Autor Tema: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!  (Pročitano 10446 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #20 poslato: April 01, 2014, 09:11:29 posle podne »
Ma u pravu si Wele 100%! A sto se tice svecica i ja sam za iridijumske opet, nego mi reci gde ih ti kupujes, ja sam ih uzimao u autokomercu bile 65eura al su mi postali sumnjivi nesto, par puta su mi poslali nekih delova sa livade tako reci, neke solje amortizera do ujutru skoro do haube iskocile.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6642
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +265/-171
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #21 poslato: April 02, 2014, 10:19:40 pre podne »
Za Lupa sam skoro poručio iz Amerike, izađu 20e, šalje mi prijatelj.
http://www.amazon.com/gp/product/B000UK1X5G/ref=ox_sc_sfl_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A3EJC2ZRE3TM8K

Na beju so oko 40e sa uračunatom dostavom za Srbiju, a čekaju se oko 7-10 dana

Kod našeg uvoznika su preko 70e  bonk

Za 1.8T koji je čipovan/modifikovan se savetuju stepen-dva hladnije svećice
NGK BKR7EIX
NGK BKR8EIX
« Poslednja izmena: April 02, 2014, 10:28:40 pre podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #22 poslato: April 02, 2014, 12:13:03 posle podne »
hvala Wele, a kako da znam da li je cipovan, moze li to dijagnostika da pokaze ili mora na dino? ovaj sumnja da jeste mada ja ne verujem.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6642
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +265/-171
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #23 poslato: April 02, 2014, 01:31:07 posle podne »
Slobodno uzmi NGK BKR7EIX bez da razmišljaš da li je čipovan ili ne.
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #24 poslato: April 02, 2014, 07:13:08 posle podne »
hvala Wele, porucicu ih na ebay i to je to, ok mi ta cena 40e da ne dajem skoro duplo ovde ako su to iste svecice.  :26

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #25 poslato: April 04, 2014, 11:21:31 posle podne »
kod mene su trenutno ove svecice, kupljene u autokomercu kostale 65eura,
NGK PFR6Q
[
 [url=http://www.dodaj.rs/?1i/pn/31iElt0m/svecice.jpg]

Van mreže MO

  • VW Početnik
  • Poruke: 13
  • Lokacija: BiH
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat 1.8T
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #26 poslato: April 06, 2014, 08:35:15 pre podne »
Druze ja sam skoro kupio Passat 5+ 1.8T sa e-gas sistemom i desio mi se isti problem da na vecim obrtajima prebaci na benzin. Odem kod majstora a on odmah posumnja na bocu i njen sigurnosni ventil. naime u boci je neki mali stift sa gumicom koji propusta plin cim das kontakt. cim ugasis auto taj stift zatvara dotok plina do isparivaca. tako mi je majstor objasnio laicki receno. to moze da bude na boci a ne mora.
Kad je izvadio auto ide normalno, gazo sam ga u crveno prve 3 brzine na plin.

kod tebe je nova oprena pa mozda nije to,ali ajde znaj kad danas svakakvih fuseva ima. Ali uvjek se ide od malih stvari ka vecima a ovaj stift se otkloni sa boce za 1 min. Pa probaj sa tim.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6642
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +265/-171
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #27 poslato: April 06, 2014, 10:59:56 pre podne »
Vlado ovo sto imas nisu irdijumske vec platinaste svecice.
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #28 poslato: April 06, 2014, 12:49:17 posle podne »
Hvala MO! On je nesto skidao plovak i petljao tamo al sta je radio ja ne znam. Sve je zivo pokusavao i sad ja ne mogu ni da pljujem po njemu dok ne otklonim sumnju sa svecicama itd, tj strujom, jer meni poceo da trza i na benzinu al dosta manje, a kazu plin je dosta osetljiviji pa na njemu vise zeza ako je do struje. Sad sam se da tako kazem o jadu zabavio sa ciscenjem motora od koksa da sad ne sirim ovde temu o tome pa sam ovaj problem stavio na cekanje.
Wele videh i ja da su platinaste kad nadjoh kutiju, mislio sam da su iridijumske. A ove platinaste mu po katalogu preporucuju pa sam ih zato uzimao, da ne uzimam opet ove nego one sto si mi rekao, NGK BKR7EIX?
« Poslednja izmena: April 06, 2014, 12:53:03 posle podne od strane vladegti »

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #29 poslato: April 06, 2014, 05:24:46 posle podne »
kad zex84 jednom rece da bi dizne trebale biti ubusene malo pod uglom, evo slika kako je to strucnjak kod mene uradio



