ja sam prosao sa delovima oko 20000 din plus 7 hiljada za ruke a majstor goran je u progaru radi samo wagene ima i dijagnostiku i radnju sa delovima *dja turci dja nemci* .Svaki rad moze da pise u knjizicu ili dobijas papir racun sta je sve uradjeno .Povoljnije radi ako sve kod njega *ruke i delovi*
-
Ne brini druze majstor ti i kroz delove naplati za ruke ;)
-
7000 je malo jača cena za ruke ;)
-
Normalno, a kad vec kupujes delove kod istog majstora ti mislis da ce da te pocasti xD U kom svetu vi zivite ljudi ? o.O
-
Drugari,koje meni delove preporucujete? Imam golfa IV,2001god.1.6 16v 77 kw... :huh: :huh:Da nisu original naravno-tj.na moju zalost...koliko para itd...
HVALA unapred..... :huh:
E da i sta je sve potrebno zameniti,ako moze detaljnije...da bih sacinio spisak pa da krenem u skupljanje para polako...
-
Kajsevi mali i veliki,spaner za mali kajs.Spaner za veliki kajs,roler,kanalni spaner i ako mozes vodena pumpa ja sam je kod mene zamenio kasnije.U skorijem periodu kupio u auto vanji 4000 dinara.
-
Nema logike d amenjas sve, ako nema potrebe, pogotovu ako su u njemu original delovi, pa menjas original deo koji je dobar za neki koji je nov a nije original. Nadji postenog majstora i nek vidi sta sve treba a sta ne treba, a ta filozofija menjaj sve nije za nase dzepove. Ok, mozda treba da se menjaju neki delovi, ali ne sve.
-
set zupcastog kaisa + vodena pumpa SKF varijanta i miran si
-
A koje proizvodjace delova,Dayco,Ina...?
-
Danas sam bio u prodavnici autodelova i set "contitech" kako mi je receno kosta 12 600 dinara...2 kaisa, 2 spanera, roler i pumpa.
-
Mene veliki servis za golf 4 tdi izasao oko 200e i to pre neka 3 meseca
-
Pa sve zavisi gde kupis delove i sta kupis ;) Ovo je samo za zupcasti kais, a tu jos dodje i spaner kanalnog kaisa neki roler i sam kanalni kais...
-
Ovih dana se bavim tom problematikom, pa sam pomalo upucen sto se tice radnji i majstora u Bg. Pricam o kompletnom setu za tzv. veliki servis. Trazio sam "after market" delove, preporucene od strane VW. U pitanju su delovi INA, Dayco, Continental, SKF plus svi filteri. Ulje nisam trazio jer sam skoro kupio u inostranstvu (Castrol Magnatec 10w40- 13 evra litar. Inace, full sintetika Castrol Magnatec 5w40 kosta 25 evra litar. Pa sada vidite kakvog kvaliteta ulje mi sipamo i sta nam prodaju ovde).
U zavisnosti ko sta od delova drzi i ima na stanju situacija je sledeca:
Vagen Auto- delovi 28 500, ako radite kod njih u servisu delovi su 25 000 ali su ruke 9000.
Vagen komerc- delovi oko 26 000
Tika Mirijevo-INA delovi plus ruke 36 000
Macura NBGD-SKF delovi plus ruke 37 000, samo ruke 7000
-
Samo nisi rekao dal je benzinac ili dizel... i to je veoma bitno u celoj prici...
-
Slazem se da je bitno. Bilo bi bezveze da pisem o servisu mk4 1.9 TDI, kada ga ne vozim.
Tema je veliki servis za Golf mk4 benzin. U mom predstavljanju napisao sam da vozim Golf mk4 1.6 16 V.
Mislim da je savrseno jasno.
-
ne čitaju svi predstavljanje... Zarad kvalitetne diskusije je ok da napišeš o čemu se radi, ne gledamo mi u pasulj. Dobrronamerna kritika. E sad mislim da su ti to malo jače cene, jer za dizela sa kvalitetnijim delovima izadjemo. Oko 300 eura.....
-
Kolega, tema je servis za mk4 benzin. Zaista ne vidim da sam napravio neku gresku. Cene jesu jace ali tako je kako je. Voleo bih da mogu da se stave koliko-toliko kvalitetni delovi za manje para ali ocigledno tesko. Ili se barm ja nisam obratio na pravo mesto.
-
Mene je veliki servis u februaru izasao 340 eur sa rukama...manji i veci zupcasti, vodena pumpa, spaneri, roleri ili sta vec, ulje, antifriz, svi filteri - 1.6 16v...delovi po preporuci majstora, moglo je jeftinije 70-80eur sa nekim drugim delovima...i garancija mislim 90000 km...ja ne bih stedeo tih 70-80 eur kad je u pitanju veliki servis....jbg ne radi se to svakih 10 kkm....
-
Euromotors ''Contitech" 12 600 dinara
Autoline ''INA'' 14 800 dinara
Po meni su to kvalitetni delovi za tako male pare, a inace ''Autoline'' hvale ljudi sto se tice VW delova... Znam dosta majstora koji tamo pazare delove za svoje musterije.. driving