Autor Tema: GOLF IV GTI 235hp i 380nm  (Pročitano 214260 puta)

0 Članovi i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #900 poslato: Maj 27, 2014, 11:36:24 posle podne »
Evo ovako tebi je na ovom zadnjem merenju pokazalo na 4000 obtraja 235ks  motor ili ti na radilici a snaga na tocku sa tog dijagrama je 200 i 10 ili 15 zaboravio sam tacnu cifru i valjda znas da se deo snage izgubi od radilice zamajca preko menjaca poluosovina do tocka i ja tvrdim da se ta zadnja cifra racuna u snagu auta tj.to na tocku.
Dijagram snage motora ti je pokazao na 6500 obrtaja oko 190ks na radilici,a ja sam odbio 10 do 15ks na te gubitke do tocka koji ne moze niko osporiti da ne postoje na menjacu sa kosim zubima itd.pa sam zato rekao da su ti prodali 180 tak ks.
Dijagram se po pravilu gleda i racuna snaga ispred limita motora.
valjda je jasno da se deo snage izgubi od motora do tocka.
« Poslednja izmena: Maj 28, 2014, 12:08:16 pre podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #901 poslato: Maj 28, 2014, 12:16:15 pre podne »
Cega 157 jel na radilici? ili tocku?Toliko je i imao na radilici ako je onaj dijagram od snage motora a na tocku sigurno manje.
Pa jel moguce ljudi da vi mislite da nema gubitaka snage od motora do tocka sa menjacem sa kosim zubima?
« Poslednja izmena: Maj 28, 2014, 12:54:15 pre podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #902 poslato: Maj 28, 2014, 12:26:02 pre podne »
Valjci u Revu mere snagu na motoru, a dole u dnu pise i koliko ima snage na tocku.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #903 poslato: Maj 28, 2014, 12:29:05 pre podne »
Pa zar nije razlika u cifri zbog gubitaka o kojima ja pricam?
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #904 poslato: Maj 28, 2014, 12:31:28 pre podne »
Konkretno Pekar trenutno ima 235 ks na motoru, a kad se oduzmu svi gubitci ima 216 ks na tocku na 5000 rpm :) msm da smo sad razjasnili sve.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #905 poslato: Maj 28, 2014, 12:33:51 pre podne »
Ako je blokada motora na 6500 hiljada to mu je prava snaga,povuci pravu liniju  na Y sa  6500 obrtaja tj sa krive gde dohvaca 6500 obrtaja i to mu je stvarna snaga motora,a na tocku je manje

@igor polic Ne zamerim druze ne brini,ali ako ti mislis da se sva snaga sa radilice moze preneti na tockove a da se deo ne utrosi na pokretanje menjaca onda je to druze elementarno neznanje i tvoj proble i nije u redu da kazes to sto si rekao.
Moj ti je savet da se malo informises o tome ili da pitas nekog pa ces videti da sam u pravu.
« Poslednja izmena: Maj 28, 2014, 01:00:27 pre podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #906 poslato: Maj 28, 2014, 01:02:37 pre podne »
Kapiram Maxe sta hoces da kazes, na 6500 obrtaja je ta snaga manja, ali sve ce se to ispraviti uskoro :)

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #907 poslato: Maj 28, 2014, 01:05:02 pre podne »
 :46
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #908 poslato: Maj 28, 2014, 02:51:42 posle podne »
NAJBOLJI


Послато са HTC One уз помоћ Тапатока


Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #909 poslato: Maj 28, 2014, 03:19:23 posle podne »
 :35 apsolutna dominacija reklamirane firme na tuning sceni na balkanu
« Poslednja izmena: Maj 28, 2014, 03:21:27 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Marko011 Mk4

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3898
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +113/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk4
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #910 poslato: Maj 29, 2014, 09:45:04 pre podne »
Igore ovde ima par ljudi koji se razumeju u motore kao sto kazu i verovatno su skolovani za to. Svaka im cast, svakom majstoru  :46  . Ja iskreno ne mogu da pricam o motoru sa njima je mogu da me naprave od bloka motora a isto tako ja njih mogu da napravim od zice... Najjvise me nerviraju kompleksi. Ja vozim 1.6 100ks a stavio sam sve od r32 i znas koliko me boli resa sto ce neko da kaze vidi ga ovaj r32 sa 1.6??? Ja sam pravo auto za sebe, ne za forum ne za kurcenje nego za SEBE! Nikada nisam nikog ponizavao niti pljuvao po njegovom radu. Ako mi se svidi, svidi mi se ako ne opet nista... Ako me neko pita za savet uvek pomognem i svi znaju da sam uvek bio tu da pomognem koliko mogu...

