VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: Acca Jun 14, 2011, 12:52:50 posle podne
-
Drustvo kad sam kupio auto uz moja dva kljuca sam dobio i onaj plasticni kljuc za majstora,onaj crn,tanak,
ja koliko znam taj kljuc je samo za otvaranje vrata
a ja sam sada uzeo i upalio auto sa njim i auto radi blink blink
reko daj da vidim kaku funkciju ima,jer sam mislio da je samo za otkljucavanje vrata,a on upali i auto,kako je to moguce i da li treba to tako da bude??? blink
verovatno taj kljuc ima u sebi kod cim moze da upali auto ali cudi me sto je plastican i kako je moguce da ima taj kod?
-
pa sobzirom da ga je fabrika napravila sve je moguce . .
-
to je servisni kljuc(nuzni) i ima kod u sebi,mislim da on sluzi samo za nuzdu i mali je i plastican da bi mogao da ga sakrijes negde...
-
znaci moze da se vozi i na njega?
pretpostavio sam za to da sluzi da se sakrije negde na autu ili tako vec
-
moze,ali ti nije za svaki dan,plastika je to,polomi ce se
-
dobro,vozio sam ga do sad na njemu,cisto da probam i radi biggrin
vracam se sad na stari daljinac ;)
-
Taj se zowe servisni kljuc,i on moze swe samo ne moze gepek sa njim da otworis,uprawo da ti ne diraju stwari u gepeku kad je na servis.
probaj pa jawi,oce li gepek da otwori?
-
probaj i javi moze li da se otvori kaseta ispred suvozaca(kada je zakljucana)u slucaju da imas neke bitne papire...recimo... koje nezelis da ti diraju..gledaju...cepaju...serviseri ;)
to je namenjeno za to...se i zove servisni kljuc
-
ma drugi kod kljuc(daljinac) mi nije kodiran,treba da ga kodiram kod Elezovica
pa sam sad video da i ovaj moze umesto njega da radi
-
plasticni sluzi kao uzorak da bi se po njemu napravio novi i nema kod u sebi. znaci da ti imobilizer nije ok.
-
kako nije ok,a ovaj drugi kod kljuc nece da upali auto jer nema kod u sebi?
a plasticni upali
taj drugi kljuc nije kodiran i kad ga stavim u bravu on otkljucava auto,sve,da kontakt i upali auto i auto mi se odmah ugasi i izbaci na tabli neki zuti kljuc
a ovaj plasticni radi
znaci da i plasticni ima kod, onda bi i taj kljuc sto nije kodiran trebao da ga upali ko i plasticni da mi nevalja imobilajzer
-
ja koliko znam da ga plasticni u sebi serijski nema
-
Ja imam 2 daljinca, i jedan samo kljuc... nemam taj plasticni
A drugar na C klasi 2002 ima 2 daljinca, i jedan taj servisni, i sa njim se sve radi kao i sa obicnim, ali, tipa moze samo lupam 10 km da se vozi sa njim i posle se ugasi auto...to je kao servisni.
-
pa i ja sam tako mislio
ali kako onda ovaj kljuc sto mi nije kodiran nece da upali auto,da kontakt,upali se auto i odma ugasi i pokaze zuti kljuc na tabli
a plasticni kljuc upali auto bez problema i radi
znaci da je imobilajzer ok
da nije onda ne bi palio ni na plasticnom kljucu ni na tom kljucu sto nije kodiran
plasticni mora da ima neki kod,na njemu ima neka dva priveska sa nekim kodovima,deblji su,a i koliko sam video plasticni kljuc se otvara,verovatno ima unutra nesto
-
cim si upalio sa njim znaci da ima kod u sebi
-
sad sam gledao,plasticni kljuc se na kraju otvara,krug precnika 1cm i otvara se,verovatno je tu smesten kod(neki chip ili nesto)
-
mozda nije kod u njemu ali je tu pored na privezku
a kljuc kojim si upalio i odmah se ugasio, nema kod ili nije odgovarajuci
vw kada ne nalazi kod upali ali se odmah ugasi i svetli zuti kljuc
aco, kod u tvom kljucu je providan u obliku zrna pirinca i nalazi se pored maca
-
aco taj kod ti je velicine 3 crvena vrha sa drvceta sibice ako ga ima tu ti je unutar crne plastike na kljucu
-
nemoj da pokusavas da ga izvadis puci ce 100% staklen je
-
@gedora video sam odprilike kako izgleda na drugom kljucu
@faki85 sa njime su dva plasticna priveska sa nekim nalepnicama i kodocima,jedan zuti privezak i jedan crni,bitno je da radi biggrin
nosio sam taj kljuc kod elezovica i nije kodiran,treba da ga kodiram,znaci upali auto i odmah ga ugasi i izbaci zuti kljuc na tabli
-
on ti je najpovoljniji i sredice ti to za 20-30e
-
ja ne placam nista lollol idem preko gazde
salim se
ako je samo kodiranje 30e
a ako mora da se menja chip unutra onda 50e
-
ma ti mu nosis onaj plasticni sa kod karticom i on ti po tome napravi kod koji ces da ubacis u kljuc i to je to
20-30e ne bi trebalo vise da ti uzme
-
ne,on je meni reko da moram da doteram auto i da ponesem i jedan i drugi kljuc pa da na licu mesta izvuce kod,tako nesto
-
moze da ti skine imobilajzer i da ti iz njega izvuce kod
po postojecem kljucu ti pravi kod nema razloga da oteras auto
-
ma oteracu mu auto pa nek odradi posao,ponecu mu i ovaj plasticni kljuc,mozda mu i on pomogne
pitacu ga jos jednom da li moze samo kljuc
-
ja ti kazem moze 100% ;)
-
pitacu ga,hvala Faki i drugim momcima na pomoci beer
-
SAmo da pitam, trebao bi da narezem jos jedan ključ za G3, kodiran naravno, koliko bi to izaslo?
