VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: patnja Jul 20, 2010, 06:29:03 posle podne

Naslov: problem sa 1.9 tdi 110ks AFN
Poruka od: patnja Jul 20, 2010, 06:29:03 posle podne
naime, radi se o golfu3 97g 1.9tdi 110ks, posto sam auto kupio pre mesec dana, i to od kamiondzije koji mi se satro kune da ga je vozio na euro dizel, ( provereno radilo crevo i iz kamiona samo direktno d2 u golfa) od same kupovine auto nije teo da ide
prvo je bio otiso protokomer, zamenim to, auto sad kao ide, ali povremeno mu se desi pri visim obrtajima da izgubi snagu,skidao sam turbinu kod majstora, cisito je i vratio, covek mi reko da su malo krilca najedena ali da nije strasno, proverio sva creva, od turbine i sva crevca, od elmagnetnog ventila , sve u redu, ventil otvara turbo (burazer davao gas, a ja zavuko prste ispod turba i el ventil otvara i vraca)
menjao sam zupcasti i spanele, prilikom menjanja, majstor koji mi je to radio , probao da se ukaci na ecu da proveri paljenje, jer mi je i tad auto dimio mnogo, i sta se desava, ne postoji sansa da udje u upravljanje motorom
znaci dijagnostika mi ne vidi motor, vidi abs, vidi airbegove, sve osim motora, i to ne samo kod tog vec kod nekoliko proverenih i ne porvertenih majstora.
elem covek (taj koji mi je radio veliki servis) uzme hebli bratic i na uvce pocne da mi steluje bosh pumpu...naravno nista nijue uradio osim sto je pomerio milimetar2 , gore ili dole neznam tacno, uglavnom auto mi i dalje dimi, i to kad krene da vata turbo od 2300 obrtaja pa na dalje , doduse crn dim...i npr desi mi se da ono ustopuje turbo , tj da nema efekta ko sdi, tad ne dimi nista al i ne ide nista
znaci glavni problem u celoj prici je zasto dijagnostika ne vidi upravljanje motorom, bio kod nekog majstora on mi pominje neki imobilajzer ispod volana. uglavnom znam da mu je paljenje rastelovano skroz, ali bez dijagnostike, kolko se ja razumem u medicinu, vrlo tesko da tu mogu nesto da uradim
dali je neko imao ovaj problem ili slican,nekad,
1.9 tdi AFN motor
Naslov: Odg: problem sa 1.9 tdi 110ks AFN
Poruka od: Shone Jul 20, 2010, 07:09:43 posle podne
Jel ti auto trosi puno ulja? Da li si gledao oko intercoolera creva da neko nije puklo ili sam ic ... ? A to sto je sipano D-2 ne boj se nista, sa mojim sam 100 000km presao i dan danas pali na pola kljuca....
Naslov: Odg: problem sa 1.9 tdi 110ks AFN
Poruka od: patnja Jul 20, 2010, 07:17:48 posle podne
od promene ulja sam presao nekih 2000km i za sad kolko vidim ne trosi, doduse negde mi vlazi dole pa se sliva na karter, ali ne ostavlja na asfaltu.
i ovaj pali ko mina,majstor mi rekao da ovi nakupci nekako laziraju temperaturu pa grejaci stalno rade, valjda to pred prodaju, i ovom rece da nista nije lazirano, sve ok,
zabrinjava me to samo sto nikako da ga vidi dijagnostika, tj, nadje ga pa se izgubi pa ga nadje pa se izgubi...  ko da ima negde neki prekid, uglavnom nemogu da nastelujem paljenje, neznam sta da mu radim
inter kuler ko casa. prao sam ga , doduse dzabe , bio cist...
Naslov: Odg: problem sa 1.9 tdi 110ks AFN
Poruka od: dag81 Jul 20, 2010, 09:02:17 posle podne
Neka udje u ECU preko K linije.
Naslov: Odg: problem sa 1.9 tdi 110ks AFN
Poruka od: gedora Jul 20, 2010, 09:25:46 posle podne
1. bosch pumpa se ne steluje na uvo i to stelovanje odpisi
2.jeste li skidali remenicu bregaste kad ste mijenjali zupcasti i jeste li koristili alat za blokiranje bregaste i bosch pumpe?
3. kakav ti je rasteretni ventil u turbini zatvara li 100 posto?
4. koliko je to malo kad kazes da su ti krilca u turbu ostecena i sta ih je ostetilo? mehanicko ili neko drugo ostecenje?
5.na koliko hiljada obrtaja ti poluga na turbu gdje si drzao ruku krene prema gore?
6.jeli ti ispravna elektronika na bosch pumpi i da li ti je citac paljenja originalni od AFN?
7. tvoj problem nema veze s vezom sa imobilajzerom
