VW Klub
VW Caffe => OFF Topic => Temu započeo: Zlocesti Maj 15, 2010, 01:27:34 posle podne
-
E drugari danas sam oteo jednog tomosa u dugu :) automatic ko znakoje godiste ...
u katastrofa stanju .. samo ce vishe para da mi izvuce ali st aje tu je ..
pa me interesuje jel neko zna nekog ili neki odpad gde imaju da se kupe delovi za tomosa ...
trebaju mi neke sitnice ... tipa donji blatobrani .. drugi magnet .. itd ... mehanicke delove cu da kupim nove oni nisu skupi
-
potrazi na limundu, vidjao sam jednog lika samo valja delove za tomos
-
Nedelja, Pancewo-stari buwljak, na bawanistanskom putu kod Gas petrola, ako tamo ne nadjes onda msm da nigde neces ...
-
Svi danima sem nedelje na buvljaku na Novom Beogradu u 12 redu.Jedan madjar prodaje delove za tomose,jave,skutere...ima bukvalno svega
-
Kakav ti treba magnet sivi ili crni za stari tip ili novi. Mozda ja imam? driving lollol
-
motor a3 .. celo pal?jenje je zardjalo skroz .. pa verovatno mi treba sve .. osim toga magnet je varen na dva mesta ..
-
au Tomos na VW forumu... bogohulnice, pa zar ne znas da je to zabranjeno?
-
sto zabranjeno .. valjda ce lepshe vreme . pa da malko osetimo vetar u kosi :) blabla blabla
-
lollol lollol lollol
javi se na tomos srbija forum za delove ;)
-
imas na buwljaku subotom delove(bubanj potok) lik bas za tomose prodaje delove...
-
do sad nas fordovci sabotirali sad i tomosovci poceli lollol lollol
-
sinu i to mamin :) opusteno samo .. bleh bleh bleh
-
sto zabranjeno .. valjda ce lepshe vreme . pa da malko osetimo vetar u kosi :) blabla blabla
ne znam zasto, ali jeste :)
ja kad sam pitao za styling delove za kumovu Floridu u offtopicu, zakljucase temu blow
ipak Tomos je Tomos bonk
-
ja se nadam da cu dobiti jedan krug kad upali ;)
-
ja se nadam da cu dobiti jedan krug kad upali ;)
cekaj jel vi sumljate u mene :)
pa da se kladimo da ce tomos ici preko 80 driving driving driving driving
-
Razbusis cilindar na 42 i ide 80 sigurno. driving
-
Ma sigurno lollol Za 80 treba puno znanja o 2T masinama :huh:
-
ja nisam mogao da verujem da na 2t masinama najvishe na snagu utice auspuh..... da on moze da da i do 50procenata snage ...
(http://s1.postimage.org/3tz9S-42e5449f5680d9dde7473f232fa8b4e5.jpg)
(http://www.postimage.org/image.php?v=gx3tBF0)
(http://s1.postimage.org/3u25A-42e5449f5680d9dde7473f232fa8b4e5.jpg)
(http://s1.postimage.org/3u74S-42e5449f5680d9dde7473f232fa8b4e5.jpg)
(http://www.postimage.org/image.php?v=gx3u9A0)
(http://www.postimage.org/image.php?v=gx3ur20)
(http://s1.postimage.org/3ur20-42e5449f5680d9dde7473f232fa8b4e5.jpg)
(http://s1.postimage.org/3utx9-42e5449f5680d9dde7473f232fa8b4e5.jpg)
(http://s1.postimage.org/3v1s9-42e5449f5680d9dde7473f232fa8b4e5.jpg)
to su samo neke stranice inace ima 4 ili 5 faze ... ja cu da radim nesto izmedju prve i druge :) i klip sam mislio da ide 44 ... ali sam se sada predomislio i icice 40 ali L klip
-
Tacno treba puno znanja da bi izvukao vecu snagu iz 2T masine. Glavna mana tih starih matika je lose prebacivanje iz prve u drugu. Tako da vidi sklopi to paljenje nekako pa ga provozaj da vidis kako prebacuje.
-
a i za to sam nasao resenje ..posto se kompresija povecava sa 6 na 10 ili 11 ... samim tim i broj obrtaje se drastico penje na 6 do 9k o/min .. zato se i lamelice moraju olaksati i stviti jaci federi .. jel automatik prebacuje brzine na entrifugalnom sistemu ..
-
I kad mu povecas snagu racunaj da ce da izdrzi mozda jednu sezonu dok se ne raspadne radilica. A mislim da obicno paljenje moze maks na 8 hiljada obrtaja.
-
ja sma vishe mislio da idem do 7 000.. a sa ovakvim set upim moze da tera do 10 000 km sa tim da mu i radilicu radim .. ide eci lezaj ...
