Autor Tema: Nepravilan rad motora Golf 4 TDI  (Pročitano 2933 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže kuzmvnovic

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Kladovo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Nepravilan rad motora Golf 4 TDI
« poslato: Jul 10, 2016, 03:53:48 posle podne »
Pozdrav svima, imam problem sa Golfom 1.9 TDI 66kW, ALH motor, 226000km predjeno.
Naime, desava mi se kada upalim auto da ima neravnomeran rad, da mu podrhtavaju obrtaji, i da malo dimi tom prilikom.
Kada krenem iz mesta laganim gasom i odrzavam mali gas, on stuca, secka ceo auto, kao da ce da se ugasi, tom prilikom kada mu stisnem gas do kraja on izdimi crno i onda ide normalno, do sledece prilike kada ga vozim ujednacenim malim gasom.
Kada ga recimo vozim u petu 100km/h, isti slucaj se desava, samo sto se manje primecuje, i tada kada mu pritisnem gas do kraja on izdimi, i cuje se kao da upali turbinu i ide lepo.
Nekad mi se desava da kada ga vozim na neko brdo u petu i dam mu jaci gas, cuje se jako cekicaranje, bas jako da ne cujem zvuk motora, kao da se ceo zvuk promeni, sve dok mu ne pustim gas i dam ponovo, onda je sve normalno.

Primetio sam otkad mi se to desava da je poceo malo da trosi ulje, pre toga nikad nije.
Egr je ociscen, nije do toga.
Ima li slicnih iskustava? Hvala puno unapred.

Van mreže kuzmvnovic

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Kladovo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: Nepravilan rad motora Golf 4 TDI
« Odgovor #1 poslato: Jul 11, 2016, 01:37:32 posle podne »
Ima li nekog resenja?

Послато са HTC Desire 526G dual sim уз помоћ Тапатока


Van mreže Top night

  • VW Početnik
  • Poruke: 70
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Nepravilan rad motora Golf 4 TDI
« Odgovor #2 poslato: Jul 11, 2016, 02:09:33 posle podne »
Cistio dizne?

Van mreže kuzmvnovic

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Kladovo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: Nepravilan rad motora Golf 4 TDI
« Odgovor #3 poslato: Jul 11, 2016, 02:51:09 posle podne »
Sipao sam aditive za ciscenje dizni, probao sam i to, ali i dalje isto...

Послато са HTC Desire 526G dual sim уз помоћ Тапатока


Van mreže Top night

  • VW Početnik
  • Poruke: 70
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Nepravilan rad motora Golf 4 TDI
« Odgovor #4 poslato: Jul 11, 2016, 03:10:26 posle podne »
Tesko ces sa aditivima da ih procistis...
Jedino da sipas aditive kvalitetne pa pravac auto put do Grcke recimo i da ga ne spustas sa 150 km...

Van mreže kuzmvnovic

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Kladovo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: Nepravilan rad motora Golf 4 TDI
« Odgovor #5 poslato: Jul 11, 2016, 03:21:45 posle podne »
Nista, sutra cu ici sa njim na dijagnostiku, pa ako su dizne u pitanju znacu zasigurno, jer nisu bas jeftine za nagadjanje.
Javicu ovde novosti, hvala Top night.

Послато са HTC Desire 526G dual sim уз помоћ Тапатока


Van mreže Top night

  • VW Početnik
  • Poruke: 70
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Nepravilan rad motora Golf 4 TDI
« Odgovor #6 poslato: Jul 11, 2016, 04:53:12 posle podne »
Nista...
Javi sta bi na kraju.

Van mreže TTS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2014
  • Lokacija: Vareš BiH
  • Karma: +64/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora 1,8T 4 Motion
Odg: Nepravilan rad motora Golf 4 TDI
« Odgovor #7 poslato: Jul 11, 2016, 09:52:10 posle podne »
Prvo pogledaj jel zupčasti remen u fazi kako treba,ako jest,onda na dijagnostici vidi jel pumpa u fazi ubrizgavanja. Ako neznaš sam,najbolje je odvezi nekome neka pogleda. Po ovome što si napisao,nešto od to dvoje je sigurno...
Moji postovi mogu sadržavati surovu istinu i biti okrutni!

Van mreže kuzmvnovic

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Kladovo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: Nepravilan rad motora Golf 4 TDI
« Odgovor #8 poslato: Septembar 11, 2016, 11:21:58 pre podne »
Stigle su novosti napokon... Bio kod majstora i on je prvo posumnjao na turbinu ili bosch pumpu.
Turbinu je proverio i ispravna je, bosch pumpu bi trebalo posle utorka da proveri.
Ali sam ja u medjuvremenu zakacio auto na dijagnostiku i snimio zvuk koji se javlja pri voznji od kada se javi problem, na oko 1700-2200 obrtaja u petu brzinu.
Cim mu nabijem gas, kad auto predje 2200 obrtaja sve se vraca u normalu i auto ide normalno.
Primetio sam i da prolazi dosta mehurica kroz crevo od filtera za gorivo do bosch pumpe, i dosta njih su mi rekli da tu ne sme da bude vazduha i da mozda zato brljavi.
Ne verujem da je bosch pumpa jer mi je neshvatljivo da je ponekad dobar, a ponekad ne, moguce da sakupi vazduh u bosch pumpi, i u nekom trenutku ga gurne kroz dizne i tada se desi to, ali otprilike samo izmedju 1700-2200 obrtaja.

Slika dijagnostike kad auto ide dobro:


Slika dijagnostike kada se javi problem:


Zvuk(lupkanje) koje se javlja na odrzavanju konstante brzine (snimano iz kabine) na sledecem linku:
http://vocaroo.com/i/s08lmK8YZzuj

Na dijagnostici je ocitao samo gresku za D.cycle MAP v. sto je pretpostavljam protokomer?
Nakon sto sam obrisao gresku nije je vise prijavljivao.
« Poslednja izmena: Septembar 11, 2016, 11:26:52 pre podne od strane kuzmvnovic »

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Nepravilan rad motora Golf 4 TDI
« Odgovor #9 poslato: Septembar 11, 2016, 01:07:04 posle podne »
MAP nije protokomer, nego MANIFOLD AIR PRESSURE,  tj. MAP senzor, tj. senzor za pritisak u usisnoj grani. Tu je očigledno neki problem. Na prvoj slici, imaš manji trenutni nego zadati MAP, to nije u redu.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.