8.99.9 posto imas mehanicki kvar tako da ti nikakva dijagnostika netreba
9. promijeni majstora i otidji kod nekog ko ozbiljnije radi vw
10. beer
Naslov: Odg: problem sa 1.9 tdi 110ks AFN
Poruka od: kristina990 Jul 20, 2010, 09:39:28 posle podne
???
Naslov: Odg: problem sa 1.9 tdi 110ks AFN
Poruka od: gedora Jul 20, 2010, 10:04:02 posle podne
nemoguce je da u nisu nema majstora za auto star 15 godina
Naslov: Odg: problem sa 1.9 tdi 110ks AFN
Poruka od: patnja Jul 20, 2010, 10:16:11 posle podne
1 znam
2 nemam pojma, taj koji je menjao zupcasti reko je da je bos pumpa na neznam kolko stepeni a da treba da bude na neznam kolko, i tad sam menjao kais
3 nemam pojma
4 ni to neznam , majstor koji je rasturao i sklapao turbo rece da je kao ok, i uzo mi 30 evra, moguce da mu bilo glupo da mi kaze ej turbo ti ne valja nista i da mi pored toga uzme 30evra
5 nemam pojma, preko 2k obrtaja
6 neznam , al znam da je skoro svaki konektor ispod haube zacrvenjen farbom, ono kao kad nesto ustelujes pa da se ne dira itd...
7 ok hvala :P
8 moguce...
9 nema to u nis...  ima auto komerc tamo zakazujes ko za pasosh, 5 dana ranije, a uvek im prazan servis, ne razumem ih uopste, dal nece da se makljaju sa privatnim licima, naviklo da promeni ulje na nekom firmashkom autu i da uzme 400e...
10  cheers
uglavnom auto ide znaci ide ali dimi, stim sto imam problem, a to je sto nisam imao prilike da se provozam u bilo kom wv ili audiju ili sta znam kom autu sa tim identicnim motorom i konjazom, da bi bar sad znao , dal mi auto ide kako treba ili ne. vozim benzince celog zivota, prvi mi dizel i prvi auto sa turbinom...
i odma mucak, pojede me
oce da ide kad radi turbo kako treba , vozio sam ga na kratko 180 i to na nekih 3700-3900 obrtaja neznam koliko tacno al znam da je teo jos al sam morao da se iskljucim sa auto puta, i to za kratko vreme ubije, relativno kratko, (opet kazem, heheh  NEZNAM KAKO BI TREBALO DA IDE) al dimi ko smederevac kad nalozis sa sirova drva :)
Naslov: Odg: problem sa 1.9 tdi 110ks AFN
Poruka od: patnja Jul 20, 2010, 10:22:23 posle podne
nemoguce je da u nisu nema majstora za auto star 15 godina
ima majstora koliko oces,al se svi ceskaju po glavi i navode neke stvari koje nemaju veze sa zivotom...
jedan kaze ne valja turbo, jedan kaze nije dobro paljenje, i vecina se povadi sa pricom , nece da ga primi dijagnostika , zatvori haubu i predje da cacka drugi auto...
i svaki mi kaze prvo, ovde je nesto budzeno???
a ja auto naso na netu, vrlo mala serija izasla za 20g gti-ja kompetan trap ima od vr6 16 felne bbs  neka nokijina muzika sa wuferom i cd sanzerom(stim sto cd sanzer nemam) klima, siber, podizaci napred-nazad
al dimi i nece da ide...
Naslov: Odg: problem sa 1.9 tdi 110ks AFN
Poruka od: kargus Jul 21, 2010, 01:52:43 pre podne
         Druze, vidim da auto ima slicne simptome kao sto je i moj imao pre 2 godine, slicno sam radio kao i ti a na kraju se ispostavilo da se rastelovao senzor temperature na bosh pumpi i da mi je auto zbog toga dimio kao lud, tako mi je barem majstor (elektricar) rekao. Dijagnostika uopste nije videla taj problem i prikazivala je da je sve OK. Onda je majstor posao da trazi "pesaka" i nasao. 
        Opet kazem tako mi je majstor rekao a vidim u prethodnom postu gde "Gedora " pita dali si proverio elektroniku na bosh pumpi pa mozda ne bi bilo lose da se zabavis sa tim. Ako u Nisu nema ko da ga ljudski pogleda a put te nanese prema Zajecaru dacu ti broj na PM pa mu se javi.
Naslov: Odg: problem sa 1.9 tdi 110ks AFN
Poruka od: Mily Jul 21, 2010, 04:52:29 posle podne
Kupi ti koje pivo i tablu brufena i pravac kod gedore  beer wacko
Naslov: Odg: problem sa 1.9 tdi 110ks AFN
Poruka od: patnja Jul 21, 2010, 05:53:34 posle podne
Kupi ti koje pivo i tablu brufena i pravac kod gedore  beer wacko

