VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: micky Mart 31, 2011, 05:34:11 posle podne
-
Nov sam na ovom forumu, nov sam i u svetu polovnih automobila, a nov sam i u svetu VW
Resio sam da kupim Golfa IV, i to sa plinom. Zelim da cujem od vas nesto strucnije komentare, da dobijem odgovore na neka pitanja, kao i savete koji bi mogli da mi koriste
Konkretno, video sam jedan auto, 98 god, 180000km, 1,6 101 ks
(http://images2.polovniautomobili.com/user-images/classifieds/103/1038477/69bacccb0197-640x480.jpg)
(http://images2.polovniautomobili.com/user-images/classifieds/103/1038477/1b8e5f71b8a9-640x480.jpg)
(http://images2.polovniautomobili.com/user-images/classifieds/103/1038477/2959497e5652-640x480.jpg)
(http://images2.polovniautomobili.com/user-images/classifieds/103/1038477/653a1447ab38-640x480.jpg)
Voleo bih da prokomentarisete stanje auta, koliko je to moguce, po ovim slikama..
Ima tu gomila stvari koja me zanima, kakva su iskustva sa plinom na golfovima sa ovim motorom,
da li je ovo velika kilometraza za ovog polovnjaka, u kakvom stanju moze biti sa tom km?
kada mu se radi veliki servis i koliko kosta?
kolika je cena odrzavanja samog auta, kao i plina na njemu?
da li ima neke karakteristicne kvarove?
na sta treba da obratim paznju pri kupovini ovog polovnjaka?
Koliko je jak ovaj motor, da li je 1.4 sa 75ks suvise trom (posebno sa plinom)?
Nadam se da sam na pravom mestu postavio pitanja biggrin hvala unapred!
-
Nisi se predstavio!
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?board=9.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?board=9.0)
-
Sorry, odmah cu bonk
-
75ks je svakako malo za auto tezak preko 1000kg
A ovaj auto za koji konkretno pitas meni deluje vrlo cudno.
U oglasu kaze da ga se vozi par puta godisnje, kad dolazi iz inostranstva
e sad
-dal bi ti ugradio plin da radis negde van i auto vozis tako retko
-verovatno i ksenone ne bi ubacio, a i felne tesko da bi menjao
Lajsne na vratima su u boji, a na branicima ne
I 101% je auto presao mnogo vise
(http://images2.polovniautomobili.com/user-images/classifieds/103/1038477/58d1890e433e-640x480.jpg)
pogledaj volan i vozacevo sediste ;)
gledaj bolje neki drugi, a po meni plin ti i nije nesto neophodan
-
Ovaj je zgazio minimum 300 hiljada.
-
to koliko ima konja nema preterano veze za gradsku voznju.. N-m vec znace... moj golf3 ima 58KS ... 116Nm .. golf 4 1.4 ima 128N-m .. znaci slicno..i iz licnog iskustva nece imati "problema" dok ne krene preko 100km/h
znaci gradska i medjugradska sasvim ok.. za autoput ne bih predlozio... toliko od mene
-
Ta masina 1.6 100 ks trosi 10l u gradu ako ne i vise. . . Za grad je bolji izbor 1.4, a i ja se slazem da je ovaj mk4 presao mnogo vise. . . , i ba smi je sumljiv. . Za gradsku voznju od masina u mk4 ja sam za 1.4 16v. .
-
Po stanju volana, vozacevog sedista, rucice menjaca mozes da procenis koliko je presao...
Sta znam na slici deluje ok, ali pogledaj malo bolje uzivo i ako imas nekog majstora da odes na detaljan pregled, da vidis u kakvom je stanju motor i koliko ima ulaganja ;)
-
braticu 1.4 nikako! ti sa tim autom izacices nekad i van grada,a onda ces tek videti koliko si se zajebo,mrcina boodala ako oces samo gradski auto uzni smarta,njega mozes svuda i da umuvas na parking mesta ;)
ako ne,onda od 1.6 pa na gore.
ti motori 1.4 samo sto ne krenu dzabe da ih daju,konkretno mislim na cetvorku,mnogo je to slab motor za njegovu tezinu.
