Pozdrav.
Imam problem sa passatom od jutros, jako tesko pali.
Auto je 2011. godina, 2.0 CR TDI CFFB, presao originalnih 123000km.
Evo kratak uvod sta se sve izdesavalo u poslednjih mesec dana....
Pre 20ak dana propala mi je pedala kvacila u voznji. Nakon par pumpanja pedale dobio sam kvacilo da vraca do pola i uspeo sam da se odvezem do ovlascenog VW servisa.
Tu su preventivno zamenili kociono ulje, jer nigde nije bilo tragova curenja (sumnjali su na cilindar kvacila koji je integrisan sa druk lezajem). Pre 8 dana ista stvar se desila kada sam krenuo da upalim auto, pedala propala opet ali ovaj put uz curenje kocionog ulja negde ispod zastitne plastike motora.
Pregledom u VW servisu ustanove da je propisao cilindar kvacila koji je integrisan sa druk lezajem i treba zamena koja je komplikovana jer komplet kvacilo mora dole. S obzirom da je auto presao malo jace od 123000km odlucim se da uradim i set kvacila (bez plivajuceg) kad vec menjam druk lezaj. Ugradjeni set je Sachs, kao sto je i bio po fabrici. Svi delovi poruceni u ovlascenom VW servisu i zakazana zamena koja je odradjena juce.
Juce sam preuzeo auto, kvacilo super radi, dobro odvaja, glatko menja brzine. Upalio je normalno nakon preuzimanja auta, mada je bio na radnoj temp. kada sam upalio, jer su radili test voznju u servisu.
Sinoc krenem nazad za NS i ucinilo mi se da je kao malo duze verglao nego inace. U putu sve ok, parkiram u garazu. Jutros da upalim kad nece da sastavi.
Prvi put sam ja prekinuo verglanje nakon 5 sekundi, drugi put sam ga pustio da vergla da bi upalio nakon jedno 8-9 sek verglanja. U voznji sve ok, prima gas dobro, ne trza, obrtaji stabilni. Cim odstoji auto duze od 15-30min opet problem sa paljenjem. Treba jako dugo da vergla da bi upalio.
Ukoliko ugasim i upalim nakon par sekundi treba jedno 2sek da upali, nije kao pre ali upali.
Nebitno da li je topao ili hladan motor problem se javlja cim prodje odredjeno vreme.
Da napomenem, auto je bio u dvoristu 7 dana dok sam cekao delove za kvacilo. Juce pred odlazak u servis sam upalio auto sasvim normalno nakon 7 dana mirovanja.
Zvao sam odmah ovlasceni VW servis gde sam i popravljao i kazu kao da dodjem da utvrde sta je, a to tek mogu u subotu.
Moje pitanje sada glasi, sta su mogli da zeznu prilikom zamene seta kvacila da dovede do ovog problema??
Imam osecaj kao da fali goriva, jer vergla jako i istim tempom dok ne sastavi. Sreca pa sam pre 6 meseci zamenio akumulator, inace bih ostao na putu.
Imam osecaj da mi nece uvaziti reklamaciju, jer sam se inicijalno zalio na popravku kada sam nazvao jutros, cak su odmah i rekli “pa kao to nema veze sa kvacilom”.
Ne zelim da stedim na delovima, hocu da ugradim kvalitetno i da bude uradjeno kvalitetno jer mi treba pouzdan auto, ali ocigledno ni to nije moguce, iako se radi o ovlascenom servisu...
Molim vas ako mi mozete dati neke smernice, sugestije sta bi moglo biti u pitanju.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro