I da dodam, nemorate varniciti po motoru, koristite probnu lampu 12 V.
Kljestanca zakacite na + na akumulatoru a vrhom probne lampe pipnete vrh grejaca.
Ako lampa zasvetli grejac radi, ako ne onda je crkao. Prilkom probe morate raskaciti sinu.
E sad moze da se desi da je gejac oslabio, ne ugreva se do vrha, vama ce varniciti ili ce lampa sijati a grejac je u sustini pred crkavanjem.
Najjednostavnija metoda provere je pomocu Ampemetra od 100 A
Nema potrebe nista da se skida i raskacuje kod golfa mk2 dok kod mk3 i mk4 je potrebno samo odvrnuti zice kojima se napajaju grejaci strujom jer kod nekih modela grejanje zapocinje samim otvarnjem vrata vozila ili ostaviti otvorenu haubu pa posle par sati meriti bez raskacivanja ali pritim ne otvarati vrata pre merenja kako bi dobili pravo stanje.
Ampermetar se koristi redno, znaci + mu se dovede sa plusa akumulatora a minus zicom se
KRATKO pipne sina koja vezuje sva 4 grejaca kod mk2.
Ili svaki grejac posebno u slucajevima gde nisu povezani (tada moze da se koristi i ampermetar manjeg kapaciteta 25-30A)
Ako su svi ispravni u tom momentu Ampermetar treba da pokaze da su grejaci povukli oko 80 Ampera (4 grejaca po 20 ampera)
Ukoliko povuku 60 A crkao jedan
Ukoliko povuku 40 A crkla dva
Ukoliko povuku 20 A crkla tri
Ukoliko ne pokaze nista pocrkali svi
Dalje utvrdjivanje koji je crkao ranije opisanom metodom probne lampe ili varnicenja ili zamena sva 4.
Nadam se da ce nekome biti od koristi
