Autor Tema: Karburatori (opšta diskusija i rešavanje problema)  (Pročitano 48038 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže cvijander

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3858
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +47/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 Tas+Mexico
« Poslednja izmena: Novembar 12, 2016, 11:22:10 posle podne od strane Joca »

Van mreže acakololec

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 487
  • Age: 35
  • Lokacija: Kosovo i Metohija, s.Kololec
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Karburatori
« Odgovor #1 poslato: Decembar 18, 2010, 11:54:35 posle podne »
Ovo je trebalo odavno da se uradi. Umesto da pomazemo jedno drugo, razmenjujemo iskustva i resavamo probleme sa nasim karburatorima mi trazimo odgovore po drugim forumima.
14henry imas pivo od mene.  beer

Evo jos jedan link sa dosta materijala.

http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page03_carb

Osim postavljanja linkova moze i da diskutujemo oko problema i resavanju istih.

 ;) beer
Kažiprst! Najstariji merni instrument.Meri brzinu,temperaturu, vlažnost, dubinu, širinu,visinu, zapreminu, struju, napon, otpor, tvrdoću, gustinu, viskoznost, pH vrednost...

Van mreže acakololec

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 487
  • Age: 35
  • Lokacija: Kosovo i Metohija, s.Kololec
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
« Poslednja izmena: Decembar 19, 2010, 12:54:52 pre podne od strane acakololec »
Kažiprst! Najstariji merni instrument.Meri brzinu,temperaturu, vlažnost, dubinu, širinu,visinu, zapreminu, struju, napon, otpor, tvrdoću, gustinu, viskoznost, pH vrednost...

Van mreže Potaman

  • -eurolizard-
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1483
  • Age: 41
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +53/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II 1.6 petrol
Odg: Karburatori
« Odgovor #3 poslato: Decembar 19, 2010, 01:50:07 posle podne »
Probajte skinuti fajl, moracete da se registrujete. Koliko se secam.
Izuzetna pomoc. Dosta podataka i tako tih popracki i stelovanja.

http://www.scribd.com/doc/2228645/Autodata-Carburador
 ;)


Upravo sam proverio, postoji PDF fajl, moracete da se registrujete i to je to. Velicina fajla je 42mb.
Registrujete se preko sajta sa kog skidate a ne preko facebook naloga.
[/color]
« Poslednja izmena: Decembar 19, 2010, 01:58:42 posle podne od strane potaman »

Van mreže acakololec

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 487
  • Age: 35
  • Lokacija: Kosovo i Metohija, s.Kololec
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Karburatori
« Odgovor #4 poslato: Decembar 21, 2010, 03:11:33 posle podne »
E ovo je cist karburator  tapsac


« Poslednja izmena: Januar 11, 2011, 05:46:21 posle podne od strane acakololec »
Kažiprst! Najstariji merni instrument.Meri brzinu,temperaturu, vlažnost, dubinu, širinu,visinu, zapreminu, struju, napon, otpor, tvrdoću, gustinu, viskoznost, pH vrednost...

Van mreže cvijander

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3858
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +47/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 Tas+Mexico
Odg: Karburatori
« Odgovor #5 poslato: Decembar 21, 2010, 11:22:57 posle podne »
Koji je to model ? ;)

Van mreže acakololec

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 487
  • Age: 35
  • Lokacija: Kosovo i Metohija, s.Kololec
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Karburatori
« Odgovor #6 poslato: Decembar 21, 2010, 11:27:45 posle podne »
Oo na slici je 2E2.
Kažiprst! Najstariji merni instrument.Meri brzinu,temperaturu, vlažnost, dubinu, širinu,visinu, zapreminu, struju, napon, otpor, tvrdoću, gustinu, viskoznost, pH vrednost...

Van mreže cvijander

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3858
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +47/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 Tas+Mexico
Odg: Karburatori
« Odgovor #7 poslato: Decembar 22, 2010, 01:49:49 pre podne »
odlicno hvala beer

Van mreže cvijander

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3858
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +47/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 Tas+Mexico
Odg: Karburatori
« Odgovor #8 poslato: Februar 09, 2012, 03:57:23 pre podne »

Van mreže Vlada BP

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 266
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Karburatori
« Odgovor #9 poslato: April 26, 2012, 02:39:13 posle podne »

Van mreže acakololec

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 487
  • Age: 35
  • Lokacija: Kosovo i Metohija, s.Kololec
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Karburatori
« Odgovor #10 poslato: April 26, 2012, 09:28:32 posle podne »
Lepo je kupiti novi karburator ali mislim da ma koliko da je tvoj stari karb pokvaren za manje od 120eura moze da se dobro sredi u nekom servisu.
Kažiprst! Najstariji merni instrument.Meri brzinu,temperaturu, vlažnost, dubinu, širinu,visinu, zapreminu, struju, napon, otpor, tvrdoću, gustinu, viskoznost, pH vrednost...