-
Ne povecava se kompresija nego stepen kompresije sto nije isto biggrin Dobije se malo na snazi ali vrlo malo na obrtajima. Na obrtaje ti utice sve, od ugla otvaranja izduvnog kanala pa sve do toga na koliko je nastelovno predpaljenje itd. itd biggrin Postoji i fora sa olaksavanjem lamelica i korpe, da motor pocne da vuce od vecih obrtaja i onda od starta ima vecu snagu. Kao kod scootera sto je odradjeno. Te slike sto si postavio su iz prirucnika za friziranje koji je napisao Mario Mrksic. I vise je za tomose sa brzinama, znaci bt, t15, apn... Ali moze i na matiku da se primeni dosta toga.
Stavljanjem veceg klipa dobijas snagu na manjim obrtajima ali gubis na brzini jer je klip tezi i motor ce imati manje obrtaja. Zbog toga bi trebalo prilagoditi kanale u cilindru. Za 9k obrtaja treba malo vise znanja. Ja sam na friziranom bt-u u voznji izvukao 11.000 rpm u prve tri brzine, 10.500 u 4. i 10.000 u 5-oj.... Navukao sam se na friziranje i pukao sam dosta para na to. Ako te interesuje nesto slobodno pitaj biggrin
-
I kad mu povecas snagu racunaj da ce da izdrzi mozda jednu sezonu dok se ne raspadne radilica. A mislim da obicno paljenje moze maks na 8 hiljada obrtaja.
Moze i vise da izdrzi radilica. obicno platinsko paljenje moze do nekih 12.000 rpm
-
pa ide aluminiumski klip elkov ... tako da sa tezinom samo resili problem :) korpu koliko ja vidim je nemoguce olaksati .. nema sta gde da se skida ...
(http://i496.photobucket.com/albums/rr324/dooomy08/SDC10024.jpg)
samim tim i taj klip se skracuje za neki 1.5 do 1.8mm
a za prirucnk si u pravu ... Mario ga je srocio .. i to mi je onako bas fino i pojednostavljeno ...
a da pitam .. pa nista reci sta sve da uradim :) da vidim jel to ono sto sam j amsilio da dobijemo neki balans izmedju trajnosti i brzine ..
znaci netreba mi za trke lollol lollol lollol .. ali ima par prcopevaca sto se kurce sa nekim matrix skuterima pada ih oduvam :)))
-
E to bi bilo najjace, jer kad vidim one na skuterima kako se kurce... A za veliku vecinu mi treba samo 3. brzina lollol Koji elkov klip, original iz Italije ili ovi od 700 din. sto imaju kod nas da se kupe???
Za olaksavanje nisam siguran jel to na a5 masini ili na a3. Morao bih da proverim. Kod tebe ja bih uradio dosta toga biggrin Ali recimo evo nesto sto bi bilo dovoljno za deranje tih skutera. Prvo reci jesi li strucan sa bijax kamenjem? Jel bi znao da obradis kanale u cilindru?
Inace u tom prirucniku od Maria, formula za racunanje rezonacije usisa nije tacna. Postoji druga formula po kojoj se racuna. http://img143.imageshack.us/img143/7247/usisformulabygogo7xw.jpg
-
m aja sam narucio rezonatni auspuh .. a za sada cu imati lasera :) kupio ga za 700 dinara .. za prvo vreme ..
sa bijaxom nikad nisam radio ali ima t u majstore koji rade . . . prvo sam hteo da uzmem "Airsal" Racing-Kit nasao ga za 50e ... ali sam odustao idem na standardni cilindar .. e sada koliko znam . . .max moze da se razbushi na 42 ali ja sam mislio da idem na 40. Pa mislio sam an original clip jel mi je decko obeco da ce doneti ....
znaci konkretno sam ovo planirao ..
ojacanje radilice, zatvaranje rupa plutom
busenje cilindra na 40, elko klip L karika poliranje cela klipa, skracivanje klipa za 1,5mm
brusenje glave da se poravnja i poliranje glave
reyonantni auspuh
Karburator Bing fi 18mm
poliranje prostora oko radilice
zamena rolnica
valjda je to to ..... clap tapsac clap tapsac
-
Kakvih rolnica? lollol
Ako je klip elko konig iz Italije, koji kosta 30
-
ovaj sam sada kupio za 700dinara . i taj ce mi biti za prvo vreme .. ako se dobro bude pokazao ostace ..
(http://www.limundo.com/slika-Tomos-auspuh-obloga-za-stublinu-fuzasteri--1347786x640.jpg)
a ovakav sam narucio .. tj treba da stigne u prodavnicu pa da vidm na sta lice i da vidim karkteristike
(http://img161.imageshack.us/img161/7259/mikil4jt.jpg)
takav ali a tomosa automatik je oko 50e
p.s.
ako imas neke nacrte sta i gde ako skratiti .. bilo bi lepo da mi posaljes ili okacis ...
