Autor Tema: ELEKTRIČNI AUTOMOBILI: JE LI U PITANJU NAJVEĆA PREVARA DO SADA, ILI...  (Pročitano 36362 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže pokemoni

  • VW Početnik
  • Poruke: 186
  • Age: 41
  • Lokacija: Vrsac
  • Karma: +7/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Passat B8 E golf
Odg: ELEKTRIČNI AUTOMOBILI: JE LI U PITANJU NAJVEĆA PREVARA DO SADA, ILI...
« Odgovor #220 poslato: Septembar 15, 2024, 10:12:35 pre podne »
da potrosnja na brzini od 130 je velika oko 18-20 kw jer auto ima jednu brzinu.Sto se tice potrosnje struje uglavnom ga punimo nocu jeftinija tarifa trofazni punjac puni se oko 4,5 h .Prosecna potrosnja struje na 2300 km je bila 15 kw na 100 km.Cena struje u dnevnoj
tarifi oko 16 din kw  16 x15 240 din /100 km ,cena punjenja nocu 4,5 dinkw 4,5 x15 68 din 100 km.Nekada punimo preko dana a ima tu i nekih akciza tako da sam napisao da je prosek oko 100 din / 100 km ako se uglavnom puni nocu dok spavate.Elektricni auto je jako isplatljiv po meni ako vozite kao moja supruga svaki dan na posao 50 km,cekamo prvi racun pa cu tacno i objaviti za koliko nam je skocila cena na racunu.Nije bas isplativo punjenje na brzim punjacima jer se samo kod nas punjenje naplacuje po minutu punjenjs a ne po Kw struje koliko ste potrosili.

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3470
  • Age: 40
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Toyota
Odg: ELEKTRIČNI AUTOMOBILI: JE LI U PITANJU NAJVEĆA PREVARA DO SADA, ILI...
« Odgovor #221 poslato: Septembar 15, 2024, 12:10:20 posle podne »
to za punjače je i ovde mešano, negde računaju kw, negde minute, negde kombinovano, negde minute nakon što je na 100%, itd.
što su brži to je skuplje, generalno je varijanta kao kod vas najbolja.
lollol

Van mreže pokemoni

  • VW Početnik
  • Poruke: 186
  • Age: 41
  • Lokacija: Vrsac
  • Karma: +7/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Passat B8 E golf
Odg: ELEKTRIČNI AUTOMOBILI: JE LI U PITANJU NAJVEĆA PREVARA DO SADA, ILI...
« Odgovor #222 poslato: Septembar 15, 2024, 12:37:43 posle podne »
Saljem link na kome mozete proveriti parametre za svaki elektricni auto podaci su realni i to u sustini mozete i ocekivati od vozila.Ima raznih podataka u oglasima kada prodaju auto koji nisu realni
https://ev-database.org/car/1087/Volkswagen-e-Golf

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13201
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +201/-78
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: ELEKTRIČNI AUTOMOBILI: JE LI U PITANJU NAJVEĆA PREVARA DO SADA, ILI...
« Odgovor #223 poslato: Septembar 15, 2024, 01:19:29 posle podne »
Domet zimi na auto-putu 130km? Znaci da bi bio siguran, moras da punis na ravno 100km?
Koliko te je kostao taj Golf?

Van mreže pokemoni

  • VW Početnik
  • Poruke: 186
  • Age: 41
  • Lokacija: Vrsac
  • Karma: +7/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Passat B8 E golf
Odg: ELEKTRIČNI AUTOMOBILI: JE LI U PITANJU NAJVEĆA PREVARA DO SADA, ILI...
« Odgovor #224 poslato: Septembar 15, 2024, 01:44:54 posle podne »
To za domet zimi je za sistem sa  klasicnim standardnim grejacem kabine,ja konkretno imam i toplotnu pumpu koja greje kabinu preko klima kompresora nesto kao inverter klima kucna.Samim tim zbog ustede na grejanju bi domet bio malo veci fabrika kaze do 30 %.Sve zavisi koje su vase dnevne potrebe auto je jako stedljiv i ekonomican po gradu i gradskoj voznji.Placen u Norveskoj oko 11000e

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9906
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +221/-53
  • Auto: Lada 2104
Odg: ELEKTRIČNI AUTOMOBILI: JE LI U PITANJU NAJVEĆA PREVARA DO SADA, ILI...
« Odgovor #225 poslato: Septembar 15, 2024, 02:02:47 posle podne »
Jos bolje na webasto kao kod kangoo-a. Oko 10-15L dizela stane

