Pozdrav svima !!!!
Imam golfa 2 1.8 sa gasom, nekada je bio GTI, medjutim u medjuvremenu mu je zamenjen originalni motor za motor 1.8 RP 90KS i stavljen
karburator PIERBURG 2E2, pa tako sada imam mnogo raskačenih neupotrebljivih priključaka.......
PROBLEM
je u tome što pri hladnom satartu digne obrataje na 1400-1800 o/min i kako se motor zagreva tako postepeno spušta obrataje do 1000 o/min,
probao sam da ponovo povežem sve vakum cevi i zamenih ih novima, da štelujem vakum ventil za donju klatnu gasa, zamenio TTV ventil....., medjutim ništa od toga nije
uspelo da reši problem sa visokim obratjima. PRIMETIO SAM DA JEDNA ŽICA SA POKLOPCA DOVODA VRUĆE VODE U KARBURATOR STOJI OTKAČENA PA SE PITAM
DA LI JE TO MOŽDA NEKAKAV ELEKTRO GREJAČ AUTOMATSKOG SAUGA KOJI BI TREBAO DA BUDE PRIKAČEN NA NEKI RELEJ KOJI JA OČIGLEDNO NEMAM U GOLFU, I AKO
JESTE DA LI NEKO ZNA KAKO DA POVEŽEM TAJ GREJAČ ILI GA ISPITAM DA LI JE UOPŠTE ISPRAVAN, TAKODJE ME INTERESUJE DA LI NEKO ZNA ČEMU KONKRETNO SLUŽI ONA VAKUM MEMBRANA KOJA JE POVEZANA NA ZELENU VAKUM POSUDU I SERVO KOČNICU (KOJA JE NJENA ULOGA) ????????
U nadi da će neko znati odgovor na moja pitanja unapred sam zahvala !!!!!