Autor Tema: GTI vs GSI  (Pročitano 11157 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže dellas

  • VW Početnik
  • Poruke: 34
  • Lokacija: Beograd/Cacak
  • Karma: +2/-1
Odg: GTI vs GSI
« Odgovor #80 poslato: Oktobar 14, 2014, 03:37:38 posle podne »
Nemojte ljudi da serete vise za ti k glavu kako ne valja itd.To sto nasi mico varnica majstori nisu znali da odrzavaju sistem ubrizgavanja goriva koji je prostiji od dvoglog karburatora to je druga stvar.


Imam k glavu na mercu 260E, a imam i e34 2.0 iz tog doba i tvrdim da je k glava mnogo losije resenje ubrizgavanja, posebno ako na autu imas i plin.

Van mreže Алал вера!

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 472
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +18/-6
  • Pol: Muškarac
  • Поштуј друге да би други поштовали тебе.
  • Auto: Golf 2 GTI 1.8 8v '88
Odg: GTI vs GSI
« Odgovor #81 poslato: Oktobar 14, 2014, 03:53:52 posle podne »
Pa nije fabrika ugradila plin u auto sa k glavom. Cudno je to sto se dosta ljudi zali na tu kombinaciju a sami su krivi za to. Jednostavno fabrika ga nije izmislila da radi na plin nego da radi na benzin i sve ostalo je nasa krivica. Sve su to ljudi izmislili i napravili pa isto tako ljudi mogu i da ga poprave ako znaju taj posao.

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: GTI vs GSI
« Odgovor #82 poslato: Oktobar 14, 2014, 04:14:35 posle podne »
A nikako nece ni na ugalj da radi . . .
Na drva i nekako: PAAAJOOO, FAAAJJEEER . . .
Kamiondzije- jare 4, 3, two, one, pajo fajr (pogon na bukvu)

Plinadzije se jos i usudjuju zaliti na bilo sta . . .
Mada isti taj merc 260e postoji u fabrickoj verziji na plin, doduse propan i pravljen za taxi . . .
Za bmnj nem pojma ima li iz fabrike plinska verzija . . .
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže dellas

  • VW Početnik
  • Poruke: 34
  • Lokacija: Beograd/Cacak
  • Karma: +2/-1
Odg: GTI vs GSI
« Odgovor #83 poslato: Oktobar 16, 2014, 11:18:48 posle podne »
Bmw nije imao fabricku verziju na plin ali ga ipak mnogo bolje podnosi. Plin je u Srbiji nuzno zlo ako imas stariji auto, jer je suludo voziti ga na benzin, dok je noviji auto kroz prihvatljiv na benzin, recimo mazda 6 2.0 2010. trosi 8l u komb.voznji. Bilo kako bilo ja ne volim k glavu ni kad je na autu samo benzin, smatram da je bolje imati i karburator.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13242
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: GTI vs GSI
« Odgovor #84 poslato: Oktobar 17, 2014, 09:14:43 pre podne »
I stari 16v trosi 8 litra kombinovano kad je sve ispravno i motor zdrav. Ako je plin nephodan, onda se gti proda i kupi monopoint. Nama je najveca mana k-glava sto nece na plin. To je kao kad bi rekao da je najveca mana zimskih guma sto leti klizaju i brzo se trose, pa naravno kad nije za to konstruisano.

Van mreže -CARBON-

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1081
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
  • Karma: +36/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BMW E39 525D, E60 535D
Odg: GTI vs GSI
« Odgovor #85 poslato: Oktobar 19, 2014, 12:08:45 pre podne »
Plin je u Srbiji nuzno zlo ako imas stariji auto, jer je suludo voziti ga na benzin

onda je pola foruma za lazu lazarevica  pop1

Van mreže -CARBON-

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1081
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
  • Karma: +36/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BMW E39 525D, E60 535D
Odg: GTI vs GSI
« Odgovor #86 poslato: Oktobar 21, 2014, 11:29:56 posle podne »
 :63