Autor Tema: GOLF IV GTI 235hp i 380nm  (Pročitano 215025 puta)

0 Članovi i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže kiza91

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1346
  • Age: 34
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
  • vw rulez
  • Auto: Bugatti Veyron
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #360 poslato: Februar 27, 2012, 03:19:15 posle podne »
profi odradjeno..srecno sa daljim tunugom :)

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #361 poslato: Februar 27, 2012, 03:48:29 posle podne »
hmmm 270konja bez mjenjanja brizgaljki i turbine.... tesko ;)

A inace svaka cast za cip i za mjerenje to se postuje ;)
Da li znaš koje brizgaljke i koji turbo ima sad? Ili koje bi trebalo da stavi?
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13242
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #362 poslato: Februar 27, 2012, 04:05:47 posle podne »
Meni je ovde najdraze sto je motor imao 157 konja bez cipa, a fabricki 150 biggrin

Svidja mi se sto cip daje snagu skoro celom duzinom obrtaja, nema samo explozije na kraju kao kod janapaca, koliko vidim ti imas istu konjazu na 3000 i na 6300 obrtaja. nije mi jasno sto samo na kraju malo pada snaga?
A rekao bih da imas malo vecu turbo rupu sada, obrtni moment je pomeren za nekih 500 obrtaja, mada se isplati. biggrin

U svakom slucaju, mislim da nisi pogresio nikako, a i cena je skroz ok s obzirom kako se radilo. nista bez dyna. ;)

Van mreže MISHAA9

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 583
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +15/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #363 poslato: Februar 27, 2012, 04:17:13 posle podne »
Ovaj chip ti je bio pun pogodak..  Svaka cast na radovima, sve pohvale za auto, vrh   je   clap



Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #364 poslato: Februar 27, 2012, 06:10:45 posle podne »
možda je "višak" konjaže uzrokovan dopingovanim gorivom mada i njegov auto odavno nije fabrički :)
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže vlado_gti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Lokacija: I.Sarajevo
  • Karma: +11/-4
  • Auto: golf 4 1.8 GTI
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #365 poslato: Februar 27, 2012, 10:21:53 posle podne »
ovaj motor je prosto grijeh ne pojacati chip tuningom :)
a kad spominjete sm evo sta oni nude http://www.smchiptuning.com/583/vw-golf-iv-1.8-turbo-150
jedna vazna stvar je i turbina, recimo ko3 obicna nema kapacitet ko3s turbine, koja se
ugradjivala na nekim modelima od 150 ks (AUM) , a ona pruza mnogo vise prostora za dizanje snage.
dobar ste posao napravili, pogotovo sa mjerenjem snage, ja bi bas volio imzjeriti tacnu snagu, crno
na bijelo da se zna, pritisak nam je isti 1,2 po instrumentu. pozz

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #366 poslato: Februar 27, 2012, 11:25:55 posle podne »
E druze vlado to sto si ti sad rekao ekipa iz SM ne zna, a oni se bave time!
Ja coveku vise puta govorim da li zna sta AUM ima od dizni i koji turbo, a on vrti nesto uopsteno, nedoreceno i na kraju se vise ni ne javlja

Zato je Pekar otisao kod prave firme  tapsac
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #367 poslato: Februar 27, 2012, 11:53:11 posle podne »
jesi radio nesto na motoru pre cipa?..vidim da je auto pre cipa imao 7 ks i 42 nm vise nego po fabrickim podacima...

Van mreže vlado_gti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Lokacija: I.Sarajevo
  • Karma: +11/-4
  • Auto: golf 4 1.8 GTI
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #368 poslato: Februar 28, 2012, 12:00:08 pre podne »
nema govora, dobio je full tretman za sasvim pristojnu cijenu, da kazem i jeftiniju od konkurenata,
a ko3s se u gradjivala u 1.8t 132kw 180ks, i u 110kw aum, u razgovoru sa citius tunnig chip,, on kaze da se snaga
bez ikakvih zamjena softverski moze d ici  na 220ks,, naravno to bi bio power cip,, mada vece dizne
od tt-a ili 180ps bi bile pun pogodak.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #369 poslato: Februar 28, 2012, 10:49:14 pre podne »
AUM je kod mene i VWDusana i AUM na netu citam ima medju vecim diznama tj savetuje se ostalim da se potraze dizne od AUMa. Naravno ima i vecih, al kostaju bogaoca
AGU je kod Pekara koji je oslobodjen raznih senzora i ekoloskih gluposti tj lakse dise + sto ima KN da udahne lepo i ceo izduv sa protocnim i vecim fi
Nikako da iskopam onu tabelu sa svim serijama 1.8T motorima i sta koji motor ima
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #370 poslato: Februar 28, 2012, 01:28:51 posle podne »
jesi radio nesto na motoru pre cipa?..vidim da je auto pre cipa imao 7 ks i 42 nm vise nego po fabrickim podacima...
Wele je vec reko sta je zamenjeno tapsac jedino je zaboravio HKS ventil biggrin ali ne zameramo jer je postao opasan za 1.8t motore B)