-
Acco kljuc mozes i sam da kodiras,mrzi me sad da pisem o tome,ako budes hteo napisa cu ti... i kao sto rekoh plasticni kljuc ima kod u sebi,ja nisam moler,znam sta pisem... biggrin
-
SAmo da pitam, trebao bi da narezem jos jedan ključ za G3, kodiran naravno, koliko bi to izaslo?
30-40e max
-
SAmo da pitam, trebao bi da narezem jos jedan ključ za G3, kodiran naravno, koliko bi to izaslo?
30-40e max
Hvala druze
-
Acco kljuc mozes i sam da kodiras,mrzi me sad da pisem o tome,ako budes hteo napisa cu ti... i kao sto rekoh plasticni kljuc ima kod u sebi,ja nisam moler,znam sta pisem... biggrin
kako da ga kodiram sam?aj vezbaj malo prste i pisi ? biggrin biggrin
-
Ja ne znam shta taj elzetovic radi, ja sam sebi radio kljuceve onomad kad bejah u bgdu dole u 29.novembra, ima neka jugopetrolova pumpa tu, bash na onoj velikoj raskrsnici... Ne znam kako se zove firma. Elem procedura je sledeca, meni je npr pravio novi kljuc. Na blanko kljuc je prvo narezao mac, po starom kljucu, a onda je u taj blanko kljuc stavio neko plasticno govance, to je taj chip valjda koji ima jedinstveni kod. E sad, posle svega toga je morao novi kljuc da ukodira u racunar auta. zakacio kola na neku dijagnostiku, odredio prvo pin kod za imobilajzer, poshto ja nisam imao kao acca plasticni kljuc sa tim serijskim brojevima, i onda izvrshio kodiranje. znam da sam sedeo pored njega i da je dok je kodirao novi kljuc neshto cackao na onoj njegovoj dijagnostici, palio auto starim kljucem i tako to... Tako da to je informacija iz prcve ruke. mora auto da ide. Mozda je kod pasata drugacije, necu da tvrdim, nisam kljucar i mozda taj "elzetovic" klonira tvoj stari cip, ne znam...
Dakle kod mene je procedura bila onde navedena. e sada ne mogu tacno cena da se setim, izashlo me 75 evra ukupno, sa tim odredjivanjem pina. mislim da je samo to iscitavanje pina za imobilajzer bilo 3500, ostalo je ako se dobro secam 2000 blanko kljuc i rezanje, 1000 cip, i 1000 kodiranje na autu....
Ja mislim da je isti sistem poshto su nam automobili na istoj osnovi. Tako da ako ti nije daleko ti probaj tamo, ako sam ja lepo objasnio gde je to, poshto mislim da tebe nece da koshta vishe od 20 evra po ovim cenama ;)
poz
-
Ps, probaj ovo, ne znam dal radi, ali bilo je reci ranije
http://www.youtube.com/watch?v=83Co22N70Gw
-
e bas kao sa posta iznad,jos je video snimak,znaci nacrtano... biggrin
-
probao sam i nije to to
ovaj kljuc sa snimka je skroz blanko i uspe da se kodira
moj kljuc sto treba da se kodira odradjuje sve ,otkljucava auto kad stisnem dugme,i zakljucava,daje kontakt i upali auto,samo sto kad dam kontakt na bordu se pojavi neka rec i zapisti i ja upalim auto i on se odmah ugasi i izbaci mi kljuc na tabli,zuti kljuc
-
Mozda nema chip-a u njega?!
-
ljudi, ne mozete vi kodirati kljuc
bravari imaju uredjaje za to
-
ako nece tako u pravu je faki85,mada se on kodira preko dijagnostike...
-
Mozda nema chip-a u njega?!
pa da nema chip ne bi ni otkljucavao i zakljucavao auto,nebi ni davao kontakt i upalio ga,on ima neki kod u sebi,ali delimicni,hvale mu zadnja 2-3 broja,tako je meni objasnio elezovic
inace ima chip,otvarao sam ga i videomsav je crn i prljav,ko da je se zapalio,izgoreo,mozda i zbog toga ebe blink
-
acco lupio si sad takvu glupost
zasto ne bi mogao da otkljucava ako nema cip, on sluzi samo da ga imobilajzer pronadje i da dozvoli rad motora
centralna radi i bez koda i mozes da palis auto bez koda na par sekundi i ugasi ga
centralna brava i kod nemaju nikakve veze
-
hehe,moguce da sam lupio,ja sam mislio da sve ide preko chipa,moja greska biggrin
ne razumem se u to
-
bicedobro cheers
-
Prvo: kljuc ima cip u sebi koji se ne menja i ne kodira nego je konstantan kao bar kod na proizvodu sto ga cita kasirka sa onim pistoljem ili zujalica protiv kradje na robi. Drugo: kodira se auto da prepoznaje jedan, dva ili vise kljuceva tj njihovih jedinstvenih i nepromenjivih cipova. Trece: verovatno mozes i sam sto neko rece. Cetvrto: ne kaze se hvali, nego fali:)
-
lakse je da se klonira kod nego da se kaci na vag comander i da iscita kodove imobilajzera pa da upari taj kljuc
ovako mac mu pase samo klonira kod od drugog i ubaci u kuciste i driving