VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: milepn Avgust 08, 2010, 03:53:38 posle podne
-
Pozdravljam sve stare i novopridosle forumase alealeee. Posle duzeg vremena evo mene opet medju Vama. Pre 3 dana sam kupio ovaj auto.U solidnom je stanju.Ima cak i klimu,koja radi ali mi ispusta gas na hladnjaku klime-isparivacu.Probao sam da ga zavarim ali ne moze. Zna li neko,gde mogu da kupim taj hladnjak? Fabricki kataloski broj tog hladnjaka je 357820413-nasao sam ga u ETKI. I molim one koji poznaju ovaj auto,da podele svoje iskustvo i misljenje o ovom autu samnom. Ima ugradjen i atestiran obican lovato plin. Motor pali na benzin i sam prebacuje na plin ali teze pali i kada je na benzinu nece da radi na ler-gasu,a i na plinu nema miran rad na leru.Sta moze da bude uzrok ovim problemima? Unapred se zahvaljujem za sve dobronamerne savete i komentare.
-
Pozdrav! Passat B3 GT 2.0 16V 100kw 1991. god variant Arriva je u mojoj porodici od 2001. godine. I dan danas služi besprekorno što se motora tiče, ali limarija počinje da popušta na 2 mesta kod vozačevog stuba (kod vetrobrana) i po ivici na dnu vrata gepeka. Klimu nismo zatekli u njemu ali je utvrđeno da je izvađena pre prodaje (šta da se radi)... Što se tiče plina, dakle bez plina je. Prešao je 311000km, ali je motor u garanciji još 40000km pošto je rađen u servisu u Novom Bečeju posle havarije sa zupčastim kaišom kada su se zbog njegovog pucanja pokrivili ventili. Po izlasku iz tog servisa motor proživljava drugu mladost vuče neverovatno za svoje godine i još uvek peva čak i na 5000 i 6ooo hiljada obrtaja(mada sam ga samo 2 puta forsirao jer nije preporučljivo maltretirati auto star 20 godina na ovaj način ma koliko u dobrom stanju on bio). Najveću muku mučim sa bravama za vozača i suvozača jer je teško naći polovnu originalnu ispravnu a u radnjama kad kupiš novu, pukne za 3 meseca (kinesko smeće), a drugih nema. Moram da potražim na nekom otpadu neku ispravnu potrajaće bar 10 puta više nego nova iz radnje. Mogu se pohvaliti da imam još i tempomat, i elektronsko očitavanje kilometraže kao i board computer. Sve u svemu auto je super... arriva, passat B3, arriva, arriva andele, arriva
AVE PASSAT B3 GT
-
Da li ti treba prednji hladnjak klime ili onaj u kabini? Imam prednji od venta,kacenja za creva su ista,mislim i da su nosaci potpuno isti
-
ariva na motr 9A nemoze sekven plin beer
-
Potreban mi je bio prednji hladnjak.Kupio sam nov hladnjak klime.platio ga sa dostavom 8000 RSD. Ugradio,napunio klimu i sada radi-hladi super ali imam problem sa ler gasom i na benzinu i na plinu.Kada ukljucim klimu,broj obrtaja padne i ponekad ako ne drzim nogu na gasu,ugasi mi se motor,a ponekad mi se ler gas sam pojacava i smanjuje.kako da resim ovaj problem,koji me bas puno nervira???
-
gde si kupio nov kladnjak klime za te pare? daj neki kontakt,to je vise nego povoljno...svaka cast
-
Zoran Miletic vlasnik firme koja prodaje samo hladnjake.
034/30-50-40
063/10-42-414
-
Potreban mi je bio prednji hladnjak.Kupio sam nov hladnjak klime.platio ga sa dostavom 8000 RSD. Ugradio,napunio klimu i sada radi-hladi super ali imam problem sa ler gasom i na benzinu i na plinu.Kada ukljucim klimu,broj obrtaja padne i ponekad ako ne drzim nogu na gasu,ugasi mi se motor,a ponekad mi se ler gas sam pojacava i smanjuje.kako da resim ovaj problem,koji me bas puno nervira???
Treba konsultovati gedoru coilleo2tj
-
pitao me je na pm a ja cu mu odgovoriti ovde radi drugih koji imaju iste ili slicne probleme. k jetronic na 9A, KR, i PL motorima jednostavno ne trpi plin. non stop se desavaju neka sranja i problemi s obrtajima. znaci auto je nemoguce napraviti da radi na 900 o-min i na plin i na benzin. brate znaci odluci se ili ces ga koristiti na plin ili benzin, da ti radi i na jedno i na drugo bez problema je nemoguca misija beer
-
E, gedora, još kad bi meni pomogao... bilo bi tapsac clap beer
-
sta te boli
-
Čudan problem: Pri većoj kilometraži (već od pređenih 90, 100km) počinje previše da se zagreva plastika u predelu menjača i počinje da užasno odgreva. Šta to može biti?
(http://img821.imageshack.us/img821/6940/photo0027jm.jpg)
-
Mislim, zimi mi to ne bi smetalo, baš lepo greje, kao kad neko založi šporet... lollol lollol lollol
-
cudno,ja taj problem nemam...