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4931
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +199/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: ELEKTRIČNI AUTOMOBILI: JE LI U PITANJU NAJVEĆA PREVARA DO SADA, ILI...
« Odgovor #226 poslato: Septembar 15, 2024, 06:11:31 posle podne »
To za domet zimi je za sistem sa  klasicnim standardnim grejacem kabine,ja konkretno imam i toplotnu pumpu koja greje kabinu preko klima kompresora nesto kao inverter klima kucna.Samim tim zbog ustede na grejanju bi domet bio malo veci fabrika kaze do 30 %.Sve zavisi koje su vase dnevne potrebe auto je jako stedljiv i ekonomican po gradu i gradskoj voznji.Placen u Norveskoj oko 11000e
Maximum sto sam uspio preci sa takvim autom po gradu je bio 245 km. Zimi nisam ni pratio jer su bile zime blage ne ispod 8°. Prvo sto je crklo na njemu nakon dva mjeseca je bila bravica poklopca utikaca (rezervoara): Presao sa njim 55.000 km i sreca otisao u vjecna lovista sto dalje od mene.
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže pokemoni

  • VW Početnik
  • Poruke: 186
  • Age: 41
  • Lokacija: Vrsac
  • Karma: +7/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Passat B8 E golf
Odg: ELEKTRIČNI AUTOMOBILI: JE LI U PITANJU NAJVEĆA PREVARA DO SADA, ILI...
« Odgovor #227 poslato: Septembar 15, 2024, 06:20:44 posle podne »
Nije golf ni najbolji ni jedini,jednostavno preneo sam svoje skromno iskustvo.Za EV sa ozbiljnim dometor od bar 500km dosta kosta cak i polovan i ja sam bio skeptican oko mnogih stvari video sam da je to u praksi odlicno bar za sada ili do prvog veceg kvara.Posedujemo i dizela,u ovih mesec dana standardnih potreba voznje sam sve potrebe resavao golfom bez usputnog punjenja.Sledeci plan je da se uskoro resimo dizela i uzme neki ozbiljniji EV sa dosta ozbiljnijom baterijom.Ovo nam je prvi elektricni auto,za kupovinu smo se odlucili prvenstveno iz ekonomskih razloga jer su nam mesecni racuni za gorivo oko 25000 din plus ostalo redovno odrzavanje koje EV vozilo nema
« Poslednja izmena: Septembar 15, 2024, 06:30:17 posle podne od strane pokemoni »

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1995
  • Age: 49
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +97/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: ELEKTRIČNI AUTOMOBILI: JE LI U PITANJU NAJVEĆA PREVARA DO SADA, ILI...
« Odgovor #228 poslato: Oktobar 16, 2024, 11:47:10 pre podne »
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3470
  • Age: 40
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Toyota
Odg: ELEKTRIČNI AUTOMOBILI: JE LI U PITANJU NAJVEĆA PREVARA DO SADA, ILI...
« Odgovor #229 poslato: Oktobar 16, 2024, 06:53:28 posle podne »
lollol

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13201
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +201/-78
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: ELEKTRIČNI AUTOMOBILI: JE LI U PITANJU NAJVEĆA PREVARA DO SADA, ILI...
« Odgovor #230 poslato: Oktobar 17, 2024, 09:44:25 pre podne »
Pola cari voznje starih automobila je u zvuku motora/auspuha i rucnom menjacu, ne kapiram ovaj trend konvertovanja klasika u EV. Za mnogo manje pare je u Nemackoj mogao da spuca R32 motor i da dobije isto ubrzanje sa 10 puta vise zabave. Slag na tortu su kineske kopije BBS-a..  wacko

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3470
  • Age: 40
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Toyota
Odg: ELEKTRIČNI AUTOMOBILI: JE LI U PITANJU NAJVEĆA PREVARA DO SADA, ILI...
« Odgovor #231 poslato: Oktobar 17, 2024, 06:38:00 posle podne »
Pa lakše je prekalemiti šta god, kad u osnovi nema 101 kompjuter. Ja se delimično slažem sa tobom, al zavisi opet od motra i menjača. Kakav ručni i atmosferac da šiba u obrtaje, naravno.. Sad Yugo i "neće u prvu" bolje da ode u EV varijantu :D
Ako je cilj da izgleda lepo i sa njime ćeš se vozikati lagano kao daily, onda što ne bi bio na struju?

Ne znam baš dal je jeftinije R32 u Mk2 .. sam motor ok, ali ne možeš tako TUV da prođeš, ima cele peripetije kad ideš na toliko jači motor. Po gomili država nešto tog tipa uopšte nije dozvoljeno zakonom (slovenija,italija,španija,francuska), dok EV konverzije jesu, čak dobijaš subvencije za obavljeno. I dalje treba 101 papir, al je legalno moguće.
lollol

Van mreže jerotije318

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 773
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +5/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat b5.5
Odg: ELEKTRIČNI AUTOMOBILI: JE LI U PITANJU NAJVEĆA PREVARA DO SADA, ILI...
« Odgovor #232 poslato: Oktobar 17, 2024, 07:42:19 posle podne »
Anketa kaze 18 : 3
Samo VW

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1995
  • Age: 49
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +97/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže jerotije318

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 773
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +5/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat b5.5
Samo VW