Po meni Sale je zna sta ga muci i sta mu treba da auto ide jos bolje. Takodje znam da ce Sale u bliskoj buducnosti resiti taj problem...
Nothing is impossible !!!!!

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #911 poslato: Maj 29, 2014, 03:15:49 posle podne »
Maxe, napisao sam ti ne zameri gore ako se secas. A ti opet uzeo zdravo za gotovo. Prvo da ti napisem, nervira me kod tebe sto u svakom post-u gledas kako ces nekoga poniziti. Drugo, ne sudi o meni ili bilo kome na osnovu onoga sto procitas. Ne znas me pa na to nemas pravo. beer
Pogresno si druze zakljucio da ja u tim svojm postovima imam nameru da nekog ponizavam.
Dobra volja da se nekom pomogne se pogresno tumaci ovde na zalost.
Ja samo bez uvijanja kazem ako se ne slazem sa necijom tvrdnjom i pri tome pokusam argumentovano da objasnim zasto smatram da taj neko nije u pravu. Ja volim da raspravu vodim argumentima.

Tebe Marko nije niko dirao a pogotovo tvoje radove i nije mi jasno zasto se smatras prozvanim?Ako smatras da nisam u pravu sto se tice ove bilo bih zahvalan da to argumentujes.

Poenta cele moje price ovde je bila da se skrene paznja da ako bude nastavio da vozi na ovako precizno uradjenu mapu da ce ovakve klipove vaditi iz motora,i to ako predhodno klipnjace ne razbiju blok motora

ovaj klip je od 1,8tmotora sa slicnom mapom.
i slika sta bi bilo sa turbinom ako se tako nastavi voziti



« Poslednja izmena: Maj 29, 2014, 03:45:32 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #912 poslato: Maj 29, 2014, 04:11:29 posle podne »
Ok super. Zato i služi. Kad je onaj dečko u Kotoru spalio nekoliko ABFova onda je bilo sve u redu? Hvala ti što brineš, ali Saša radi kako misli da mu je najbolje, pa šta bude neka bude. Čak i ako se ostvare tvoje crne slutnje sve je to za ljude, a fala Bogu i parama se da kupiti.
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #913 poslato: Maj 29, 2014, 04:17:49 posle podne »
Ja ne znam za tog iz Kotora.Verovatno nisam pratio temu,ili se to desilo pre nego sto sam se uclanio na forum.
Ne razumem zasto branite firmu koja mu vec drugi put nije uradila mapu kako treba?
Ako ponovo urade isto onda ce se vaditi na nesto trece i sve tako i naravno je da nece priznati da su zeznuli.
« Poslednja izmena: Maj 29, 2014, 04:24:37 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #914 poslato: Maj 29, 2014, 04:41:17 posle podne »
Pa pazi, da li prodaju muda za bubrege ne znam, međutim dosta firmi širom sveta rade jako slično. Skoro svi nude jako slične vrednosti. Da li to znači da je remapiranje  prevara svuda u svetu?
Ja i dalje mislim da je sve to precenjeno, ali ko sam ja da o tome sudim :D Nikad nisam bio u Revo. Mogu reći samo kapa dole šta je Saša sa svojim moćnim leđima lollol izugrao na svojim kolima
« Poslednja izmena: Maj 29, 2014, 04:46:35 posle podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Marko011 Mk4

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3898
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +113/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk4
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #915 poslato: Maj 29, 2014, 04:49:27 posle podne »
Max druze tvoju temu i radove sam pratio sve dok nije pocelo prozivanje ko je brzi, ko ima koliko konja.. itd...
Nista mi nije zasmetalo do dela a kada je napisano da je bitno da se stave felne od 1500e i da se sredi auto spolha da bi neko sa foruma aplaudirao tim ljudima... Iskreno ja sam se ostetio prozvanim... msm u tvojoj temi pisi sta hoces tvoja stvar ali ti si nastavio i u drugim temama da furas neku raspravu oko toga da je cip los. Jel je to toliko bitno da li ima 300ks a da se na ostatku auta nije nista radilo? Mom autu nedostaje motor i to je jednog dana planirano da se uradi ali trenutno imam mnogo bitnije stvari od motora u autu..... Vidi care i sam znas da papir trpi sve, kojim slucajem da se Sale zainati i ode preko i izmeri na dyno da ima manje konja lagano moze da ih tuzi i dobija na sudu kako hoces. Dali su papir sa kojim tvrde da Sale ima 230 ks ili nije vazno ali neku cifru a zamisli da se ispostavi da to nije tako? Sta mislis sta bi bilo?
Ali opet ne vidim svrhu tolikog ubedjivanja jeste nije dobro ima toliko ili onoliko? Njegove su pare moze da radis sta hoce, ako se opece na mleko duvace i jogurt kad pije... Ja sam jednom platio skolu sa kopijama branika pa me posle kostalo 3x vise jbg...
« Poslednja izmena: Maj 29, 2014, 04:52:41 posle podne od strane Marko011 Mk4 »
Nothing is impossible !!!!!