-
1.6 100 ks trosi 10l u gradu ako ne i vise. . .
ovo je tacno, ako pod voznjom u gradu smatramo prelazak gazele 45min ;) inace u nekim normalnim uslovima trosi do 10l
1.4 je malo u svakom slucaju, pa cak je mozda bolje i sdi jer trosi sigurno mnogo manje, a ni jedan ni drugi nisu nesto brzi biggrin
ako imas +50g onda ok, a ako ne onda 1.6 i jace
-
meni su se ova da svidela i razmisljam da zamenim auto jer ovaj moj trosi kao lud bonk
http://www.polovniautomobili.com/oglas890562/volkswagen_golf_4/
http://www.polovniautomobili.com/oglas1032241/volkswagen_golf_4_14_16v_5vrata_plin/
-
Za gradsku voznju od masina u mk4 ja sam za 1.4 16v. .
Upravo to. Ja imam mk4 1.4 16v i ne zalim se. Za grad je odlican. Jeste da mu fali snage preko 100km/h, ali sta ce mi vise. Ja na autoputeve skoro da i ne idem... Ako planiras auto za gradsku voznju i normalnu medjugradsku voznju, 1.4 16v je pravi izbor zbog potrosnje. Bar je to moje misljenje. Naravno, pricam samo o benzinskim motorima, ne o dizel...
-
A koliko troši mk4 1.4 16v plina u gradu!?
-
Sta ce ti plin na 1.4 16v??? blink Benzin ne prelazi 8-9l po gradu, a na otvorenom ne prelazi 6.5-7l...
-
Pa hoce covjek maximalnu ustedu, sta bi rekao da vidis jednoga sto je u tvinga 1.1 ugradio plin. . boodala
-
Toliko trosi i 1.6
Ista je registracija, ista potrosnja, a snaga osetno veca.
Kazete da se oseti tek preko 100km/h, a kako se oseti brdo sa troje-cetvoro u kolima? Kad iskljucis klimu ko nitro da si dao bonk
Ako hoce masimalnu ustedu nek uzme sdi i vozi na loz ulje lollol
-
u potpunosti se slazem sa prvim postovima, i ako bi uvek rekao da se na osnovu slika ne moze proceniti jer ne vidis mehaniku,zazore i puno toga..ovaj dresh zaobidji u velikom luku.sto se potrosnje tice,nikad zadovoljni..znam jednog glodara sto je vozio juga sa ficinim motorom na plin.bolje da je vozio bicikl.ako nisi sportista i ne tovaris ga mnogo,moze da prodje 1.4 i 1.6 ;)
-
Toliko trosi i 1.6
Ista je registracija, ista potrosnja, a snaga osetno veca.
Kazete da se oseti tek preko 100km/h, a kako se oseti brdo sa troje-cetvoro u kolima? Kad iskljucis klimu ko nitro da si dao bonk
Ako hoce masimalnu ustedu nek uzme sdi i vozi na loz ulje lollol
ne oseca se neka nenormalna razlika... menjac je tako lepo napravljen da sljaka bez problema 1-2-3 .. u 4oj mozda primetis ako krenes da natezes pun iz niskih obrtaja.. u petoj je stvarno mrcina kako god okrenes...
po gradu nisam nikad imao situaciju da kazem sam sebi.. e da imam 1.8 neki sad...
idem relativno cesto ibarskom do cacka... 140km .. 1:15-1:30 puta bez glupiranja naravno.. opet isto nikad zakukao
isao sam jesenas za sloveniju... 500km... e tu sam prokukao posle 50km hrvatskog autoputa... tu cak i nije toliko snaga da pretices jbg, koliko cinjenica da je 140km/h jedno 3.5-4 hiljade obrtaja... 5h slusanja toga ubi u pojam...
ne kazem da je motor trosi 3l , cuva decu, 'rani svinje pride... nego da je sasvim korektan za grad-medjugradske puteve .. naravno da je bolje imati vise kubika i konjica.. ali neces se ni sa tim motorom osecati kao u jugu od 30 godina i 500kg u gepeku
mahac
-
Meni je taj 1.6 trosio 12.5 litara i mogu vam jos reci sto se tice ovih 1.6 motora da su obicno s..nje moj ti je savjet bjezi od toga boodala
-
Toliko trosi i 1.6
Ista je registracija, ista potrosnja, a snaga osetno veca.