Van mreže Vlada BP

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 266
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Karburatori
« Odgovor #11 poslato: April 26, 2012, 10:27:20 posle podne »
Zaza me ler gas i isao sam vec dva puta da mi to rade kao i saug i sad me ler zeza. Bio sa u N.Sadu u servisu Biser i taj covek mi kaze da mi je otislo nesto sa strane, ne znam kako se zove, pa me zato zeza ler gas. To je on iskljucio da radi bez toga, ali evo sad me opet ler zeza.
 Na ovaj karburator sam slucajno naletio pa reko da se posavetujem sa vama odavne da li da ga uzmem ili ne ???
I da, trosi kao tenk
« Poslednja izmena: April 26, 2012, 10:30:46 posle podne od strane Vlada BP »

Van mreže kloc90

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Lokacija: tuzla
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf2
Odg: Karburatori
« Odgovor #12 poslato: Januar 16, 2013, 12:07:46 pre podne »
De ako neko zna da objasni cijelo podesavanje suga na pierburg-u 2e2 detaljno jer na ovom likovima je na stranim jezicima pa nisam sve najbolje pofato, et ako vam nije mrsko POZZ

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #13 poslato: Januar 02, 2014, 05:18:28 posle podne »
 Pierburg 2E2, ima automatski sauh, koji se sastoji iz dva podsistema i to:
 - vakumskog dela ( vakumski aparat od crne plastike ) i
 - termickog dela ( kroz kuciste termickog dela prolazi rashladna tecnost ).

    Ako je neispravan vakumski deo sauha, kod prvog paljenja kad je sauh potpuno aktivan ( gornji leptir zatvorio usis vazduha u difuzoru I grla ), motor ce raditi kao na tri cilindra i iz auspuha ce izlaziti crni dim. Ako bi ste skinuli bilo koju svecicu, njihova boja je crna od garezi.

   Ako je neispravan termicki deo sauha, izgubice te obrtaje ( do 2000 0/min. maksimalno, kad je spoljna temperatura  5 stepeni i niza ). Motor ce upaliti, ali zbog malih obrtaja, motor ce se gasiti ili prilicno nemirno raditi dok se ne ugasi.
« Poslednja izmena: Januar 02, 2014, 05:36:15 posle podne od strane Ivan »

Van mreže HaridiyaN

  • VW Početnik
  • Poruke: 90
  • Lokacija: Pozarevac
  • Karma: +5/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 ex/Golf 4
Odg: Karburatori
« Odgovor #14 poslato: Januar 02, 2014, 06:55:36 posle podne »
Uh druze pisi malo vise o problema,ja imam problem vakumskog dela jer mi izgleda vrisnuo onaj crni vakum a prosli karburator mi je vrsinuo skroz pa sam jedva nasao drugi.Trenutno mi lose radi kao na 3 klipa prvih nekoliko min i posle ceo dan pali normalno i sauh radi sve super dok ne prenoci videcu kako ce da bude kad se promeni vakum

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #15 poslato: Januar 02, 2014, 07:35:06 posle podne »
    Neznam zasto do sada nije otvorena tema  - podrska u popravci karburatora na vw vozila - , u kojoj sam spreman da savetima pomognem clanovima. U resavanju problema sa karburatorima, koja izgleda ovako:

                                                                                           POSTOVANI FORUMASI
   
      Neznam da li je tema -KARBURATORI-, jos aktuelna. A ko jeste, mogao bih da pomognem nasim clanovima, u resavanju njihovih problema sa losim radom motora zbog karburatora.
     Trudicu se da na jednostavan nacin objasnim, kako mozete, da neke popravke na karburatoru, uradite sami. Jer sve popravke sigurno necete moci uraditi, sto zbog rezervnih delova, sto zbog odgovarajuce opreme.
     Kod samog rada na karburatoru, treba biti krajnje obazriv i temeljan u samom radu. Da se zbog povrsnog rada, auto nebi zapalio, ali ako se pridrzavate saveta, kako se pojedine popravke rade. Mislim, da nece biti nikakvih problema i da ce te biti zadovoljni svojom popravkom na Vasem autu.

       Kod Vas je po svemu sudeci neispravan plasticni vakumski deo sauha, mozete ga proveriti tako sto ce te prikljuciti jedan kraj gumenog creva ( duzine 60-70sm, precnika 3-4mm ), na vakum aparatu ( prikljucak ima oznaku A ). Drugi kraj tog creva stavite u usta i stvarajte vakum, ako se pomera kotva na vakum aparatu i osetite da imate u ustima vakum, aparat je ispravan. I obrnuto, ako se kotva ne pomera, a prilikom stvaranja vakuma osetite da ulazi vazduh u crevo, vakum aparat je neispravan. Imam majstora koji kvalitetno remontuje te vakume i EGR ventile.