Van mreže zex84

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 430
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +13/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf IV
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #30 poslato: April 06, 2014, 09:55:54 posle podne »
ne vidi se lepo na slici tj nije moguce oceniti ali sustina je da dizna ne bude pod uglom od 90 stepeni u odnosu na protok vazduha ili kontra,pogotovo na turbo motorima

nesto ovako otprilike.preterao sam sa uglom ali sustina je ta

« Poslednja izmena: April 06, 2014, 09:57:55 posle podne od strane zex84 »

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #31 poslato: April 07, 2014, 10:12:31 pre podne »
E pa jbg, Boga mi ga ovaj prilicno zabusio pod 90, neka druga usisna grana nekad... Ili bi ova mogla da se zatvori nekim cepovima pa druge rupe da se buse. Kad smo vec kod busenja, ja ga pitam pre ugradnje sta bude sa opiljcima kada se to busi, on kaze nista se ti ne sekiraj ima i za to resenje. Ok! Ja reko nesto bas. Namaze burgiju sa grafitnom masti i kao zalepi se i ostane na njoj, stvarno na njoj sila opiljaka al ipak usvira to unutra verovatno samo tako. Dal svi tako rade ili se neko smiluje da skine granu dok zabusi rupe za dizne?

Van mreže zex84

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 430
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +13/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf IV
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #32 poslato: April 07, 2014, 10:26:35 pre podne »
ma kakvo skudanje grane .to bas kad  nije pristupacno za busenje.proguta to motor ko od sale. skupi se to na tu mast i vrlo malo upadne. pa nije mi jasno ako ima svoj auto sa takvim motorom onda je valjda zabusio kako treba. ne treba bas onoliki ugao ja sam ono primera radi nacrtao ali treba pod blagim uglom da bi imao dobar odsis. jer vazduh iz turba da tako kazem sasece(cak i kod atmosferskog motora moze da se desi) plin tj nadvladavaju se pritisak plina koji je recimo 1.3 i turba 0.8 (lupam cifre primera radi) tako da plin vise nije 1.3 nego 0.5 i nemas dotoka dovoljno ako me razumes

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #33 poslato: April 07, 2014, 12:31:29 posle podne »
ma razumem i sasvim mi je logicno da je bolje pod uglom a ako mi je do toga problem nek se nosi on gde treba. kako sad da prepravim to a da ove rupe zatvorim. druga grana nema sta drugo jel?

Van mreže zex84

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 430
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +13/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf IV
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #34 poslato: April 07, 2014, 01:25:24 posle podne »
ma jok nije to nikakav problem ispraviti. sta se cimas,nemoj biti tako prek  biggrin sve je to gomila gvozdja
mogu te uvodnice u granu da se zaseku na vrhu pod uglom i da se zavrnu ponovo. mislim da je navoj na njima oko 10 tak milimetara a grana je negde oko 5 mm debljine tako da ima prostora. samo ti njemu predoci to znace on da resi nije lud. mada iskreno citajuci sve ove postove koje si napisao to bi mogao da bude dodatni ali ne i glavni problem.
ako imas trzanje i na benz to prvo resi pa ces lagano ovo resavati

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #35 poslato: April 07, 2014, 04:13:04 posle podne »
Da, u pravu si, prvo resavam ovo sa strujom pa onda obavezno to sa diznama. Hvala!  :26

Van mreže canibal86

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 395
  • Age: 33
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +7/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #36 poslato: April 07, 2014, 08:52:46 posle podne »
Druze Stag kontroler ima opciju da se na vecim obrtajima vraca na benzin mozda je to kod tebe problem tj nije problem nego je tako podeseno pa se treba s tim pozabavit.

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #37 poslato: April 08, 2014, 12:13:25 pre podne »
Pa sta znam, nisu to neki obrtaji jer on nekad vec i na 3000 obrtaja pocne da cima i da skace. Ne gazim ga do patosa a ovih dana sam nesto drugo rasturio na njemu pa ga uopste ne vozim, al posle cu da krenem od struje pa ako ne bude do toga sto se ja iskreno nadam e onda nastaje  sex. I da, sada kada je puna boca ne vraca na benz, samo cima i skace, a to i nije neka uteha  :14.To se desavalo kada sam sipao po 1000 din u pocetku radi probe, mada ni sa 10ak lit plina valjda ne bi smeo da prijavi nestanak i vrati na benz!
« Poslednja izmena: April 08, 2014, 12:23:35 pre podne od strane vladegti »

Van mreže canibal86

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 395
  • Age: 33
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +7/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #38 poslato: April 08, 2014, 01:32:15 posle podne »
Kontam da je onda problem radni pritisak verovatno kad je boca puna i pritisak je bolji cim se prazni dolazi do smanjenja pritiska i pravi problem.To mi nekako prvo palo na pamet

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #39 poslato: April 08, 2014, 05:20:53 posle podne »
Pa i meni to nekako logicno al sta vise moze da bude, ovaj je sve zivo probao i jaci rasprsivac i siru neku cev stavio od 8mm itd i nista.