Ako hoće neko da objasni uzupčavanje kako se pravilno odrađuje, stezanje i štelovanje ventila, šta mi je potrebno sem osnovnog alata hoće, ako ne hvala i na ovim odgovorima. Nisam se naučen rodio a imam i želju i volju to da naučim, trebaće i za kasnije...
Vozim se dosta (50 000 godišnje), naučim da popravljam ove "krševe" delove i alat imam uvek u gepeku i piči gde oćeš i kada hoćeš, po meni najbolje rešenje za kretanje i izbor automobila.
Naravno u skladu sa finansijama svako bira ono što može i što je realno ...
Da me tu jebuckaju strane banke, njihovi proizvođači prodaju gomilu plastike i ponešto čelika za 10x veće svote nego što je proizvodna vrednost vozila, neka nađu nekog drugog...
Dok je ovih vozila proizvedenih pre pada Berlinskog zida (prestanak postojanja bipolarnog sveta - početak pravljenja globalnog potrošačkog društva) teraće se ona, kad ih više ne bude, tad će verovatno svako da ima svog kvada(ili ti drona) ko zna...
A vi sa tako pametnim odgovorima ako već nemate pametnija posla razmišljajte o sledećim temama:
1. Kako dodatno iskoristiti toplotnu energiju koja se stvori u motoru, "niko ne zagreva kuću pa posle otvara prozore da je hladi",
2. Obrtajima radilice stvarati dodatnu električnu energiju sem za punjenje akomulatora i kasnije je koristiti, u prevodu hibridi,
3. Enegriju strujanja vazduha kako iskoristiti i td i td.
To mi je za sada palo na pamet, a nama amaterima objasnite ove obične mehaničarske poslove da i mi naučimo nešto.