Sve je ovo super kada bi se zakon u Srbiji sprovodio onako kao sto je napisano,evo primer od pre samo pola godine,u audi B4 limuzina ugradjen je 1,9TDI motor 1Z a izvadjen je 2.0 16v ACE,iako je je 1Z uredno ocarinjen auto nije mogao da se registruje jer je trazeno sledece
Od ovlascenog servisa potvrda da je takav motor vec postojao u takvom modelu
Od agencije za bezbednost saobracaja uverenje o izvrsenom pregledu novo ubacenog motora,kako je isti ugradjen i dali zadovoljava kriterijume
Posto nije bilo prepravke vec je ubacen drugi motor istog proizvodjaca koji ima iste nosace motora covek je uredno dobio sva dokumenta ali i dalje nije mogao da registruje jer navodno novi motor 1Z se ubacivao u godinu dana mladji auto pa samim tim nije postojao u tom godistu
Auto i dalje stoji neregistrovan.
Iskustvo je pokazalo da jedino prolazi ocarinjen motor na saobracajnu dozvolu auta u koji se ubacuje i da u stranim papirima pise da je iz istog auta istog godista itd,i u carinskoj deklaraciji mora pisati da se motor ubacuje u saobracajnu dozvolu na koju se carini.
Jedino na ovaj drugi nacin nemoze neko nepismen da te jebe u mozak pri registraciji.
U srbiji je sve moguce,od opstine do opstine se zakoni tumace drugacije,neide da coveku ofujem temu ali u vise navrata sam iskusio na svojoj kozi a imam i dosta prijatelja koji su imali slicnih problema.
MOJ SAVET JE DA PROVERIS SVE DVA PUTA PRE UBACIVANJA NOVOG MOTORA, TRAZI SVE DA TI DAJU NA PISMENO JER SE CESTO DESAVA DA SLUZBENICI ZABORAVE ILI TI NISU ONI REKLI DA TO NESTO NEMOZE ILI MOZE.....
