U pocetku smo trazili passata B6. Ja sam bio za karavana a supruga za limuzinu. Isao sam da gledam 7-8 komada i nijedan nije ispunjavao nasa ocekivanja.
S' obzirom da je tihi rat izmedju supruge i mene tinjao zbog karoserijske varijante passata jednog dana joj pokazem jednog Tourana na oglasima i za divno cudo njoj se svideo.

Trazio sam tako po oglasima i kednog dana naletim na tri primerka koja su mi privukla paznju.
Jedan je TDI R line i dva Cross modela.
Ovaj R line je na nasim tablama a druga dva su na ime.
Zvao sam prvo ovog za R line posto mi je bio najblizi. Kaze covek da moze samo preko nedelje da se vide kola dok je meni odgovarao vikend zbog posla.
Odustanem od njega i zovem drugog u Kragujevcu za Cross model.
Kaze covek sve na mestu, motor radi kao sat, full oprema itd.
Sednemo majstor i ja u auto prosli vikend i pravac Kragujevac.
Nadjemo plac, vlasnik nije tu, ja ga zvao kaze dolazim za 15 minuta vi slobodno razgledajte. Majstor zalegao ispod njega, gledao sve sto treba.
Dodje vlasnik, pita jel da ga pali. Upali ga ali nemirno radi, kao da radi na 3 cilindra, pustili ga da se maoo zagreje i kad smo dali gas iz motora je culo neko zveckanje.
Odustanemo od njega i pravac Jagodina.
Isti model samo sa mnogo manje opreme.
Majstor se opet zavlacio ispod njega. Kaze sve je ok. Nema trulezi, nema ni oko motora. Upalimo ga a on radi kao sat. Maltene se ne cuje. Dam malo veci gas i za razliku od onog nema nikakvih zvukova da se cuju iz motora.
Kaze majstor da je dobar i tad krenuse pregovori.
Trazio 5100 spustio na 5000 sa zimskim gumama. Rekoh da razmislim pa da javim.
Vratim se kuci, popricam sa suprugom i dogovorimo se da je to to.
Posto to prodaju otac i sin ja sam uvece zvao sina.
Kazem da smo pristali i pitam onako za nizu cenu. Kaze on 4900 sa gumama a 4800 bez guma.
Pristanem na 4900.
Dogovorimo se da mu posaljem kaparu i pare da odradi tehnicki.
Odradio tehnicki, poslao papir, ja ga ovde registrovao i sinoc otisao po njega.
Elem, da predjem na predmet ovolikog pisanija.
Auto je CROSS model, 2008. godiste sa 1.4 TSI motorom i 103 kW.
Kilometraza je 183.000.
Lanac i zatezac su zamenjeni u februaru ove godine na 182.000 u Svajcarskoj. Ako je vracana kilometraza racunam i da nije mnogo jer im je po servisnoj godisnji prosek oko 13-14 hiljada.
Prodavac je zamenio ulje, filter ulja i antifriz.
Sutra cu kupiti filter vazduha i kabine i to zameniti. Zamenicu i svecice.
U voznji se ponasa odlicno.
Ne lupka, ne skripi, lepo vuce, koci, svetli i sve od opreme radi.
Sto se tice opreme auto poseduje ESP, 4 podizaca, 7 sedista, prednje maglenke, prednje i zadnje parking senzore, pomoc pri parkiranju, MFD+, manuelnu klimu, tempomat, automatska svetla, senzor za svetla i kisu, radio RCD500, otvaranje i zatvaranje prozora preko daljinskog, samozatamnjujuci retrovizor, krovne nosace, kozni trokraki volan.
Fabricki je izasao sa 17-icama "FUNPLAY" ali su na njemu VW 16-ice sa letnjim i 15-ice sa zimskim gumama.
Na spisku za dodavanje je MF volan i roletna preko gepeka posto fabricki nije izasao sa njom a moze da se ubaci.
To je to.
Evo par slika.









