Nisam gledao snimak, pa necu da tvrdim da li ima ili nema 113bhp a sto je nemoguce izvuci iz tog motora.
Da nije u pitanju benzinac 1600ccm3 ili neki savremeniji dizel motor?
Na koji benzinac si mislio
1.6 verzije u golfu II
EZ U-cat 69KS/5000 o/min i
+R Cat 75KS/5000 o/min, RF - 72KS/5200 o/min
PN - 69KS /5200 ?
sve dvogrli pierburg carburator
Shalim se, ali pogledajte brojke (broj obrtaja) za disel i benzinac
1.6TD V 59KS/4500 o/min
1.6TD R 69KS/4500 o/min
1.6TD RA i SB (inetercooler) 80KS/4500 o/min
I jedno i drugo su zastareli motori i slicnu snagu razvijaju na slicnom broju obrtaja ali ono sto je najbitnije disel o kom se govori ima turbo i 5KS vise u startu ako se gledaju najjace verzije. E sada ne razumem o cemu ovolika rasprava da je ne moguce izvuci toliko konja iz 1.6TD motora kada je to ~30% povecanje a kao sto sam rekao na novim diselima se to sam chipom dobije. Ti turbo motori mogu da se budze na isti nacin kao i benzinci (stavljanjem "ostrije" bregaste, veci ventili i sl. samo ne bi trebalo kompresiju povecavati) stim sto je disel vec u startu prednosti za tih 5KS plus turbo. Gledajuci konkretno ova 2 motora TD ima veci potencijal za izvlacenje snage, jer i disel moze da se tera u obrtaje kao i benzinac jos su im u startu slicni broj obrtaja tj. razvijaju snagu na slicnom broju obrtaja.. a i ovde se ne govori o skracivanju veka motora kao ni o parama koje su ulozene u motor (za dostizanje tih 113Ks na 1.6TD motoru sa intercoolerom ne bi trebalo vise od 1000-1500 evra max.) prema tome kada se o tome ne vodi racuna sve je moguce
Da je receno "za toliko i toliko para sam izvukao 113KS iz TD motora....." , pa da pricamo kako ne moze vec da treba vise novca ali izricito da se tvrdi da ne moze uopste da se izvuce je malo bzvz.
Da se prica o obicnom diselu 1.6D od samo 54KS pa da je izvukao 113Ks to bi bilo o.k ali ovako ova prica........