Autor Tema: Ler varira g60 motor  (Pročitano 2033 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 32
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Ler varira g60 motor
« poslato: Avgust 21, 2015, 08:21:06 posle podne »
Pre tri dana kad sam upalio auto ler je bio visok (oko2k obrtaja) posle jedno kilometar ja sam ga malo istutito i onda je radio normalno.Juce sam ga vozao i radio je normalno.Danas ga upalim i da krenem visok ler.Stalno varira od 800 do 1500 obrtaja kao da neko daje gas,onda se za trenutak smiri pa opet.Nekad drzi na dve iljade vozio sam ga jedno 5 km danas i sve je gore skoro.Skido sam step motor malo ga ispro benzinom vratio i opet isto.Zvao sam dva majstora i oba nemogu da me prime imaju neka vazna posla,posto bi sutra trebo da idem na neki put od oko 100 km pa dal smem da krenem tako,inace auto se negasi nista,al cini mi se kao da losije ide sada.Ima li neko prestavu sta bi moglo da bude?

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Ler varira g60 motor
« Odgovor #1 poslato: Avgust 21, 2015, 08:37:55 posle podne »
skini klapne gasa, dobro operi i posle nastimaj ler na 900

Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 32
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: Ler varira g60 motor
« Odgovor #2 poslato: Avgust 21, 2015, 08:41:02 posle podne »
Dali je komplikovano to skinuti,de se njemu steluje ler nisam video nigde sem na sajlu od gasa?

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Ler varira g60 motor
« Odgovor #3 poslato: Avgust 21, 2015, 08:49:05 posle podne »
ako nisi radio ne diraj

Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 32
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: Ler varira g60 motor
« Odgovor #4 poslato: Avgust 21, 2015, 08:52:05 posle podne »
Teracu onda kod majstora cim ga uvatim,samo da mi izdrzi sutra.Hvala majstore.

Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 32
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: Ler varira g60 motor
« Odgovor #5 poslato: Avgust 22, 2015, 09:03:59 posle podne »
Otero sam auto sinoc kod majstora.I danas posle posla odem po auto i covek nemoze da provali sta mu je.Ckidao je klapnu gasa kaze bila je cista ko suza sve je cisto kaze nije nista stelovao jel je sve fabricki nastelovano,tu nije kvar ceo dan je kaze gledao i nemoze da provali.Menjao mi je senzor za vodu,onaj plavi davac,kupio drugi mislio je da to pravi problem.Naravno kupio je topran(smece jel nemaju drugi)kad se auto malo zagreje pocne da zajebava i iskopca cek od tog plavog senzora i auto radi normalno,takodje kad okrece paljenje rukomauto prestane da varira ,provazam ga malo i opet pocne.Dali zna neko zasto zajebava taj senzor sta je to u pm?Kupio sam drugo crevo sto ide od kompa do usisne grane za vakum pa cemo ga sutra promeniti.Ovo paljenje i to za plavi senzor je namoje oci pokazao kad sam dosao tako da decko nelaze da neko ne pomisli nesto.Ako ima neko neki predlog ideju sta da pogledamo jos sutra nek napise.Hvala.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Ler varira g60 motor
« Odgovor #6 poslato: Avgust 22, 2015, 09:40:49 posle podne »
Crevo za map senzor mora biti tacno 3mm precnika i 1m duzine ravno.Sve preko i ispod ne valja jer map ne dobija pravilan podatak o prtisku ili vakumu u usisnoj grani.
Zamoli nekog od admina da ti iskopa temu gde sam pisao kako se po fabrickoj proceduri steluje digifant.
Paljene se steluje stroboskopom iskljucivo u 6 stepeni pgmt., kada se motor zagreje na radnu temperaturu,zatim se iskopca dzek sa plavog davaca tj. ima tacna procedura kako i sta.Ima mnogo da se pise pa je lakse da iskopas temu.
Tebe moze i masa od kompa da zeza pa i to treba proveriti,tj dva braon kabla jedan ide na klemu od akumulatora a jedan na motor.
Plavi davac ako pokazuje vise od 250 oma kada je motor full zagrejan slobodno baci i tu ti lezi kvar,pod uslovom da je paljenje nastelovano po proceduri.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 32
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: Ler varira g60 motor
« Odgovor #7 poslato: Avgust 22, 2015, 09:48:18 posle podne »
Crevo na njemu je precnika 12 mm spoljni a unutrasnji neznam.Ovo novo sto sam kupio je tacno jedan metar duzine to znam da mora da bude a spoljasnji precnik je 11 mm a unutrasnji neznam nisam merio,i to sam jedva nasao jednu radnju da radi da kupim posto je subota.