-
To je laser. Mario mi je rekao da na njemu nisu pogodili mere, konus i protivkonus... Ali videces kako ce da ide pa odluci.
Videcu kasnije za slike, ili cu ti poslati linkove na pm da pogledas na jednom forumu. Trebalo bi da stavis i glavu od A5 automatika, jer je squish i ima veca rebra pa ce bolje da se hladi. A umesto dizanja kanala za ta 2mm, mozes i da napravis metalni dihtung debljine 1mm, onaj koji ide ispod cilindra na blok. Onda ne moras cackati kanale, samo izduvni u stranu da prosiris. A ostalo gore napisano ostaje isto.
-
ljudi to je tomos,vi nauku naporaviste od budzenja tomosa
lollol lollol
-
Friziranje 2T motora i jeste nauka bleh
-
@wele
ne znam zasto, ali jeste :)
ja kad sam pitao za styling delove za kumovu Floridu u offtopicu, zakljucase temu blow
ipak Tomos je Tomos bonk
[/quote]
ako ne mozes da ih pobedis,ti im se pridruzi
(http://img12.imageshack.us/img12/7968/tomos.jpg)
By anjadjordje (http://profile.imageshack.us/user/anjadjordje) at 2010-05-19
(http://img32.imageshack.us/img32/6024/tomos3.jpg)
By anjadjordje (http://profile.imageshack.us/user/anjadjordje) at 2010-05-19
(http://img84.imageshack.us/img84/6919/tomos2.jpg)
By anjadjordje (http://profile.imageshack.us/user/anjadjordje) at 2010-05-19
(http://img412.imageshack.us/img412/9265/tomos1.jpg)
By anjadjordje (http://profile.imageshack.us/user/anjadjordje) at 2010-05-19
lollol lollol lollol
-
jedva cekam da ga zloco abartuje na citavih 6ks i da mi da jedan krug da odem do tazzice u ns da ga testiramo beer
-
Ko zna, mozda obori svetski brzinski rekord od 204 km/h B) lollol
-
sa 6 ks? dario i ti smrces izgleda...
-
Ne vec sa 50ccm bleh
-
B)
(http://img169.imageshack.us/img169/1720/tomos140pf.jpg)
(http://www.imagesforme.com/upload/6113a060.jpg)
-
e jebiga sad
-
drugari .. ala me vi ebete :)) .. pa ja to za po selu da imam ... ali su mi preko qrca klinci koji voze skutere koji idu 100 na sat .. a samo prde ...
pa hocu cisto sa tomosom .. automatikom starim .. ko zna koliko godina da ih oderem :))
a poed tomosa friziram i yugica ... pa ako vas zanima otvoricemo novu temu i za to :)
-
to brate ja sam za! svaka ti cast!
-
D@rko
Full Member
puno ti sanduce :)
-
tooooooo,daj novu temu...samo da je extra kao i ova wacko
-
e a mozemo i jos dve ... jedna tjuniranje jugica a druga ubacivanje automatika u jugica :))
sto ste pbre an kraj srca ..... jel u grupi lepo pishe of topic ... sta je sada problem ..
-
Neshvataju ljudi da je tomos masina. coilleo2tj
Moj deda ima t11 iz 65godine i jos ga vozi.
-
Imam i ja t12 iz 68. biggrin Msm pored bt-a... I nadzivece ove danasnje skutere.
-
napravite ti i darko tog tomosa da pali, da netrosi puno i sredite mu kocnice. ja se prijavljujem kao test vozac. i ako bude izdrzao do novog sada i nazad bez kvarova onda mu radite taj tuning, ja mislim da mu netreba vise od 60-70km/h
-
i zaboravih jos reci da mu pregledate trapove i amortizere da bude stabilan. reko ako se negdje nagnem u voznji a tazzica iza mene... bojim se da se ne zavalimo beer
-
a stavlajm mu ono jedno stediste sa starog tomosa .... tako da tazica mora na korman :)
-
ne,ne,bolje na guvernal :rolleyes:
-
napravite ti i darko tog tomosa da pali, da netrosi puno i sredite mu kocnice.
Dobro je kad spomenu, zlocesti ovo obavezno da sredis, obavezno i prednju kocaljku boodala
-
i prednja i zadnaj ... ima da pravi milicajke : tapsac clap tapsac
-
Pa doobro jel ti samo pises ili i radis nesto? Da vidimo progres biggrin
-
radi se ... ma okacicu sve slike od jednom .. od pocetka do kraja .. danas idem po akrilnu boju .. ferari crvena :)
u utorak mi stize cilindar sa obrade pa bice :)))
-
zloco sta bi sa ovog projekta? privodi li se kraju ta masina ili je kod majstora na ugradnji plina?
