VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Auto klime, Ventilacija => Temu započeo: orwikcons Januar 29, 2011, 09:52:45 posle podne
-
Radi se o climatronicu iz Mk4
Kada podesim na AUTO i 22 stepena, desi se da on prekorači tu temperaturu, dakle zagreje na 22, i nastavi da greje istim tempom, i dođe do 26... A to utvrdim tako što odem na one kodove grešaka gde se proverava ispravnost senzora, i senzor za unutrašnju temperaturu pokazuje 26, i u autu je objektivno dosta toplije nego što bi pri 22 trebalo biti.
Pitanje glasi da li je neko imao iskustva sa istim climatronicom, da pri AUTO 22 stepena se u autu toliko zagreje da morate da smanjujete na 18 ili 19, ili ćete da prokuvate?
-
odrzava,i upravo i zato je climatronic,da ne treba da odrzava stavljali bi svima manuelno griajnje i klimu,
tako da goni na dijagnostiku jel mozda tu ne radi senzor u kabini,ili sta vec,ovako moemo samo da lupamo,
-
mislim da se kompresor klime ne pali kada je ispod 4 ili 5 stepeni...cim na bordu izbaci pahuljicu...
-
Tako je, ali ko ovde pominje kompresor, ovde se govori o održavanju temperature, i mešanju spoljnog hladnog vazduha zimi sa tomplim unutra...
-
pa klima mora da radi da bi se odrzavala temperatura...
-
Leti da, i kad je temp preko 5 stepeni, međutim, zimi kompresor nije potreban, jer od spolja ulazi hladan vazduh.
-
mislim da se kompresor klime ne pali kada je ispod 4 ili 5 stepeni...cim na bordu izbaci pahuljicu...
A šta kad se sama upali kad aktiviraš defrost?
-
Kakve to sad veze ima sa defrost, ventilator kabine se tada upali, a kompresor u zavisnosti od toga da li je ispod ili iznad 5 stepeni...
-
jel moze freon da prolazi kroz sistem ako ne radi kompresor ?
-
freon je u celom sistemu iako ne radi kompresor;u kompresoru i u cevima,
-
pa da, ali dal sama klima radi kad nije ukljucen kompresor ?
poenta paljenja klime u zimskom periodu je ta da kada klima radi, suv vazduh se ubacuje u kabinu, koji za veoma kratko vreme oodmagli sva stakla...
-
ne moze da radi kompresor uopste,to sto ti ubacuje suv vazduh u kabinu ubacuje spoljasni vazduh i tu samo radi ventilator koji usisava u kabinu,a kompresor je ugasen
znaci samo radi ko obican ventilator,usisava vazduh u kabinu da odmagli stakla,kompresor uopste ne radi,
-
pa znam ja da ne radi, to sam i napisao...
nego se pitam kako moze da radi klima ako ne radi kompresor, to me interesuje...
i ne ubacuje suv, ubacuje spoljasnji, koji je naravno suvlji kad je minus napolju...al ne ubacuje vazduh kao kad ga klima, dok radi kompresor, ubacuje...
-
ne moze da radi klima uopste ako ne radi kompresor,nemoze da ladi
to sto si ti upalio klimu on samo duva vazduh,a ne hladi uopste i ne pali kompresor jer je napolju mnogo hladno,on ima svoju zastitu i nece da upali,
ali nastavlja da duva vazduh ventilator u kabini sve dok ga ti ne ugasis,kapiras sada? ;)
-
pa to pitam da jos neko potvrdi...
to sam i ja reko da klima ne moze da radi ispod te neke temperature, al neko je iznad tvrdio da moze...
-
ma ne moze sigurno zato sto nemoze na tom minusu kompresor da sabije veliki pritisak i da sabija freon kroz ceo sistem,tj. da cirkulise i vrti freon kroz sistem i zato ima svaki kompresor svoju zastitu( najcesce bimetalnu zastitu) koja ga iskljuci i nece da radi zato sto kompresor se pregreje i zastita ga iskljuci,ti kad upalis klimu on proba jednom da se upali da kazem da zavergla jednom i sam se iskljuci,nemnoze da nastavi sa radom jer je mnogo hladno i nemoze da postigne nikakav efekat
-
I ja mislim da ne moze. Ali recimo kada mi je zamagljena soferka bas se sporo odmagljuje. A kada iskljucim econ za cas posla se odmagli. Kako to?
-
pa zato sto ti je jedan rezim da cirkulise vazduh isz kabine a drugi da direkto spoljni vazduh upumpava u kabinu,zavisi kako si podesio na onoj strelici sto ide u krug,ona sluzi da da izaberes dal ces spoljni vazduh da upumpava u kabinu ili isti iz kabine da cirkulise
-
Ma ne ukljucujem to. Znaci usisava spolja i kada iskljucim econ brze odmagli.
-
kod mene radi i na jednom i na drugom rezimu normalno;na oba rezima mi je iskljucena ta strelica,uvek usisava vazduh unutra,
-
Pa da. A i kada se stisne dugme sa strelicama sa leve strane, da odmagljuje soferku econ se automatski iskljucuje. Znaci da igra neku ulogu.
-
neznam stvarno,kod mene je sve normalno,nisam nista tako primetio,bas cu da pogledam
-
Da da u pravu je darko, kad upalim na maksimun da duva u soferku koja je zamagljena polako je razmagli, ali kad upalim dugme za klimu za 3 sekunde nema magle na staklu???? Zasto je to tako ako uopste ne pali kompresor??? To je i kod mene na autu, i drug ima Lagunu ista situacija... cak kod njega kad hoces da duva samo u soferku ne moze da se ugasi klipa sama se posto je digitalna tako poli...znaci mora da ima neke razlike..:))))