Skorašnje poruke

Stranice: [1] 2 3 ... 10
1
VW tehnički kutak / Odg: BLIC Pitanja
« Poslednja poruka od strane BladeBG poslato danas u 07:00:08 posle podne »
Hvala obojici na savetima i mišljenju :46, hladnjak se neće krpiti, biće zamena.
2
VW tehnički kutak / Odg: BLIC Pitanja
« Poslednja poruka od strane Madison poslato danas u 04:14:32 posle podne »
Stop Leak sam ja na kabriju stavio pre 10+ godina i resio mi je problem, i dalje je isti hladnjak na autu, ali nije curelo nigde, nego se samo blago dimio hladnjak na jednom mestu kad se skroz zagreje antifriz. Za curenje tesko da moze da pomogne.
3
Felne i pneumatici, goriva i tečnosti / Odg: Zimske gume - Vaša iskustva, preporuke, saveti...
« Poslednja poruka od strane PaulGT poslato danas u 02:49:15 posle podne »
Nije Džip već je Passat B8 4x4.
Tako pise u tabeli, pritisak u gumama od 2,7-3,2bar.
Negde sam procitao da se rezervna duva 0,5bar vise od vožene gume, pa da proverim.
Znao bi zameniti gumu ali bi to VEOMA TEŠKO mogao sam, invalid sam i krećem se u inv. kolicima... (jbg, tako pao pasulj u jednom momentu)
Nekad nisu ni naši putevi mnogo bolji od neke vukojebine, makadama i sl. terena... (jbg)
Ne bi polovnu kupio sem da sam izdero vozenu i rezervnu i da mi posluzi do prvog vuklanizera koji radi i ima odgovarajucu gumu ili par guma, a naročito mi je milo traziti vuklanizera nedeljom, praznicima kad Marfi najčešće i dolazi do izražaja u svom delovanju. (jbg, meni bi bačena šnita hljena pala na namazano u 90% slucajeva)
Meni se skoro uvek cini da su gume malo "legle" a nisu, vec budu na tom najnižem pritisku... manometar zna, oko vara.

Nego ima li razlike u ove prve tri gume sem u imenu i ceni?
Da li je drugaciji materijal, guma i slojevi od koje se prave?
I meni se za rezervu uzima sto jeftinije ali novo, kako god ako drzi vazduh poslužice i 300km do kuće ili prvog radnog dana.

Kanda ce biti Orium 215/60 R16 komada 1 za 6.124din (za sada)

Majstore dragi. Svaki auto sa pogonon na sve kotace mora imati sve cetri iste gume (izuzetci MB, BMW, Porsche kojima je drugaciji proracun na izlaznim osovinama). Ne samo iste dimenzije nego isti i proizvodac i model. Svako kemijanje dovodi do nabiraranja u mjenjacu i selektoru koji rasporeduje naprijed i nazad i rezultira kvarom. Moze se kratka relacija preci sa bilo kojom zamjenskom koja u obimu ne odudara puno od ostale tri. Tako da stavis bilo koju u gepek isto ti se pise ako jednu razgulis moras uzeti sve cetri ponovo. Jedino ako je stara par mjeseci i nije presla neke kilometre da ne odudara od nove
Mini pitanje, nisem nikad gledao upustvo, al me kopka.. ako je haldex a ne torsen, tako da je većinu vremena pogon na 2 točka, zar isto važi?

