Gasi mi se Turbina - kad auto predje 3000 obrtaja 4 ili 5 brzinom, ugasi turbinu i ide kao traktor, sve dok ga ne ugasim i upalim ponovo, i onda na 3000 obrtaja opet isto. Zamenio sam map senzor, ocistio maf, sva creva pregledana, polugica od aktuatora ne glavi, svi padametri dobri, dok ne ugasi turbinu, a ona je ciscena pre godinu dana, ali mi se odmah posle ciscenja vratio problem. Katalizator sam izvadio, i ugasio egr, ali i dalje isto. Na dijagnostici prijavljuje gresku 17965/p1557 charge pressure control-positive deviation. Magnetni ventil n75 ni creva nemaju veze sa ovim jer bi oni uvek davali negative deviation, ali sam ih svakako pregledao. Turbina je dobra, ne zvizdi i ne trosi ulje. U pitanju je Audi A4 B6 1.9 tdi 2002 god. 101ks kodne oznake AVB. Lik od koga sam kupio auto je rekao da je menjana instrument tabla, i kad stavimo auto na dijagnostiku i oznaku AVB, ne pise koji parametar je za sta, vec pise kada se odabere oznaka AVF. Molim za pomoc jer se vec godinu dana vucem po majstorima, i niko ne zna sta je.