Da se javim kvar je otklonjem.(kako neznamo ni sami).Skidali smo komplet onu klapnu od usisa ocistili je dobro sve one male kanale(cistilo smo je sprejom za ciscenje kocnica),tu pozadi ima jedan sraf veorvatno za vazduh ide u spic i njega smo skroz bili zavrnuli i onda ga odvrnuli 2 ili 3 kuga nesecam se tacno,kupio sam drugo crevo za vakum od kompa do usisa tacno metar i unutrasjni precnik 3 mm,staro je bilo krace nekih 10 cm i unutrasnji precnjik je bio 4 mm.Skidali smo poklopac bregaste,bregsta je dobra nije nigde uspicena,ulje dolazi do nje sve je uredu.Stelovali paljenje i sad lepo radi,i netrokira kad se okrece razvodnik,sta je bio kvar nemamo pojma sto stvari smo cackali.Uglavnom lepo radi auto na oko 1000 obrtaja dok je ladan malo manje i kad se ugreje spusti na nekih 850-900.
Max probacu onda sutra da izmerim ako stignem taj kabal sto ide od kompa u sondu,ali meni je malo losiji taj dzek nek je to cacko pa sam ja lemio zice da to spojim da valja kolko toliko.Znaci stavim na VOLTE na unimeru i mora da pokazuje od 04 do 09 volti,ali kad motor postigne radnu temperaturu onda se meri.Nerazumem sto se tu meri zar nebi trebala dole sonda da se izmeri?
Stavljali smo od passata 3 benzinca razvodnik,elektronac je isto ima dzek na razvodniku ispravan je sto posto jel je auto radio sam njim kad smo ga doterali,i stavili smo(taj od passata je malo vislji ali udje normalno) i auto je jako lose radio,menjali smo i raspored kablova i okrecali razvodnik al dzabe neradi nikako auto.Bitno je da sad radi lepo auto.Hvala max na pomoci,hvala i gedori takodje.Ako se vidimo popicemo nekad
