Autor Tema: Loša reparacija turbine passat 1.9 77kw  (Pročitano 7608 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Forman90

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Lokacija: Derventa
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b7
Odg: Loša reparacija turbine passat 1.9 77kw
« Odgovor #20 poslato: Maj 15, 2015, 11:59:40 posle podne »
Platio 200e reparaciju prvi put ova dva klipa su moji snimci turbine nakon reparacije (https://www.youtube.com/watch?v=T7nD5f7Lbpw, https://www.youtube.com/watch?v=vFx8qgVDWTo). Majstor me ubjedi da ugradim čuje se struganje skinem nazovem servis koji mi je radio reparaciju oni kazu posalji na garanciju gdje me dodadno oderu za jos preko 100e plus putni troskovi vamo tamo. Turbina mi stigla sa garancije (https://www.youtube.com/watch?v=-9WAcFvlK5s, https://www.youtube.com/watch?v=jbW1dupDToc) ta dva druga snimka su snimci turbine nakon garancije medjutim zvuk ostao isti čuje se i dalje struganje (https://www.youtube.com/watch?v=pYn7Vquz1P8, https://www.youtube.com/watch?v=gUUd9hdt_nA) moji snimci + https://www.youtube.com/watch?v=bDmKWZI2eHQ snimak koji sam nasao na netu zvuk koji se čuje je identičan kao kod mene. Posto mi je prvi put majstor poslao turbinu na kojoj se vide golim okom tragovi struganja nakon reparacije izgubio sam povjerenje u njega i sad drugi put kad je vratio nakon garancije sam isao u drugi servis za remont turbina ovdje u Bosni da je ispitaju na ispitnom stolu i da mi daju svoje misljenje. To zadovoljstvo me je izaslo 30e + put ali su mi rekli da je turbina 100% ispravna za sto sam dobio i potvrdu od njihovog servisa. Na druga dva snimka se vidi da turbina ima malo lufta samo ne znam da li je taj luft dozvoljen ili je to opet previše. Prije nego što su mi počeli problemi sa turbinom i struganjem imao sam problem sa DPF filterom koji je bio začepljen (auto je ležalo dugo) sad ne znam da li je opet problem u DPF da li je zacepljen i na nekakav nacin koči turbinu i dobijam taj misteriozni zvuk. Što se tiče vuče auto vuče odlično.

Van mreže Forman90

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Lokacija: Derventa
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b7
Odg: Loša reparacija turbine passat 1.9 77kw
« Odgovor #21 poslato: Maj 17, 2015, 10:35:06 posle podne »
Postavio sam snimak gdje se vide live parametri maf i map senzora kao i pritisak turbine očitano sa vcds-om
U toki voznje čuje se struganje (ili sta vec) najviše kada se šalta iz prve (sa nekih 2100-2200 obrtaja iznad tih obrtaja ništa se ne čuje ili jako rijetko) u drugu. Na grafiku se vide peak-ovi (najviše od 1:40 na videu) gdje je ostvareni pritisak veci od zadanog i skoro uvjek se javlja taj misteriozni zvuk. Ostvareni pritisak turbine je predstavljen plavom bojom na grafiku.

https://www.youtube.com/watch?v=jdbX8Dt5OnA

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Loša reparacija turbine passat 1.9 77kw
« Odgovor #22 poslato: Maj 17, 2015, 10:50:06 posle podne »
Druze provlaci li ta turbina nakon remonta ulje na turbinski i li kompresorski deo?
Ako ne gura ulje ni na jedno od oba onda je dobra sigurno......vozi i ne brini mahac
Ako je ta turbina sa mesinganim lezajevima na osovini sme da ima do desetu radijalnog lufta i taj luft pegla pritisak ulja.Aksijalnog lufta ne sme da ima ni malo.
Ako je ball bearnig onda ne sme da ima ni jednog ni drugog lufta
Ovaj zvuk sto se cuje nakon pustanja gasa je kompresor surge verovatno ne skodi turbini u smislu da je mehanicki moze ostetiti samo utice na turbo rupu :26
Teraj i ne brini kad pocne ga gura ulje na sve strane onda ces znati da ne valja :26
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2795
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +146/-29
  • Pol: Muškarac
Odg: Loša reparacija turbine passat 1.9 77kw
« Odgovor #23 poslato: Maj 17, 2015, 11:00:01 posle podne »
na snimku sa otvorenom haubom se čuje da turbo prepunjava... kada pustiš gas,on je toliko nabio pritisak da se čuje takozvana "ćurka" iz filtera za vazduh,tj vrati pritisak na usis... na snimku gde u ruci držiš zakrilca se vidi da je osovina turba spaljena,što znači da je imala mnogo lufta ili nije imala podmazivanje sa uljem... na prvom snimku luft je prevelik... A Nino je u pravu,totalno si konfuzno sve ovo objavljivao...

