Ovde nemam "svoju" temu, nikako da se nakanim da postavim. Mada i nema sta da se pise, vw ko vw
.
Kupljen nov, presao za skoro 7 godina 95k km. Za to vreme uspeo je da rikne egr na 85 k km, kada sam bas jako popizdeo i hteo cak da prodam auto ali tesko je ovom naci dostojnu zamenu
Diskove prednje menjao sad na 90k km (isto kad i plocice, prvi put) i to je sve od vanrednih servisa.
Sto se tice dpf, nemoj gasiti motor dok ti ne zavrsi regeneraciju i to je u sustini najvaznije.
Sipaj iskljucivo ulje specifikacije 507 i do nekih 150.000-200.000 km ne bi trebalo da bude problema (to je neki okvirni deklarisani vek DPF-a). Istina je da je prisustvo DPF-a izuzetno smarajuce za pedantne vozace (nisu pozeljne kratke relacije, nije preporucljivo gasiti motor dok se ne zavrsi regeneracija, pasivna regeneracija menja performanse motora i utice na razredjivanje ulja u karteru gorivom, ... i citav niz mana se moze nabrojati, a sve samo zbog tog "lonca" ubacenog zbog ekologije) ali vecina vozaca nece ni primetiti prisustvo DPF, i bas zbog toga to i jeste i dalje nepoznanica i retka tema medju vlasnicima novijih dizelasa).
Kada ECU sprovodi regeneraciju DPF-a, pored dva "redovna" impulsa ubrizgavanja dodaje se i treci - princip je da se u motor namerno ubaci visak goriva koji ne moze da sagori vec napusta cilindre nesagorelo i dospeva do DPF gde se usled visoke temperature pali i doprinosi sagorevanju nagomilane cadji). To je ukratko sva mudrost oko DPF. Mene to sve jako smara i najsrecniji bih bio da nemam to sranje. Jer zamena (pre ili kasnije filter se kao i svaki filter trajno napuni i zacepi) kosta oko 2000 eur a oko skidanja i softverskog "gasenja" misljenja su podeljena.