tasov auto nije imao zadnje pojaseve, svi su imali sivi klot interijer, i za razliku od Njemackog klota imao je analogni sat na instrument tabli dok Njemacki nije ni to imao. modeli do '88. su iz tasa izlazili sa prsima (veznim limom koji poklapa hauba) u boji karoserije dok su Njemacki svi bili crni. svaki je imao naljepnicu na poklopcu rezevara na srpsko-hrvatskom jeziku i mimo naljepnice sa kodovima koja je bila na Njemackom, na lijevoj zadnjoj muldi kod boje na narandastoj naljepnici ispisanoj isto na srpsko-hrvatskom. ta se narandasta naljepnica i vidi na slikama.
identifikaciona plocica ispod haube na desnom unutarnjem blatobranu nije crna nego je siva sa zacrnjenim djelovima.
carbon sine nisi u pravu. velika vecina djelova se i presala u Vogosci i dosta djelova su pravili kooperanti iz bivse Jugoslavije. TTS je radio praksu u tasu pa bolje zna, a i sad mislim da ima presa koje bi uzmalo paznje i djelova mogle da stancaju djelove limarije