-
e ... pravo da ti kaem malko sam otanjio finansiski ... pa je to negdena 70 posto uradjeno .. imam i slike ali nikao da prabacim .. da vidite dokel se stiglo :)
-
ok. opusteno i polako beer
-
danas probo boju wub wub
-
e i n akraju boja mi se u opste nije svidela ... :((
ali posle du
-
Karburator moras jebeno dobro ustelovati. Inace mozes zaboraviti na njega. Uzmes razne dizne i menjaj, isprobavaj. Ja bix ti preporucio glavnu 70 i ler isto najmanju koja ima, mozda 30. Poliranjem si se bzvz mucio jer bez friziranja to motoru nista ne znaci :)
-
da mu dovedem frizera:)
pa friziram ga:)
ide onaj rad .. cilindar se dize za 1.5 mm .. prosiruje se izduv .. klip ce biti 39.5 ili 42 ne nam jos .. radilica iscentrirana promenjeni lezajevi i stavljeni za 12mm
-
Eee sada sam preko kompa pa sam i slike video... Kao prvo, klip se nikada ne uzima po cilindru kada ga razbusis, nego prvo uzmes klip i onda se cilindar razbusuje po tom klipu. Oni to lepo premere i razbuse, a tolerancija treba da bude 4-5 stotih...
(http://img18.imageshack.us/img18/530/25052010007p.jpg)
Glavic od bt/T15??? Bice to dobro biggrin Ovako sam ja moju ispolirao... Mada trebalo je jos malo finijom smirglom i na kraju pastom... Ali mrzelo me (http://img9.imageshack.us/img9/2066/img2863cs.th.jpg) (http://img9.imageshack.us/i/img2863cs.jpg/)
prelivni kanali takodje ispolirani ..
(http://img714.imageshack.us/img714/4581/25052010008.jpg)
Samo da te ispravim, to je karter, a prelivni kanali su u cilindru biggrin Nisi bas morao oko njih da se mucis jer nece nista znaciti. Pozabavi se poliranjem cela klipa, izduvnog kanala i jos malo glavic...
Koje si lezajeve za radilicu uzeo? Klip bolje stavi 39.5 i uzmi motins. Jer samo do te mere imaju male klipove.
-
motins ima do 39,5 pa 42 raspitao sam se ... a klip nisam uzeo jel ne znam jos na koliko cu da busim cilindar zbog bolcne 12 .. lepo je ispoliran samo sto se prelama svetlos . pa se en vidi
-
Ako preteras sa razbusivanjem cilinda znas sta ce se desiti kad bude toplo vreme i vozis pun gas?! Blokirace ti zadnji tocak u voznji zbog pregrevanja ,sirenja klipa u cilindru....Jesi razmisljao o lepljenju plute u karter i poodizanju kompresije na taj nacin?
-
plutom zatvaram rupe na radilici
-
Kad ne blokira na bt-u sa 42.5 klipom ne bi trebalo ni na matiku. Mada on ima mala rebra, bolje bi bilo da je a35 cil... I ne bix da pametujem, ali mnogi su zatvarali te rupe i poboljsanja nisu osetili biggrin Mozda oni sa masinama friziranim za trke, ali sa ovim sitnicama bice neosetno.
-
sklopljen motor konacno .. ceka se sediste ... ali prvi rezultati nisu po meni nesto bajni .. ko da nema snagu .. onako u mestu mu dam gas i ono .. kao da nemoze da povuce .. nisam ga jos vozio .. ali to je ono na prvi pofgled ... .. neko neki savet ...
radjeno je sledece ...
cilindar podignut za limcic od 1mm.. + 2 dihtunga
smnjena kompresija na oko 9
klip na usisnom delu skracen 2mm lucno :)
ispolirano celo klipa
ispolirana glava
karb standardni
standardna dizna
prosireno grlo karba na 13mm
prosiren usis na 13 mm
prosiren izduv u sirini na 24mm
stavljen laser
p.s.
prilikom prvog starotvanja .. i dok je radio nekih 5 minuta je bio bez ulja ... budala aboravio da sipam :(
-
Bez ulja u menjacu? Klip obican ili sa L karikom? Kako si nastelovao paljenje?
-
l klip ... majstor mi ga stelovo .. 3 4 stepena pred ...
da bez ulj au mnjeacu .. u smesi je imao ulja .. cak je i prebogata smesha
-
Paljenje steluj u desetim delovima milimetra. Za njega bi trebalo da bude dobro 1.8mm pre GMT. Inace jos kasnije paljenje je za visoke obrtaje, a ranije za niske... Zazor platina 0.35mm. Zazor svecice otprilike, samo da ne bude preveliki... Diznu stavi 60, ako ti je manja na njemu.