bice da cu to i da uradim, nema druge...  samo da ga malo vizuelno doteram. i bi ce dodji na gedoru  diespam
Naslov: Odg: problem sa 1.9 tdi 110ks AFN
Poruka od: patnja Jul 22, 2010, 09:54:52 posle podne
danas sam skinuo direktno sa turbine na usisu crevo koje vodi do filtera za vazduh i gledao sam ogledalom i rukom pomerao osovinu turba, ima lufta, ali je to nesto mizerno, od prilike nekih pola milimetra seta kad je pomeram gore dole. i cackao sam onaj elektor ventil, sa belom kapicom, posle toga sam iso iz prokuplja za nis, i sad se turbina uopste ne pali, tj cuje se ali ne gura vazduh , da i kad ga isturiram malo jace do 4k obrtaja, mootor se smiri a turbina se cuje jos nekih 2,3 sekunde kako polako smiruje ono fijukanje, na putu ove krace brzine oce da uguraju u 3500-4000 obrtaja a na auto putu , pun gas 5 brzina i zakove na 150 i na tacno 3200 obrtaja, al sad ne dimi ni malo :)
mislim da je do elektro ventila onog koji ide direktno na turbo, sad pitanje!
dal smem da uzmem polovan za 20e, al da nije sa belom kapicom i da ga stavim mesto ovog mog sa belom kapicom, ima li razlike?
posto mi majstori kazu da ima a ovaj na odpad sto treba da kupim taj od njega kaze da nema?

Naslov: Odg: problem sa 1.9 tdi 110ks AFN
Poruka od: gedora Jul 22, 2010, 10:00:47 posle podne
tom sto drzi otpad je stalo da proda, taj ventil se kupuje po kataloskom broju brate a ne po boji
Naslov: Odg: problem sa 1.9 tdi 110ks AFN
Poruka od: patnja Jul 22, 2010, 10:04:39 posle podne
tom sto drzi otpad je stalo da proda, taj ventil se kupuje po kataloskom broju brate a ne po boji
tako sam i mislio, u auto komerc ima , treba se ceka 20 dana i kosta 12000  bonk
smem li ja to da razmontiram i da probam da ga ocistim ili sta vec
Naslov: Odg: problem sa 1.9 tdi 110ks AFN
Poruka od: gedora Jul 22, 2010, 10:12:32 posle podne
ajde uslikaj taj ventil i postavi sliku
ja neznam da se moze otvarati i cistiti ako mislimo na istu stvar, a druga stvar koju cu ti reci bez uvrede i sa duznim postovanjem je da necackas mecku u pi*ku ili da ti prevedem na jezik prostog naroda: TDI NIJE AUTO ZA EXPERIMENTISANJE JER CES TAKO NAPRAVITI TRODUPLU STETU SVOJIM NEZNANJEM I POKUSAJIMA DA DODJES DO NEKOG REZULTATA A SAM NEZNAS NI JEDAN JEDINI DIO U MOTORNOM PROSTORU KAKO FUNKCIONISE I NJEGOV PRINCIP RADA.
 brate odvezi auto kod majstora i ne*ebi beer
bez uvrede.
 beer
pozdrav ;)
Naslov: Odg: problem sa 1.9 tdi 110ks AFN
Poruka od: patnja Jul 22, 2010, 10:44:35 posle podne
nema ljutnje, tvoje misljenje postujem, ovo je demokracka drzava i svako ima pravo da misli kako mu volja
sad sam po ovom mraku iso da uslikam ventil, i video sam da nisam vratio dzek  batine  zato auto i nije teo da ide... 
ucio sam u skoli oto motore, cale drzi auto otpad doduse samo forda, uzo sam ovaj auto vec pokvaren, a vozio sam lagunu 1999 2.0 16v, i onda sam dao konja za magarca
mozda neznam mnogo , al bi voleo da naucim, a najveci problem u celoj prici je to STO SAM OBISAO 20 MAJSTORA ZA OVO VREME I NIKO NEZNA (ILI NECE) DA MI POPRAVI AUTO
zato kukavac sam, sa caletom cackam....  dok ga ili ne prejebemo skroz ili ne popravimo :)
da, imam 27g nemam 18 ...  ali mi ovo prvi wv
elem evo i slike
(http://img443.imageshack.us/img443/6439/220dg.jpg)
Naslov: Odg: problem sa 1.9 tdi 110ks AFN
Poruka od: gedora Jul 22, 2010, 10:46:10 posle podne
ok, mislili smo na isti ventil. a kako si mislio da ga otvoris i sta da mu radis?
Naslov: Odg: problem sa 1.9 tdi 110ks AFN
Poruka od: patnja Jul 22, 2010, 10:58:10 posle podne
ok, mislili smo na isti ventil. a kako si mislio da ga otvoris i sta da mu radis?
pa kako sta da ga prokuvam u slanu vodu :)
da i da ga malo poprskam svetom vodicom da ako proradi  clap
da razvucem ovaj metalni drzac, otvorim i ima neka mrezica unutra i elektro magnet,(otvorio sam sa mondea 2.0 tddi)  mislim da je to isti k samo drugo pakovanje, i da izduvam to na kompresor
ili kad bi se smilovo neko da me uputi kod nekog mehanicara al da radi wv, a ne ovi susteri sto rade svi sve i sve znaju
Naslov: Odg: problem sa 1.9 tdi 110ks AFN
Poruka od: dag81 Jul 23, 2010, 12:04:16 pre podne
Kako bre taj ventil 12.000din, kad je bio oko 40e za TDI 90KS prosle godine.