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #916 poslato: Maj 29, 2014, 06:00:44 posle podne »
Da wele rade naravno i to uspesno od prve,ali verovatno uz odredjene prepravke na motoru da bi mogli da naprave softver koji bi sto bolje kontroliso rad motora,tako sto za odredjene ks zahtevaju dizne odredjenog protoka,dijagram kompresora od turbine,sa kojeg vide u kom rasponu pritiska isti daje najveci volumen sabijenog zraka itd.,a i sam motor mora da ima neke preduslove da bi to sve zajedno radilo kako treba.Onda sve to analiziraju i jure realnu cifru ks iz datok setuap a kako se moderno kaze.
Ne znam jesam li negde pomenuo da je meni cip isto radio revo ali ne ovi nasi i uboli su od prve,ali su mi naznacili sta sve treba od hardvera da bi to radilo.
Hocu da kazem da tuning softvera i tunig harvera idu zajedno da bi se postigao neki rezultat.

Marko druze to sto sam rekao za te felne ne treba da te pogadj bzv.Ja sam to rekao jer se ne slazem da se tolike pare daju na tockove,isto kao sto vecina ne odobrava ovo sto ja radim i to je po meni ok.To su razlicitosti i ne bi trebalo da bude predmet svadje zamerki itd.
A sto se tice tog cipa tice smatram da sam u pravu i trudio sam se da objasnim zasto tako mislim.To tvrdim na osnovu nekog znanja,a to sto je pogresno protumaceno ja smatram da nisam kriv.





« Poslednja izmena: Maj 29, 2014, 06:04:24 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #917 poslato: Maj 29, 2014, 08:20:31 posle podne »
makse ako nisi radeo kod njih u revo, sto onda palamudis toliko o njima, a pritom nisi imao nikakvu dodirnu tacku sa pomenutim, postavio sam ti najprostije pitanje,bukvalno sam ga nacrtao na predhodnuoj strani i nisi mi dao odgovor,sada vise mi i nije potreban, sto se tice spaljenih klipova i te turbine sto si postavio, to bi do sad da je toliko lose vec bilo kod mene,jer auto je radjen mnogo pre pa se nista nije razletelo, evo mi je ta turbina u sobi, nema lufta nije mrdnula,a bila je 1.2bara. a mnogo me zabole i da se razleti ;)a kad budes bio doso u BG. ako cvele bude bio tamo, pokaza ce ti  1.8t sa 350.000km na satu i pritisak turba na 1.5bara. i bukvalno se cepa taj auto svaki dan, i ni jednom nije otvoren motor, e to su za mene argumenti, ti nemas ni jedan argument, po pitanju 1.8t. sem da skidas slike i turbine sa interneta, ni takodje za tacnost i merodavnost valjka u revo,jer nikad nisi ni bio tamo,sem da pricas neke price. da su toliko losi ,budi siguran da nebi otiso kod njih opet,a ima mnogo ljudi koji su radeli kod njih, i jos nisam cuo da se neko zalio itd. a ti na sva usta pametujes za njih, daj molim te, zaobidji moju temu dezinformacijama vise molim te :26
pricas neke price koje tebi odgovaraju, navecu ti argumente: siroko kod tebe u temi postavi dijagram od honde, onda ti krenes da pametujes kako je to najbolji, kalasan postavi odlican dijagram iz reva, gde si ti? nema te,zaobidjes ga,ako si toliko objektivan i realan, zasto nisi reko,e ovaj dijagram je dobro uradjen, ali ne mozes, sujeta ti ne dozvoljava,taman posla ti da priznas da nisi bio u pravu, bez uvrede, spaljeni ABF-ovi, ne, to je nemoguce jer ti to nisi cuo,a i taman posla ABF da bude spaljen,daj molim te boodala onda tvoj argument.meni je dovoljno, citiram tvoje reci, onaj decko iz crne gore,kazes sto mu merili na VR manju snagu, tebi je to dovoljno boodala a necitas ili ne zelis da procitas,sto je napisano da nije znao tacan odnos menjaca kako bi mogli  izmeriti pravu snagu, sto si i ti sam u mojoj temi napisao za odnos menjaca, momak je javio kada je saznao tacan odnos menjaca i dobio je koju snagu ima na autu, to neka kaze i on sam, ali ti to ne vidis, iskreno mnoge stvari ne vidis koje ti ne odgovaraju, i sto se tice da li ce neko dati i 2000e za felne ili ce ih polirati nedelju dana, neka da,ja sam za, i uvek cu se radovati ako covek uspe da izdvoji za ono sto voli i da on sam bude zadovoljan istim i postignutim rezultatom, to u opste nije za potcenjivanje,tako nesto mogu reci samo zavidni ljudi koji misle da su za sve u pravu, kod marka u temi se vidi,ja sam mu reko bio za motor, moje misljenje, ali nisam ni jednog momenta potcenio ono sto je napravio od auta,jer decku svaka cast, retko ko moze se pohvaliti time ovde na onolikom ulozenom trudu i finansija u autu,i zato mu skidam kapu  :46 po nekom bi sigurno bilo da ce mu popadati branici jer nema r32 motor ispod haube, covek je napravio bombu od auta i to nema prava niko da ospori tapsac jer i za sve to takodje treba znanje
i da ga ja ne palamudim vise,pekar nije auto mehanicar sto ni jednog momenta nisam to pomenuo niti pocenio nikog,ali zahvaljujuci 5 godina provedenim i uz pomoc ljudi koji poznaju ovaj motor sto vozim,jos malo i postacu doktor za 1.8t. koliko god to nekog bolelo ;)