Kazete da se oseti tek preko 100km/h, a kako se oseti brdo sa troje-cetvoro u kolima? Kad iskljucis klimu ko nitro da si dao bonk
Ako hoce masimalnu ustedu nek uzme sdi i vozi na loz ulje lollol
Ja i vozim na lož ulje lollol lollol lollol lollol
-
Dvojka i moze na loz ulje, ali sdi nikako ni na d2, samo eurodizel
-
isao sam jesenas za sloveniju... 500km... e tu sam prokukao posle 50km hrvatskog autoputa... tu cak i nije toliko snaga da pretices jbg, koliko cinjenica da je 140km/h jedno 3.5-4 hiljade obrtaja... 5h slusanja toga ubi u pojam...
Isao sam pre nekih 2 meseca za Italiju ovim golfom. Jeste trom u petoj, ali mislim da sam odlicno prosao sto se tice kesa. Sve ukupno me je iskostalo oko 220-230 evra (gorivo i putarina) od Kladova do Vicence (oko 1100km). Da sam vozio neki 1.8-2.0 ne bih prosao ispod 300-350 evra, mogu da se kladim. Zato i kazem da je ovaj motor odlican ukoliko ne trazis auto za trkanje, vec za opustenu gradsku voznju i normalnu medjugradsku.
E sad, sto neko rece za brdo. Tu se oseti da nema snage, ali vratis u 3. i teraj. Zar moras da se penjes uz brdo sa 80-100km/h? 50-60 je sasvim dovoljno (recimo Tresibaba koju redovno prolazim na putu Nis-Kladovo).
To ste se vi navikli na 1.8, 2.0, TDI, GTI i ostalo pa vam je sada ovo malo... bleh (sala naravno)
-
braticu ako si za 1100km dao vise od 100 evra za gorivo,to onda u opste nije mala potrosnja, ja potrosim 100 evra za gorivo do crne gore i nazad,a napravim kilometrazu 1000-1100km,a svi znaju kakav je put na tamo,a i tera se bogami driving
-
Masinac nesto si mnogo ti potrosio goriva blink
-
meni vise trosi po autoputu nego po gradu lollol
-
braticu ako si za 1100km dao vise od 100 evra za gorivo,to onda u opste nije mala potrosnja, ja potrosim 100 evra za gorivo do crne gore i nazad,a napravim kilometrazu 1000-1100km,a svi znaju kakav je put na tamo,a i tera se bogami driving
1100 je u jednom pravcu , dakle 2200km za 220E sa putarinom i nije strasno, skroz realna potrosnja
-
To mu dodje preko 8,5L-100km=otvoren put......... boodala
-
Nije 1100 km ukupno, vec samo u jednom pravcu. Ovo je racunica za oba pravca, s tim sto u tih 220-230e nije uracunato samo gorivo, vec i putarina... Kad se preracuna, potrosnja je oko 6-7l...
-
Ja sam cenio da taj motor manje trosi. Meni je 2.0 a na otvorenom trosi 7-8l
Koliko trosi 1.4 po gradu?
-
Ljudi, ono sto se podrazumeva pod voznja po otvorenom se razlikuje od auta do auta.misli se na optimalnu krstarecu brzinu. 2.0 ce manje da potrosi na 160kmh nego 1.4 jer je na optimalnom opterecenju, dok je 1.4 takoreci na limitu snage.
-
Napisao sam na predhodnoj strani. Meni trosi ne vise od 8-9l, mada dosta zavisi od nacina voznje...
