VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: dexakiller Januar 17, 2011, 08:55:45 posle podne
-
Znam da je o ovome bilo reci bezbroj puta. Ja imam problem koji je vec duze vreme neresiv. Problem je u tome sto ler gas luduje. Cak ode i do 2500 obrtaja. Kad se auto upali on radi lepo. Posle 10 sekundi ili kad se zagreje auto skoci na 2500 hiljade, nekad manje. Uglavnom i auto kada se pusti gas on idalje vuce. Svi majstori kod kojih sam vozio auto hvatali su se za protokomer i njega stelovali. Prodje par dana auto isto se ponasa. Skoro sam skinuo sa drugog vozila protokomer i on isto radi. Nije se promenilo nista. Molim sve koji znaju nesto za pomoc. Hvala
Vozilo Gti G2 89 8V PF motor
-
ja imam 8v ali PB motor.. e sada meni nije imao taj problem vec to sto kada stisnem kvacilo on se ugasi a nekada na leru, sam sebi dize i spusta gas, to i dan danas traje!! Mada meni samo na gasu, dok je na benzinu kao OK! Glupo da ti kazem da vidis da nije onaj Step motor jer si to sigurno video, protokomer moze da bude ali samo ako ide na benzin, uja sam svoj problem resio tako sto i pre nego sto pocnem da vozim auto,cekam da se skroz zagreje i onda mi se ne gasi toliko, i ja sam u istoj situaciji, gde god ga odvezem,niko ne zna sta je problem,samo se hvataju za dizne,protokomer i step motor,ali nista od toga nije..Jbg nisam ti pomogao,ali i ja se nalazim u istom problemu kao i ti :angry:
-
Odgovor treba potraziti u karburator servisu "DJOLE" ulica vatroslava jagica u novom sadu, imao sam sa raznim golfovima razne probleme, sve mi je resio, a kada sam ga pitao sta je radio uvek je odgovor bio da ima magicnu krpu koju stavi na karburator i kada je skine ono sve radi kako treba....
covek nece da poklanja godine iskustva ali zato radi kao sam djavo....
-
ova dva gore auta su GTI, nemaju karburator..
-
e jbg ako se taraba zove taraba, nemora biti od drveta, moze biti i gvozdena, onda je neko zove ograda.
ne ljutim se i ne zakuvavam, ali ako kazem da je covek doktor za sisteme ubrizgavanja onda to i mislim.
ko god da je iz ns zna da covek resava sve probleme, jednostavno digao je svoj zanat na zavidan nivo....
-
Druze i ja imam gti 8v isto imam problema sa plinom i mislim da nema majstora koji to moze da sredi ...stelovali mi svi mehanicari i svaki servis plina u okolini...menjao sam i protokomer i step motoric 2 puta ....vakum creva,ruku ,kapu ,kablove svecice i sa tri kraka i sa jednim krakom ...sad sam promenio i mesac plina,prekidac,rasprskivac,i opet ista prica kad kad ga upalim na benzin radi ko sat i ide odlicno ali na plin je katastrofa mali obrtaji ili veliki nestabilan na legu gasi se kad pritisnem kvacilo itd.....sad kad ga upalim cekam da se dobro zagreje kao disel i onda nema problema ide ali ide ko benzinac 1.3.....Drugar mi ima golf 2 1.8 karburator ja se odusevim nejgovim lerom i kako ide oduva me na putu ....jbg gti je gti na benzinu ali na plinu je krs .... :angry:
-
(http://i55.tinypic.com/2r20gm1.jpg)
Ja sam malo cackao usis. Malo sam sa (K) klestima zatego sajlu za gas, a posle sam (S) srafcigerom sredio ler gas u normalu. Probao sam ga na put, gazio i OK je ne dize mi se vise ler gas. Ali naravno nesto mora da fali. Sad se desava to sto vi kazete, ako naglo pritisnem kvacilo, ler gas padne ospod 300 obrtaja, malo zatrese i posle ga malo step vrati u normalu. Znaci samo sto se ne ugasi.
Imam ideju da taj ler resim malo na mehanicki nacin. Sutra cu da zategnem sajlu jos, a posle cu da pritegnem malo srafcic i to cu da probam da li moze da funkcionise bez padanja ler gasa, ako to pije vodu plombiracu podesavanja da ne mrda. Probajte i vi to nista vas ne kosta. Ako vam nesto znaci meni je bord pokazivao kad je hladan u voznji po ulicicama 15-16 da trosi, sada ovako podesen 12, sutra videcemo. Za sad sam zadovoljan. Javljam vam sutra sta ce biti.
