Evo mene opet u Vagenu, ok, jos koji dan. Naime, vec par meseci unazad trazim neki normalni "gradski" auto, za neku laganu vonju, posto za onu brzu vec imam, dva...Tako da posle Polo-a 6N GTI limited-a, zbog kojeg sam se i uclanio u klub, pre maltene dvadeset godina
, preko Golfa IV, naravno, ko nije vozio cetvorku, Siroka, Eos-a, i sada evo opet Siroko. Krenuo sam sa idejom da uzmem Leona 5F Fr, benzin, panorama, ako moze DSG, crveni
, nije izleteo ni jedan, i onda sam poceo da gledam i nesto drugo. Hteo i Megana 4 GT-a, da kompletiram Renault Sport Trilogiju, koliko toliko, ali to je vec bilo i preko maksimalnog budzeta, a i nekako taj auto mi nije "special enough". Cak sam otisao i da pogledam Djuliju, bez komentara molicu!
Ali dizel, veliki auto, jos vise preko budzeta, i srecom pa vlasnik nije pritao da me saceka za onih 20% sto mi je falilo, jer ja sam budala i uvek impulsivno kupujem auto, da ne kazem srcem. Srecom pa sam se dozvao pameti, pa sam odlucio da kupim auto ispod 10 hiljada, da bi mi ostalo za sve sto treba da se radi i kupi novo. Siroko oduvek volim, od kako sam ga prvi put video uzivo, kao malo borbeno vozilo, imao sam ga pre 5 godina, ali tada sam kupio najjeftiniji na oglasima, i naravno postojao je razlog. Auto bio udaren, nesto zezala elektronika...Ali i pored toga bas sam se lepo vozao u njemu, onako laganica. 1.4 TSI od 122, koji sam imao i u EOS-u, mi je za to lagano perfektan. Ne cuje se, ume da povuce kada treba, ne trosi putno. I onda sam krenuo u potragu, prvenstveno ovde kod nas, posto je ta prica kako su svugde poskupeli automobili. Ono sto me uvek muci kod nas, obzirom da je 95% Siroka koji su bili na oglasima uvezeni, je sto nikada nisi apsolutno siguran u kilometrazu i nekakvu istoriju. Opekao sam se sa prvim, pa sam krenuo sa Mobile.de. Zeleo sam DSG, da probam, nikada nisam vozio auto sa automatskim menjacem, a obzirom da mi treba za laganu voznju nekako mi je to jos jedan koram iznad. Takodje, posto sam audiofil, a volim Dynaudio, jurio sam auto sam fabricki ugradjenim Dynaudio sistemom, sto nije bas tako cesto, cak ni u Nemackoj. Najjeftini koji sam na pocetku nasao je bio oko 8000e sa predjenih 300k Km...I uz konstano smuranje po oglasima naletim na ovaj, sada vec moj. Krenem u pricu sa prodavcem, plac, nije bas upoznat u Dynaudio pricu, ali nekako ga nateram da mi dodatno slika auto, pusti snimak hladnog paljenja. Ispostavi se da je zeznuo u oglasu motor, nije 122ks nego "onaj" 160, ali sam se ja vec tada nalozio da uzmem taj auto, tako da me to nije odvratilo, jer je vizuelno bas ono sto sam hteo. Gledao sam svakako da kupim sto mladji auto za moj neki budzet, ovaj je prva registracija decembra 2012, sa 182000km i dva predjasnja vlasnika. Vizuelno je onako bas ono sto sam hteo, beli, panorama, projektori i po meni jedna od najlepsih felni koja je izasla iz Vagena, Lugano 19ica. Unutra fali par stvari, ali MF volan, naslon za ruku, ali to se sve moze lako ubaciti naknadno. Da, za one koji su upuceni u audio pricu oko Dynaudio sistema u VW, zamolio sam ga da mi slika gepek, gde bi trebao da ima DYN sub, i nije ga bilo, tako da se nadam da je samo on izvadjne, jer mi realno nije ni potreban, nisam u fazonu TUC TUC, nego da unutra bude sto kvalitetniji zvuk, Dynaudio jedinice svakako imaju dovoljno bas. Samo da nije fora sa nalepnicama, onda ce biti tezak smor. Ali kao stoe rekoh, nevezano za to, auto mi se svideo, vizuelno, neizdrz uhvatio, i to je to...
Evo par slika sa utovara:
Inace zovem Autokomerc od petka da porucim ovaj mali poklopac za prskalicu farova i niko se ne javlja na rezervnim delovima...
Kada stigne, i kada ga registrujem voleo bih da ga provozam jedno 1000 km, da vidim kako se ponasa, koliko trosi, da li trosi ulje, da bih znao sta i kako da prvo radim. Ako neko ima nekog proverenog i pedantnog majstora koji zna ove TSI motore, da radi ciscenje usisne grane, klapne, zupcenje ako treba veliki da se radi, svecice, bobine, neka mi predlozi, hvala unapred.