Autor Tema: GOLF IV GTI 235hp i 380nm  (Pročitano 213834 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1273
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1260 poslato: Jun 30, 2015, 11:58:01 posle podne »
Pobrkao sam, govori se o izduvnoj a ne usisnoj grani.  bonk

Van mreže Dragan ZA

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 421
  • Lokacija: Zajecar
  • Karma: +16/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VWPASSAT B5,5 VWGOLF4
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1261 poslato: Jul 05, 2015, 04:19:52 posle podne »
SVAKA CAST  :28

 :26  :26   :26

Van mreže -CARBON-

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1081
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
  • Karma: +36/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BMW E39 525D, E60 535D
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1262 poslato: Jul 21, 2015, 06:39:01 posle podne »
mogu misliti kako ovo leti uzivo  B) svaka cast Pekare  :47

Van mreže DraganUS

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A3 1.8t AWP
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1263 poslato: Jul 21, 2015, 10:09:25 posle podne »
Fabricka grana je sasvim dovoljna da izgura do 300ks bez problema. Ako uradis na fabrickoj neko poliranje sa flexihone tool-om nema potrebe da se menja. Vidim da imas i K03 tako da uopste nije bilo potrebe za novom granom. Iskreno, nece da skodi i jedni nacin da vidis da li si sta dobio je dyno. Jedina slaba tacka na ovim motorima su klipovi i preko 300ks treba da se stave bolji.

Pekare, gde si uzimao IC? Preko neta[ebay tipa ili nesto drugo] ili ovde kod nas negde?

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1264 poslato: Jul 21, 2015, 10:14:37 posle podne »
Ajde majke ti objasni nam kako dodjoste do te cifre da fabricka grana trpi 300ks,i koji penis od nje zavisi na turbo motoru majke ti?Da nece pomocu nje nadograditi turbinu da duva x bara ako je kompresor nesposoban da sabije vazduha za 180ks?
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1265 poslato: Jul 21, 2015, 10:47:48 posle podne »
mogu misliti kako ovo leti uzivo  B) svaka cast Pekare  :47
:26
Fabricka grana je sasvim dovoljna da izgura do 300ks bez problema. Ako uradis na fabrickoj neko poliranje sa flexihone tool-om nema potrebe da se menja. Vidim da imas i K03 tako da uopste nije bilo potrebe za novom granom. Iskreno, nece da skodi i jedni nacin da vidis da li si sta dobio je dyno. Jedina slaba tacka na ovim motorima su klipovi i preko 300ks treba da se stave bolji.

Pekare, gde si uzimao IC? Preko neta[ebay tipa ili nesto drugo] ili ovde kod nas negde?
nece on ici sigurno preko 300ks, i ovo  je sasvim dovoljno (za sada) biggrin sad sam se trenutno bacio na budzenje drugog auta, a golf uziva ;)
IC uzeo preko ebay-a evo linka gde sam uzeo a i ovaj ti je sada na aukciji

http://www.ebay.de/itm/FMIC-VW-GOLF-JETTA-MK4-AUDI-A3-A4-A6-TT-1-8T-TURBO-INTERCOOLER-KIT-IC-5003A-5582-/381323469490?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item58c8a662b2

pa de si makse jebemu lemilicu :26

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1266 poslato: Jul 21, 2015, 10:59:04 posle podne »
Jel moguce da je ovoliko pojeftino polirani aluminijum blink
Sve ove skule sa slike za 75e?
Kada sam ja kupovao go cooler platio 120e
« Poslednja izmena: Jul 21, 2015, 11:11:49 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže DraganUS

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A3 1.8t AWP
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1267 poslato: Jul 21, 2015, 11:08:39 posle podne »
Ovo je aukcija, tako da to moze da ode i doste visoko.

Pekar, koliko si cekao da stigne i jesi platio sta carinu i to.


pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1268 poslato: Jul 21, 2015, 11:27:58 posle podne »
uzeo preko sandokana i samo platio njegovu uslugu preko cene IC, ako narucujes direktno za srbiju,onda racunaj sigurno na carinu i porez to ti je negde 30% vise na ukupnu cenu sa postarinom...
stigo mi je za nekih 15-20 dana, to je najbolje da se cujes sa sandokanom ako ces preko njega,mislim da mu sad roba i brze stize nego ranije
« Poslednja izmena: Jul 21, 2015, 11:31:08 posle podne od strane pekar »

Van mreže DraganUS

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A3 1.8t AWP
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1269 poslato: Jul 21, 2015, 11:35:30 posle podne »
Sandokana?

Kontam da je clan ovde?