A paljenje ja mislim da znam kako bi trebalo pravilno da se steluje.Kad se ugreje motor 3x se predje  3000 rpm i iskljuci plavi cek,nasteluje paljenje na +6 stepeni (+-1),onda se opet 3x isturira preko 3 000 rpm i vrati plavi dzek jesam u pravu max?.Merio sam ja otpor na plavom dzeku al nece da pokaze nista,ni na novom ni na starom.

Masu cemo proveriti sutra nista nas nekosta.Hvala max.

Edit: Staro crevo je dobro na oko al sam uzeo novo radi preventive znam da to moze da mu pravi problem.

Sad sam merio novo crevo i unutrasnji precnik je 3 mm.Duzina je 105 cm dali ce mu smetati tih 5 cm ili da ga skratim?

Prosli put kad mi je jedan majstor stelovao paljenje stroboskopom nije ga stelovao tamo kod menjaca nego kod kaisa.Kaze ima tu fabricki oznaceno i kaze kad se poklope dve linije(tako mi je objasnio ako sam dobro razumeo)onda je sto posto dobro nastelovano,kao fabricko sto treba da bude.Jel moze tu da se steluje ili mora iskljucivo kod menjaca na 6 stepeni u plusu.Meni je sad paljenje u minusu i auto mi se vuce kao kornjaca.
« Poslednja izmena: Avgust 22, 2015, 09:59:06 posle podne od strane Nikola 92 »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Ler varira g60 motor
« Odgovor #8 poslato: Avgust 22, 2015, 10:07:54 posle podne »
Paljene se steluje na razvodnilku.
Crevo mora biti tacno 1m duzine i 3mm unutrasnjeg precnika
gas se ti puta doda nakon sto se skine plavi dzek,a onda se otpusti razvodnik i drzi se gas na 2500 obrtaja konstantno dok se stroboskopom ne upuca u 6 stepeni pgmt.Zatim se razvodnik stegne,pusti se gas i onda se vrati plavi  dzek i doda 3x gas preko 3000 obrtaja :46
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 32
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: Ler varira g60 motor
« Odgovor #9 poslato: Avgust 22, 2015, 10:13:46 posle podne »
Hvala max. :26.Javljam ako sta uradim sutra.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Ler varira g60 motor
« Odgovor #10 poslato: Avgust 22, 2015, 10:17:23 posle podne »
proverite redom sve po proceduri pa cak i sondu i grejac na njoj jel ispravan.Moze i to da ga zeza
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 32
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: Ler varira g60 motor
« Odgovor #11 poslato: Avgust 22, 2015, 10:20:27 posle podne »
A kako to da proverimo?Kako se proverava sonda jel moze unimerom i kako?

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Ler varira g60 motor
« Odgovor #12 poslato: Avgust 22, 2015, 10:24:16 posle podne »
Moze unimerom.
Na onaj ljubicasti ili je neka roze ili purpurna boja bem li ga(tomu je povratni signal u komp sa sonde i on preko njega dobija podatak) kabal u dzeku se postavi plus od unimera i kada je auto na radnoj temperaturi i radi u leru mora unimer da pokazuje od 0,4     do 0,9volti ako je sonda ispravna
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 32
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: Ler varira g60 motor
« Odgovor #13 poslato: Avgust 23, 2015, 12:37:49 pre podne »
Nerazumem te max bas najbolje.Mozes li da ponovis kako da izmerim dal je ispravna sonda?Koji podeo da stavim na unimeru?

Van mreže eskachagt

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2228
  • Lokacija: Banja Luka - Nišići
  • Karma: +46/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II D
Odg: Ler varira g60 motor
« Odgovor #14 poslato: Avgust 23, 2015, 12:43:02 pre podne »
Valjda imas oznake na unimeru... Volt je jedinica za napon oznaka V, pa izaberi neko područje do 2 ili 3 volta koliko je obilježeno na njemu pošto mjeris mali napon o,x
VW fan

Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 32
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: Ler varira g60 motor
« Odgovor #15 poslato: Avgust 23, 2015, 12:48:58 pre podne »
Razumem,a gde idu zice od unimera?to nisam razumeo?