-
brate moj tacno ispod te plastike ispod patosa ti se nalazi katalizator, sad ako nemas iznad njega aluminijski lim koji odvodi toplotu prenosice ti temperaturu na te plastike. kat se za vrijeme rada motora zagrije nekad i na blizu 300 stepeni i cesto je sav crven tj usijan. vidi ispod auta imas li taj pozarni lim pa javi. docu i ja kasnije pa nastavljamo zapio sam se tu u komsiluku beer ;)
-
docu i ja kasnije pa nastavljamo zapio sam se tu u komsiluku beer ;)
lollol lollol lollol Živeli, gedora!!!
Pre nedelju dana sam bio kod limara, podizao je auto i videli smo da sa strane taj lim, koji služi kao izolacija, stoji ali on nije skidao katalizator pa nismo videli u kakvom je on stanju sa gornje strane... Postoji li mogućnost da je nakon 20 god. progoreo gornju stranu pa da ga zbog toga toliko zagreva?
-
mejbi jes mejbi nou mejbi bejbi aj dont nou. na engleski kad se pise jebiga
-
Ma ima da ga teram opet kod limara i da mu kažem da skine katalizator, pa da pogledamo i sve jedno ću mu reći da mi ubudži još malo izolacije u vidu nekog protiv požarnog lima i to će valjda da odradi posao... ;)
-
a nemoj ti skidati kat ako ti je ispravan ;) ima on svoju funkciju drug beer
-
Ma neću, bre, taman posla. Nego da on nabudži još malo izolacije pa da ga obavezno vrati. Rekao je prošli put da može to da uradi jer i on se čudio, to mu je jedino palo na pamet... bonk
Koliko si stresao beer u komšiluku biggrin lollol biggrin lollol
-
1 only lollol
-
Pa jes, kud ide da piješ i radiš automobile, na šta bi to ličilo boodala lollol lollol lollol lollol lollol
-
fala bogu, taman posla ;)
-
pitao me je na pm a ja cu mu odgovoriti ovde radi drugih koji imaju iste ili slicne probleme. k jetronic na 9A, KR, i PL motorima jednostavno ne trpi plin. non stop se desavaju neka sranja i problemi s obrtajima. znaci auto je nemoguce napraviti da radi na 900 o-min i na plin i na benzin. brate znaci odluci se ili ces ga koristiti na plin ili benzin, da ti radi i na jedno i na drugo bez problema je nemoguca misija beer
Hvala puno na jasnom odgovoru. Ovde na jugu su mi neki majstori savetovali da kupujem razne neke dzidze-midze i da idem na dijagnostiku.Sreca da ih nisam poslusao. Hvala Gedoro,jos jednom na jasnom odgovoru. Srdacan pozdrav iz Paracina.
-
ziv bio lemi beer
-
Evo da i ja malo ozivim ovu temu.
Vidim da niko osim mene i Filipa nema Passata B3 2.0 GT 16v, pa je red da i ja podelim iskustva.
Ovo je auto od moje taste ali ga ja dosta vozim i otimam se za njega, 136 konja bolje vuku od mog Sandera :)
Poslednjih 6-7 godina auto je odrzavan kod sustera i idiota koji nisu imali pojma niocemu. Svako je polako iskljucivao po jedan dzek ili neki kablic prespajao, tako da auto sada radi SAMO na plinu i cim predje na benzin...kao da ga nema. Probao sam da vidim da li ima dotoka kada sam odvrtao srafove na K ili KE glavi (objasnicu) i benzin curi ali auto nece da radi. Da ne pominjem ler gas i non stop gasenje, ali to mi je jos i manji problem.
Najveci problem imam sto ne mogu da nadjem nijednog kompetentnog majstora za ovaj motor i tako da ne mogu da ga sredim nikako.
Mislim da mu je K-glava menjana i da je stavljena KE-glava. Nisam siguran u to ali cu svejedno ovih dana slikati ceo auto pa i motor pa cu da okacim slike ovde.
Sada jurim neke delove kako bih ga malo ulepsao, a posle cu da se bakcem sa motorom.
Za sada ovoliko, a kada ga budem islikao javljam se opet
Pozdrav
-
Miki ne radi starije automobile, a gedora vise nije na forumu.
-
I jedno i drugo cujem prvi put....
-
@filipB - mogu bravice da ti zavrshim - naravno original mahac
-
@filipB - mogu bravice da ti zavrshim - naravno original mahac
Hvala ti puno, druže. Ali rešio sam to odavno... Hvala u svakom slučaju mahac
Nego jel zna neko zašto gedora nije više na forumu? :huh:
-
Bio kod Draška u Zemun polju da mi odradi K glavu i sad auto radi i na benzin i na plin. Servis me je ispao malo para obzirom da je radio ceo dan i na kraju mi je poklonio polovnu pumpu za gorivo. Pre neku nedelju sam opet išao kod Draška da mi proveri K glavu jer sam imao par eksplozija na plinu i auto je radio na 1000 o/min na leru ali kada se u vožnji malo stisne odmah podigne ler na 2000 o/min. Ispalo je da je disk na K glavi skroz bio iskrivljen i posle 2 sata nameštanja tog metalnog diskića auto radi normalno. Jedino mi je kućište K glave otišlo...tj onaj ceo deo što drži taj disk i K glavu, ali za sada ide i neću da se cimam dok se ne pokvari.
(http://www.dodaj.rs/t/29/Ks/2rs6ahR7/photo1179.jpg) (http://www.dodaj.rs/?29/Ks/2rs6ahR7/photo1179.jpg)
-
DRASKO clap clap clap ...neverovatan majstor