Nisam neko ko bi trebao da daje savete ali vam predlazem da razdvojite plinsku plocicu i protokomer, nanesete silikon i ponovo spojite. Cisto mozda vuce malo sa strane a ovako nece moci. Meni isto radi na plin i na benzin, naravno na benzin azdaja a na plin DEBELA Beba
-
interesantno...probacu ali kada sredim elektricni ulozak brave badmood nego videh na slici, pokusao sam da nadjem crevo za protokomer,nisam nasao,da si sa nekom shelnom zategao protokomer i ono debelo crevo sto ide do motora, jel su tu nesto specijalno spajao (ajde daj neku sliku sa boljom rezolucijom da vidim kako si ga utegao?
-
Nemojte pretezati sajlu gasa, pucice vam, sajla se namesta da bude zategnuta sa gasom na patosu ONLY, a stelujes gas na srafcic koji je kod K oznake a nalazi se ispod plasticnog cepa i msm da je imbus 3 ili 4...
-
Другари, то што се ауто гаси на плину кад се притисне квачило је "нормално",
јер је плин такав, да кад је ауто у покрету (70-80 км на сат) "гаси га ветар" који стуји према усису за ваздух.
Код мотора са карбом, видели сте сигурно, да окрену усис ка назад, тако да ваздух не може директно да улази у карб и мотор.
Ја возим ауто већ пет година тако и навикао сам се, шта ћу, морам увек да му држим гас док мењам брзине.
Кад станем, ради на леру нормално...
Једном сам нешто скинуо маску и тад је изгледа више ваздуха улазило и гасио ко блесав,
станем на семафор, дуне кошава и угаси ауто.
Знам само да ће ми следећи ауто бити чист бензинац или Форд Табанус. Плин нека хвала.
Ево због чега се не гаси на бензину:
http://www.youtube.com/watch?v=lODQmx-CF3I
biggrin
-
To nema veze sa gasenjem. Ljudi okrecu usis na drugu stranu jer ulazi mnogo hladnijeg vazduha i tada se smesa poremeti. Plin je mnogo osetljiviji na takve promene od benzina. Npr. imam automatski saug i kad zatvori klapnu ostaje oko 2mm otvoren za protok vazduha. Tad na benzinu pali na cvrgu ali na plin nece. Upali, pa se trese, gasi se, trokira kao da radi na 3 klipa, moram da mu drzim gas na preko 2000 obrtaja i sl. Da bi radio i na plin kako treba ja sam zaglavio leptir od sauga da kad zatvori otvor bude 5mm. Tad pali na plin na cvrgu i drzi saug na 1400 do 1600 obrtaja. Inace, usis jam skinuo sa onog fabrickog "drzaca" i pustio crevo da visi. Jer ne valja ni da vuce vruc vazduh.
-
To nema veze sa gasenjem. Ljudi okrecu usis na drugu stranu jer ulazi mnogo hladnijeg vazduha i tada se smesa poremeti. Plin je mnogo osetljiviji na takve promene od benzina. Npr. imam automatski saug i kad zatvori klapnu ostaje oko 2mm otvoren za protok vazduha. Tad na benzinu pali na cvrgu ali na plin nece. Upali, pa se trese, gasi se, trokira kao da radi na 3 klipa, moram da mu drzim gas na preko 2000 obrtaja i sl. Da bi radio i na plin kako treba ja sam zaglavio leptir od sauga da kad zatvori otvor bude 5mm. Tad pali na plin na cvrgu i drzi saug na 1400 do 1600 obrtaja. Inace, usis jam skinuo sa onog fabrickog "drzaca" i pustio crevo da visi. Jer ne valja ni da vuce vruc vazduh.
ovo je jako interesantno... big_boss
-
a gde se nalazi leptir od sauga?
-
Jel ti imas karburator? S' obzirom da ti je GTI.
To ti je onaj leptir na pocetku grla na karburatoru. Kad stisnes gas on ga zatvori.
-
nema karb..digifant je..identican je motor kao onaj gore na slici
-
Onda ne znam kako da ti pomognem. Ja imam karburator i ovo sam provalio kad je auto bio mlak i kad je upalio i radio kako treba. Otvorio sam kuciste filtera za vazduh i video koliko je otvoren leptir. Sutradan kad je auto bio skroz hladan sam ga nastelovao i radio je kao sat. Skoro sam zamenio karburator i sutra cu ako ne pada sneg to isto da odradim i na ovom. 15-20 minuta posla.