Gu automatski nabire cim su raspar gume. Neces nigdje ni procitati jer svi vole promjeniti dio koji je skuplji. Da postavis na prednji pogon razlicite gume dobije se luft u diferencijalu, a 4x4 je jos osjetljiviji. To sto govore da je vecinu vremena spogon samo na 2 tocka lazu. Kardan okrece uvjek i pumpa radi uvjek, a elektronika odreduje kada bio haldex bio torsen kolika sila ide u Diff. U odredenim situacijama i odredenom momentu trebali bi senzori da pustaju silu okretanja. U praksi uvjek pusta minimalno 15% sile. Na mom autu je programirano u omjeru 60/40 u korist prednji-zadnji a isti je sistem kao na ovom passatu.
Laicki receno obuci razlicite cipele i probaj hodati
4
VW tehnički kutak / Odg: BLIC Pitanja
« Poslednja poruka od strane PaulGT poslato danas u 02:35:42 posle podne »
Blade mora se kompletan prednji kraj skinuti sto i nije neko mudro slovo. Svaki taj stop leak uvjek napravi vise stete. Novi hladnjak i polako u rastavljanje. Ide lakse i brze nego na Passatu vjeruj.
5
VW tehnički kutak / Odg: BLIC Pitanja
« Poslednja poruka od strane BladeBG poslato danas u 10:58:11 pre podne »
Imam jedan, kako je to sada moderno da se kaže, izazov, mada ja više volim po staromodnom da kažem, problem...treba da rešim curenje hladnjaka na jednom autu. Vlasnik se žali da mu gubi vodu, našao sam da malo curi hladnjak sa donje desne strane. Do sada na svojim automobilima i drugim na kojima sam to rešavao, uglavnom sam menjao hladnjake. A ti hladnjaci su se ili lako i brzo menjali, jer je sve bilo dostupno bez mnogo skidanja drugih delova ili sam znao tačno kako treba, npr. kada sam jednom menjao na mom Passatu, znao sam kako ide, pa je išlo brzo.

Ovo je Renault Scenic 2, minivan, a to su automobili koji su sami po sebi uglavnom zbog skučenosti motornog prostora teški za rad. Na internetu nigde ne mogu da nadjem kako se skida hladnjak i šta treba prethodno da se skine, da bi se hladnjak skinuo. Niti je vlasnik neki ljubitelj automobila, nego je u fazonu: ,,Namesti mi to samo da ide".

Šta je poenta ovog, možda za nečiji pojam glupog, iznad napisanog teksta?

U ovom slučaju posegnuo bi za nekim ,,stop-leak coolant" sredstvom, a što nikada do sada nisam. Moje pitanje za vas je koliko je to bezbedno u smislu da ne napravi neki drugi problem, tipa da zapuši mali hladnjak? Da li je neko rešavao na taj način ovakav problem i koliko je to bilo trajno i uspešno?

Hvala puno na odovorima unapred!
6
In Car Electronics (ICE) / Passat B5.5: LCD displej treperi kad je auto ugašen
« Poslednja poruka od strane Nabukodonosor poslato juče u 10:06:58 posle podne »
Pozdrav svima. Pre par dana uveče prolazim pored auta (Passat B5.5 1.9 TDI) i vidim LCD displej na tabli treperi. Ključ nije u autu bio, auto nije bio zaključan. Skinem kleme i sutradan odem kod drugara na dijagnostiku da mi vidi jel ima neka greška. Nema. U vožnji ne primećujem ništa čudno. Klip je ispod. Jel ima neko ideju šta može da bude, i šta da gledam?

https://youtu.be/VhzDsloi-Cs
7
Golf 7 / Jetta / Odg: 7 R
« Poslednja poruka od strane Pekar poslato juče u 07:56:42 posle podne »
Nisu jos stavljeni tockovi samo da izbacim za sad dve slicke :)





8
Razne Teme / Odg: Zna li neko za ovaj sajt ?
« Poslednja poruka od strane bogdanPG poslato juče u 01:53:48 posle podne »
Nepotpun da kazem...bolji carvertical...barem meni dao bolji izvjestaj ako se uopste moze osloniti na to
9
Zabava i kultura / Odg: Vicevi :)
« Poslednja poruka od strane jerotije318 poslato juče u 11:33:06 pre podne »
460204867-940106681493106-2375100555740990087-n" border="0
10
In Car Electronics (ICE) / Passat b5.5 led (z)migavci
« Poslednja poruka od strane Francy poslato Septembar 16, 2024, 09:21:10 posle podne »
Pozdrav imam passata b5.5, nabavio sam led zmigavce canbus. Auto ima fabricku kuku, u gepeku imam neki relej(un05 flash control). Kad stavim led zmigavce leva strana treperi normalno i ne cuje se taj relej u gepeku. Cim upalim desnu stranu cuje se taj relej u gepeku i brzo treperi. Kako zaobici taj relej posto kuku ne koristim.
Hvala unapred.
Stranice: [1] 2 3 ... 10