I ja sam pre dva meseca imao isti problem,posto mi je produvao motor a i ventili su trebali da se steluju,da li da popravim ovaj ili da uzmem drugi motor.Pa sam se odlucio ipak da popravim motor,i to se kasnije pokazala kao sasvim dobra odluka,jer sam u nedostatku novca otisao prvo da mi majstor nasteluje ventile i da mi kaze koliko ce kostati popravka,i on mi je rekao da treba da promenim karike i letece lezajeve i da ce mi za to uzeti 150 evra (u tu cenu ulaze njegovi delovi i ruke ),medjutim prilikom stelovanja ventila majstor je zeznuo stvar,kad sam posao na posao na cetvrtom cilindru klip je stigao ventil i doslo je do velike havarije(otisao je klip skroz se razbio,ventil u koji je klip udario bio je skroz smrvljen,pored njega su jos dva ventila bila iskrivljena i
pukla mi je glava motora na tom cilindru gde je klip udario u ventil),i kad sam otisao kod majstora koji mi je stelovao ventile,covek je priznao stetu i uradio mi je generalnu popravku motora za 350 evra sa komplet njegovim delovima ukljucujuci i ulje,filter za ulje,sve kaiseve,naravno pokazao mi je racune i dao garanciju od nekih 2-3 godine uz redovno odrzavanje i evo ja sam posle te generalne presao 4000 km,i za sad motor radi kao sat,neduva ne trosi ulji,na minus 10 pali bez ikakvog problema..Tako da ti je bolje da prvo pogledas da li bi mogao svoj motor da popravis i koliko bi ti se to isplatilo,pa tek onda da razmisljas o drugom motoru...