-
dobri stari karburator... izgleda da je najbolji za plin....toliko je meni to naporno sa gasom ii tim nemirnim lerom da cu poceti na benzin da ga vozim :angry:
-
Sto ne ides kod tog Draska u Zemunu? Kazu da je doktor za sve vrste VW ubrizgavanja.
-
Ljudi pa za gti masine je poznato da ne vole plin, ugradnja plina na karbu i monopointu ide ko samar budali. I ako je sve uradjeno kako treba, nema potrebe za skeretanjem creva i slicno :-) ;) Inace klapnnu treba blokirati da ne uzima topao vazduh sa grane tapsac
Poz.
-
@Ivan: prvi put cujem za tog Draska..mada kazem ti,ovo je HRONICNO! sve je menjano..kaze jedan lik da je trebalo da ugradim sekvent a ne `obican` tako da Drasko tu ne bi imao posla posto ne ide plin u dizne..
@Tasa: taso,budi konkretniji blokiras klapnu i topao vazduh, pa da brate izgubim grejanje u kabini
-
mislim kako i gde je blokiram,tu klapnu?
-
Obicno klapna stoji u cevki za dovod vazduha, i pokrece se preko vakuma, e sad ili blokirati srafom kroz plastiku ili skinuti crevce od vakuma koje regulise podizanje klapne ;)
-
Kod mene je crevo skinuto i u njega zasrafljen sraf.
-
To je to. tapsac
-
@ zgemba
Jel imas ovo crevo sto ide preko kucista filtera za vazduh? Ako imas proprati gde se zavrsava na kucistu, skini ga i u njega zasrafi sraf.
(http://i21.photobucket.com/albums/b270/blag_dalia/golf9.jpg)
-
e ovako,JEDINA klapna za koju znam je ova u protokomeru odnosno usisnoj grani, (tu sam nesto `pokusao` da obelezim crnom bojom). da li na taj deo mislite? na tu klapnu? (koja gore ima grafitnu neku elektroniku i koju kada stiskas gas otvara dotok vazduha i zatvara ga?
http://img841.imageshack.us/i/188bce0dd1dd4aec8.jpg/
-
imam ga!!!
to bas malo crevo
-
Otkaci ga i zapusi.
-
pa probacu!! HVALA!! mislis da ce to resiti nemiran ler ga i to gasenje kada se pritisne kvacilo? (neverovatno je da ako mi to resi problem a nije znao ni jedan majstor sta je uzrok nemirnom leru i gasenju auta a da je odgovor vrlo jednostavan)
-
Meni su rekli da plin ne trpi vruc vazduh i zato su mi to uradili. Ti probaj. Nista te ne kosta. Ako resis problem to je to, ako ne resis idi dalje. Vidi sa Gedorom sa foruma da li moze to da ti sredi. Ako ne moze Gedora probaj kod Draska. Broj sam nasao na netu. DRAŠKO iz Zemun Polja: 011/ 37 56 418.
-
pa da i to sto kazes,..videcu...hvala i za broj!
-
Zgemba, kako ti stoji isparivac od gasa, jel prati osu auta? Cisto info. ;)
-
I da li imas dovoljno vode u sistemu?
-
Da nema dovoljno vode zaledio bi mu isparivac, sto ponovo hoce da se manifestuje gasenjem ;)
-
Meni se to desilo. Vece posto sam ugradio plin seo sam u kola da se provozam. Poceo da secka i da se trese i da dize nenormalno temperaturu. Dosao sam kuci i sutradan sam imao sta da vidim. Vise od pola hladnjaka nije imalo vodu tako da nije mogao ni ventilator da ukljuci. Kad sam potrazio u cemu je problem video sam da majstor nije stegao selnu na crevu koje ide u karburator. Tu je izbacio svu vodu.
To su neke stvari koje moze on sam da proveri. Ako nije nista od toga onda pravac majstor.
