Autor Tema: GOLF IV GTI 235hp i 380nm  (Pročitano 194568 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #20 poslato: Septembar 08, 2009, 11:24:38 posle podne »
hvala jos jednom bratici beer

prva slika je od istog auta,samo sto sam sutra dan skinuo znak gti.

Van mreže ljuboje

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 534
  • Age: 39
  • Lokacija: bijeljina
  • Karma: +5/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #21 poslato: Septembar 08, 2009, 11:29:55 posle podne »
golf...ima li ko sta protiv... ?  batine
samo jos felgice... i to od mene da uzmes...   lollol

Van mreže DamirK

  • Eurodubs fotograf
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10457
  • Age: 43
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +78/-28
  • Pol: Muškarac
  • Eurodubs / Detailing Oprema
    • Detailing Oprema
  • Auto: Golf MK6 GTD, VW UP
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #22 poslato: Septembar 09, 2009, 12:06:10 pre podne »
I to one crne sa poliranim rubom :)

Van mreže Dino

  • Uprava Kluba
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1818
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +27/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #23 poslato: Septembar 09, 2009, 01:42:13 posle podne »
Svaka cast!!!
Dugo i brzo da ga vozis.....
 alealeee

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #24 poslato: Septembar 09, 2009, 07:59:52 posle podne »
razmisljao sam o tim crnim,ima jedne ovde u ZA. stavicu za neki dan da vidim kako ce izgledati.

LJUBOJE@ pa valjda ce mo naci nesto za mene,samo finasijski da se oporavim boodala

Van mreže GTI 16V

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 335
  • Lokacija: Beograd,tu negde...
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf Mk2 GTI 16V
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #25 poslato: Septembar 10, 2009, 09:40:39 posle podne »
Uh, odlican je. I ja sam crnu cetvorku trazio ali nisam mogao da nadjem odgovarajucu pa sam morao sa ovom da se zadovoljim  biggrin Jel ta bi 178 ks?

sad je na fabrickih 150ks. a boze zdravlje nadam se tu oko 200ks.

Jer slovna oznaka AGU,sa portovanom glavom???
Ne postoji ruzna felna, nego samo pogresno odabrana dimenzija guma...

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #26 poslato: Septembar 10, 2009, 09:57:58 posle podne »
@ GTI 16V: jeste slovna oznaka mu je AGU. zasto pitas?

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13236
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #27 poslato: Septembar 11, 2009, 01:11:48 posle podne »
ja sa malo zakasnjenja, da te lepo sluzi  clap

A skini onda i oznaku golf kad si vec skinuo gti  B)
A je l' su mk4 radili i sa malo jacom konjazom, taj motor 1,8t? Ipak je bas malo 150 za turbaka  big_boss

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #28 poslato: Septembar 11, 2009, 02:19:46 posle podne »
@ medison: hvala brate, ma bice on boze zdravlje na 200 konjica,samo da se dodje do para, to mi je prvo u planu driving

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #29 poslato: Septembar 11, 2009, 02:20:26 posle podne »
Radili su i edition 25 sa 180KS.

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #30 poslato: Septembar 11, 2009, 02:49:15 posle podne »
stvarno neznam,u saobracajnu mu pise 110kw, jedino sto znam je da ide ko nevreme, prekjuce sam dolazio za BG. i probo sam ga na auto putu, vozio sam ga 230,znaci 210 dotera dok kazes kenac,odusevljen sam, PU PU PU, da ga ne urocim!

Van mreže GTI 16V

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 335
  • Lokacija: Beograd,tu negde...
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf Mk2 GTI 16V
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #31 poslato: Septembar 15, 2009, 06:46:31 posle podne »
@ GTI 16V: jeste slovna oznaka mu je AGU. zasto pitas?

Zato sto je AGU dobra,veoma dobra osnova za tuning Turbo motora... Taj motor se pokazao najboljim od svih VWagenovih 1.8T motora za ovaj vid SWAP-a... Dovoljno je da ti kazem da ima PORTOVANU glavu... Nabavi negde KKK03S turbinu,i eto tebe na 195KS ko od shale...

PozdraVW
Ne postoji ruzna felna, nego samo pogresno odabrana dimenzija guma...

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #32 poslato: Septembar 15, 2009, 07:40:08 posle podne »
Bolje da stavi kkk k04 i onda ladno preko 200  biggrin

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #33 poslato: Septembar 15, 2009, 07:48:24 posle podne »
@ GTI 16V: jeste slovna oznaka mu je AGU. zasto pitas?

Zato sto je AGU dobra,veoma dobra osnova za tuning Turbo motora... Taj motor se pokazao najboljim od svih VWagenovih 1.8T motora za ovaj vid SWAP-a... Dovoljno je da ti kazem da ima PORTOVANU glavu... Nabavi negde KKK03S turbinu,i eto tebe na 195KS ko od shale...

PozdraVW

ekstra brate,hvala puno za ovu informaciju, krenu cu da se raspitujem polako za tu turbinu driving, znaci samo nju naguram i ne moram da ga cipujem,vec sa njom samom sam na 200konjica?

TURBO: ne bih preko 200hp, da se ne ubijem negde biggrin 200 mi je dovoljno,a i da ne preforsiravam motor driving

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13236
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #34 poslato: Septembar 16, 2009, 12:00:30 pre podne »
Ma nece da se preforsira, koliko sam citao o tom motoru, gotovo da je napravljen sa malom konjazom da bi se kasnije budzio, kazu da fabricki klipovi i blok trpe i 300ks ladnjaka  ;)

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #35 poslato: Septembar 16, 2009, 12:23:24 pre podne »
Ma salim se ja, taman bi bilo 180-190KS. A mislim da moras da promijenis cip da bi potpuno iskoristio tu turbinu. K03s je isla na modele sa fabrickih 180KS (Golf, A3, TT...)

Van mreže GTI 16V

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 335
  • Lokacija: Beograd,tu negde...
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf Mk2 GTI 16V
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #36 poslato: Septembar 16, 2009, 06:12:41 posle podne »
Upravo tako, moraces i chip da odradis,jer kad odradis KKK03S i sredis pritisak,imaces manjak goriva,a to se resava chipom...

Posle toga ce ti samo gledati u  batine clap boodala bleh bicedobro coilleo2tj clap
Ne postoji ruzna felna, nego samo pogresno odabrana dimenzija guma...

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #37 poslato: Septembar 16, 2009, 10:03:08 posle podne »
nista ,prvo cu ja polako odradeti cip, pa posle sve ostalo,takav bi redosled ja mislim bio najbolji.

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #38 poslato: Septembar 16, 2009, 11:37:39 posle podne »

Van mreže sandokan

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1569
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +23/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 1
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #39 poslato: Septembar 17, 2009, 10:06:05 pre podne »
nasao si koga da pitas... bonk   pa pitacemo prodavca  batine

ovo ti u svakom slucaju odgovara...stize uskoro kod Damira pa ces videti kako izgleda


http://cgi.ebay.de/Original-VW-Schaltknauf-Alu-Golf-4-R32-Bora-ab-1-8L_W0QQitemZ360187276673QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item53dcd5ad81&_trksid=p3286.c0.m14