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1270 poslato: Jul 21, 2015, 11:37:08 posle podne »

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1271 poslato: Jul 22, 2015, 08:11:05 posle podne »
pekar ima li nekih novih dijagrama?
i ja isto mislim da fabricka grana drzi bez problema do 300ks  :53

Van mreže milos796

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Lokacija: Busije
  • Karma: +5/-7
  • Pol: Muškarac
  • honda
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1272 poslato: Jul 22, 2015, 09:22:29 posle podne »
Fabricka grana je sasvim dovoljna da izgura do 300ks bez problema. Ako uradis na fabrickoj neko poliranje sa flexihone tool-om nema potrebe da se menja. Vidim da imas i K03 tako da uopste nije bilo potrebe za novom granom. Iskreno, nece da skodi i jedni nacin da vidis da li si sta dobio je dyno. Jedina slaba tacka na ovim motorima su klipovi i preko 300ks treba da se stave bolji.

Pekare, gde si uzimao IC? Preko neta[ebay tipa ili nesto drugo] ili ovde kod nas negde?
Na kom motoru fabrickom mozes da povecas snagu za duplo bez "tih boljih klipova" pojasni mi?
bolje da ste  za te pare otisli prvo negdje u kafanu da se dobro napijete, pa posle toga odete negdje na pusenje.
 em bi se dobro napili em bi kurve popusile i tebi i tati em nebi imali tu lesinu u avliji

Van mreže DraganUS

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A3 1.8t AWP
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1273 poslato: Jul 22, 2015, 09:43:01 posle podne »
Svaki 1.8T koji ima forged internals moze da gura do 300ks. Preko toga je rizicno. Sta mislis sta cu ja da radim sa k0422 turbinom? Sigurno necu klipove menjati.
« Poslednja izmena: Jul 22, 2015, 09:51:05 posle podne od strane Modus »

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1274 poslato: Jul 22, 2015, 10:24:44 posle podne »
pekar ima li nekih novih dijagrama?

skroz sam omanuo u zadnje vreme sa dijagramima,moracu uskoro da si odstampam neki novi biggrin

Na kom motoru fabrickom mozes da povecas snagu za duplo bez "tih boljih klipova" pojasni mi?
imas kod djomletdi u temi podignuta snaga za skoro duplo na fabricke klipove od 1.8t ;)
« Poslednja izmena: Jul 22, 2015, 10:30:27 posle podne od strane pekar »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1275 poslato: Jul 22, 2015, 10:46:32 posle podne »
Svaki 1.8T koji ima forged internals moze da gura do 300ks. Preko toga je rizicno. Sta mislis sta cu ja da radim sa k0422 turbinom? Sigurno necu klipove menjati.

Sta ti je forged internals i koji fabricki auto u vw to ima i moze li ta stock k04 da tera 300ks?
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže DraganUS

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A3 1.8t AWP
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1276 poslato: Jul 22, 2015, 11:09:16 posle podne »
K0401 tesko da moze da natere 300ks, manje vise 15ak vise id k03s. K0420/k0422/k0423 su fabricke sto su se ugradjivale u BAM motore, S3/TT225. I  S3/TT225 obicnim remapom idu na 260ks. Ostalo zakljuci sam kad ovde mozes doci smao sa remapom + gde je ostalo.

Forged internals se kod nas kaze kovani klipovi, itd...

http://www.clubgti.com/showthread.php?34368-1-8T-20V-Engine-codes-FAQ

@pekar

Ko ti je mapirao kola? Jel znas mozda koji ECU imas? ME3.8/3.8.3 ili si mozda radio wideband konverziju zbog lakseg i boljeg mapiranja?
« Poslednja izmena: Jul 22, 2015, 11:15:02 posle podne od strane DraganUS »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1277 poslato: Jul 22, 2015, 11:18:09 posle podne »
Pa jel ima neki std kovane klipnjace?
Imas li dijagrama kompresora od te turbine da vidimo moze li da tera 300ks na 6500 obrtaja motora?
I kako amerikanci nateraju 300ks na kompresioni odnos 9,5 prema 1 i gorivo od 92 oktana? Cuo sam da je kod njih glavni bmb 92 okt. blink
« Poslednja izmena: Jul 22, 2015, 11:21:25 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže DraganUS

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A3 1.8t AWP
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1278 poslato: Jul 23, 2015, 12:26:17 pre podne »
imas i od 100 okt tamo samo sto je dosta skup. Licno sipao kad sam studirao tamo. U busu sam sad pa kad nadjem specs okacicu.

Sent from my G7-L01 using Tapatalk


pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1279 poslato: Jul 23, 2015, 11:17:43 pre podne »


@pekar

Ko ti je mapirao kola? Jel znas mozda koji ECU imas? ME3.8/3.8.3 ili si mozda radio wideband konverziju zbog lakseg i boljeg mapiranja?
mapiranje mi radela firma Revochip u Uzicu, a kod AGU ne moze se radeti mapiranje preko OBD-a vec se vadi ECU napolje,a da te ne lazem,stvarno ne mogu se setiti koja je oznaka ECU,vido ali nisam obracao paznju na oznaku misli1