-
Jeste,ali ga stisni 150 pa ce da trosi 12-13. Zato se uzima jaci auto za dalja putovanja,jer on na 150 trosi kao ti na 120. A u gradu i na magistrali ti trosis manje.
-
A sto bih ga stiskao 150?? blink Da bih mogao da platim kaznu? Da bi mi uzeli dozvolu? Ne, hvala... Ti stiskaj koliko hoces, ja na magistrali 100 ne prelazim, a kao sto sam napisao u nekom predhodnom postu, na autoput skoro da i ne idem... ;)
-
Govorio sam o daljem putovanju auto putevima. Ja vozim kroz nemacku 180 od hamburga do minhena, hrvatskom 145, kod nas 135.. Sa 10% tolerancije. Zato meni treba 2.5, a za po gradu 1.6d
-
Dobro, to je druga stvar. Ti dosta ides autoputevima, ja ne. Zato meni savrseno odgovara ova kubikaza...
-
ja sam za 5000 dinara presao 600 km i prezadovoljan sam do beograda mi je potrosnja bila 6,8 na 100 km///
-
Potrosnju bolje da zaobidjemo, jer je u tom slucaju bolje odma da nam cepe katanac ;)
Ako se uglavnom vozis po gradu, sam il sa jednom/dve osobe i nemas naviku da stisnes auto preko ogranicenja mozes proci i sa 1.4 ;)
Moj savet je 1.6 jer je registracija ista,odrzavanje isto, a isto tako i potrosnja se nesto ne razlikuje beer
-
Niko se nije setio da coveko malo isprica neke druge stvari po pitanju tog 1.4... Odmah potroshnja... Koliko ja znam, taj 1.4 kad produva nema dalje... nema hilznovanja, bushenja i tih prica... Al tu ce majstoj Gedora da me ispravi....
-
ko to kaze ko to laze da cetvorka nemoze na lozu,definitivno laze,provjereno lollol
malo slabije ide al ide,a 1.4 je teska propast u cetvorki,ako vec biras izmedju 1.4 i 1.6
ovaj zadnji je bolja solucija,
-
Momci, hvala na savetima i komentarima, dosta mi znace..
I ja isto mislim da je 1.6 bolje resenje, ali ih je dosta manje na trzistu i malo su skuplji, tj 1.4 je nesto jeftiniji verovatno iz razloga koje ste napisali..
Ne bih uzimao dizela, jer mislim da je benz+plin ekonomicnije resenje, mada nisam bas siguran.. Ipak benzinci mi deluju pouzdanije, mozda i zato sto imam dobro iskustvo sa njim.
Pokusacu da nadjem 1.6 ali i 1.4 u dosta dobrom stanju je prihvatljivo resenje. Planirana voznja je uglavnom po BGu, uz poneki medjugradski izlet.
http://www.polovniautomobili.com/oglas1093966/volkswagen_golf_4_14_16v_plin/#9 (http://www.polovniautomobili.com/oglas1093966/volkswagen_golf_4_14_16v_plin/#9)
http://www.polovniautomobili.com/oglas970295/volkswagen_golf_4/ (http://www.polovniautomobili.com/oglas970295/volkswagen_golf_4/)
Meni ovi automobili izgledaju korektno, s tim da su malo u manjku sa opremom, ali.. Voleo bih i da mi kazete da li su im i cene takve, zbog opreme i mozda zbog manje potraznje 1.4 ili imaju ozbiljnije kvarove. Tj, da li su ove cene realne za ovaj auto ili prosto ljudima treba lova, a ne treba auto
Ako bi neko imao malo vremena i volje da prokomentarise oglase bio bih zahvalan
-
Koliko je naporno citati i slusati gluposti o potrosnji...Ako ste tolike cicije, uzmite Suzuki Maruti od 800cm3 i ubacite plin, ili juga sa plinom...
Ja razumem razliku u potrosnji kod 1.8T sa i bez plina, ili nekog normalnog motora, ali 1.1, 1.3, 1.4 sa plinom, MA DAJ blabla
Eh da moze da auto vama daje benzin dok ide na vazduh (ali i vazduha da ne trosi vise od jednog udaha na 100km) beer
-
Ok je to sto ti kazes, ali..
