1. Zameniti običnu ručicu sa ručicom za tempomat.
2. Ukoliko ste koristili instalaciju i tablu osigurača od MK3, onda je velika verovatnoća da iza table sa osiguračima postoji neiskorišćeni četvoropinski konektor za ručicu tempomata. Ispratite da li konektor 1 ide na 12V na D bloku na tablu osigurača. Pin 1 12V, 2 RES, 3 SET i 4 masa. Potrebno je produžiti kabl i povezati ga na ručicu ili napraviti ili naći original nastavni kabl. Takođe na instalaciju trebaju biti povezani i prekidač kvačila i oba prekidača za kočnicu. Tempomat uzima u obzir oba prekidača za kočnicu, pa ako oni nisu usklađeni tempomat neće raditi. Takođe i VSS signal (za brzinu vozila) je potreban, što je već odrađeno ukoliko brzinomer radi.
3. Uključivanje funkcije tempomata u ECU. Poveže se kompjuter sa VAG-COM na OBD2 konektor. U programu se odabere "Engine control module", zatim "login", a zatim se unese kod 11463 za uključivanje ili 16167 za isključivanje funkcije tempomata. I na kraju selektuje "Do It!". Nakon kontakt off-on i ponovnom ulasku u VAG-COM u oznaci u gornjem desnom uglu mora biti jedno slovo G viška. G označava da je funkcija tempomata uključena.
Tempomat ne radi ispod 40 km/h.