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13201
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +201/-78
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: ELEKTRIČNI AUTOMOBILI: JE LI U PITANJU NAJVEĆA PREVARA DO SADA, ILI...
« Odgovor #235 poslato: Oktobar 19, 2024, 01:06:37 posle podne »
Guarana, ti stvarno mislis da ovi sto odrade EV konverziju voze ta stara kola svaki dan?
Nije pogon najbitnija stavka da modernizujes golfa dvojku, a nije ni lako voziti old tajmera kao dejli, znam iz licnog iskustva.
Juga jos nisam video da je neko prebacio na struju, ali ima brdo pravih klasika, tipa 911 i sl. wacko
Ovaj lik je Nemac ako se ne varam i tamo moze da se odradi sve, siguran sam da samo baterije kostaju vise od celog R motora ili nekog turbaka da se nasvira na 250+ konja.
Zašto mislis da bi procedura u Nemackoj bila iole laksa ako se ubaci el. motor? Za ovu snagu verujem da moraju isto jace kocnice itd.

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3470
  • Age: 40
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Toyota
Odg: ELEKTRIČNI AUTOMOBILI: JE LI U PITANJU NAJVEĆA PREVARA DO SADA, ILI...
« Odgovor #236 poslato: Oktobar 19, 2024, 07:12:43 posle podne »
Pa mislim, inače je baš bezveze - tu se slažemo 100%.
Ja se ne bi baš složio oko daily oldtimera, vozio sam mesecima "za foru" i sem serva nije bilo nekih poteškoća.

Kod nemaca kao i ovde možeš da ubaciš bilo koji motor iz te generacije sa 15 minuta papirologije. Ako hoćeš noviji a iste ili manje KW to može a nešto je više papirologije. Stariji ne možeš nikako. Noviji ako hoćeš a prelazi 30% originalne snage, moraš da ideš na poseban tehnički i proceduru i to traje,košta i često ne pije vodu bez 101 propratne stvari.
Kod EVa se za KW računa nazivna snaga na 1h, koja je obično 3x manja od "prave", tako da pada pod ovu drugu kategoriju.

Za R nije samo motor.. ako menjaš moraš da menjaš motor, pumpu, menjač, osovine, kvačilo, kompjuter, ako si pametan pride još kočnice, amortizere, ojačanja šasije, sedišta. Većina hobi projekata pokupi slupan EV kome su baterija , inverter i motor ok i to je to. Recimo ovako nešto: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20163823&display=BMW%20i3 - 6000e, 125KW, 33KW baterija .. treba ti pedala gasa i adapter za kvačilo od custom stvari.
lollol

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13201
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +201/-78
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: ELEKTRIČNI AUTOMOBILI: JE LI U PITANJU NAJVEĆA PREVARA DO SADA, ILI...
« Odgovor #237 poslato: Oktobar 19, 2024, 09:30:42 posle podne »
6000e za 125kw? Kupis 1.8t komplet donora za soma evra i uz Stage 1 imas vise konja od ovog. Komplet generalna, remont turba itd. izadju jos 2K max i dobijes nov pogon, a ovo je i dalje macka u dzaku.
Mislim da previse pojednostavljujes EV konverziju, ne bih rekao da je toliko lako ubaciti i smestiti baterije u auto koji za to nije bio predvidjen. Poluosovine isto moras da stavis jace, isto kao i za jaci benz motor, kao i kocnice, ojacanje sasije itd, nema nikakve razlike, kilowati su kilowati, pogotovu sto ce EV da bude tezi.

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3470
  • Age: 40
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Toyota
Odg: ELEKTRIČNI AUTOMOBILI: JE LI U PITANJU NAJVEĆA PREVARA DO SADA, ILI...
« Odgovor #238 poslato: Oktobar 19, 2024, 11:25:13 posle podne »
Kako sad sa R32 na 1.8T ? :P
Baterije su još najmanji problem, sve su ko lego sastavljene, rastaviš i kablom povežeš i to je to. Adapter napraviti sa EV motora na SUS kvačilo je najveći problem kad nije nešto već rađeno i da neko štanca da se kupi prosto.

Ne pričam napamet, spremio sam i auto i pare da pakujem i opciju A i opciju B, jeba je i naći ekipu koja to zna i hoće da sastavi, a nakon što sastavi je opet jeba legalizovati sve. Nema u nemačkoj "vodi se na 1.6d" :D

Za DE specifično je @paul 100x bolje upućena osoba kakvo je stanje trenutno.
lollol

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13201
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +201/-78
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: ELEKTRIČNI AUTOMOBILI: JE LI U PITANJU NAJVEĆA PREVARA DO SADA, ILI...
« Odgovor #239 poslato: Oktobar 20, 2024, 06:58:24 pre podne »
Pa 1.8t umesto R32, jer si ti dao primer donora za 6000e koji ima 125kw, ne 200.

O tome koliko majstora vise ima za benz motor swap necu ni da pricam, kao i delova. Preko imas bukvalno i struju plug and play spremnu za 300e ako recimo hoces da ubacis G60 u golfa keca i sl.