Nazalost nisam resio problem, ali mislim da se stvari pogorsavaju. Da ne otvaram novu temu, pre par dana je pocelo da klepece nesto od napred, mislim da je sa leve strane od napred. Posle duze voznje na otvorenom, pocinju da se javljaju lupanja ili klepetanja, nzm kako da nazovem i to se desava prilikom oduzimanja gasa, stisnem kvacilo sve to nestane ili se smanji. Pre neki dan takodje posle duze voznje izlazim na autoput i spicim 130km/h i samo odjednom krece bas da lupa do te mere da sam morao da usporim na 50-60 km/h jer sam imao osecaj kao da ce da otpadne nesto, jos da naglasim da je taj deo puta presvucen novim asfaltom i ravan kao staklo. Izvalio sam da se nista ne desava na kracim relacijama od 20-30km, vec samo kad se dobro zagreje i kad se duze vozi nekom vecom brzinom. Danas odem kod majstora i kao sto sam pretpostavio sve je besprekorno sto se tice trapa, poluosovina, zglobova, lezaja, novi su mi amortizeri, plocice, diskovi, sve je kao i obicno. Naglasavam sam da je problem u prenosu i on mi kaze da posto mi je zamajac los(zvecka na leru, menja rad kad stisnem kvacilo, cuje se malo kad ugasim) dosao do zakljucka da je verovatno zamajac u pitanju i da je moguce da je poceo da blokira, i da on pravi i te predjasnje probleme sa podrhtavanjem pri vecim brzinama. Ja do sada nisam cuo da zamajac lupa na vecim brzinama, vec da je sve to na leru, gasenju, pri kretanju itd. Da li moze neko da mi kaze da li je ova teorija moguca i sta bi jos moglo da bude?