Koju si glavu stavio, od t15 ili matikovu?
-
da mi je da docekam da se ta masina zavrsi da odem do NS na probnu voznju.. beer
-
ovu sa slike ... nego posto sam dio cilindar . a samo sam malko skinuo glavu .. izgleda da mijekompresija mala ..
jel ima neko da proda sediste :)
za dizne su mi rekli da postoji samo jedna jedina .. i da nema po tome .. jel mogu moju da razbushim _
-
Dizne moraju biti, 50, 52, 60, 65 itd... Znam da ima raznih. Nije tu do kompresije sigurno.
-
pa pazi ... digo sam mu cilindar a glavu sam samo malko pipnuo ... znaci kompresija m je sada manje nego fabricka ...
-
Jesi siguran? Ako ti je glava od T15 stepen kompresije moze biti samo manji. A na matiku ako je preveliki, moze i to da bude uzrok zato sto lose ide.
//i menjaj ove dve iz potpisa, previse privlace paznju wacko
-
ma dans bio majstor ..
probavo sam i bez podloski na cilindru
i jos sam presmirglo glavu ... pa sam probo i sa dihtungom na glavi .. isto potpuno ..
i na kraj mi jator kaze da vraca na karburator smesu .. jel sam okratio klip na usisu .. a njega sam iso oko 3mm .... kaze daje to neki kraci klip ..
tj da postoje dva klipa duzi i kraci i da taj kraci nisam trebo da kratim .. i jos jedna sstvar je da to nije bio l klip nego obican ..
u ponedlajeak idem da kupim motinsov L klim .. 38.5 :)
-
Brate ja sam off iz ove teme. Taj majstor se razume u motore kao i moja baba! batine Samo original klip je dugacak, a takvih nema nigde. Ovi danas sto mogu da se nadju su 46- 47mm duzine. Ja sam na bt-u skracivao klip za 6.5mm i motor je radio! A njemu je i inace dosta veci ugao usisa u odnosu na matika.
-
nemam pojma ... pravo da ti kazem sutra cu uzeti i taj klip jel ne znam sta da radim ...
stavljo sam plocice skidao ih .. stavljo vecu diznu manju diznu .. drko paljenje i nece pa nece .. ostalo samo klip da probam da zamenim ..
-
e danas sam kupio klip ... ali na zalost nije bilo motinsa nego neki
talijanski
meteor ili tako nesto ..
na oko lepo izgleda aluminiumski ..
L karika .. 38.5 ali mi cena jaka .. 1550 dinara ... nudili mi neke isto sa l karikom za 400 .. ovaj skoro 4 puta skuplji ...
ali me sada ebe sto je moj klip bolcna 10 a ovaj 12 .. a nisam kupio onaj maleni ulozak da izbijem ovu .. ili da stavim iglicasti tu ... nisam pametan ..
e da ponudili su mi neko stilovo ulje .. 10oml na 5l .. crveno .. kau da je extra .. da stavjam to ili onaj dvotaktol
-
Sta bi sa azdajom? biggrin
-
zamenjen klip .. sada radi .. li ne zadovoljavajuce ... imam osecaj da ima snage . ali da je ne iskazuje .. kako da vam objasnim to ..
hm .. nisam jos cacko paljenje .. ono kao upali on is prve i sve to .. ali ne jde u neke velike obrtaje kao sto ide u prvoj ..merio sam gps om .. 52km je isao ... krokodil krokodil
-
Pogledaj ti lepo koja je dizna u njemu. Pitao sam te i nisi odgovorio.
-
46... malko sam je rasbusio nekim silom ...
-
kum moj je nesto mozgao ... pareko da vidm da lije moguce zbog toga
.. elem u menjac sam mu sipao neko atf ulje za automatske menjace koje je jako retko ....
a u njegovom reumatiku je neko gusto ulje bilo . pa se pitam jel je moguce da je ulje mengo retko pa da lamele proklizavaju zbog toga i samim tim nema tu vatricu koju bi trebao da ima ..
-
pa ide 52, zar moze ici vise?
-
nije problem u krajnoj brzini .. on kada prebaci u drugu lepo povuce .. ali kada krene .. prvo nema snage .. pa onda urla da prebaci u drugu pa krene lagano .. zato mislim da proglizava lamela prve brzine ... ili je moguce da sam je sprzio kada sam ga sklapao .. jedno 4 5 minuta sam ga vozio bez ulja .. budala zaboravio da sipa .. pa me sada sve to kopka da nije pregoreo tu lamelu prve brzine bonk bonk
-
Zameni iglicasti lezaj u korpi. A diznu 60 stavi.