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Ler varira g60 motor
« Odgovor #16 poslato: Avgust 23, 2015, 10:50:45 posle podne »
crna od unimera ide na masu od auta,a crvena na onaj rozi kabl u dzeku od sonde,upalis auto i ako pokazuje u voltazu u onom opsegu onda je ispravna
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 32
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: Ler varira g60 motor
« Odgovor #17 poslato: Avgust 23, 2015, 10:58:38 posle podne »
Gledo sam.Kada se raskaci dzek onaj sto iz kompa ide u sondu na sondi imaju 4 zice jedna masa i tri neznam zasta.Al nema nijedna takva kao sto si ti opisao.Imaju dve bele,jedna crna i neka plava cini mi se.Neznam koju da merim.

Danas smo ceo dan gledali auto i nista.Kad se okrece paljenje nekad varira ler nekad ne,kaze ovaj majstor prvi put vidi to.Stavljali smo od pasata komplet drugo paljenje izvadili sve i stavili njegovo motor nece da radi uopste sa tim pa smo vratili to.Sutra cu kupiti onaj sprej za ciscenje klapni pa cemo skinuti klapne i naprskati sve.Moram kupiti drugo crevo za vakum ono sto sam kupio juce je mekano kaze majstor i nije to za vakum treba da bude tvrdo da nemozes rukom da ga stisnes.Kaze majstor da skinemo samo deklu da vidimo bregastu kakva je kaze ako je ona losa oce motor slavije da ide i da zajebava pa cemo probati sutra kad on zavrsi sa poslom u firmi i ja dodjem sa posla.Tri dana cackamo i nista,skoro se u mestu vrtimo.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Ler varira g60 motor
« Odgovor #18 poslato: Avgust 23, 2015, 11:02:34 posle podne »
Dzek sto ide u sondu na njemu imaju 4 kabla a ne dzek od sonde.U njemu ima zica takve boje koja ide u komp

Mora raditi na bilo koji elektronski razvodnik sa hall senzorom od 8v pa cak i na taj od pasata ako je elektronac
« Poslednja izmena: Avgust 23, 2015, 11:04:31 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 32
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: Ler varira g60 motor
« Odgovor #19 poslato: Avgust 26, 2015, 08:25:35 posle podne »
Da se javim kvar je otklonjem.(kako neznamo ni sami).Skidali smo komplet onu klapnu od usisa ocistili je dobro sve one male kanale(cistilo smo je sprejom za ciscenje kocnica),tu pozadi ima jedan sraf veorvatno za vazduh ide u spic i njega smo skroz bili zavrnuli i onda ga odvrnuli 2 ili 3 kuga nesecam se tacno,kupio sam drugo crevo za vakum od kompa do usisa tacno metar i unutrasjni precnik 3 mm,staro je bilo krace nekih 10 cm i unutrasnji precnjik je bio 4 mm.Skidali smo poklopac bregaste,bregsta je dobra nije nigde uspicena,ulje dolazi do nje sve je uredu.Stelovali paljenje i sad lepo radi,i netrokira kad se okrece razvodnik,sta je bio kvar nemamo pojma sto stvari smo cackali.Uglavnom lepo radi auto na oko 1000 obrtaja dok je ladan malo manje i kad se ugreje spusti na nekih 850-900.

Max probacu onda sutra da izmerim ako stignem taj kabal sto ide od kompa u sondu,ali meni je malo losiji taj dzek nek je to cacko pa sam ja lemio zice da to spojim da valja kolko toliko.Znaci stavim na VOLTE na unimeru i mora da pokazuje od 04 do 09 volti,ali kad motor postigne radnu temperaturu onda se meri.Nerazumem sto se tu meri zar nebi trebala dole sonda da se izmeri?

Stavljali smo od passata 3 benzinca razvodnik,elektronac je isto ima dzek na razvodniku ispravan je sto posto jel je auto radio sam njim kad smo ga doterali,i stavili smo(taj od passata je malo vislji ali udje normalno) i auto je jako lose radio,menjali smo i raspored kablova i okrecali  razvodnik al dzabe neradi nikako auto.Bitno je da sad radi lepo auto.Hvala max na pomoci,hvala i gedori takodje.Ako  se vidimo popicemo nekad  :26