Imam Skodu Feliciju 96 god, 1.3 benzinac i ti ne mozes da verujes koliki je to potrosac. Minimalna potrosnja mu je 8 lit, a u vecoj gradskoj guzvi i zimskim uslovima prelazi i 9.5 lit
Ja mislim da je to prevelika potrosnja za taj auto i zbog toga mislim da je dosta bolje voziti benzinca sa plinom. Mislim da je slicna potrosnja i tom golfu ili mozda nesto malo manja..
Ako mozes da mi kazes nesto konkretno, bilo bi jos bolje
-
Konkretno, motori novije generacije manje trose nego njihovi rodjaci...Zavisi i kako vozis auto. Bolje gledaj sto ocuvaniji auto da uzmes, potrosnja se lako regulise naspram dzepa, dok se za kvarove nema biggrin
-
brate nemoj u 2011oj godini da kupis auto bez klime...
-
ja sam uvek za jaci motor sve ispod 100ks je slabo za auta iznad 1000 kg
-
Auuu ovaj zadnji je bio na krovu! Zezam se. Ne moze preko slike da se gleda auto, moze eventualno da se izbaci ocigledno lose. A ono sto udje u izbor, mora uzivo. Mozda su to sve kese, a mi to ne mozemo da vidimo. Slazem se za klimu i min 100ks/t. Dizel daleko pouzdaniji od plina, samo teze naci dobrog dizela nego benzinca.
-
Vidi,i kod benzinca sa vec ugradjenim plinom stoji veliki znak pitanja sto se kilometraze tice.Narocito ako je auto uvezen sa ugradjenim "fabrickim" plinom.Ako je iz uvoza auto dosao sa plinom,sva je prilika da je presao mnooogo kilometara jer niko nije preko silno platio taj plin da bi se vozio hkm mesecno!Ono jos strasnije sa tim "fabrickom" plinom je to sto vecinu tih uredjaja ovde neces moci da odrzavas zato sto nema rezervnih delova softvera i dr."FABRICKI" stavljam pod navodnike jer ce ti to reci 99% onih koji prodaju auto.Ovo gore napisano se odnosi na auta koja su sa plinom uvezena,kojih je,cenim,vecina u oglasima.Savet:bolje cist benzinac,ubijes malo cenu zbog nemanja plina ugradis nov i driving
-
ako vec ocete a usteite prejite na HHO gas (vodonik) nege oko 450-1200e ugranja (zavisi sta se zeli i kubikaza naravno) sipaj mu 2 litra destilovane i prelazis nekih 350-400 km ( vodonik se mesa sa benzinom, plinom, dizelom, metanom, tako a se koristi samo kao pomocno gorivo za smanjenje potrosnje) moj drugar ima takav uredjaj koji je sam napravio i potrosnja cistog benzina mu je oko 2.5 l na 100 km..... u yugu 1.3 karb '89.... sto se tice golfa 1.4 nisu to losi motori samo da je vw... ipak je vw verna masina ma u kakvom da je stanju samo sto nas narod voli da ocepi cenu od koje ti se dize kosa na glavi....