P.S Kao što si sam napisao... ostvareni pritisak je veći nego zadat,što znači da prepunjava i tu dobijaš taj zvuk na puštanju gasa iz filtera za vazduh,što i nije toliko strašno
« Poslednja izmena: Maj 17, 2015, 11:07:34 posle podne od strane Gagi »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Loša reparacija turbine passat 1.9 77kw
« Odgovor #24 poslato: Maj 17, 2015, 11:07:31 posle podne »
Gagi kako vrati pritisak na usis?
Valjda vrati sabijeni zrak kroz cooler nazad u kompresor pa taj zrak usporava kompresor koji se okrece suprotno pa nastaje surge :26
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2795
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +146/-29
  • Pol: Muškarac
Odg: Loša reparacija turbine passat 1.9 77kw
« Odgovor #25 poslato: Maj 17, 2015, 11:09:10 posle podne »
Tačno tako,ali ga izbaci i na filter,tj na usis...  Nisam uspeo da nadjem snimak gde je postavljen k&n filter,da vidiš kako se sam čisti po puštanju gasa :)  Ali može i ovako nešto ... https://www.youtube.com/watch?v=Tu_m64trYRI
« Poslednja izmena: Maj 17, 2015, 11:38:47 posle podne od strane Gagi »

Van mreže Forman90

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Lokacija: Derventa
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b7
Odg: Loša reparacija turbine passat 1.9 77kw
« Odgovor #26 poslato: Maj 18, 2015, 08:30:00 posle podne »
Ljudi hvala na odgovorima to je to zvuk je identičan kao na ovom videu https://www.youtube.com/watch?v=qPCixRCtVi8 znači problem je kompresor surge. Sad me interesuje kako se rijesiti tog zvuka, wastegate  na turbini je nov kao i n75.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Loša reparacija turbine passat 1.9 77kw
« Odgovor #27 poslato: Maj 18, 2015, 08:34:23 posle podne »
To bi trebao da pegla n75,a mozda nije ni geometrija westgate ventila dobro podesena pa ne moze komp. ni n75 da to peglaju kako treba.
U svakom slucaju proveri preko dijagnostike kako raste pritisak kroz obrtaje i jel u zadatim granicama!

posalji ti tu turbinu u turbo servis u uzice oni su doktorirali te turbinice od dimilica,a i imaju opasnu opremu za podesavanje wg a :)
« Poslednja izmena: Maj 18, 2015, 08:40:25 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Forman90

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Lokacija: Derventa
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b7
Odg: Loša reparacija turbine passat 1.9 77kw
« Odgovor #28 poslato: Maj 18, 2015, 09:10:52 posle podne »
Kasno mi je sad za Užice zeznuo sam se išao na jeftiniju varijantu 2 puta skidao turbinu i na kraju me izašlo više nego što su mi tražili u Užicama. Al dobro šta je tu je nosio sam je u drugi servis na ispitivanje kažu da je dobra pa ajde vjerovacu im hehe. Vidjeću da nabavim od nekog n75 pa da probam sa drugim. Pa vidi se na snimku s dijagnostike koji sam postavio da turbo prepunjava. Pitam se ima li smisla sumnjati na intercooler ipak dijagnostika pokazuje da turbo prepunjava. Da li može MAP senzor da pravi problem?

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Loša reparacija turbine passat 1.9 77kw
« Odgovor #29 poslato: Maj 18, 2015, 09:17:36 posle podne »
Cooler nema veze sa tim!
Map takodje ili radi ili ne radi,a da brlja vrednosti van onih kalibrisanih u ecu poznao bi on to i izbacio gresku.
To sto su ti ti uzeli 30e i probali je to je verovatno bila klasicna proba na ispitno stolu tj.da je zavrte i vide pusta li ulje u kompresor i turbinski deo i moze li da dostigne max br.obrtaja za taj tip turbine.Znaci klasicna provera mehanike.
Moze samo n75 da zeza ali da te on stvarno zeza trebalo bi da se vidi na dijagnostici msm ako se gleda na dobroj.
Ili da geomerija nije podesena kako treba kad posle ramonta.Za to treba pismena oprema ne moze u garazi da se uradi pomocu stapa i kanapa ;)

princip rada uprosteno izgleda ovako< wg kontrolise broj obrtaja osovine turbinne pa samim tim i pritisak kojim ona filuje motor,N75 kontrolise wg da bi otvarao u zadatim parametrima a u kompu su upisani ti parametri i vrednosti pa on sam kontrolise citav sistem zajedno :26
« Poslednja izmena: Maj 18, 2015, 09:21:09 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."