Autor Tema: Passat b6 2.0 CARAT  (Pročitano 71408 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 967
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #160 poslato: April 02, 2025, 04:51:10 posle podne »
Stavicu nju. A jel zna neko na koliko se stežu srafovi?

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 967
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #161 poslato: April 18, 2025, 12:44:11 posle podne »
Pozdrav
Završeni radovi oko usisne pa cu podeliti iskustva sa vama ako nekom zatrebaju informacije.
Prvo bi meni trebala pomoć oko postavljanja slika već sam par puta pitao kako se to radi. Pre sam lako to radio sada mi je malo konfuzno.
Ovako prvo ispravna plastična polovna verovatno negde postoji, ali sada i da je nadjem ne bih je ugrađivao.
Nova febi je oko 25000din. Original nešto preko 1000e, debilno, na BKP i BKD definitivno paše i alu usisna sa klapnama, ali je ipak najbolje staviti alu bez klapni jer je to trajno rešenje.
Sto se tice moje usisne ono je bilo strasno celo osovinica koja prolazi kroz granu je imala i radikalni i aksijalni lift od pola do jedan cm i na samom ulazu u granu je bila bukvalno rupa. Čudno kako nije bacao u safe mod jer je tu gubio poprilično pritisak. Dalje jedno parče plastike unutar grane je landaralo oko osovine malo je falilo da je proguta motor. Pitanje da li je do sada već motor progutao ta plastična sranja. Sve u svemu plastica usisna veliki promašaj.

Polovnu alu sam platio 30e. Prao sam je 3 dana dok nije bila perfektno cista. Za nju treba novi metalni dihtung i gumica izmedju egr i usisne. Mada sam ja pogrešnu gumicu uzeo pa sam ostavio staru jer je bila dobra nije spljostena. Najbolje bi bilo da uz usisnu uzmete i njene srafove jer se donji razlikuju od srafova za plastičnu, kraci su dosta. Gornji su ok. Takodje uz usinsu uzeti i nosače sve da bi posle mogao da se nakaci plastični poklopac motora.
Sam proces skidanja ništa spec. Malo je zeznuto prići jednom srafu za egr koji je dugačak u prolazi kroz egr i klapnu za gašenje. Kada se skine egr obavezno oprati iako moj nije bio nešto puno prljav. Onda zacepiti otvore na glavi da bi se očistila površina na koju nalaze nov metalni dihtung. Ja sam pažljivo i usisne kanale na glavi očistio prstom koliko je moglo da zadje. Dugačke prste imam 😀
Sklapanje relativno lako kao i skidanje. Svaki sraf paše fabrika jedino sta ostaje višak je vakum ventil za klapne i sve vezano za to. Nisam ništa skidao samo sam vezicama zakačio da stoji da ne bi posle palio grešku. Nisam saznao na koliko se stežu srafovi nisam preeterivao jer je alu glava. Obavezno ocistiti navoje.
E sada sto se tice performansi, čitao sam da te klapne služe da bolje vuče u niskim obrtajima. Sta znam on je svakako težak pa u niskim obrtajima i nije nesto živahan i realno briga me. Ali zato sada kada udje u obrtaje kida kako ide. Oseća se da ima dosta vise daha, a nije ni čudo kada je pustao na usisu ko nenormalan.
Sutra i test na auto putu da vidim da li će možda manje trositi i da vidim da li će manje dimiti preko 3000 obrtaja, pošti je sada znao da zadimi.

Na kraju je opran ceo motor. Rezime, ide bolje, ne masti i ne userava motor i više se ne oseća smrad izduva  kada se uključi ventilacija.
  E da, odradjen i mali servis tako da je sada spreman za putovanja.
« Poslednja izmena: April 18, 2025, 12:54:59 posle podne od strane dule tdi »

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 967
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #162 poslato: April 28, 2025, 10:13:57 posle podne »
Da prenesem još utisaka posle nekih 1000 pređenih kilometara. Pretpostavio sam da će manje trositi kada sam video na koliku rupu je pustala usisna.
Od kada sam uzeo auto bilo mi je iznenađujuće koliko trosi na auto putu i samo na auto putu. Po gradu za toliki auto i na magistralnom je bilo ok. Ali kad izađem na auto put trošio je da kažem puno za dizelaša.
Pre na 120 kada se vozi retko kad je mogao da spusti prosek ispod 6.3. Ako je malo natovaren išao je i više. Sada je na 120 od  Niša do Bg prosečno trošio 5.5 što je očekivana potrošnja za taj motor.
Drugo, na auto putu je znao i da dimi kada malo jače stisnem gas da preticem, sada nema to.
Dalje u nekom od ranijih postova sam pisao da zna da štuca kada je toplo vreme i dok se ne zagreje i to samo na  nekih 1700 obrtaja.
Više nema ni toga. Da li je do usisne ili egr koji je očišćen ili možda do dzeka za senzor temperature goriva kome su žice bile nacete pa kada sam menjao jedna je pukla skroz. Zamenjeno za novi dzek.
Sve u svemu drugi auto.
Sada razmišljam da promenim ulje u menjacu, pronašao sam da ide gradacija 75w jel to tačno? I koje ulje preporucujete?
« Poslednja izmena: April 28, 2025, 10:15:29 posle podne od strane dule tdi »

Van mreže sebekkg

  • VW Početnik
  • Poruke: 114
  • Karma: +4/-0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #163 poslato: Maj 01, 2025, 08:50:49 posle podne »
Uzmi ravenol, liqui moly ili motul po njihovoj preporuci i nemaš problema.

Sent from my SM-S928B using Tapatalk


Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2591
  • Age: 58
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +54/-6
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #164 poslato: Maj 01, 2025, 11:42:59 posle podne »
Febi 75w, bez greške.

Sent from my S24 Ultra using Tapatalk

TDI POWER

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 967
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #165 poslato: Maj 03, 2025, 09:28:24 posle podne »
Hvala na preporukama.
Danas urađena polimerizacija farova. Super stvar samo još da vidim da li je dugotrajnija od poliranja.