Kod dizel motorakao na golfu 2 boš pumpa služi da napravi pritisak koji sabija i raspršuje naftu kroz dizne u cilindar.
U njoj nema mešanja vazduha i goriva kao u benzinskim motorima -jer oni imaju karburator /izuzetak su motori sa direktnim ubrizgavanjem i sl
Ja sam podešavao sebi pre godinu dana ler i dotok goriva na boš pumpi -prvo sam podešavao dotok goriva i proveravao kako prima gas -ne sme biti laga,a onda uštimavao ler
Ja imam običnog dizela ,dok se tvoja boš pumpa razlikuje u tome što ima na sebi vakum koji je spojen sa turbinom

mislim da treći šraf kojim se šteluje količina gasa nisam dirao
Saug na ovakvim dizel motorima služi da pomeri ugao paljenja,dok na karburatoru služi da obogati smešu

- kao što je pomenuto gore nisu isti principi.
Vrlo bitna stvar da znaš je da se nafta usled velikog pritiska samozapali u cilindru-kod benzinaca se smeša pali naravno uz pomoć svećica