-
iglicasri je nov ..
-
hmmm .. ponovo problem ......
paljenje m i je 6 v ... i do sada bilo koju silalicu od 6 v koju sam stavio pali je ...
napon ide preko 7 skoro 8 v u nekim trenucima ... kako to da reshim ..
-
12V sijalica.
-
mozda je alternator
-
12 nece ni da upali .. jako slabo tinja ...
-
Koju sijalicu, od fara? Kod mene je od 12V i to od 21W i sija samo tako...
-
ma ja sam stavljo neku od 10w ... a imam i neku od halegonu 25w .. ali se bojim da je stavim jel mi je nazad 5w ... a mislim da je od 17w napajane .. mada nisam siguran
-
I kod mene su 17w namotaji pa radi. I isto mi je od 5 pozadi. Ako ne radi onda ti nesto ne vallja. Mozda namotaji oslabili.
-
ma problem je u tome sto previshe dobro radi :)
spaljuje sijalice cim pre nego sto prebaci iz prve u drugu .. tada su mu i najveci obrtaji ..
-
Pa sigurno ne ide do 11.000 rpm kao moj, a meni ne crkavaju biggrin
-
nejde na 11 ide do 13 :))
-
mislis do 13 km/h bleh lollol
-
13 000 o/min :)
-
Jesi stavio vecu diznu? :D
-
nisam jos .. ne mogu da je nadjem ... ova je nak dugacka ...
-
Jel encarwi carb? Probaj da nadjes alat za razbusivanje dizni.
-
jeste .. ima kao i ono B ... imam burgijice ... 0,6 0,5 0,8 ali kada sam razbuio sa tom 0,6 . nekao mi se gushi
-
probaj da skines filter i da stavis samo zensku carapu...
-
a sto ne moze muska :)))) mislis da ce da uvuce prasinu iz nje:)))
-
Muska vise smrdi lollol
-
Pomagajte drugovi hocu da se ubijem ........
bonk bonk bonk bonk bonk bonk bonk
e od onih silnih prerada .. motor je spao na sledece ....
cilindar 38,5
prosiren izduv u strasnu ..
prosiren usis
prosirena usisna grana
karburator standardni sa stelujucom diznom
klip metor L karika
ulje atf
novi lanac
novi lancanici
nova zvezda udica
svi lezajevi
na radilici fagovi
balansirana radilica
novo paljenje
bila glava koju sam brusio do besvesti .. ali nista . stalvjena nova
skinute podloske sa cilindra ...
i ponovo isto kao i sto je pre toga bilo .. SRANJEEEEEE ... nema sange dapovuce ... kada mu das gas .. on samo se cuje onako .. uuuuuuuuuuuu uuuui neceee ... ortak kupio nekog tomosa .. njega ne mozes da zadrzis kada mudas gas a ovo .. strasno ...
lamelice su nove ...
nema snage da povuce u prvoj .. ubrza tranjavo lepo prebaci u drugu i onda krene malko bolje ali i to je nikako .... teba muvecnost da ubrza ...
nisam dirao paljenje .. kako je staljveno tako ej i sotal .
dajteb neke predlge izludeo sam skroz .. i da mi neko detalno opishe kako da naselujem paljenje .. i sta kako treba .. zazori it d .. sta je za vece sta za manje obrtaje ....
-
drugari ..... p aniko da pomogne .... boodala boodala boodala boodala boodala
-
kupi camac,kupi 10 metara lanca ili dobrog kanapa i taj motor neka ti sluzi kao sidro...ako ti se to ne dopada....stavi mu sve fabricko i radice kao sat.
-
pa fora je u tome sto je i stavljeno sve fabricki ..... bez ikakvih prepravki ... i isto je kao sa prepravkama ...
-
Paljenje steluj u desetim delovima milimetra. Za njega bi trebalo da bude dobro 1.8mm pre GMT. Inace jos kasnije paljenje je za visoke obrtaje, a ranije za niske... Zazor platina 0.35mm. Zazor svecice otprilike, samo da ne bude preveliki... Diznu stavi 60, ako ti je manja na njemu.
-
ma to sam i gledao nesto ... pazi ide on u obrtaje ... snimicu danas klip .. ali nece dapovuce .. e sada da li nema snage ili negde nesto proklizava .. to ne znam ..
mislim da mi je zazor na pltinama oko 1, 1,2 mm
-
Treba manji zazor. A paljenje itekako moze da utice na to kako ce on da povuce, kao i velicina dizne.
-
ma kada stavim veliku diznu nece ni da upali .... kupio sam mu diznu na stelovanje ... ide od 00 do 1.2mm
ajde sada ovako smanjicu mu zazor na 0,35 .. dovedem klip u gornju mrtvu tacku i kako da znam da li je paljenje tacno tu ili nije .. jel platine treba da budu spojene tada ili sta kako ...
-
evo i snimka kako radi ..
http://img821.imageshack.us/img821/5465/11082010.mp4
-
danas sam rasturio masinu.. tj samo desnu deklu .. i ladno su lezajevi na dekli radilice crkli skroz na skroz ....
jebem ti prodavce i kao original fag ove lezajeve kada prozuje za 15km voznje ..... strasno strasnoo
-
Kupi SNR C3 lezajeve.
Paljenje stelujes tako sto odvrnes svecicu, stavis donji deo sublera na glavu na deo gde naleze svecica i izmeris dubinu do cela klipa, kada je klip u GMT. I zapises tu meru. Sada vratis klip prema DMT i izvuces jos subler ka unutra... I okreces magnet u smeru paljenja, a istovremeno gledas kada ce platine poceti da se otvaraju. Kada pocnu sa otvaranjem, znaci cim se i za deseti deo mm pomere, izvadis subler i pogledas sta pise... Ako je rastojanje kada je klip bio u GMT bilo recimo 20.7mm, a sada u trenutku pocetka otvaranja platina 22.8mm, to znaci da je paljenje na 2.1mm pre GMT. A trebalo bi da bude kasnije, sto znaci da pomeras kompletnu plocu paljenja kako bi dosao do zeljene mere. Ne znam koliko je fabricki za matika, ali za BT je na 1.3mm pre GMT. Za matika pretpostavljam da ce biti dobro 1.8mm pre gmt....
Valjda si razumeo lollol A snimka nema....
Proveri opet iglicasti, mozda se i on sjebao.
-
http://www.youtube.com/watch?v=fKLeg6cNJ38
onaj drka nesto ne znam sta mu je .. ovo sam da ans snimio kada sam rasturio sve .. zanima me po vamam kako radi masina ...
iglicasti je ok ..
-
"lezaj na ovom govnetu ovde je otisao u kur.ac" lollol lollol lollol tapsac
Nesto se gusi... msm da karb tu u pitanju.
-
ma kada pipnem diznu malko levo malko desno nadjem mu da ide lepo .. a an snmku sam ga kao turiro malko ... ide lepo u obrtaje :)
-
haha, ide lepo a? biggrin Poslusaj ovaj snimak pa da vidim hoces i dalje misliti tako clap http://www.sendspace.com/file/t6s1re
-
zloco kakvi su dalji planovi? da nisi planirao ugranju xenona i dioda? ili je istina da si ga prebacio kod pukija da ti radi limariju u rat stilu?
-
a diode su vec ugradjene :) .- u zadnjem svetlu jedan crvena od 0.5w a u faru od 3w :) bije ko da ima ksenone :))
a ceo problem oko vuce nije bio ni u onom lezaju .. nego zato sto mu nisam stavio onu glupu platiku na usisu .... sada max brzina je 64km:) sto je i previshe .. raspasce se
-
Ej drugari .. eto prosla sezona mopeda .. sa ovim mojim krsom sam preso nekih 300 km .. i da kucnem u drvo nije bilo kvarova .. dok kod ortaka svaki 3 dan je morao da menja svecicu ?? pih ..
ali sve u svemu ona budjava crvena mi je isla na jaja :)) pa samo resili malko da se poigramo .. ali pre nego sto okacim slike pocetka projekta ... da vam predstavim reumatika od mog kuma .. on je konacno juce tuto finito zavrsen .. i sada mogu sa ponosom da vam ga predstavim :)
(http://b.imagehost.org/0261/milisha_tomos.jpg)
aonda i pripreme z amoj :)
posle smirglanja one budjave boje ..... iso spric git ...
(http://d.imagehost.org/0817/priprema_1.jpg)
(http://d.imagehost.org/0818/priprema_2.jpg)
(http://b.imagehost.org/0987/priprema_4.jpg)
a onda boja ... :))
(http://b.imagehost.org/0593/priprema_6.jpg)
wub wub wub wub wub wub wub wub wub wub wub wub wub wub wub wub wub
nesto kratko sam snimio postupak farbanja .. pa ako zelite mogu i da okacim :))
ae .. a boja je .. ma drkanje :)
-
http://www.youtube.com/watch?v=u27pRDwSEqY
lollol boodala lollol boodala
-
a vid' ovaj kakav je
(http://img181.imageshack.us/img181/9633/originalslika2030295.jpg)
-
Extra ispalo farbanje samo da mu stavis felnice od kolibrija ima da bude vrh.... clap clap
-
ekstra boja nema shta tapsac
-
extra boja a cena jos bolja:) 150g 2000 dinara samo perla ... na to dodas podlogu + lak +ucvrcivac + razredjivac ... ma bolje da se ne podsecam .. ali buju je nemoguce opisati :) .. moracu na suncu da slikam iz vishe uglova da bi se stvarno docaralo sta je i kakvo je .. :)
-
cija je to boja ?!?