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #16 poslato: Januar 10, 2014, 06:22:39 posle podne »


            Mozemo slobodno reci da je karburator merni uredjaj, zadatak mu je da u svim rezimima ( hladni start, ler, srednji i visoki O/min. ) rada motora, pravilno izbalansira usisanu kolicinu goriva-benzina i vazduha. A da se pri tome dobije najveca snaga motora, sa sto manjom potrosnjom goriva i manjom emisijom stetnih izduvnih gasova.

            Radi na principu vakumskog usisavanja goriva i vazduha, kroz predvidjene otvore ( dizne ).

            Karburatore mozemo podeliti:
                                 - prema broju grla, na jednogrle i dvogrle,
                                 - vrsti hladnog starta-sauha, sa rucnim i automatskim i
                                 - prema nacinu otvaranja difuzora, sa siberom i sa leptirom.

           Ima puno proizvodjaca karburatora, ja cu navesti neke: ZENIT, SOLEX, WEBER, PIERBURG, KEIHIN, FORD, VARAJET, STROMBERG,
OZONE, MIKUNI i druge marke.

           Kad nam je povecana potrosnja goriva, kad nam auto ujutru tesko pali, kad se oseca trzanje motora, kad imamo knedlu kod dodavanja gasa i td., to je vise nego dobar znak da treba nesto preduzeti.


                                                      welcome1                   :welcome:               welcome1   

Van mreže Ivan Gavrilko

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 255
  • Age: 28
  • Lokacija: Beograd, Avala
  • Karma: +9/-4
  • Pol: Muškarac
  • Samo polako i pun gas :)
  • Auto: Golf 2
Odg: Karburatori
« Odgovor #17 poslato: Januar 11, 2014, 04:56:51 pre podne »
Pozzz ljudi ja imam jedan problem u vezi karburatora  PIERBURG 2e ja mislim (dvogrlni karburator) vozim golf 2 1.6 motor 90 godiste benzin+gas e problem je u tome kad je hladan ja ga upalim on digne obrtaje na 2000 hiljade i kad digne njegovu temperaturu on drzi jos uvek na 2000 ili 1800 obrtaja znaci ne spusta ispod uopste lepo ide ne trokira kad je hladan niti ista drugo al dok na plin kad ga palim kad je hladan on oce da se ugasi i moram malo da drzim gas da se ne bi ugasio i kad digne nekih 40 ili 50 stepeni on radi normalno na 1000 ili 900  e sad vas pitam sta je tu otislo jel zapeko mozda automatski sauh od kamenca ili nesto drugo ???

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #18 poslato: Januar 11, 2014, 04:46:17 posle podne »
    Ivane, kad je pravilno podesen plin i benzin, obrtaji motora moraju biti jednaki ili sa malom razlikom od 10-20 obrtaja. Kod tvog karburatora, neradi, ili je neko nepravilno podesio obrtaje hladnog starta-sauha. Pa su ti obrtaji stalno aktivni i kad je motor zagrejan.
    Sto se tice plina, normalno je da su ti smanjeni obrtaji ( jer ulazi tecan i hladan plin ), ali ne u tolikoj meri. Verujem da imas prebogatu smesu plina, jer kad se zagreje motor i isparivac, obrtaji motora mora da su isti, kao i kod benzina. Javi mi se na pp., koji ti je plinski sistem.

                                 majstor1 welcome1 majstor1

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #19 poslato: Januar 12, 2014, 11:10:34 pre podne »
     Karburator na nasem autu se sastoji iz veceg broja razlicitih delova, koji zajedno cine jednu celinu - karburator -. Ali krenimo nekim redom, grubo ga gledajuci, karburator se sastoji iz:
                       - poklopca
                       - tela i ( zavisi od konstrukcije )
                       - donjeg dela.

     Na poklopcu karburatora, koji je od aluminijumske legure, nalazi se odredjeni broj delova i to:
                       - brezoni-zavrtnjevi za pricvrscivanje kucista filtera vazduha ili usmerivaca cistog vazduha,
                       - plovka, obicno je od mesinga ili specijalne plastike,
                       - ventila za regulaciju kolicine goriva, obicno je od mesinga ili aluminijuma sa gumenim vrhom.
                       - dela mehanizma za sauh ( rucni ili automatski ),
                       - uvodnika goriva, mesingana cev i
                       - odredjenog broja kanala i kalibrisanih cevcica za odvod goriva i vazduha.
     
     Zadatak pokloca na karburatoru je da zastiti odredjenu kolicinu benzina u loncetu karburatora od:
                       - prosipanja,
                       - isparavanja i
                       - prljanja.

      Pored navedenog, zadatak poklopca je usmeravanja gotove smese ( vazduha-goriva )  u usisnu granu ( zavisno od konstrukcije ), punjenje lonceta, aktiviranje sistema hladnog starta i obogacivanje smese kod maksimalnih obrtaja motora.


                                                                   majstor1                    welcome1                        majstor1