Ovako, danas je ovaj mehanicar zamjenio i gumice na diznama.. I dalje podize nivo, ali znatno manje. Objasnjavao mi je oko dizni, da na ovom motoru diznu drzi jedan saraf, te zbog toga dizna u radu cupka malo i napravi zazor na lezistu u glavi. Taj zazor se napravi u gornjem dijelu lezista gdje je gornja gumica (na kontra strani sarafa). Pokazao mi je ovo na drugoj glavi, koja je skinuta, i kaze da je takva i kod mene (i kod svih tih motora na pasatima, turanima i sl..). Pretpostavka je da ta gumica zbog zazora i dalje ne moze da dihtuje dobro. Ako je to problem, rjesenje je staviti deblju gumicu ..ili odnijeti glavu da se radi, da ponovo obrade taj dio gdje lezi dizna (navare pa obrade..).
Napominjem da motor radi kao sat, nema nikakvog cudnog dima, vuce ko lud..samo et'..
Pitanje za RUS-a, da li se pritisak na dizni mijenja i u slucaju navedenom iznad?