-
mipa kameleon
(http://www.qpaints.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/M/i/Mipa-VIP-Exclusive-Basecoat-Aquarius.gif)
(http://www.qpaints.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/M/i/Mipa-VIP-Exclusive-Basecoat.jpg)
A flip colour base enamel with innovative special optical effects for "clear-over-base" applications in automotive finishes, cars and motorcycles. Overcoating with Mipa 2K-HS-Klarlack C 420 or Mipa 2K-HS-Klarlack C85 will give a brilliant appearance of unique deep gloss.
-
e matik ide po skuterovom satu 85:)) po navigaciji 73 wub wub wub wub wub wub wub wub wub wub
-
Stigle felgice ....
dansa rasturene .. sutra ili prekosutra se farbaju :))
(http://img842.imageshack.us/img842/8386/mopedv.jpg)
e jel neko zna gde ima one mishelinove gume za reumatika da se kupe i koliko su parica ?
-
Ја мислим да игличаст има везе само са курблањем , за другу брзину су задужени они ваљци (пет комада) на два зупчаника и звезда око њих.
Исти принцип као код старих бицикла (контраша)
-
e drugari .. ja i moj kum sredili felgice ... .
pa da se podsetimo ... ovakve su bile kada sam ih uzeo i malko matirao ..
(http://img442.imageshack.us/img442/8908/23122010y.jpg)
By zlocesti (http://profile.imageshack.us/user/zlocesti) at 2010-12-25
zatim prajmer ...
(http://img145.imageshack.us/img145/3548/23122010001.jpg)
By zlocesti (http://profile.imageshack.us/user/zlocesti) at 2010-12-25
a onda podloga .. baza crevena ...
(http://img148.imageshack.us/img148/340/24122010.jpg)
By zlocesti (http://profile.imageshack.us/user/zlocesti) at 2010-12-25
zatim kameleon bojica :)
(http://img256.imageshack.us/img256/5959/25122010.jpg)
By zlocesti (http://profile.imageshack.us/user/zlocesti) at 2010-12-25
i onda lakiranje .....
(http://img192.imageshack.us/img192/7189/24122010001.jpg)
By zlocesti (http://profile.imageshack.us/user/zlocesti) at 2010-12-25
steta sto nije bilo sunca i nije lak osusio da se lepo vidi kako se presijava .. ali uskoro i to :)
http://www.youtube.com/watch?v=jfy3RejrdKY
-
E drugari ..
krenem ti ja dans da montiram felgice .. i reko ajde da upalim mopeda ..
ostalo od letos 2l goriva .. i zaverglam ja jendom .. drugi put upali .. kada ono oko cilindra dima puca .. ko nenormalno .. uagsi se motor .. i nece da upali ..
reko da proverim srafice ... kada ono svi labavi .. moguce bog vremena da se to sve skupilo i olabavilo .. krenem da dotezem .. kada prokliza jedan brezon .. sta cu u prodavnicu i za inat kupim sva 4 nova i matice od apn . one duboke ..
namontiram ferglaj
verglam.. ma nece ni da cuje.. na aupuhpoceo da izbacuje zivo ulje ..
kada se ja setim neke price .. da benzin izvetri a ostane ulje .. a ko za q nemam ni kap benzina ..
sta cu muvao se muvao .. pa se setim price da se vozi na nitro razredjivac :)--- uzmemjedan spric .. i malko sipam direknto u cilindar malko u karburator ..
i moj kum kao da proba on da ga upali .. ma nije ni poceo da pritiska kurblu upalio ko mina . i dobio taku turazu da ga ga digao na zadnji tocak .. udario prednji tocak u auto i krenuo njega da dere od zid .. jadan kum ruka mu skroz odrana ... radio tako 10 sec i sam se ugasio ..
znaci nemogu da vam objasnim koliko je tu jacine i snage bilo .. tako da ona prica zsa nitro je verovatno istinita ...
sura cu mu dokupiti goriva pa da dospem ..
i evo jedne slicie .. mrak je bio lpa se jako oshe vidi :(
(http://img703.imageshack.us/img703/3269/28122010301.jpg) (http://img703.imageshack.us/i/28122010301.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
samo sto definitivno masinu i volan ovih dana farbam u mat crno ..
-
Sipaj mu jos slobodno... Pa da vidis koliko ce da ti traje masina tapsac
-
ma to samo na miniusu .. da malko razbije led oko cilindra:)