-
nesto ti tu ne stima u objasnjenju.. hho nije vodonik ... i tesko da ce da mesa gas i tecnost.. ili da ima u kolima tecni vodonik.. moze da koristi jedino kao tng
aj proveri s ortakom , zanima me sta je tu u pitanju bas :rolleyes:
-
GUARANA: evo ti braticu pa prostudiraj,decko je u pravu sto ti je reko za vodonik,ja sam sve ovo prostudirao i iskreno ima mnogo da se pise,evo linka pa citaj ;)
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PURE-HYDROGEN-HHO-GENERATOR-KIT-fuel-cell-browns-gas-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem45fa3178f9QQitemZ300550289657QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
-
HHO nije isto sto i vodonik.. ako se secam 5og osnovne korektno ... http://en.wikipedia.org/wiki/Oxyhydrogen
evo lep clanak sa wikipedie oko sistema http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_fuel_enhancement
ono sto mene konkretno muci je temperatura na kojoj je vodonik u tecnom stanju (-250c)... suludo bi bilo da mesas tecno gorivo i gasovit hidrogen direktno u motoru.. kao da mesas TNG i benzin direktno... http://en.wikipedia.org/wiki/Liquid_hydrogen
a u tim sistemima se ne koristi umesto kiseonika u smesi pa da kapiram sa tog aspekta.. bar tako nije objasnio covek
zato pitam eto... sorry za off teme
-
Ako znate vise o tome,otvorite temu, ja sam vrlo zainteresovan za to
-
vodonik je izuzetno nestabilan,i on ne moze se skladistiti kao na primer plin u boci i onda trositi po potrebi,vec se odma trosi koliko se proizvede,ubacuje se u usis,zato i ima aparati za odredjene kubikaze,jer ako stavis neki koji je za 5000 kubika,a tebi auto 1.3,nemozes potrositi taj vodonik koji taj aparat proizvede,i od tebe i auta ostane samo uspomena,ali stvarno monogo ima da se pise,slazem se ja za wikepediju,ali uzni ukucaj na YOU TUBE, HHO,i pogledaj sta se radi u stvarnosti i u praksi,bice ti onda mnogo jasnije,inace moj ortak je vec napravio jedan i radi ;)
-
Koliko je jak ovaj motor, da li je 1.4 sa 75ks suvise trom (posebno sa plinom)?
micky slabo je to...po mom skromnom mišljenju to je slabo i za gradsku vožnju. Meni je slabo i ovo što ja imam 1.8 90ks biggrin
Šalu na stranu, nemoj da te neko zavarava da je auto sa plinom trom. Čista glupost...sve je samo nije trom. Šta više ovaj moj se navi(u)kao na plin i čini mi se da je živahniji na plinu nego na benzinu.
Elem, gledam to što pišete o potrošnji...nešto mi je sve to mnogo za te kubikaže. Ovo moje čudo troši 10l plina po gradu....kad malo mirnije vozim lollol. Na otvorenom nisam obraćao pažnju ali ne verujem da troši više od 8l. Doduše povremeno pobudali i digne potronju na sumanutih 17l...u stvari to je bilo zimus...sada je ok.
-
1,4 16v je promasaj za golfa, ajde da zanemarimo brzu voznju ali aj natovari to auto sa 4 osobe i stavi gajbu u gepek. Uzbrdo kreni da zaobidjes tamica koji dimi. Da scenario bude jos gori dodajmo pretpostavku da imas klimu i da je upaljena biggrin
mante se ljudi sitnih kubikaza to je samo fora da malo trose, 1,4 je potrosac isti ako ne i veci od 1,6 jer mora da se muci sa svojom tezinom (a svi znate da ni 1,6 nije cvecka po performansama).
za IV-ku idealna kombinacija 2,0 + plin. Motor nedoder, jednostavan za ugradnju plina, ne troši previše ako je sve ispravno - banja ;)
e sad kad neko predje iz neznam recimo juga ili zastave naravno da mu se 1,4 cini da ide dobro (imali tu jednog prodavca u PG koji je toliko bio ubjedjen da je SDI strasno brz motor i da ide kao metak biggrin).
Ali kad vec pricamo o BG-u i samo za to ako ce se koristit onda ajde, ali proklinjaces svaki izlet van BG-a imalo natovaren. Jos ako auto mislis malo duze da zadržiš biggrin
takodje plin nije u direktnoj povezanost sa potrošnjom, mnoge zemlje daju ogromne beneficije za ugradnju plina u auto, obezbjede popuste za ugradnju plina, smanje vam registraciju, pa cak se ide i do toga vas oslobode velikog dijela dadžbina, tako da ne mora da znaci da je plin ugradio neko ko je nabijao kilometre. U njemačkoj npr masovno ugradjuju naknadno DPF filtere na stare TDI motore jer beneficije koje dobiju ugradnjom DPF-a su znatno vece od troškova ugradnje uređaja. A svi znamo da mnogo koristan nije, ali to se zove ekološki osviješćen narod jbg.
