Autor Tema: Bora 1.9tdi safe mode  (Pročitano 8364 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Matke GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1518
  • Age: 28
  • Lokacija: Raska
  • Karma: +45/-89
  • Pol: Muškarac
  • Mirom na rat idite i ratom mir cinite!
  • Auto: Golf mk2 GTI Pussy Wagon
Odg: Bora 1.9tdi safe mode
« Odgovor #20 poslato: Mart 03, 2016, 06:37:31 posle podne »
ceraj to kod nina da ti odradi,da se ne jebavas s tim,mozes samo napravit vecu stetu i trosak ;)
. . /Pussy Wagon\ . .
=/____________ \=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/ |
l_\____________/_l

Van mreže golftdi

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 355
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Bora 1.9tdi safe mode
« Odgovor #21 poslato: Mart 04, 2016, 02:12:15 pre podne »
A sta kaze dijagnostika? To ipak nije dvojka:)
Postoje dve situacije: "overboost" (17965 kod greske) ili takozvano prepunjavanje, najcesci uzrok slepljena krilca na varijabilnoj geometriji, los aktuator, opet ne otvara ili blokira polugu koja kontrolise krilca, pazi moguca je i situacija da je ta poluga vezana na aktuator lose podesena, kratka je, ili je previse dugacka, steluje se na srafu, neka od creva, porozna ili lose povezana, N75 ventil, i u ovom slucaju, nikad ali pazi nikad protokomer, jer da imas problem sa njim imao bi kontstantan pad snage, ili receno srpski, auto doslovno ne moze da povuce.
Drugi slucaj je takozvani "underboost" iliti nedovoljan pritisak (17964 kod greske), neko je crevo lose, ili lose povezano, los solenoid N75, zaglavljena geometrija, moguce problem je opet aktuator, curi ili lose podesen,....
To su najcesca dva slucaja, dijagnostika pa mozes da zapevas "ko nino", sala naravno ;)
Ovako mozes sve redom da menjas i nikad da ne resis problem, ima toliko videa na youtube o tome i generalno niko ovaj problem nije resio iz cuga, prethodno mnogo dijagnostikovanje moze mnogo da ustedi i para i vremena.

Van mreže Niki Lauda

  • VW Početnik
  • Poruke: 177
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-1
  • Pol: Muškarac
  • JeRi DiZel?
  • Auto: B6, Mk2, Yaris
Odg: Bora 1.9tdi safe mode
« Odgovor #22 poslato: Mart 04, 2016, 07:09:42 pre podne »
Otkud motoru od 90 konja turbina sa varijabilnom geometrijom?

Sent from Ođe Mobilni using Tapatalk

My philosophy is: It’s none of my business what people say of me and think of me. I am what I am and I do what I do. I expect nothing and accept everything. And it makes life so much easier.

Van mreže m_capoeira

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Age: 39
  • Lokacija: pirot
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: Bora 1.9tdi safe mode
« Odgovor #23 poslato: Mart 04, 2016, 10:18:29 pre podne »
Druze nisam majstor niti se nesto posebno razumem, ali iz iskustva sta se meni nekad desavalo na astri g, isto gasi turbinu i bas se isto ponasala kao tvoj auto. Ne mora da znaci,  ali meni je bio EGR ventil.

Van mreže passat b4

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 556
  • Age: 33
  • Lokacija: Leposavic
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora TDI
Odg: Bora 1.9tdi safe mode
« Odgovor #24 poslato: Mart 04, 2016, 05:41:26 posle podne »
A sta kaze dijagnostika? To ipak nije dvojka:)
Postoje dve situacije: "overboost" (17965 kod greske) ili takozvano prepunjavanje, najcesci uzrok slepljena krilca na varijabilnoj geometriji, los aktuator, opet ne otvara ili blokira polugu koja kontrolise krilca, pazi moguca je i situacija da je ta poluga vezana na aktuator lose podesena, kratka je, ili je previse dugacka, steluje se na srafu, neka od creva, porozna ili lose povezana, N75 ventil, i u ovom slucaju, nikad ali pazi nikad protokomer, jer da imas problem sa njim imao bi kontstantan pad snage, ili receno srpski, auto doslovno ne moze da povuce.
Drugi slucaj je takozvani "underboost" iliti nedovoljan pritisak (17964 kod greske), neko je crevo lose, ili lose povezano, los solenoid N75, zaglavljena geometrija, moguce problem je opet aktuator, curi ili lose podesen,....
To su najcesca dva slucaja, dijagnostika pa mozes da zapevas "ko nino", sala naravno ;)
Ovako mozes sve redom da menjas i nikad da ne resis problem, ima toliko videa na youtube o tome i generalno niko ovaj problem nije resio iz cuga, prethodno mnogo dijagnostikovanje moze mnogo da ustedi i para i vremena.


