Na a4 odradjen veliki servis delovi iz originala
evo koja fotka
Zatim je usledio mali servis sipan motul a ispusten liqui-moly 5w-40,nisam zadovoljan motulom fali ga na meracu duplo vise nego liqui-moly, pre ispustanja ga je bilo 2mm ispod maksimuma.
Tako da ce na sledecem malom sada u martu,aprilu ici liqui-moly ili cu pokusati da nabavim iz originala.
Usledila je prinova felne i letnje gume
kupio sam dve nove savine i dve polovne gotovo nove
[/u
Evo malo davno obecanih slika b4,krace istorije. Naime pre njega vozio sam audi 100cd 2.0td 86/66kw,njega sam prodao u Sid,zatim pocela jurnjava za b4 on mi se svidjao imao priliku da vozim i td.nasao u Pirot otisao nisam bas bio zadovoljan motorom ali sta da se radi nije ni bio los. Kaze covek ulje ne trosi stigao kuci ono sutra dan ulje ispod minimuma
. Posle godinu dana s'proleca ode dihtung glave odradim glavu kod strucnjaci,hidro sve novo povadim klipove da vidim karike u karike i hilzne karike su imale preko 1mm lufta kada se ubace u hilznu ,nije dobro a hilzne minimalno pojedene,kupim karike iz originala probam u hilznu zazor je bio od 0,40-0,50mm odlicno sklopim ja to i
.Kda sam se vratio sa letovanja opet dihtung
,sve iz pocetka samo sve u fulu ispostavilo se da su strucnjaci na obradi obradili krivo glavu kao banana.
Od tada prosao oko 40.000km.hvala bogu bez problema.
Zamena ulja u motoru sa filterima ispusteno liqui-moly 10w-40 mos2 a sipao sam mu mercedesovo iz originala preko bare evo fotke koliko je potrosio od zamene do zamene na 7.000km,bez dolivanja
Zatim se pre par dana isto malo
leva strana je ostala kada otopli
sam se.Ulozak amortizera,odbojna guma ,prasinjara, solja i kraj spone
amortizer jos nije izgubio funkciju a poceo je da vlazi pocetak faze raspadanja.
Evo i jedne zajednicke