-
Uz rizik da budem kamenovan istog trenutka biggrin moram da kazem neke stvari iz mog ugla. Mislim da nema velike razlike u potrosnji 1.4 i 1.8T (jos ako je plin), ali u snazi i poboljsanju performansi ima. Nisam vozio 1.4, ali vidim ovde po komentarima da sam u pravu. Isto tako radili su test (sajt B92) na C4 1.4motor+plin i cudili se zasto trosi vise nego sto su mislili. Jer je auto tezak, a slab.
Moj auto u gradskim uslovima (zima, prelazak po 3km, pa gasenje) trosi 12L plina, evo zadnje sipanje 11.5L, pre mesec dana sam morao da idem na Banovo Brdo (iz Zemuna) i posto nije radila Gazela, isao sam preko Ostruznice, 35km u jednom pravcu x 4 dana, trosio mi ~6.1-6.5L plina, bio sam sam u kolima i vozio sam ko baba 80 na vr' gasa biggrin. Uz cenu plina 59din (100km ispod 400din na otvorenom) , potrosnja je mala i da je 12L, ako dobro racunam i poredim sa ortacima koji voze 1.9JTD Stilla i C3 1.4HDI jeftinije od voznje na dizel oko 10%.
Moja ukupna potrosnja po kompu (SET 2) je 10.5L sto je servisna potrosnja za ovaj motor u urbanoj sredini, sto je 90% moje voznje.
Mesecno predjem oko 900km i na tu kilometrazu potrosim oko 5L benzina za paljenje i grejanje motora na radnu temp, ali moje relacije su kratke, tako da u toku dana cesto palim auto.
[mali off]
Cesto ljudi kritikuju ugradnju plina u motore novije generacije. Sta je to motor novije generacije? Motor 1.8T je napravljen pre cirka 12 godina. Jel to novo? Druga stvar je sto nama Dinkic uterao u glavu da je luksuzno vozilo sve ispod 20godina starosti. Uostalom ko ima priliku nek obidje bilo koji krsteniji autogas servis i nek vidi koja se kola tu nalaze. Kad odem kod Rasica sva kola na dizalicama su jos uvek u najlonu. Novi novcati japanci, koreanci, renoi, pezoi. To su motori novije generacije, oni bez problema primaju gasni uredjaj i rade ko zmaj u pola para.
-
Wele, svaka cast za post, objasnio si neke stvari biggrin
1.8T + sekvent = wub
-
Ja se potpuno slazem da 1.8 nije babaroga za potrosnju (i bez plina)
-
Ja predvece idem da pogledam sebi ovog golfa
http://www.mojauto.rs/polovni-automobili/729825_VW_Golf_2000_god
Gde se ukljucuju ove prskalice za farove?
Dajte koje misljenje/predlog biggrin
-
prskalice se ukljucuju kad peres soferku samo zadrzis malo duze...i moraju svetla da ti budu ukljucena
-
Wele zaboravio si da kazes da pored toga sto se vozis jeftinije nego ti ortaci na dizel, nemas zvuk motora kao IMT 539. biggrin
-
Svrle, svako vozi sta voli i navikne se covek na sve. Neki ljudi i na bezince stavljaju razna cuda da bi se glasnije culo. Neko voli zvuk dizela, da ne idemo u off
Mirko, ja sam protiv te kupovine, trazi nesto sa turbinom.
-
zvuk dizela je ocajan,ali zvuk tdi je najlepsi,sta ima lepse od sistanja turbinice biggrin
-
Uz rizik da budem kamenovan istog trenutka biggrin moram da kazem neke stvari iz mog ugla. Mislim da nema velike razlike u potrosnji 1.4 i 1.8T (jos ako je plin), ali u snazi i poboljsanju performansi ima. Nisam vozio 1.4, ali vidim ovde po komentarima da sam u pravu. Isto tako radili su test (sajt B92) na C4 1.4motor+plin i cudili se zasto trosi vise nego sto su mislili. Jer je auto tezak, a slab.