Napisao sam u prvom postu, kod greske 17958-punjenje pritiska kontrola devijacija. Turbina ociscena u turbo servisu uzice, taj aktuator je nov stari nije valjao, sva vakum creva nova, N75 nov, interkuler ciscen, protokomer sam nov stavio iz razloga sto stari nije bio dobar, sa novim stvarno bolje ide.

Otkud motoru od 90 konja turbina sa varijabilnom geometrijom?

Sent from Ođe Mobilni using Tapatalk


Ima geometriju. Kodna oznaka motora ALH i on ima turbinu sa geometrijom.

Druze nisam majstor niti se nesto posebno razumem, ali iz iskustva sta se meni nekad desavalo na astri g, isto gasi turbinu i bas se isto ponasala kao tvoj auto. Ne mora da znaci,  ali meni je bio EGR ventil.

EGR ventil je zatvoren tako sam ga i kupio. Ali je  normalno iso sve do sad.


Hvala svima stvarno sto se trudite da mi pomognete da resim problem! :-)
« Poslednja izmena: Mart 04, 2016, 05:42:57 posle podne od strane passat b4 »

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Bora 1.9tdi safe mode
« Odgovor #25 poslato: Mart 04, 2016, 07:51:01 posle podne »
posalji meni tu turbinu i racun koji si dobio od ts uzice

Van mreže passat b4

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 556
  • Age: 33
  • Lokacija: Leposavic
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora TDI
Odg: Bora 1.9tdi safe mode
« Odgovor #26 poslato: Mart 04, 2016, 08:11:30 posle podne »
kod majstora racun, sutra idem da uzmem i saljem ti sliku. A turbinu ako bude hteo opet da skida i nju cu ti posaljem. Daj adresu na pm.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Bora 1.9tdi safe mode
« Odgovor #27 poslato: Mart 04, 2016, 08:14:18 posle podne »
ok

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Bora 1.9tdi safe mode
« Odgovor #28 poslato: Mart 04, 2016, 09:50:30 posle podne »
@passatb4 sad si usmeren na pravu adresu  majstor1

Van mreže golftdi

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 355
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Bora 1.9tdi safe mode
« Odgovor #29 poslato: Mart 04, 2016, 11:22:12 posle podne »
Aha, ako je kod greske 17958 onda je solenoid N75, po ross tech-u, najverovatnije. Posto kazes da si njega menjao, ako si stavio polovan, moguce je da je los, on je mozda elektricno ispravan u smislu da zatvara strujno kolo, ali glavi klip u njemu, ili je membrana losa. Sve u svemu, funkcija mu je da rasterecuje turbinu, tj. da visak pritiska preko filtera za vazduh ispusti u atmosferu.
Detalnjije o ovoj gresci na linku:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17958/P1550/005456
Takodje navode da treba proveriti creva, kao i da ne iskljucuju mogucnost kvara turbine, ali opet posto je bila na servisu, ne bi trebalo da je do nje.
Vakuum diagram za ALH motor, bez modifikacija:
https://farm9.staticflickr.com/8722/16872254906_166acf578c_b.jpg
sa skinutim EGR ventilom:
https://farm8.staticflickr.com/7598/16898160425_5df8db62b9_o.gif
i poslednji slucaj:
https://farm8.staticflickr.com/7591/16275774774_e0e42e3618_o.gif

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Bora 1.9tdi safe mode
« Odgovor #30 poslato: Mart 05, 2016, 07:54:42 pre podne »
s pojavom interneta u srbiji se pojavio nenormalno veliki broj majstora , strucnjaka, sto za tdi sto za motorsport.

Van mreže passat b4

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 556
  • Age: 33
  • Lokacija: Leposavic
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora TDI
Odg: Bora 1.9tdi safe mode
« Odgovor #31 poslato: Mart 05, 2016, 05:37:06 posle podne »
Danas auto oteran u Novi Pazar po preporuci kod majstora, On je ustanovio da je kvar kompjuter odneo ga dal kod nekog elektricara i sta je radio ne znam, rekao mi je samo da dodjem za 3 sata po auto. Probao auto ide dobro kao pre terao sam ga i 160 ne gasi turbinu sve najnormalnije.

Van mreže golftdi

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 355
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Bora 1.9tdi safe mode
« Odgovor #32 poslato: Mart 05, 2016, 09:13:43 posle podne »
s pojavom interneta u srbiji se pojavio nenormalno veliki broj majstora , strucnjaka, sto za tdi sto za motorsport.


Ja 'teo da budem od koristi, al tako je u Srbalja, nikad zahvalni :)
Drago mi je da je passat b4 resio svoj problem clap
« Poslednja izmena: Mart 05, 2016, 09:15:50 posle podne od strane golftdi »