01.05.1978. Sarajevo
U našu obitelj dolazi Folcika MK1 Asparagus zelena 35, 1.1l full oprema; krom branici, dvije male vješalice za vješati kapute, radio na roštiljanje, naslonjači za glavu na prednjim sicevima, zimske gume sa zimskim felgama, lance...mislim da je to,to.
1995 biva restauriran kod jednog klošara u Čučerju / Dubrava i auto su upropastili.
Nisu ga uopće pofarbali u crno, već drek smeđu, voda je i dalje curila nakon restauriranja, nakon 3 godine komplet je apšiso i počeo trunuti, sve u svemu jedna ogromna katastrofa.
2001. kupih ja sebi MKII gti neka posebna edicija ( nikada nisam doznao o kakvoj se to vrsti MKII radilo jer ih je navodno proizvedeno nekolicina )
Par slika






2008. nakon smrti oca nasljeđujem Gnoja i prodajem svoj MKII kako bih mogao započeti i urediti MKI.
2009. u frebruaru smo krenuli u avanturu





Prijatelj koji je radio glavni dio posla je procijenio da i nije baš u tako lošem stanju. Prvenstveno jer su mulde bile čitave, tj nisu bile trule. No, ja baš i nisam bio u tom uvjerenju. Ipak sam ja taj auto znao najbolje

Ovdje možemo vidjeti i izvor vode



Prvi, "mali" znaci rustike



Nažalost Gnoj nije htio upaliti pa je bila potrebna pomoć sigurnosnog automobila :




I eto ga Spreman za drugu operaciju u svom životu