A ciscenjem neces nista postici.

Probaj sa polovnim. Nema tu 100 modela, ima taj i ovaj za 90KS http://www.feine-busse.de/images/tdiprobleme/image008.jpg
Ne mozes da omasis sto se toga tice, jedino da je ispravan.
Uzmi neki polovan, ako se vec ceka 20dana na drugi, mada ne verujem jer je isporuka 3-5 dana, pa vidi ako si resio problem onda zatvori haubu, a ako ne vozi kod majstora pa makar i do BGDa.
Naslov: Odg: problem sa 1.9 tdi 110ks AFN
Poruka od: patnja Jul 23, 2010, 12:21:31 pre podne
Kako bre taj ventil 12.000din, kad je bio oko 40e za TDI 90KS prosle godine.

A ciscenjem neces nista postici.

Probaj sa polovnim. Nema tu 100 modela, ima taj i ovaj za 90KS http://www.feine-busse.de/images/tdiprobleme/image008.jpg


Ne mozes da omasis sto se toga tice, jedino da je ispravan.
Uzmi neki polovan, ako se vec ceka 20dana na drugi, mada ne verujem jer je isporuka 3-5 dana, pa vidi ako si resio problem onda zatvori haubu, a ako ne vozi kod majstora pa makar i do BGDa.
u auto komerc , broj sasije naso covek sve tamo lepo odkucao i kaze 12k dingera, nemaju ga na lageru al moze da se naruci...
ako ima neko sa juga(srbije)ne sa juga 55 driving
i ako zna nekog dobrog mehanicara za wv grupu al da zna covek kad mu kazes problem , da kaze *dobro to moze da bude to, to to to...) i da krene da resava poroblem, a ne da ubode dijagnostiku da se pocese i da kaze ovo nesto budjeno i da zatvori haubu i to je to..., da da i zabije gas u patos pre toga, u mestu 5-6 puta
znaci ako neko zna nis i 50km oko nisa, bilo bi mi od koristi, da odem da vidim dal moze nesto
ako ne doci cu u bg....
Naslov: Odg: problem sa 1.9 tdi 110ks AFN
Poruka od: Kosta Jul 23, 2010, 10:28:09 pre podne
Moj predlog ti je da zakazas u Beogradu, izgubices 2-3 sata vise u putu ali imas veci izbor delova pri ruci i resices problem. coilleo2tj