wele:
bratac posto valjci vise nisu merodavni za merenje snage vec auto koji ima fabricku deklarisanu snagu, budi siguran bratac da ti onda imas min.240ks sobzirom kako si odneo od zivota onog pasata V6 4-motion od 210ks clap driving
jbg. los je bre taj 1.8t. lollol

i da zaboravih, ona slika od turbine,sto si makse postavio i ona ostecenja na peraja, ne moj me sad jos vise iznenaditi da kao mehanicar ne znas usled cega mogu doci onakva ostecenja na peraja, ne valja kada se sa neta samo skine slika a pri tom se ne zna od cega su nastala ostecenja u celo peraja ;)
« Poslednja izmena: Maj 29, 2014, 09:08:56 posle podne od strane pekar »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #918 poslato: Maj 29, 2014, 08:31:27 posle podne »
Ne znam na sta ti nisam odgovorio konkretno jel za onaj prvi dijagram od 157ks?Onaj dijagram je super onakva bi kriva trebala da bude i naa ona dva.
Nismo jos utvrdili jel se u saobracajnu upisuje snaga na tocku ili motoru.
Ako se upisuje snaga na tocku odgovor bi bio da nakon predjenih 150 hiljada motor se malo potrosi i normalno da nece imati isto ks kao kad je iz fabrike posao.
Ja kenjam za njih zato sto znam coveka kome smo vadili ista takva dva klipa iz bas takvog motora pa zato pricam.
Meni je ista firma u americi radila komp i cip.

Sto se marka tice ja ponavljam da ga nisam dirao uopste procitaj predzadnji post.

Sto se nikolinog dijagrama tice apsurdno je porediti dijagram snage dizel i benzin motora jer to jedno sa drugim nema veze i uz put onaj dijagram je extra za dizel motor koji full snagu isporucuje u srednjim obrtajima,dok je za benzinca drugacije.

Ako si doktor za 1,8t zasto ti onda n75 ne pegla pad pritiska ako znas za sta sluzi a koliko znam imao si mehanicki kontroler?Da si doktor verovatno bi znao da je to zadatak od n75 ventila.


Ako na nesto nisam odgovorio reci pa cu popraviti posto ti je pitanje dugo i kompleksno pa ako sam nesto propustio ne zameri.

Zamolio sam lepo da se diskusija na vodi u pravcu svadje i vredanja vec da se ista vodi argumentima iz domena motoristike a ne prica rekla kazala i teoretske nastave sa interneta.

Sto se tog abf a tice ponavljam da stvarno nisam pratio projekat niti znam sto je pukao,mogu samo da predpostavim da je predjena granica budzenja koje fabricki delovi mogu da izdrze.

« Poslednja izmena: Maj 29, 2014, 09:06:20 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #919 poslato: Maj 29, 2014, 08:45:23 posle podne »
uopste ne pratis na casu, gde sam napisao da imam mehanicki kontroler?za mnoge stvari niste upuceni na mom autu ;)
zaboravi bratac, nije ni bitno vise  :26
« Poslednja izmena: Maj 29, 2014, 08:47:02 posle podne od strane pekar »