-
Zgemba, kako ti stoji isparivac od gasa, jel prati osu auta? Cisto info. ;)
stoji kao i alternatora na slici gore,odnosno odmah iza njega je,kod usisne grane odnosno malo ispred nje ali nize postavljen, a kazem u polozaju je kao i alternator
-
I da li imas dovoljno vode u sistemu?
pa imam dovoljno vode, redovno je dosipam u hladnjak. (to sa dizanjem is pustanjem gasa i gasenjem kada radi na plin traje jedno 3 godine
-
decko i jas sam imao isti taj problem sa ler gas,inace vozim 1.8 8v gti 112ks i veruj mi nemas nista drugo sem problem sa vakum,proveri crevo sto ide do servo za kocenje,i sve druge mali crevcici dali negde dise ako moras i smeni sve to,jas sam resio taj problem al mi je zivce iskinuo,samo to ti garantuem,pozz
-
E pazi ovo, isparivac ne sme da ti bude toliko nisko, treba da bude u malo iznad dekla. A zasto, takva mu tehnologija tapsac
Podigni isparivac, sredi klapnu i teraj. Dve tri sitnice i nece da radi kako treba boodala
-
decko i jas sam imao isti taj problem sa ler gas,inace vozim 1.8 8v gti 112ks i veruj mi nemas nista drugo sem problem sa vakum,proveri crevo sto ide do servo za kocenje,i sve druge mali crevcici dali negde dise ako moras i smeni sve to,jas sam resio taj problem al mi je zivce iskinuo,samo to ti garantuem,pozz
decko i jas sam imao isti taj problem sa ler gas,inace vozim 1.8 8v gti 112ks i veruj mi nemas nista drugo sem problem sa vakum,proveri crevo sto ide do servo za kocenje,i sve druge mali crevcici dali negde dise ako moras i smeni sve to,jas sam resio taj problem al mi je zivce iskinuo,samo to ti garantuem,pozz
pa da,moram to da vidim, ali ne znam kakve veze ima servo kocenje sa plinom ali ok i to cu videti
-
E pazi ovo, isparivac ne sme da ti bude toliko nisko, treba da bude u malo iznad dekla. A zasto, takva mu tehnologija tapsac
Podigni isparivac, sredi klapnu i teraj. Dve tri sitnice i nece da radi kako treba boodala
a deklo je?
-
Mislim da isparivac treba da bude u nivou ili malo ispod nivoa hladnjaka.
-
Pa to, dekl i hladnjak na istom nivuo B) znaci vrh hladnjak vrh isparivaca ;)
-
Au ljudi gde ode nasa tema??? lollol
Od ler gasa pa do sistema za hladjenje. Probacu i ja da zapusim ono crevo cisto da vidim.
Pitanje za sve : Kako da znam da sam podesi dobru smesu na mom usisu. Jel neko zna kako da pristeluje zezancije na usisu koje sam pokazao slikom ranije u temi?
Pazite sad: pre dva dana sredi mi cale kod nekog cuvenog majstora iz Pasi poljane, selo pored Nisa kao da mi pregleda auto. Svi znaju tu osobu u Nisu i svi ga hvale. Ja radostan sto ce svi moji problemi biti ko rukom odneseni odem kod gospodina majstora. Covek privezao vozilo na aparaturu, bogata tehnologija, sve ispitao i sve je super. I nesto cacka oko vozila, prcka ja gledam samo i pitam nesto tu i tamo. Gospodin skoro da nista nije uradio samo izmrckao mi usis. Doslo vreme placanja i ja usput pitam sta mu je bilo. Odgovara on podesavao smesu. Presrecan ja direkno iz garaze uputim se na put sav srecan sto sam mu smanjio potrosnju i sve. Vozim se ja fino i pedantno 120km/h autoputem, kuliram, slusam taj predivni zvuk moga izduva i cisto iz znatizelje pogledam potrosnju goriva(ne Plina nego Bezolovnog 95) kad ima i sta da vidim 15L!!! Ma rekoh neka greska cepam ja i dalje a kazaljka za penzin u rezervu. Joj majko moja sva sreca sto sam imao kod sebe novca pa stanem i kupim gorivo i prestelujem sve po meni kako treba da bude i vratim se kuci ko covek. Put do Paracina me kosta ko da sam iso SPACESHUTTLEOM.
Cisto ovako usput kolika vam je svima potrosnja plina u gradskoj voznji u ovim zimskim danima? Kakav imate plinski uredjaj( da li palite na benzin ,dok auto malo poradi pa se prebacuje na plin)?
-
Ej za sve da bi ste bili precizni u objasnjenjima delova protokomera, imam jedan rasturen pa cu da ga sutra izslikam i postavim fotke