Van mreže Strbac

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2306
  • Age: 21
  • Lokacija: Beograd-Dorcol-Cukarica
  • Karma: +136/-118
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #371 poslato: Februar 28, 2012, 02:26:50 posle podne »
Druze ovi iz Pozege su stvarno dobri cuo sam sa puno strana, tako da sam i ja dogovorio za cetvrtak. Covek sa kojim sam dogovorio je Pera i kaze da sve to traje tri sata sa testovima. Vidim da su tvoji utisci vise nego pozitivni.
"Nikad se ne prepirite s glupim ljudima. Prvo će vas spustiti na svoj nivo, a onda pobediti na iskustvo"

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #372 poslato: Februar 28, 2012, 02:36:15 posle podne »
ekstra brate tapsac neces se pokajati videces a i preneces utiske ;) da da, pera sve ugovara a sale je mozak koji radi cipovanje i ostale stvari,momci su ekstra,nema greske ;) jedva cekam da obavis to clap
i naravno da ih pozdravis od mene beer
« Poslednja izmena: Februar 28, 2012, 02:40:13 posle podne od strane pekar »

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #373 poslato: Februar 28, 2012, 02:38:51 posle podne »
Citat
Nikako da iskopam onu tabelu sa svim serijama 1.8T motorima i sta koji motor ima

Mislis na ovu tabelu?
http://img19.imageshack.us/img19/5870/b309660cd4.jpg

Van mreže Strbac

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2306
  • Age: 21
  • Lokacija: Beograd-Dorcol-Cukarica
  • Karma: +136/-118
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #374 poslato: Februar 28, 2012, 02:39:40 posle podne »
Obzirom da je moj motor mali 1.4 80KS covek mi kaze da ce proveriti na valjcima i tvrdi da ima bar 4-5 komja vise i da ce mi dodati verovatno oko 10KS sto bi meni sa KN filterom bilo sasvim OK. Taman da pokrijem klimu i vece gume sa 17 alu felnama , jedva cekam javicu sve i slikacu.
"Nikad se ne prepirite s glupim ljudima. Prvo će vas spustiti na svoj nivo, a onda pobediti na iskustvo"

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #375 poslato: Februar 28, 2012, 04:17:14 posle podne »
i ti isto napravi lep snimak i slike, sve lepo detaljno, kao sto je pekar to uradio :)

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #376 poslato: Februar 28, 2012, 04:46:07 posle podne »
To Turbo fala, sad je usnimavam da mi opet ne nestane
Nisam zaboravio HKS naravno već nisam hteo da ga uzimam kao deo koji utiče na snagu. Jeste da puni brže sa njim, ali to mi je samo subjektivan osećaj. :)
Laaja bre dosta više sa tuniranjem 80ks. Ako oćeš da se zezaš i da vidiš efekte para koje trošiš na tjuniranje menjaj to za 2.0GTI peticu, a onda divljanje koliko ti je novčanik deb`o.
Spomeneš li još jednom povećanje snage na 1.4 atmo povešću peticiju da te banuju :)
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Strbac

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2306
  • Age: 21
  • Lokacija: Beograd-Dorcol-Cukarica
  • Karma: +136/-118
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #377 poslato: Februar 28, 2012, 06:05:22 posle podne »
Neka neka i tebe cu na 400metara. Necu vise casna titova pionirska, do prve prilike bleh
Nemoj da se zezas samnom ja sam od pre 1 sat CLAN KLUBA
"Nikad se ne prepirite s glupim ljudima. Prvo će vas spustiti na svoj nivo, a onda pobediti na iskustvo"

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #378 poslato: Februar 28, 2012, 08:05:16 posle podne »
pekar kad stignes provjeri koliko kosta dino test bez cipovanja i bilo kakvih radova.

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #379 poslato: Februar 28, 2012, 10:26:32 posle podne »
evo cene merenja snage tj. dino testa u revochip-u

Samo merenje (2-3 "vrtenja") je 30eura.