Moj auto u gradskim uslovima (zima, prelazak po 3km, pa gasenje) trosi 12L plina, evo zadnje sipanje 11.5L, pre mesec dana sam morao da idem na Banovo Brdo (iz Zemuna) i posto nije radila Gazela, isao sam preko Ostruznice, 35km u jednom pravcu x 4 dana, trosio mi ~6.1-6.5L plina, bio sam sam u kolima i vozio sam ko baba 80 na vr' gasa biggrin. Uz cenu plina 59din (100km ispod 400din na otvorenom) , potrosnja je mala i da je 12L, ako dobro racunam i poredim sa ortacima koji voze 1.9JTD Stilla i C3 1.4HDI jeftinije od voznje na dizel oko 10%.
Moja ukupna potrosnja po kompu (SET 2) je 10.5L sto je servisna potrosnja za ovaj motor u urbanoj sredini, sto je 90% moje voznje.
Mesecno predjem oko 900km i na tu kilometrazu potrosim oko 5L benzina za paljenje i grejanje motora na radnu temp, ali moje relacije su kratke, tako da u toku dana cesto palim auto.
[mali off]
Cesto ljudi kritikuju ugradnju plina u motore novije generacije. Sta je to motor novije generacije? Motor 1.8T je napravljen pre cirka 12 godina. Jel to novo? Druga stvar je sto nama Dinkic uterao u glavu da je luksuzno vozilo sve ispod 20godina starosti. Uostalom ko ima priliku nek obidje bilo koji krsteniji autogas servis i nek vidi koja se kola tu nalaze. Kad odem kod Rasica sva kola na dizalicama su jos uvek u najlonu. Novi novcati japanci, koreanci, renoi, pezoi. To su motori novije generacije, oni bez problema primaju gasni uredjaj i rade ko zmaj u pola para.
Upravo tako meni je potrosnja kombinovana oko 9l ,gradska 11-12l plina...otvoreno 7l samo cepa mahac a o performasama i necu da komentarisem tapsac big_boss
-
Ja predvece idem da pogledam sebi ovog golfa
http://www.mojauto.rs/polovni-automobili/729825_VW_Golf_2000_god
Gde se ukljucuju ove prskalice za farove?
Dajte koje misljenje/predlog biggrin
Bilo bi super da nam napises tvoje utiske koje si video u vezi ovog auta, naravno i pozitivne i negativne
-
zvuk dizela je ocajan,ali zvuk tdi je najlepsi,sta ima lepse od sistanja turbinice biggrin
benzinska turbina koja se ne gasi na 4000 obrtaja?
-
ma jok,ipak je kombinacija zvuka dizela i turbine lepsa biggrin
-
Ja vozim dizela, i volim dizela, zbog performansi koje iz nista pravi, ali zvuk dizela, u mestu, je nesto haos, ne pricam o najnovijima. Jedini zvuk koji volim od dizela jeste kad zazvizdi turbina, i to ne kod svih dizela, vec kod nemaca, alfa kad joj se cuje turbina to je kao da joj je puklo crevo na ic-u.
nego da ne idemo u off.
-
Dizel bez turbine nema nikakve performanse, sa turbinom ima nekakve, benzinac bez turbine ima dobre performanse, a sa turbinom sky is the limit sto bi rekli ameri. biggrin
-
tacno tako ;) al vecina ljudi koje ja poznajem preferira dizele ;)
-
Da ali ne iz razloga sto ih voli, vec iz ekonomskih
-
ima i onih koji vole obrtni moment ;)
-
Kazem da vecina ih vozi zbog eko razloga, ostali koji ih voze, ih i vole, i zbog turbine i zbog o. momenta itd
-
@micky, ipak nisam otisao da pogledam tog golfa, covek se nije javio a trebao je.
Inace, golf izgleda OK uzivo
-
Dizlo. wub driving